skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> palinator: To jsou zase novinky, to uz si ani clovek v aute nemuze prehodit baterku... No dobre, tak ju poslu nekam do servisu, at to nakoduji...
-> Jumbo:
Ano, mělo by se autu dát vědět, že má novou baterku o nějakejch parametrech, jinak do ní bude systém bušit jak do starý šlupky.
Ano, mělo by se autu dát vědět, že má novou baterku o nějakejch parametrech, jinak do ní bude systém bušit jak do starý šlupky.
Dotaz, Yeti TSi poface se Start/Stopem. Menil jsem tam baterku, po vymene vse OK, nic dalsiho se resit nemusi? Ted me nekdo strasil, ze se musi nakodovat, ze ma auto novou baterku...
Nebylo to moje auto, ale auto zname...
Nebylo to moje auto, ale auto zname...
Tak opravdu to bylo podfukování u prvního vstřiku, strašně mě mátlo že to vibrovalo, necukalo, vypadalo to jak od něčeho co se točí

-> Jumbo:
To vypadá spíš na nějaký bubliny ne?
To vypadá spíš na nějaký bubliny ne?
-> Pavel P@nkáč: Vnější kloub, strana řidiče... Netřepalo se to ještě citelně, ale už byl slyšet, když se levá strana odlehčila...
Jinak to cukání u mě dělal hlavně za studena a prvních pár set metrů, ale bylo to takové cukání, že jsem o to auto měl fakt strach... Postupně to s VIFem a dalšíma tankováníma odešlo a už to nedělá, ale samotného mě překvapilo, jak dokáže zblbnuté vtřikování cvičit s celým autem...
Jinak to cukání u mě dělal hlavně za studena a prvních pár set metrů, ale bylo to takové cukání, že jsem o to auto měl fakt strach... Postupně to s VIFem a dalšíma tankováníma odešlo a už to nedělá, ale samotného mě překvapilo, jak dokáže zblbnuté vtřikování cvičit s celým autem...
Tak sem z toho vyndal kardan a dělá to stejně, u prvního vstříku vidím trochu mastnoty nahoře asi nafty tak mám podezření že podfukuje...
příjde mě že za studena to dělá méně než ohřáte...
...má teda i největší odchylku...měřeno za tepla teda
příjde mě že za studena to dělá méně než ohřáte...
...má teda i největší odchylku...měřeno za tepla teda
-> Jumbo: vnitrní kloub na dlouhé poloose přední? a klepalo se ti to taky takhle v tahu na vyšší kvalty?
-> Pavel P@nkáč: Ja mel na Yetaku KO homokynetak, i kdyz mi vsichni tvrdili, ze to neni mozne...
Jinak jsem se sam divil, co s CRkem udela spatna nafta, jednou jsem blbe natankoval a ten motor se za studena tak trepal a vubec nechtel radit, ze jsem myslel, ze odchazi DSG, jak vibrovalo cele auto...
Jinak jsem se sam divil, co s CRkem udela spatna nafta, jednou jsem blbe natankoval a ten motor se za studena tak trepal a vubec nechtel radit, ze jsem myslel, ze odchazi DSG, jak vibrovalo cele auto...
U škoda yeti 2.0 TDi 4x4 Manuál cítím silné vybrace od nějakých 1500ot. při akceleraci hlavně na 4,5,6ku vím že tam zlobívají na kardanu vzádu hardy spojky, ale mě ty vibrace přijdou spíš od předu, netušíte? dvouhmota je na volnoběh tichá, při chcípnutí nezatluče, rozjezd je plynulí ani pedál spojky neposkakuje...240 tis km najeto...žádné zvuky nebo hučení
-> Syny:
Jj, u těch to platí zpravidla pojišťovna.
Jj, u těch to platí zpravidla pojišťovna.

-> Syny 12.01.23 23:04:53: No pokud nebudeš platit liposukci

-> DEKODOVAC 12.01.23 06:51:46: 1.2 TSI je nejlepší TSI co se dá v 2. Octě pořídit. Ale je to pořád TSI a to se oblibě moc netěší. Nicméně např. Vaculík ze SM tyhle motory docela chválí. Naopak jeden známej servisák se zase u těchto motorů křižuje
Kluci od fochu, až se tady vyblbnou s "kámošovo ségrou", možná něco konkrétního dodají.

Kluci od fochu, až se tady vyblbnou s "kámošovo ségrou", možná něco konkrétního dodají.
-> saskyn2: Ale u tlusty treba zas nevyndas tolik za udrzbu 

-> Jirik_Tuňák1983: většinou ty hubenější žerou mín než tlustý. 

-> isti 12.01.23 18:16:24: Pak se nabízí i otázka, kolik to žere? 

-> Vojťas 12.01.23 13:34:57: Je to Dvojka Facelift 

-> radekp 12.01.23 11:34:28: prepáčte nedalo mi ku komentárom fotku
-> radekp: A má zájem o trvalý vztah nebo jen si štrejchnout?

-> Jirik_Tuňák1983:



-> isti 12.01.23 17:25:59: 1 kg na cm. 

-> Vojťas: promiň prsa dvojky. V ruce jsem je neměl...
-> radekp 12.01.23 11:34:28: a je to 1, 2, 3 ,4 ? u tohohle typu se to podle ročníku nepozná.
-> radekp: na mna vysoka ale hod foto
-> radekp:
To zní docela dobře...
máš foto? 
To zní docela dobře...


-> radekp: 

-> DEKODOVAC: a co bys řekl na kámošovu ségru? Blond vlasy, 35 let, výška 178 cm...
Nazdar chalani chcem sa opýtať čo poviete na Octaviu 2 - 1,2tsi-77kw má 205 400km rok ,2010 klasik rozvody boli raz už menené podľa čierneho tmelu na vrchnom plastovom dekli
-> saskyn2:
Mám tušení že to Valeo je i doporučovanější
Mám tušení že to Valeo je i doporučovanější
AS-PL mám na golfu, montoval sem to do S-Maxe už léta páně tak 8 let, alternátory dáváme běžne do všeho možného a vše chodí velice spolehlive. Nebál bych se toho.
Jo je to normálně záměný, to je podle toho jak si jakej výrobce navrhnul starter, ty vícezubý jsou většinou valeo, mín bosch.
-> charon 10.01.23 08:19:41: hele hrozně dlouho jsem to rozlišoval na 10/11 zubů.... to samé u peu/cit,tam maj 9-13 zubů,taky jsem to rozlišoval,pak to někdo ze zoufalství vyzkoušel a nadšeně volal zpět,že to opravdu funguje...u koncernu už jsme to vyzkoušeli taky několikrát a jo,jde to.Popravdě mi to hlava moc nebere,ale funguje to

-> charon: Ja stary toho casu koupil repas v Kelly (chteli starej zpet). A v pohode.
-> venni: A to jde zamenit? To kdybych vedel, tak bych objednal 11ti zub.
-> charon 09.01.23 06:31:43: když dáš 11ti zubovej,bude to startovat zase o chlup lépe 

Takže byste tam bez rozpaků prakli toto : ceskedily.cz/starter-aspl
-s0025pr a neřešili? Ja pak ten původní starter přece jen zkusím přepadnout ..
-> charon: Ja mam zkusenost jen s alternatorem od AS-PL, 3 roky v provozu, 60tkm a funguje. Akorat se mi zda, ze na volnobeh vic polehne intenzita svetel nez s origo Boschem, ale muze to byt i baterii, tu jsem menil zaroven. Nijak jsem se s tim nezabejval, jsem rad, ze to jede :D
-> charon 09.01.23 06:31:43: i když to zrepasuješ tak nebude točit jako novej
ten as-pl by měl fungovat

Soudruzi, dovolikm si dotaz ohledně starteru na O1 tdi 66kW (AGR motor). Po výměně žhavek, baterky i jejim dobiti do plna to proste startuje bidne venku. Starter motorem toci pomalu mi prijde. No, je tam furt puvodni, takze uz ma narok na to bejt unavenej.
Ted k dotazu - potebujuj auto pojizdny kazdej den (manzelka + decka, do skolky a zpet ...), takze ma nekdo tip na to, jakej starter koupit? Nerad bych to za rok/dva resil znovu, v aute je starter s cislem 0 001 125 012 (02A 911 023 + pismeno na konci ktery se neda precist, ale asi R), coz by mel byt starter s deseti zuby. Starter s timhle cislem jsem uz nikdekde nenasel, resp. za nej chteli skoro 9000 a to teda nedám.
E-shopy mi vetsinou nabizeji bud jakesi polske AS-PL (nejaka zkusenost?), pak se da za docela rozumnou cenu koupit Hella. Nebo mam nakoupit vsecky mozne veci do starteru a jeden vejkend tomu dat?
Ted k dotazu - potebujuj auto pojizdny kazdej den (manzelka + decka, do skolky a zpet ...), takze ma nekdo tip na to, jakej starter koupit? Nerad bych to za rok/dva resil znovu, v aute je starter s cislem 0 001 125 012 (02A 911 023 + pismeno na konci ktery se neda precist, ale asi R), coz by mel byt starter s deseti zuby. Starter s timhle cislem jsem uz nikdekde nenasel, resp. za nej chteli skoro 9000 a to teda nedám.
E-shopy mi vetsinou nabizeji bud jakesi polske AS-PL (nejaka zkusenost?), pak se da za docela rozumnou cenu koupit Hella. Nebo mam nakoupit vsecky mozne veci do starteru a jeden vejkend tomu dat?
-> DEKODOVAC: Bohužel to jestli je to zrovna dobrý typ, nebo jestli to někdo někdo už dělal poznáš až to rozebereš, tj stejně dáš nový.
-> saskyn2 08.01.23 22:16:38: pre moju spokojnosť by som toto prplanie v oleji aj absolvoval,len ako zistiť či to niekto už predtým urobil ?
-> DEKODOVAC: Zámky nemají žádný, se mezi 2007-2009 byly nějaký nahovno, ty se vydrolej a protočej. Jo není to nic drahýho, nový šrouby, nejvíc je práce mrdání se sundáním vany.
-> Jarda/felda 08.01.23 21:57:25: viem že sú problematické ojničné ložiská ale tie sa dajú ľahko vymeniť neviem či originálne ložiská nemali zámky a pretočili sa v oku ojnice
-> Jarda/felda 08.01.23 21:57:25: To se týká i BLS. No to je takovej strašák, ale reálně jsem to tady měl jen jednou a párkrát preventivně měnil šály. Jak říkám v dnešní době je to všechno odjetý a vymačkaný uložení vstřiků atd. Ale je to fajn že to nemá DPF a nevadí tomu ani krátký vzdálenosti, a hezky se na tom dělá jak je okolo motoru spoustu místa. No a samozřejmě to hovno žere, hlavně BJB který je ještě EU3 dokáže tu naftu snad vyrábět

-> saskyn2 08.01.23 21:50:24: Keď som pozeral Octavie tak jednoznačne len bez DPF filtra 

-> saskyn2 08.01.23 21:50:24: krom BXE kde se může podívat ojnice ven
ale tomu by se dalo předejít

-> DEKODOVAC: Když si nekoupíš BLS který má DPF tak tě nejspíš žádný větší problém čekat nebude. Ve své době to byly fajn auta, akorát dneska je to už taky všechno odjetý.
Uvažujem nad kúpou Škody Octavie 2- 1,9tdi 77kw Ročník od 2007-2009 , Fabia 1-1,2 htp12V 47 kw krátka verzia je nám už dosť malá .Čo poviete ísť do tých Naftových problémov alebo radšej nie ????

-> minno 21.12.22 10:52:50: Jasne, chapu - vyjdeme-li z toho, ze je v tom zainteresovana elektromagneticka interakce, jejiz "polni " castici je foton, je to vlastne "opticky ":-)