Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18773 příspěvků (zobrazeno 3301 až 3350) od 04.01.2015 do 19.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
16:36:46
08.12.2021
StepaNoFUN
-> Cumper: Mámy přítel neprošel kdysi emisema na fiestě, protože točila o 200ot. míň než měla a měřily se i přeběhový (omezovač).

U nás bych Ti řekl kam jet, ale máš to dost z ruky...
14:21:26
08.12.2021
Cumper
-> palinator: O to líp 3 Mám tam teda chip na 85kw od Sportmotoru, ale dávají záruku že to na emisích nevadí.



-> Jarda/felda: To by bylo ideální, no, asi budu muset někoho takovýho najít, protože většinou má technik "v píči" a drží podlahu
14:14:15
08.12.2021
palinator
-> Cumper:

U sériovýho ALH snad ani nemá co zakouřit 3
14:12:08
08.12.2021
Cumper
-> bouchy 08.12.21 13:37:38: Nebojím se že bych neprošel, mám motor v perfektním stavu, najeto má jenom 140 tisíc od nova, ani to nezakouří pod plným plynem na zrychlení a zároveň nejezdím na klobouka, takže nehrozí že by pod plynem vyletěly usazeniny z vejfuku.

Jde mi jenom o to že mě prostě štve ta kokotská metoda točení omezovače a pro mě je to "trápení" motoru, proto řeším jak to "ojebat", protože ojebávka na člověka je samotná buzerace stk.
13:37:38
08.12.2021
bouchy
-> Cumper 08.12.21 11:48:07: Skoro jako bych četl diskuse z dob před 5-10 lety, kdy se na emise nikdo ani neobtěžoval, dvě kila do kapsy a bylo. No ty doby jsou naštěstí pryč. Nesouhlasím, aby se měřilo nějaké "čudo" na volnoběh, když pak auto za jízdy hulí jak fabrika. Nesouhlasím ani s tím, aby se u dieselů používala metoda z dob trambusů, kde to jakýsi smysl mělo. Ale jsme v tom tak nějak všichni (je jasné, které organizace na tom vydělávají), takže je asi potřeba se podřídit, nebo v motoru ojebat, viz dieselgate. Mě třeba těší, že hulících zejména dieselů potkávám už úplné minimum. Nevyplatí se je udržovat, cajti můžou poslat na emise. Kdo chce jezdit na naftu (jakkoli), ať má v cajku rozvody. Moderní nafťák už je OK, protože DPF netrpí na zanášení a není tak drahý. Furt to není auto na krátké jízdy a kontrolka, kdy vlastně chci nebo nechci vypnout motor, taky chybí.
12:43:46
08.12.2021
Jarda/felda
-> Cumper 08.12.21 11:48:07: tak jed jinam kde jim stačí ty 4000 4 tam co jsem byl tak technik pouštěl plyn hned jakmile se rozsvítila zelená 4
12:35:29
08.12.2021
MVM
-> Cumper: Bohužel to je ta metoda volné akcelerace. Jinak ten motor naftovej nezakouří bez zátěže. A je to jen o tim jak je ta metodika celá postavená. A jestli je smysluplná a nebo jestli byla vůbec smysluplná. Na to ať si každej odpoví.
11:48:07
08.12.2021
Cumper
-> palinator: To mají, ale je to už od 4000, co jsem koukal na emisích když jsem tam byl s jiným autem, úplně stejně jako je to vidět třeba tady
Test emisií dymivosti s aditivovanou naftou Škoda Octavia 1.9 TDI
. Pořád bych radši točil těch 4000 než 5100...

Ne že by to ten motor nevydržel, ale dobře mu to asi neudělá točit omezovač na neutrál, taky nejezdím v provozu s tdi na 5 000 otáček, jsem na svoje auta úchyl a prostě bych to chtěl udělat nějak bez toho extrémního vytáčení
09:20:22
08.12.2021
Jarda/felda
-> palinator 08.12.21 09:06:22: bohužel mají otáčky a mají i čas za který jich musí dosáhnout 8
09:06:22
08.12.2021
palinator
-> Nwkt:

Ale u starý brécy ALH můžeš točit jak chceš.



Mám ale obavu že mají na emisích minimální dosažené otáčky.

Jinak nevim co tě na tom zas tak sere, pokud máš OK rozvody, tak bych se ničeho nebál. A co se má potkat ať se potká. Problém s tim mají jiný motory a myslim že ty už v podstatě vymřely.
08:36:36
08.12.2021
Nwkt
-> Cumper: Právě pro tohle měření se omezovač vypíná. Jinak na volnoběh nejde točit víc jak 2500 myslím. Akorát si nejsem jistej, jestli není podmínkou aby auto mělo ASR
00:51:35
08.12.2021
Cumper
Ahoj, mám otázku - dají se u oktávky 1.9 TDi 66 KW ALH nějak omezit maximální otáčky motoru? Protože budu muset jít na technickou a kokoti na emisích to vytáčejí do omezovače - na nějakých 5100 otáček, ale stačilo by jen cokoliv nad 4000 otáček, aby číslo na monitoru bylo zelený a měřilo to.... Takže ideálně kdyby šel omezovač pro tuto akci měření emisí nastavit třeba na 4100, ať to tolik netočí, to mě vyloženě sere.... Jde to nějak reálně udělat?
10:36:59
29.11.2021
palinator
-> radekp:

Za šrouby zamatlaný mazelínou mě známej mechoš málem zabil, že si o to špiní ruce. 3



Tak to stříkám suchým Würthem. Utahuju to vzduchem, ale jen na menší ránu. Bohužel byla až tak menší, že jsem to u našich OIII naposled povolil tak, že stačilo na klíč dejchnout. 3 Divim se že ty šrouby neulítaly.
10:29:38
29.11.2021
radekp
-> vhml: znam tvuj nazor na utahovaci moment. Ale ja to tak delam vzdy. Drive jsem mazal srouby vazelinou. Dotahuju to klicem- ne vzduchova pistole, ne momentak.

Svete div se, jeste se mi nikdy kolo nepovolilo a za pul roku si je opet rucne dokazu povolit. A srouby nevrzou a kola jdou sundat z naboju
09:28:22
29.11.2021
vhml
-> radekp 29.11.21 09:19:18: základ je stříknout pořádně i závity a hlavně dosedací plochu náboje a pak se divit přetrhanejm šroubům 3
upraveno 2x, naposled 29.11.2021 10:45:51
09:19:18
29.11.2021
radekp
-> SO545: evidentne. Ja vzdy vsechno ocistim ocelakem a striknu medenou pastou.
21:05:01
28.11.2021
SO545
[p#4015805to niekto najebal do naboja utahovackou ???
12:20:43
28.11.2021
radekp
-> Milan 136: -> Pavel P@nkáč: jj, musim sehnat zavitnik. Jeden sroub byl tak dorvany, ze jsem na nem roztrhl klic! Povolil az druhym klicem s nastrcenou trubkou. Uvazuju jestli rovnou nekoupit sadu bezpecnostnich...
11:58:46
28.11.2021
StepaNoFUN
-> Milan 136: neopravuje Sixta i mechatroniky?
11:54:39
28.11.2021
Pavel P@nkáč
-> Milan 136: ok díky 4
11:46:15
28.11.2021
Milan 136
-> Pavel P@nkáč 28.11.21 11:26:21: Tak to z hlavy netuším. Celá mechatronika stojí ranec. Převodovka se nemusí vyndavat.

U některých se dá vyměnit i jen řídící jednotka mechatroniky.

To je pak lacinější.

Záleží, co je za problém.
11:26:21
28.11.2021
Pavel P@nkáč
-> Milan 136: Milane kolik stoji cca oprava - výměna mechatroniky DSG v autorizaku u superba 3 s motorem 2,0Tdi 140kw? převodovka se vyndavá že?
11:20:23
28.11.2021
Milan 136
Taky bych vzal náboj závitníkem a dal novej šroub.
10:41:45
28.11.2021
Pavel P@nkáč
-> radekp: protáhl bych to zavitnikem a zkusil utáhnoun novej sroub, když budeš citit že se to při utahování nenatahuje tak ok, na foto mě příjde že je závitu v zádu ještě dost, samozřejmě tam jsou ještě 4 šrouby další které by stačily i tak, novej náboj by byl 100% oprava to je jasné...
10:36:56
28.11.2021
radekp
Naboj takto:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od radekp vložen 28.11.2021 10:36:56
10:24:10
28.11.2021
radekp
1 sroub takto. Mam sehnat zavitnik a projet naboj, nebo dat novy?
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od radekp vložen 28.11.2021 10:24:10
07:59:37
22.11.2021
palinator
-> StepaNoFUN:

Tak snad ten domácí servisák má taky diagnostiku ne? 3
21:55:49
21.11.2021
Jirik_Tuňák1983
-> StepaNoFUN 21.11.21 21:42:35: A třeba účtenka v kastlíku nebo za stěračem by jako důkaz autu nestačila? 1
21:42:35
21.11.2021
StepaNoFUN
-> Syny: Taky špatně. :-D Protože auto neví o nový...
21:40:31
21.11.2021
Syny
-> StepaNoFUN: Prej servisovat - nabit baterku 3 Ale je fakt, ze znam cloveka, kterej vzdy, kdyz se mu baterka vybije castejma kratkejma jizdama po meste, tak jde a koupi novou 3 Ale to je vlastne u techhle aut taky "spatne", coz? 3
upraveno 1x, naposled 21.11.2021 21:41:27
21:37:22
21.11.2021
StepaNoFUN
-> Syny: Ale to není problém konstruktérů - že někdo bydlí v paneláku a chce si "servisovat" auto sám...
21:35:41
21.11.2021
Syny
-> StepaNoFUN: To je idealni pro lidi z panelaku 3
21:32:32
21.11.2021
StepaNoFUN
-> Syny: Jen o tom auto jaksi neví. :-D A to je blbě.
21:31:25
21.11.2021
Syny
-> Milan 136: Tydle baterky uz nejdou nabijet mimo auto?
20:58:36
21.11.2021
Milan 136
-> radekp 21.11.21 19:54:38: Ano. Teda spíš musíš. A kostru musíš dát na ten bod za baterkou, aby proud tekl přes ŘJ akumulátoru
19:54:38
21.11.2021
radekp
-> Nwkt: to vubec nevim. Muzu ji vubec dobit, bez odpojeni?
17:19:10
21.11.2021
Milan 136
-> StepaNoFUN 21.11.21 16:55:05: Je toho hodně. Podle typu ŘJ atd.
17:18:58
21.11.2021
Nwkt
-> radekp 21.11.21 14:03:28: baterka se kóduje, byla nakodovana?
16:55:05
21.11.2021
StepaNoFUN
-> Milan 136: No přiznali, že sice na to není svolávačka, ale je na to TPI. A podle infa prej jen (dálkově) přehrávali soft.
16:50:30
21.11.2021
Milan 136
-> StepaNoFUN 21.11.21 13:00:12: To bude možná i vadná ŘJ sos
14:10:14
21.11.2021
SO545
-> StepaNoFUN 21.11.21 13:00:12: to blbne napriec koncernom....
14:03:28
21.11.2021
radekp
-> Milan 136: zaslano. Baterie je tam Varta 79Ah. Prepdpokladam ze kdyz to rok stalo tak original odesel. Napeti ma 12,3, takze uz nebude v nejlepsi kondici
13:00:12
21.11.2021
StepaNoFUN
-> Milan 136: Teď byla kolegyně s Kamiqem kvůli SOS tlačítku. A když svítilo červeně, tak prej nešlo ani rádio. Uvidíme jestli vyřešeno.
12:51:17
21.11.2021
Milan 136
-> Nwkt 21.11.21 12:04:01: Na O3 ne, to je zlatý auto.



-> radekp 21.11.21 12:33:42: V autorizáku na záruku. I přímo to kravnutí času je v tom tpi psané.

Podrž tlačítko menu/setup, dostaneš se do servisního menu. A tam když klikneš na aktualizaci, tak to vypíše číslo dílu a sw verzi.

Nebo se to dá najít i když dáš v menu nastavení, a skoro dole je informace o systému. Tu obrazovku vyfoť a pošli mi ji.
12:33:42
21.11.2021
radekp
-> Milan 136: prehrani v autorizaku, nebo to ide vyresit online aktualizaci?

-> Nwkt: nestras



Cas se uklada v pameti radia?
12:04:01
21.11.2021
Nwkt
-> radekp 21.11.21 11:39:39: buď jak píše Milan nebo je ta sracka na odchodu 3 umírá to jak na běžícím pásu
11:40:29
21.11.2021
Milan 136
11:39:39
21.11.2021
radekp
Cim to muze byt? V me O3 se mi uz 2x vyplo samo od sebe radio a casto je jiny cas. Nastavim cas, vypnu motor a po 20 minutach cas stoji nebo je jiny
17:09:08
20.11.2021
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: 3
16:53:35
20.11.2021
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 20.11.21 16:52:05: A budeš to dolaďovat podle něho? 3
Extreme Tyres