-> DEKODOVAC 05.03.23 09:02:14: Toto je semering ktory neodpusti ziadne natlkanie ala klasika.
Jemne defornujes celo al tesnit nebude.
To u klasiky do urcitej miery kompenzuje pruzina. Ale tiez nerobi dobrotu ak sa to prezenie.
Ale podrzi ovela dlhsie.
Vacsia sranda je vymena manziet na strmenoch...toto je celkom osetrene.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> castrol 04.03.23 20:49:40: no montáž podľa návod ale Boh vie ako si sadlo na tú hriadeľ ono je také abnormálne bez struny ,no nič vymením a dám asi červené a bude kľud MVQ
-> castrol 04.03.23 20:49:40: taky bych od oka řekl že tam má pocuchaný břit 

-> DEKODOVAC: a nebude to skor len zla montaz ?
No napravil som lamelku na gufere išiel sa previesť a po 6 km úplne krása žiaden únik oleja no išiel som na dlhšiu jazdu a kontrola znovu a olej tečie ako Džes
Natlačal som ho cez ten prípravok asi tá membrána nejako zle sadla ,zajtra to musím pozrieť a dať dole remenicu sakra

A o 19:00 auto už bolo maštartované
-> DEKODOVAC: Jak píše Štěpán. Je to takové divné matroš a musí si sednout.
-> StepaNoFUN 03.03.23 18:45:44: tak to určite aj bolo viac ako 4 hodiny ,ako čo dozrieva na hriadeli alebo čo ??

-> DEKODOVAC: Podle 4 máš 4hod počkat, než to nastartuješ.
Nové gufero a slzká s neho olej 

-> saskyn2 19.02.23 18:13:42: ještě doplním, ze tento štítek co všichni fotí, tak patří pouze k elektrickému aktuatoru (výroba Bosch). Ten to pošle do Wahlera, dnes BorgWarner, ten to namontuje na hliníkový odlitek s ventilem, připojí chladič a jde to do aut/náhradní dily.
-> palinator 21.02.23 08:38:02: to je pravda....trosku sa poponahlali a neodvetral im spodok.
Par som ich prelakovaval hlavne strechy a kapoty. Kde to bolo naliate o chlp viac.
Par som ich prelakovaval hlavne strechy a kapoty. Kde to bolo naliate o chlp viac.
-> palinator: tak ta tvoje modrá je na to citlivá, to se loupou všechny....
-> SO545:
Blbý je, že jdou dolu i ty metalický... I na mojí už začíná na kapotě lupénka.

Blbý je, že jdou dolu i ty metalický... I na mojí už začíná na kapotě lupénka.

-> palinator 20.02.23 17:53:47: Modra je gratis aby si nereklamoval ze im ide z kazdeho auta dole
a to bola prednost vysostne skodovky.


-> SO545:
Tu se řeší Škodovka ne?
Tu se řeší Škodovka ne?

-> palinator 20.02.23 15:44:28: ale nie napriec koncernom.

-> Jirik_Tuňák1983 19.02.23 09:19:15: Nebo i jinou barvu, kdyby někdo doma měl.
-> saskyn2 19.02.23 19:45:23: tvl že mě to nedošlo 

-> venni: 21.11.2013. Na každým co tu máte fotku je vidět datum, i na těch od Milana.
-> venni 19.02.23 16:01:07: tady je někde vidět datum?
-> Milan 136 19.02.23 16:21:40: jj logo tam bylo.
Tak už je to 6 let co jsme to kupovali,takže už jsem dost zapoměl.Ale ten egr asi psanej v servisce nebyl,takže cajk.
-> Milan 136 19.02.23 16:21:40: jj logo tam bylo.
Tak už je to 6 let co jsme to kupovali,takže už jsem dost zapoměl.Ale ten egr asi psanej v servisce nebyl,takže cajk.
-> venni 19.02.23 16:01:07: Jestli máš to auto 2014 resp. konec 2013 tak to je původní z výroby. Je tam na tom datum výroby

-> venni 19.02.23 16:01:07: Myslím, že ano. Na tom chladiči by mělo být logo VW.
Tady je z toho Golfa.
Tady je z toho Golfa.
-> Jirik_Tuňák1983 19.02.23 14:18:37: Ano...klasika. V tych rokoch bola moderna...predalo sa toho hafo.
Je to farba od VW tusim bola najprv na uzitkacoch ako Caddy a pod.
Ale v tych rokoch snad bola za priplatok....biela bola v kurze....tak zadarmo bola tusim cervena.
Je to farba od VW tusim bola najprv na uzitkacoch ako Caddy a pod.
Ale v tych rokoch snad bola za priplatok....biela bola v kurze....tak zadarmo bola tusim cervena.
-> SO545 19.02.23 12:17:40: Nějaká základní bílá.
-> Jirik_Tuňák1983 19.02.23 09:19:15: To bude najskor LB9A Candy....
-> venni 19.02.23 09:18:42: No jasný. Když si s tím pomalu hraješ, tak to pak trvá déle.
Lepší pomaleji, než utrhnout šteft na turbu, nebo zničit něco dalšího.
Lepší pomaleji, než utrhnout šteft na turbu, nebo zničit něco dalšího.
Nevěděl byste někdo o bílé kapotě na Rapida 2014? Mám i VIN, kdyby bylo potřeba nějak identifikovat konkrétní bílou. Kamarídovi stojí na dvoře nabouraný od nějaké známé nebo kolegyně.
-> Milan 136 19.02.23 08:45:30: -> Milan 136 19.02.23 08:45:30: já tomu věřím...taky jsem si řikal že to musi byt fofr když si za to účtuje Jirka cca 3 tis za praci.
Na mě lezl nějakej moribundus,takže nadopovanej paralenem a namazanej francovkou,jsem si nedovedl představit s mojí výškou být natažený přes motorák a lovit tam něco po hmatu.
Dělal jsem to tedy pomalu,co šlo jsem očistil/umyl.Celá akce trvala snad 7 hodin
Dělat to znovu a nečistit díly,stáhnu to třeba na 5 hodin :)
Na mě lezl nějakej moribundus,takže nadopovanej paralenem a namazanej francovkou,jsem si nedovedl představit s mojí výškou být natažený přes motorák a lovit tam něco po hmatu.
Dělal jsem to tedy pomalu,co šlo jsem očistil/umyl.Celá akce trvala snad 7 hodin

Dělat to znovu a nečistit díly,stáhnu to třeba na 5 hodin :)
Po 3 hodinach je venku.Čislo dilu stejné.Jen jsem teda posera,vyndal jsem napravnici a pravou poloosu.Kdyby tam nevisel hřeben tak je to docela cajk práce.Asi už jsem zhejčkanej a starej.
Tak egr už mam... se sadou těsnení od Vemo to bylo za 7100...
-> charon 17.02.23 06:23:10: jenže v tom případě když padají "šmejdy" tak se nastaví/upraví linka aby se to nedělo 

-> saskyn2 16.02.23 09:45:50: No já jen že píšeš, že za 20 koupit, za 70 prodat - tak to by asi i s těma 14t za novej EGR co jsi jim nacenil rentabilní bylo, ne? Jinak zbytek co píšeš chápu...
-> charon 17.02.23 06:23:10: No jde o to že pak lidi myslí, že se jedná o stejnou kvalitu, což není vždy pravda.
-> saskyn2 16.02.23 11:06:18: To že něco neprojde kontrolou kvality nutně neznamená že to je šunt - a tim teď mám na mysli zejména rozměrové tolerance (rozteče otvorů pro montáž např.). Na linku do automobilky to musí všecko sednout na první dobrou bez jakýhokoliv zadrhnutí, při výměně v autoservisu se otvory v přápadě potřeby malinko doladí ...
-> saskyn2 15.02.23 23:45:29: Aha to mě nenapadlo, já měl za to že byl vyplej jen aby nehlásil chybu... jinak se to ohřívá dobře a rozhodně rychleji než B5

-> venni 16.02.23 10:37:30: mlparts mají origo okolo 9 wahler okolo 5 

-> saskyn2 16.02.23 11:03:58: Jo, ten chladič mají jiný. Podle obrázků má stejný jako origo ten repas se zálohou na vratný díl.
-> saskyn2 16.02.23 11:06:18: No tak jasný, ale je to asi tak jediný, co se dá použít. Jen jsem tím chtěl říct, že to je minimálně stejný výrobce. Těch oriho byla hromada. Jeden čas se musel i nový díl povolit ten nastavovač na těch 3 šroubech pod víčkem a natočit na správnou hodnotu mV.
-> saskyn2 16.02.23 11:06:18: No tak jasný, ale je to asi tak jediný, co se dá použít. Jen jsem tím chtěl říct, že to je minimálně stejný výrobce. Těch oriho byla hromada. Jeden čas se musel i nový díl povolit ten nastavovač na těch 3 šroubech pod víčkem a natočit na správnou hodnotu mV.
Ono bohužel to že to je stejný díl nic neznamená, spoustu firem to má nastavený tak, že šunt co neprojde výstupní kontrolou do automobilky se pak prodá jako druhoška běžným zákošům 
