-> Nwkt 28.01.21 19:19:32: ani to neblika, po vypnuti motoru a znovu nastartovani to zas jede, je to 2tis.km po rozvodech, predtim tendle problem nebyl
-> Milan 136: Asi to neni tak zlý když se to dēlá na ponēkolikátý, ale dva konektory vpravo se zadeklovanejma packama mi daly zabrat. Balancovat zezadu malej šroubovák, pritom držet rádio aby nepoškrábalo tlačítka pod sebou nebo rovnou nespadlo, a človēk se tam motá hlavou dost blízko nebíčka a zrcátka aby tam vidēl.
Panove, O1 tece kolem sloupku ridice, jsou videt stopy vody na spoji stropnice a krytu A sloupku. Celni sklo, nebo tam bude neco jineho? Stresak to nema...
Nějaký tip, kde a jestli vůbec lze nějak rozumně doplnit možnost trvalého vypnutí ESP na O3 face 4x4? Má to přepínání na esp sport, s tím už se dá na sněhu celkem kravit, ale přece jen, pokud by šlo úplně vypnout... Ale je to služebák, tak ideálně, pokud by to byla možnost vrátit. Kdesi jsem viděl na netu video, v menu byla dodělaná další volba, ale bylo to odněkud z ciziny.
-> Jarda/felda: Ja toto už roky neriešim , som to rozoberal , čistil , menil gumičky , brúsil osku a na jar zadreté také aké to bolo ... neriešim , tieto TRW strmene sú od 55-80eur , ak si na to aj niečo prihodím tak je to pohodlnejšie .. 90% vzadu nejde povoliť na OII tá krátka trubka to máš hneď 35eur plus ... kto nechce nech ide inde ...
-> Jarda/felda: Však som ti to hovoril že tie repasy stoja za hovno ...to sa u vás dá vážne predať domáci repas za nejaké peniaze? ja som dnes daroval jeden strmeň zánovný lebo som nemal k nemu bračeka ani miesto , a dva boschácke z octavie pôjdu rovno do šrotu a nebolo im nič
-> Syny 20.01.21 14:28:40: u mě se ani nehly a to byli před rokem nový gumičky a jeden pístek no ted mě to místo 1500 za kotouče a desky vyjde na 4000 tak doufám že už konečně i ručka bude pořádně brzdit
ps: až bude čas tak ta starý zrepasuju a zkusim prodat aspon za pár korun