Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18792 příspěvků (zobrazeno 3401 až 3450) od 04.01.2015 do 19.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
21:06:39
10.11.2021
Nwkt
-> Milan 136: Ty vole zase škodovácký řešení, hlavně že do B6 to jde od modelu 2008 3
21:05:29
10.11.2021
Milan 136
-> Nwkt 10.11.21 21:03:30: Ne.

Úzký dlouhý na šroubky.

První auta, do kterých jdou ty ledkový po úpravě svorkovnice jsou poslední Fabia 2 myslím 2013/14 a Yeti těsně před faceliftem.
21:03:30
10.11.2021
Nwkt
-> Milan 136: Ani facelift nemá ty nový lampičky?
20:56:23
10.11.2021
Milan 136
20:34:20
10.11.2021
Nwkt
-> kraska98: Dej rovnou ledkový lampičky, když už musíš dělat konektory
19:24:23
10.11.2021
kraska98
-> Milan 136: Super, dík 4
19:06:28
10.11.2021
Milan 136
A piny 6U0 972 505P
19:04:56
10.11.2021
Milan 136
-> kraska98 10.11.21 18:56:22: V každém autorizáku. Plus piny. Našel bych i v popelnici na dveřních svazcích.
18:56:22
10.11.2021
kraska98
Zdravím, na Octavii 2 po FL řeším tento špatný konektor osvětlení SPZ. Nevíte kde sehnat nový ? Nemůžu nic najít.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od kraska98 vložen 10.11.2021 18:56:22
02:15:22
10.11.2021
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 08.11.21 18:21:21: ale AEE v octe to nemelo, ne? ale to se davalo jen do prvnich....
21:01:34
09.11.2021
saskyn2
-> Pavel P@nkáč: no bud to necháš protože to ničemu nevadí, pokud to zákazníka hodně sere dáš novou řemenici, než se ošoupe barva a oleští na kov(což je tak 100tkm) tak je to potichu.
20:54:04
09.11.2021
Pavel P@nkáč
-> saskyn2: jak se řeší potom to popiskování rozvodaku o řemenici?135
18:48:23
09.11.2021
StepaNoFUN
-> saskyn2: Díky za info. Předám dál.

-> Milan 136: Na tu rozvodovku jsem se ptal, protože ten kravál v tý 0III je asi čím dál větší a autorizák navrhnul jediný řešení - výměna kompletu za novej, odhad ceny 150tis... Takže se do toho budu muset pustit sám a odvýzt to Sixtovi.
upraveno 1x, naposled 09.11.2021 19:03:54
18:43:06
09.11.2021
saskyn2
-> StepaNoFUN: předepsaných je 210. Popiskování může dělat cokoliv, postup je sundat řemen altíku a start, pak pokud to bude dělat dál, tak sundat řemenici- nejčasteji to dělá bok rozvodáku o vnitřek řemenice, pokud to bude dělat dál tak to je něco v rozvodech a musí dát nový.
18:36:54
09.11.2021
Milan 136
18:34:11
09.11.2021
Jozka
-> StepaNoFUN 09.11.21 18:27:19: Díky..

-> Milan 136 09.11.21 18:28:00: Tak to možná moje chyba - mě utkvěla OI 75 kW služební, se kterou jsem jezdil, takže možná to bylo 75 vs. 74.. nikoliv 76.5
18:31:46
09.11.2021
Milan 136
-> StepaNoFUN 09.11.21 18:29:11: 210.

Ale moc se jim to, nebo spíš dodavateli nepovedlo. Řemen tam cestuje, může se říznout o kladku a je na cáry.
18:29:11
09.11.2021
StepaNoFUN
-> Milan 136: To fakt nevydržej ani 120tis a píšou na ně 250?
18:28:00
09.11.2021
Milan 136
-> StepaNoFUN 09.11.21 18:24:26: Rozvody určitě udělat. Jinak to dopadne potkaným motorem.

Ta rozvodovka by myslím nemělo být nic strašného, žádná past.



-> Jozka 09.11.21 18:24:30: 1.6 byla buď AEE 55kW, AKL 74kW, nebo pak BFQ/AVU 75kW.
18:27:19
09.11.2021
StepaNoFUN
-> Jozka: Jak chce. Ale některý ten snímač vůbec neměly a taky to jezdí. Já ho třeba na svojí mám jen jako záslepku ve vaně, protože jsem neměl vanu bez díry. :-D Jde to odkódovat.
18:24:30
09.11.2021
Jozka
-> Milan 136 09.11.21 17:57:54: Už jsem se naučil, že neexistuje se nemá říkat. 4 Ale nemám o tom ani tucha - a ani odkud je to auto dovezený.

-> StepaNoFUN: Ho asi do toho servisu raději pošlu..3
18:24:26
09.11.2021
StepaNoFUN
-> Milan 136: Na Tebe bych měl 2 dotazy. Kokodák, najeto 111tis. (do 110 to prej mělo záruku), manuál a ta slabší nafta. Po startu studeýho motoru se z toho ozývá popiskování jako kdyby lehce prokluzoval řemen na alternátoru, pak už dobrý. V autorizáku chtěj dělat i rozvody, na který je interval co vím tak 250tis. Udělat je, nebo ne?

A druhej dotaz - jak je složitý z OIII Scout vyoperovat zadní rozvodovku s haldexem?
18:19:52
09.11.2021
StepaNoFUN
17:57:54
09.11.2021
Milan 136
-> Jozka 09.11.21 17:42:15: Nic takového neexistuje3
17:42:15
09.11.2021
Jozka
-> StepaNoFUN: Mám dojem, že říkal, že to je "atypickej" motor 76 kW, nikoliv 75 kW a že prý jich nebylo moc - ale kdyby si to vymyslel, neposoudím.. Jak měří olej netuším, červenou kontrolku ale taky zná 3. Tohle blikání je ovšem oranžový..
18:30:16
08.11.2021
StepaNoFUN
Tak jo. Porucha snímače hladiny by měla bejt oranžová (či maxidot) a jedno pípnutí. Blikání červený a 3 pípnutí je nízkej tlak...

A předface nemělo snímač hladiny.
upraveno 1x, naposled 08.11.2021 18:30:43
18:21:21
08.11.2021
vhml
18:19:59
08.11.2021
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 08.11.21 17:57:57: urcite ma, ale nevim jestli az face...
17:57:57
08.11.2021
StepaNoFUN
-> Milan 136: si vubec nejsem jistej, jestli O1 mela oranzovou... schvalne kouknu do příručky k pristrojovce. Nekde ji mam...
17:46:26
08.11.2021
Milan 136
-> StepaNoFUN 08.11.21 17:37:58: Ty jo možný to je. To už si fakt nepamatuju1

Ale to by stejně podle mě blikalo žlutě.

Pokud červeně, tak je to něco kolem tlaku.
upraveno 1x, naposled 08.11.2021 17:48:52
17:37:58
08.11.2021
StepaNoFUN
-> Jozka: Jestli je to 1.6/55 (i když pochybuju, že by se nějaká dnešních dní dožila) Tak tam "dost oleje" je tak trochu relativní. Tak jsem si naběhnul, když jsem asi 3x zkontroloval olej a konstatoval "je ho dost". Nebylo. Stačilo tu měrku otočit opačně (prohlubní proti oblouku trubky) a najednou ho tam bylo málo. Ta měrka si "natáhla" olej ze stěny trubky.

-> Milan 136: Nesignalizovala takhle O1 poruchu snímače hladiny a kvality oleje? Nechce se mi to hledat...
16:31:57
08.11.2021
Jozka
-> Milan 136 08.11.21 12:36:36: Dík - on tvrdí, že oleje dost a správnej, zbytek nemám tušení, už jsem to auto dávno neviděl.. vyřídím.
16:25:48
08.11.2021
michael
Nemáte někdo prospekt ke Škodě Octavia Tour 2008, 2009? Jde mi pouze o to jaké tam jsou uvedeny barvy.
12:48:40
08.11.2021
Milan 136
12:46:24
08.11.2021
Jarda/felda
-> Milan 136 07.11.21 22:44:49: on ten originál hever je na "nouzové" zvednutí a když budeš někde na konci světa v noci a v mrazu stát s píchlým kolem tak ti bude srdečně jedno že trošku poškrábeš práh 8
12:36:36
08.11.2021
Milan 136
-> Jozka 08.11.21 12:15:11: Normál určitě ne.

V první řadě bych se podíval, zda tam je vůbec olej 3

Pak na čidlo, jestli zkrz něj neprotéká olej.

Pak už přistoupit na měření tlaku oleje a případné hledání příčiny.

Může mít prohlou vanu, ucpaný sací koš humusem. Takhle na dálku těžko říct.
12:15:11
08.11.2021
Jozka
-> Milan 136: Normál nebo přírodní úkaz? Teď kolega hlásil, že na jeho O1 youngtimeru (benzín nějakej, asi 1.6) začla dovádět kontrolka mazání - po nastartování (prý 8 z 10ti případů) normálně zhasne a pak 3x nebo 4x v pravidelných intervalech blikne.. jak za studena, tak za tepla, při jízdě pak už nic.

Tak začal pátrat, jestli mu tím nechce něco důležitého sdělit.. 3
upraveno 1x, naposled 08.11.2021 12:15:22
09:04:14
08.11.2021
King
-> Jirik_Tuňák1983 07.11.21 23:04:39: Protoze tyhle ulety maji na starost manazeri - "katovaxi kostů ". Jejich zadani je snizovat vyrobni naklady hlava nehlava, bez toho aby se premejslelo, co to do budoucna zpusobi. Priklad: jeden nas v devadesatkach veleuspesnej produkt. Pohon karuselu se vzorkama na zmereni puvodne pomoci krokovyho motorku na maly hlinikovy zakladne - nesmrtelny reseni. Po par letech se zacaly stroje dodavat s plastovym vyliskem misto hliniku. Plast kazdou chvili prasknul, masina stoji, servisak jede v lepsim pripade 2x100km, hodina prace a zbytecne nasranej zkaznik. Pri desitkach tisic analyzatoru v poli to za deset let udela zbytecny skody za desitky milionu, ale vyroba usetrila par sprdliku a to je hlavni!
23:17:26
07.11.2021
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Tak si to spocitej, ta modifikace je levnější. Protože pak jim to usetri pár korun, ale na pár korun krát statistice aut je hodně velká úspora 4
23:04:39
07.11.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 07.11.21 22:56:46: Je to stejná píčovina jako úspora na dvířkách u příruční schránky a nebo absenci plata. Něco takového se dá najít u všech značek. Úspora pár korun a naopak to vyžaduje nezřídka modifikaci stávajícího dílu.
22:56:46
07.11.2021
Milan 136
-> dragon_cb_cz 07.11.21 22:53:37: To bych také rád věděl. Přitom je to dost podstatná věc. Aby se dalo auto bezpečně zvednout bez jakéhokoliv poškození.

Ale většinu zákazníků zajímá konektivita s iPhonem, ne tohle.
22:53:37
07.11.2021
dragon_cb_cz
-> Milan 136: No a teď mi řekni, proč to není standardní výbava...
22:51:11
07.11.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 07.11.21 22:40:28: Tak to mám i na Švédovi, tam jsou stabilní místa jak pro příruční hever, resp. jeho zaklesnutí, tak pro dílenský zvedák bez rizika poškození čehokoliv.

Fiati to měli nebo mají řešené taky dobře. Kostky, kam vsadíš hever a nebo jej na ono místo nasadíš. Ve všech případech zcela mimo prahy.

Takže jak říkáš, je úsměvný, jak se naprosto triviální věc řeší alternativními produkty.
upraveno 1x, naposled 07.11.2021 22:52:22
22:46:36
07.11.2021
Milan 136
22:46:14
07.11.2021
Milan 136
22:44:49
07.11.2021
Milan 136
-> dragon_cb_cz 07.11.21 22:40:28: To jo no. Zvedat to kovovým heverem za lakovanou hranu prahu mi nepřijde jako super řešení.
22:40:28
07.11.2021
dragon_cb_cz
Stejně je to fascinující, jak se X automobilek různě snaží vyřešit v zásadě naprosto triviální problém, ale jediný co jim v tom brání je vydat pár korun navíc 51



V tomhle teda musím pochváli Saab, že u 9-3NG jsou prostě ve všech 4 rozích jasný zvedací místa, takovej obdélník kam krásně sedne origo hever nebo do něj jde dát opěrná guma (asi něco jako ten puk co o něm mluví Milan). Akorát jim to došlo jen u toho jednoho modelu, jinde to bylo taky za prahy. Ale alespoň se to nebortí jako u O1.
22:18:57
07.11.2021
Milan 136
-> Nwkt 07.11.21 21:37:33: I ten adaptér na práh může orvat lak na hraně prahu.

Tyhle puky jsou v podlaze v dírách, ze který to visí na montáži ve fabrice.
22:17:17
07.11.2021
Nwkt
Extreme Tyres