skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Nwkt 01.11.22 22:04:54: -> Milan 136 01.11.22 22:09:25: To se tu bavite o tom naklapeni praveho skla zrcatka pri zarazeni zpatecky?
-> Nwkt 01.11.22 22:04:54: No právě, že bych to tam z něj přendal. To by mělo stačit. Celý tam nejde.
-> Milan 136: Na Oktu se nedá dát jenom motorek a ty 4 kabely navíc?
-> Nwkt 30.10.22 21:55:29: Někde mám nohu zrcátka ze Superba, že si to tam dám. Ale nedokopal jsem se k tomu 

-> Nwkt 30.10.22 21:55:29: To já vím, taky to tak mám. Ale z výroby tam ten motorek nebude, pokud to nemá pamětové sedačky. Pokud to má pamětový sedačky, má automaticky i pamětový zrcátka.
-> saskyn2 27.10.22 21:07:46: nejsou potřeba sedačky. Staci motorek zrcátka
-> castrol 30.10.22 20:38:47: Facelift ano.
-> StepaNoFUN:
Hmm O1 elegance září 2001 s vystrelovakem a 4ma el. oknama a eeprom se přepsat nechala .. No ale to jen tak pro info v který konfiguraci to asi jde …
Hmm O1 elegance září 2001 s vystrelovakem a 4ma el. oknama a eeprom se přepsat nechala .. No ale to jen tak pro info v který konfiguraci to asi jde …
-> Milan 136 30.10.22 18:39:18: F3 face to ale vie 

-> Syny 30.10.22 18:19:29: Hlavně F2 to uměla a F3 najednou pak ne

-> StepaNoFUN 30.10.22 18:24:39: Jo, neumí to všechny.
-> Milan 136 30.10.22 18:11:14: Tam záleží i na verzi komfortky. U jedný se mi to povedlo, u jiný ne. Na svojí mám neorigo centrál (v "origo" klíci - nějak jsem se nedokopal sloučit verze komfortky a budíků (i když k tomu už vše vlastně mám), tak tam mám jen dovření oken při zamknutí.
Ale jelikoý už toho veterána ani nepřezouvám na letní a momentálně s tím jezdím do lesa pro dřevo, kde to dostává neskutečnou sodu...
Ale jelikoý už toho veterána ani nepřezouvám na letní a momentálně s tím jezdím do lesa pro dřevo, kde to dostává neskutečnou sodu...
-> Milan 136 30.10.22 18:11:14: Jo jo, kdyz jsem mel F3 predface jako nahradni auto, tak z tohodle jsem malem chcip. Jako v dnesni dobe mit auto bez dojezdu oken, to je fakt sila. To jsem mel na Cordobe z 95 roku... 

-> palinator 30.10.22 16:59:01: O1 by to taky mohla umět. Ale musí se přepsat eeprom, což neumí každý.
Jinak Rapid to neumí, protože má automatický dojezd jen u řidiče, jako F3 předface.
Jinak Rapid to neumí, protože má automatický dojezd jen u řidiče, jako F3 předface.
-> Jirik_Tuňák1983:
Tohle je u OIII. Samozřejmě že to jde odemykat tlačítkem, ale naši prostě otvíraj dveře.
Asi je to rychlejší než hledat tlačítko. 
Jinak moje OI samozřejmě takové vymoženosti nemá. Vrchol luxusu je, že dokáže stáhnout/zatáhnout okýnka podržením klíče v odemykací/zamykací poloze. Jinak Rapid neumí ani to. Nepochopitelně.
Tohle je u OIII. Samozřejmě že to jde odemykat tlačítkem, ale naši prostě otvíraj dveře.


Jinak moje OI samozřejmě takové vymoženosti nemá. Vrchol luxusu je, že dokáže stáhnout/zatáhnout okýnka podržením klíče v odemykací/zamykací poloze. Jinak Rapid neumí ani to. Nepochopitelně.
-> Jirik_Tuňák1983 28.10.22 18:21:45: Taky mi to prijde jako uz dlouho dobu standard. Akorat nektery povozy se musely jednim kratkym stiskem dalky zamknout, pak uvolnit tlacitko a pak dlouhym stiskem zatahnou vsechny okna (mondea).
-> Matthes, záškodník z TechWebu 27.10.22 20:57:56: To mi nepřijde jako nic nestandardního.
Jsem si myslel, že to jde stahovat a vytahovat dálkou u všech normálních aut. 


-> palinator 27.10.22 19:52:26: U tebe to nejde zvlášť tlačítkem z místa řidiče, na dálce a nebo jinak bez ohledu na zamčení vozu?
Co se týká zamykání, tak i paní ženy holobytník z 2009 má v menu na výběr, zda se po otevření dveří má odemknout celé auto a nebo jen dveře řidiče a takové ty serepetičky.
Co se týká zamykání, tak i paní ženy holobytník z 2009 má v menu na výběr, zda se po otevření dveří má odemknout celé auto a nebo jen dveře řidiče a takové ty serepetičky.
-> růža 27.10.22 22:04:34: Co já vím co si tenkrát vrabci ve Švýcarsku švitořili, ale moc na to nevěřím. Je to fakt divný, to auto to celkem znatelně degraduje. Nemám moc přímé srovnání, ale od lidí co ano vím, že prostě hůř jede a zároveň má znatelně vyšší spotřebu - čemuž věřím. Na dálnici to točí absurně vysoko a jestli dostaneme dlouhodobou spotřebu pod 10, tak budeme rádi... je pravda, že s tím Alča hodně jezdí cukačky, ale i tak. Dostat se na dálku pod 8 je zázrak. Uvidím co teď na zimních 16", ty 18" tomu asi úplně nepomáhaly.
-> saskyn2 27.10.22 21:07:46: Fakt? A me to v Golfu jde a pametovy sesle nemam 

-> saskyn2: -> dragon_cb_cz: No právě... Jinak to mám "v plné výbavě"
Ale sedačky někdo hodně obsral (látka, poloelektrika).
-> dragon_cb_cz 27.10.22 21:45:18: A nešířily se tehdy fámy, že např. ten 6q je poruchový a zlatej starej pětikvalt? Teda pokud to je auto původem z Čech (což nepředpokládám). U nás je to zažitý nešvar.

-> dragon_cb_cz 27.10.22 21:45:18: A nešířily se tehdy fámy, že např. ten 6q je poruchový a zlatej starej pětikvalt? Teda pokud to je auto původem z Čech (což nepředpokládám). U nás je to zažitý nešvar.
-> růža: Kdo si co nakonfiguruje... manželky Aerovka má natáčecí xenony, duplex výfuk atd - ale automat jen 5q. přestože už několik let byl u 9-3NG v té době možný a běžný 6q. A že ty dvě převodovky jsou nebe a dudy, fakt nechápu, kdo to takhle mohl objednat...
-> růža: tak škrt byl hlavně ten co to objednával

-> saskyn2: Docela překvapení u téhle modelové řady. Ale co se divím, koncern byl vždycky škrt 

-> růža: jo to je u toho CC normální základ, elektrická bederka a opěradlo, posuv a výška manuální a spolujezdec celý manuální.
-> saskyn2 27.10.22 21:07:46: Tak smůla. Mám jakýsi pseudo elektrické sedačky. Opěradlo elektrické a sedák mechanický (úplně jsem tuhle kombinaci nepochopil).
-> Syny 27.10.22 20:55:35: na sklápění zrcátka při couvání potřebuješ mít hw, to u toho CC znamená pamětový sedačky, pak bude i zrcátko.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jako ty moderní (v běžném, ne Bukajovském smyslu) nazkoumaný nemám, ale naopak mi vždycky přišlo, že je v tomhle koncern dost zoufalej. Ale je fakt, že na podobný "vychytávky" nejsem úplně zaměřenej.
-> Syny 27.10.22 20:55:35: sklopení pravého zrcátka znám, ale opět bych neušil, že i moje auto
-> Matthes, záškodník z TechWebu 27.10.22 20:57:56: Tak z tohohle jsem uchcával už u první Octávky před fl.

-> Matthes, záškodník z TechWebu 27.10.22 20:57:56: Tak z tohohle jsem uchcával už u první Octávky před fl.
-> Syny: Pripadne zatazeni voken drzenim tlacitka zamknout... (plus teda otevreni oken cudlikem odemknout).
V tomhle ma teda koncert nejvic promakany ficury...
V tomhle ma teda koncert nejvic promakany ficury...
-> růža 27.10.22 20:14:20: Nemusis cekat na dest. Stahni okynka, zamkni auto (to nevim jestli je podminka) a cakni na destak trochu vody.
Sklapeni zrcatka pri couvani znas?
Sklapeni zrcatka pri couvani znas?

-> saskyn2: Děkuji. Je to pro mě neprobádané téma (elektrika/elektronika), takže rád sosám nové info. Kór, když mě to na půl živí.
-> růža: Měl bys to mít v menu palubáku. Pokud to tam nemáš tak to musíš aktivovat přes diagnostiku. Zámek je elektromechanický, západka kterou ovládá motorek s elektronikou. Je v tom i imo, takže já ty zámky moc nedělám, párkrát jsem v tom měnil mikrospínač, jinak celý to musí na online.
-> saskyn2 27.10.22 17:01:40: Pravda.
-> saskyn2: Díky. Počkám, jestli bude ještě letos pršet a půjdu to vyzkoušet. Jinak ty auta jsou opravdu "bedny". Ale jak píšu, jsem v tomhle trochu paranoidní.
Překvapuje mě, že si auto sbírá data i po vypnutí zapalování. Zámek řízení je tady pořád mechanický?
Překvapuje mě, že si auto sbírá data i po vypnutí zapalování. Zámek řízení je tady pořád mechanický?
-> saskyn2:
Mně zas před časem překvapilo, že když za jízdy u Rapida zdechneš motor, tak zůstane aktivní servo.
Mně zas před časem překvapilo, že když za jízdy u Rapida zdechneš motor, tak zůstane aktivní servo.

-> růža 27.10.22 19:39:20: Zavírání při dešti CC má 100% jen nějaký myslím 2011 to nějak nejde jestli si dobře pamatuji. Zamykání tě znervoznovat nemusí, při nehodě se to s aktivací airbagů odemkne. Oni ty auta jsou chytřejší než lidi
naposled mě překvapilo na B6 že se nezamkne volant s odpojeným/chcíplým ABS, trochu se mi to nezdálo a pak mi došlo že to je kvůli bezpečnosti, nemá sdílení od ABS a nezná rychlost, volant musí být volný


-> Jirik_Tuňák1983:
Ve velkým městě možná, ale mě to automatický zamykání docela leze na nervy, když musim furt bušit do zadního okna, že je zamčenej kufr, ať někdo otevře řidičový dveře.
Ve velkým městě možná, ale mě to automatický zamykání docela leze na nervy, když musim furt bušit do zadního okna, že je zamčenej kufr, ať někdo otevře řidičový dveře.
-> saskyn2 27.10.22 10:02:20: Zavírání oken při dešti jsem neznal, ale líbí se mi to. To by teoreticky mohlo mít i CCčko?
-> Jirik_Tuňák1983 27.10.22 19:03:08: Mně to zamknutí trochu znervózňuje. Aby se to při nehodě např. nezablokovalo a člověk nezůstal v autě, jako v pasti. Ale jsem v tomhle dost paranoidní.
-> Jirik_Tuňák1983 27.10.22 19:03:08: Mně to zamknutí trochu znervózňuje. Aby se to při nehodě např. nezablokovalo a člověk nezůstal v autě, jako v pasti. Ale jsem v tomhle dost paranoidní.
-> Jirik_Tuňák1983: No ono je to spíš aby je pak nežaloval nějakej skouřenej amík co nechal dítě 4 dni v autě, víš jak. Ale je to stupidnost.
-> saskyn2 27.10.22 10:02:20: Přitom když už i veteráni mají ochranu proti skřípnutí, tak jakápak bezpečnost. 
-> Syny: To zamknutí po rozjezdu ani nevidím důvod vypínat.

-> Syny: To zamknutí po rozjezdu ani nevidím důvod vypínat.
-> Syny 27.10.22 12:15:41: No asi se občas najde nějaký termostat co se nedovírá, ale běžný to není, když je v prdeli tak to člověk pozná i s tím oblbnutým teploměrem. Tam máš už tu 4hadicovou chobotnici vid? To je hroznej výjeb to měnit

-> Milan 136 27.10.22 16:37:06: První je měla dvojková Oktávka v roce 2004. Dvojková Fabie je měla taky, ale ta vyšla až 2007.
-> dragon_cb_cz 27.10.22 16:14:30: Na našem trhu ne. Ale píšou tam pravostranný řízení. Takže někde na takovým trhu to asi není standard.
Škodovka měla tuším první auto Fabii 2, která je měla v základu.
Škodovka měla tuším první auto Fabii 2, která je měla v základu.
-> Milan 136 27.10.22 12:15:59: Scala a Kamiq se dají koupit bez bočních airbagů?
Jsem myslel, že bez toho už auto alespoň 10 let nikdo nevyrábí...

-> Syny 27.10.22 12:19:44: to máš stejný jako má Jogger jen dvě hvězdičky z crash testu protože ve třetí řadě nemá kontrolku na zapnutý pásy...
-> Milan 136 27.10.22 12:15:59: Tvl to jsou chujoviny. Jako za mě je to dobrá věc a mám to aktivovaný, ale proč to cpát takhle všem, to nechápu. Jak to souvisí s crash testem? Jako že když se auto samo nezamke, tak se mu pak při ráně otevřou dveře a zdeformuje se jinak? 

-> saskyn2 27.10.22 10:02:20: A k tomu teploměru - já jsem jeden z těch, kterej si ten teploměr nechal z té letargie vytáhnout a mám hýbající se ručičku :) A to hlavně z důvodu, že už se mi nestane, že neodhalím problém s termostatem, kterej nedovíral. Teplotu mi auto trvale drželo cca 75-80°C, ale teploměr ukazoval 90°C. A bůh ví kolik takových aut jezdí... Zjistil jsem to až na diagnostice po bůh ví jak dlouhé době. Po výměně termostatu se prodloužila doba mezi regeneracema, takže minimálně v tomhle je to určitě přínos. Spíš nechápu, proč tam ten teploměr dávají, když pak mu daj SW takovej, že v podstatě ukazuje buď 0 nebo 90°C...
-> Milan 136 27.10.22 08:47:35: Jako že je někde nějakej předpis o tom, že auto se musí po rozjezdu zamykat? Kde proboha?
-> saskyn2 27.10.22 10:02:20: Todle taky do teď nechápu. Můj Golf při dešti okna zavírá, bráchovo už ne. Co je ta bezpčnost netušim. Jako že když někdo nechá v autě na parkálu v létě na slunci dítě a z milosti mu nechá pootevřené okénko, aby zkolabovalo o pár minut dýl, tak auto nebezpečně okna samo zavře, když na ten senzor někdo plivne? Nebo jinak fakt nevim
-> saskyn2 27.10.22 10:02:20: Todle taky do teď nechápu. Můj Golf při dešti okna zavírá, bráchovo už ne. Co je ta bezpčnost netušim. Jako že když někdo nechá v autě na parkálu v létě na slunci dítě a z milosti mu nechá pootevřené okénko, aby zkolabovalo o pár minut dýl, tak auto nebezpečně okna samo zavře, když na ten senzor někdo plivne? Nebo jinak fakt nevim
