Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18665 příspěvků (zobrazeno 451 až 500) od 04.01.2015 do 13.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
08:32:17
19.04.2024
palinator
-> ajok:

Tyjo, musel jsem si najít co je to Sc 3



Jinak máš pěkný hračky. 4
08:30:54
19.04.2024
ajok
-> palinator 19.04.24 08:07:56: udělal jsem nějaké zkoušky, bod tání té elektrody je přes 1500°C

A RTG spektroskopická analýza té elektrody, takže by to tomu válci, pístu a ventilum doufám ublížit nemelo

Neutavila se, vypadla celá, prostě šmejd z Tábora... :/
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od ajok vložen 19.04.2024 08:30:54
upraveno 1x, naposled 19.04.2024 08:32:21
08:07:56
19.04.2024
palinator
-> ajok:

Máš správnou teplotní hodnotu na ty tvoje čípky na prdy?
upraveno 1x, naposled 19.04.2024 08:08:58
03:16:25
19.04.2024
ajok
stejne tezko pochopitelne, ze na druhem valci odejde civka a zaroven na prvnim valci zmizi elektroda a to mi rovnou znici 2 civky vc. nove NGK pro TFSi8 ta druha a ostatni svicky jsou jiz OK, dokonce na posledni uz neni ani lehce popilek, jak to bylo minule...



Na prvni valec jsem dal svicku z 3. valce a na 3. jednu tuto stejnou starsi s cca 35tis.km, maji se menit tusim po 30, vybral jsem na odzkouseni tu nejhezci a jede to dobre. Jen mam trochu strach, aby ten kousek elektrody nebyl nekde namacknutej na pistu nebo hlave a neuvolnil se a neposkodil treba ventil.
upraveno 1x, naposled 19.04.2024 03:23:16
18:30:47
18.04.2024
ajok
8 může to tam po cca 400km ještě být?

zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od ajok vložen 18.04.2024 18:30:47
upraveno 1x, naposled 18.04.2024 18:31:35
15:59:45
18.04.2024
Jarda/felda
-> palinator 18.04.24 08:45:46: 109 se jmenuje relé žhavení i když jen napájí jednotku a se žhavičkama jako takovýma nic nemá 3
13:27:56
18.04.2024
ajok
-> vhml 18.04.24 12:46:46: já 108,- :/ a u Novotnyho 59,-kc

Ani mi to tydle NGK nenabízí a silvery mají za 217, cena pro mě, já je kupoval pod kilo, tak jestli se už nepadela i brisk :/
upraveno 1x, naposled 18.04.2024 14:04:32
12:46:46
18.04.2024
vhml
-> ajok 18.04.24 12:12:55: v kelly je mám za 62
12:12:55
18.04.2024
ajok
-> vhml 18.04.24 11:51:19: díky, ještě se zeptám odkud, protože jsem našel od 56kc do 350kc/ks, díky
11:43:05
18.04.2024
ajok
-> vhml 18.04.24 08:32:55: a jaký dáváš svíčky?

-> saskyn2 18.04.24 09:08:48: jj, 109

-> Pavel P@nkáč 18.04.24 09:32:37: tak uvidím... No nic na ně neteče, jak jsem dal elring těsnění pod víko, tak už ani olej k nim netece
09:32:37
18.04.2024
Pavel P@nkáč
-> ajok: ty jo to ti bude dělat svíčka, jak odešla cívka tak jí to zničilo, já ke špatné cívce dávám svičky vždy nové všechny. Na všech značkách aut, je to pár korun a vyhneš se těmto problémům.



ještě cívky můžou odcházet když na ně teče třeba olej nebo voda.
upraveno 1x, naposled 18.04.2024 09:33:28
09:10:51
18.04.2024
palinator
-> saskyn2:

A kde je vlastně opravdové relé žhavení? To jak spíná ty desítky Ampér..
upraveno 1x, naposled 18.04.2024 09:10:58
09:08:48
18.04.2024
saskyn2
-> palinator: všichni tomu říkají relé žhavení, tak myslím že Jarda myslel 109.
08:45:46
18.04.2024
palinator
-> saskyn2:

To je ale relé napájení čerpadla a ne žhavení. A mně stačilo do 109 na Toledu klepnout... pak jsem ho přepájel.
upraveno 1x, naposled 18.04.2024 08:46:34
08:41:10
18.04.2024
saskyn2
-> palinator: Jo 109 je klasická radůstka těhle strojů3
08:39:05
18.04.2024
palinator
-> ajok 17.04.24 22:31:35:

Kvůli relé žhavení že by rotačka nejela? To bylo -20°C?
upraveno 1x, naposled 18.04.2024 08:39:14
08:32:55
18.04.2024
vhml
-> ajok 17.04.24 22:31:35: mám se sharananem najeto 200 tisíc a nikdy jsem ji neměnil. Celkově má 440 a nevypadají nepůvodně.
08:27:51
18.04.2024
ajok
-> ajok 18.04.24 07:52:44: nebo raději třetím...
07:52:44
18.04.2024
ajok
-> Sita 18.04.24 07:16:15: asi zkusím přehodit svíčku mezi prvním a 4. Válcem, kde potom bude misfire...
07:24:13
18.04.2024
ajok
-> Sita 18.04.24 07:16:15: bere asi litr na 8tis.km, lehce do bíla je na 4. válci - popilek, jinak motor jde tichounce, nemlátí nic, jsou slyšet jen LPG vstriky
upraveno 1x, naposled 18.04.2024 07:26:34
07:16:15
18.04.2024
Sita
-> ajok: jakou ty svíčky mají barvu, nespaluje ti to olej?
22:31:35
17.04.2024
ajok
tak civky 1.8T neresitelnej problem

U Kosic mi odesla v poradi uz min. 10. civka za 100tis.km, rozblikala se kontrolka check, misfire 2. valec, vymenil jsem ji a uz se s tim jet dalo, ale bylo znat, ze neni neco uplne OK, tak jsem s tim rychlosti pianko okolo 130kmh dojel domu, nastval se a koupil TSi NGK civky, jel jsem to projet a po ostrejsich 100km odesla ta nova TFSi civka na prvnim valci, dal jsem tam starou teslu, nesmrtelnou, ale ani s tou to nejelo uplne OK, pianko dobre, ale jak jsem to prislapnul, tak misfire prvni valec a uz to tak dela, at tam dam civku jakou chci a dela to na benzin i na plyn, svicky jsem daval pred Vanocema, tak nevim jestli mohla odejit, v konektorech oxidace neni, ale muze byt problem v tedle jednotce? www.amd-autodily.cz/elekt ricka-vybava/jednotka-ridi ci-koncovy-vystup.html ale nasel jsem i 4 pinovy, no a u teto pisi od 5/2001 a ja mam 4/2001, stejne uz si rikam, ze mam stesti, ze to nekde neodeslo, kdyz jsem ani nevedel, ze to tam je

Dekuji, sice mi asi po 50tis.km odesla zadni zarovka, ale jak jsem to sledoval, tak dob iji 13,7V stale, kdysi jsem resil zarovky u sluzebni rotacky 81kW, ale ta dobijela 14,4 a jednou me nechala v Pohorelicich - rele zhaveni. Tady si myslim to prepetim nebude... Ty LPG brisky jsou levnejsi a nevim, jestli moc nezatezuji civky, no bosch LPG byly drazsi a nefungovaly dobre, chybu to nehazelo, ale bylo to takove utlumene a po vymene zpet za brisky to uplne ozilo, pak teda asi za 2tis.km odesla civka.a teď další a další problém... :/
upraveno 1x, naposled 18.04.2024 06:42:12
19:20:10
16.04.2024
Jakub M.
-> DEKODOVAC:

Chodit by to mohlo - ale to ti nevadí že budeš bez ovládání palubního počítače?

A tempomat bude třeba aktivovat v řj motoru, podvolantový ednotce a budikach (podle palubky hádám že je to O2)



Spíš bych přehodil blinkr páku na původním modulu a přepinoval vodiče z páčky ..
upraveno 1x, naposled 16.04.2024 19:21:33
13:25:08
16.04.2024
vhml
-> Syny 16.04.24 12:52:35: mám s drátkama najeto 200tisíc a nikdy jsem je neviděl. Občas se to trochu zaleskne v rohu když mijíš lampy ve městě.



To máš stejný jak s anténou v předním okně. Když někomu řekneš, že tam je, bude na ní čumět celou cestu.
13:06:16
16.04.2024
palinator
-> StepaNoFUN:

Já tam jebl kus kartonu za stěrače a hotovo... Ale mockrát jsem to nedělal.
12:52:35
16.04.2024
Syny
-> palinator 16.04.24 08:18:33: A ted si predstav opiskovany okno a jeste s dratama :)
11:57:24
16.04.2024
StepaNoFUN
-> palinator: Myslíš jako že bych to večer dával přes okno, 10 minut běhal okolo auta, než to tam nainstaluju, pokaždý když otevřu dveře, tak to chtělo uletět, ráno bych s tím šel s namrzlým zpátky do verandy, kde by z toho byla hromada vody, vítr by měl snahu to rozervat... Ne díky. To radši ten výhřev okna.
08:18:33
16.04.2024
palinator
-> StepaNoFUN 13.04.24 12:37:34:

Ono existuje něco jako clona. 3



Ale jo, je to příjemný. Jen je pojištění na okno nutnost. A drátky mě moc neserou, i když jsem se jednou smál, že se to zatřpytilo od sluníčka. Ale je pravda že s tím moc často nejedu. To spíš mě serou obyč okna, když jsou po čase opískovaný nebo mají nějak degradovanou tu folii. Na Toledu bylo sklo lesklý, hladký, ale proti slunci se s tím nedalo jet.
14:02:41
13.04.2024
DEKODOVAC
Fotka 2.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od DEKODOVAC vložen 13.04.2024 14:02:41
14:01:34
13.04.2024
DEKODOVAC
Fotka 1.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od DEKODOVAC vložen 13.04.2024 14:01:34
14:00:45
13.04.2024
DEKODOVAC
Mam takéto páčky bez tempomatu a či bude všetko v poriadku s takýmto ,je tam rozdiel v gombikoch
12:37:34
13.04.2024
StepaNoFUN
Kdysi mne to na okne sralo. Ale co jsem s tim zacal jezdit pravidelne,tak o tom nevim. A auto na denni jezdeni bez vyhrevu okna bych nechtel.

Navic u ty dodavky je to v podstate nutnost. Nedovedu si predstavit, ze bych kazdy rano vlal nekde u predniho okna a skrabal to.
11:50:36
13.04.2024
růža
U těch nových aut se to ještě snese, ale zkuste si Escorta z devadesátého roku, to jsou teprve dráty 3 Na to se opravdu nedalo zvyknout.
05:45:05
13.04.2024
ajok
-> Syny 12.04.24 22:25:52: na to se shodneme... taky jsem na O3 ty dratky nesnasel, treba kdyz byla mlha, to uz jsem nevidel vubec nic8
22:28:45
12.04.2024
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Zajimavy. Nemas nejakou ocni vadu o ktery nevis? Ja treba az v soucasny praci zjistil, ze jsem barvoslepej 3



Dratkovy okno mam a jediny, kdy je mi to nepohodlny, je jizda v mlze.
22:25:52
12.04.2024
Syny
-> Milan 136: Hmm, to mi štve. Vyhřívaný okno bych dost bral, ale mě ty dráty v tom okně strašně vadí. Občas jedu v prác Kamiqem (ten je má) a je to děs. V noci je to ještě horší. Kolikrát jsem si i myslel, že se něco mihlo periferně vpravo a ono to byly ty drátky 8
22:07:35
12.04.2024
Milan 136
20:35:40
12.04.2024
Syny
Jen se tu optám - O3 po FL mají všecky vyhřívání předního okna drátkama? Nebo nějaký L&K, RS apod. maj tu fólii (či jak je dělané to načervenalé okno), co maj Supy, Passaty apod.?
21:03:52
08.04.2024
saskyn2
-> Kuladmin: předky jdou krásně, jak to vyrejduješ, tak se to ještě dobře nakloní, ale zadky jsou fakt na hovno. Já to ještě i poklepavam gumovou palickou a jak to otocis odvdusnovakem nahoru tak jdou ještě bubliny. Samozřejmě i jak tu píšou kluci nový desky než si to sedne tak tak mají taky delší chod.
20:02:14
08.04.2024
Kuladmin
-> saskyn2: je pravda že jsem měl zadek ještě navíc na kopci, předek auta dole, ale přišlo my že je hezky nahoře ještě blbý místo na povolování mezi hadici pružinou atd..
14:00:36
08.04.2024
saskyn2
-> Kuladmin: a jak si to odvzdusnoval? Ty zadky mají na blbem místě odvzusnovak. Musí se odvzdusnovat nepridelany brzdic a natočit odvzdusnovak nahoru. Hlavně když to je na heveru tak jak máš tu jednu stranu prizvedlou tak tam fakt zůstane vzduch
09:46:35
08.04.2024
Kuladmin
Mel jsem problém s pravým zadním brzdičem ten jsem musel rozebrat a vyčistit pak šel rukou zašroubovat. ALE pedál se propadal již před mým rozebráním! tam byl jen problém že kolo víc přibždovalo než ostatní a šel hůř zašroubovat pístek dovnitř.

Proto jsem s tím byl i na měření jsem si myslel že my to ukáže na kterém kole je problém, ale ony brzdí +- stejně L vs P strana. Takže jsem nezjistil nic.
09:07:11
08.04.2024
StepaNoFUN
Kdyz jsem kdysi delal brzdy na svy oct, tak jsem z toho byl taky hotovej. Pri delsim seslapnuti s motorem se propadal pedal. Na deskach to brzdilo dobre a soumerne. Odvzdusnoval jsem a zkousel vse mozny. Nakonec jsem s tim najel par km a opravilo se to samo.
08:04:35
08.04.2024
vhml
Tipoval bych, že se při zatáčení pístků něco nakurvilo v brzdiči a pak to má dlouhej chod, protože to nevymezuje vůle.
07:08:25
08.04.2024
Kuladmin
-> Borderer: Nerozumím?? já neměnil třmeny pouze kotouče a destičky

je možný že by se to zatlačením pístků zavzdušnilo? a bude třeba odvzdušnit přes pc kvůli abs? ja odvzdušnoval pouze klasicky to nepomohlo ani u jednoho auta
upraveno 1x, naposled 08.04.2024 07:10:10
07:03:02
08.04.2024
Borderer
-> Kuladmin: Všechny 4 třmeny v sobě maj nový gumičky,k který maj tendenci vracet píst víc, než je potřeba. Pokud to brzdí, počkal bych, až si to sedne.
05:53:47
08.04.2024
Kuladmin
-> ajok: právě že jo i jsem to auto změřil brzdný účinky a vše maká jak má levá strana vs. práva a vše má i slušnou sílu zastavit zkušební válce. Jen ten pedál má dlouhý mrtvý chod.
04:52:33
08.04.2024
ajok
-> Kuladmin 07.04.24 22:06:52: myslim, ze to bude v zadnich trmenech, chodi rucka dobre?
22:06:52
07.04.2024
Kuladmin
Poraďte octavie 2 po výměně všech brzdových kotoučů a destiček tzn po zatlačení pístku, vše se hýbe jak má je bez motoru pedál tvrdej, ale problém nastává po nastartování pri jízdě se propadá brzdovej pedál k podlaze prostě chod se výrazně prodloužil, ale když člověk nášlapá v krátkém časovém intervalu tak pak začíná brzdit dřív jinak dole brzdí i ABS se aktivuje. Jako by to bylo preposilovany, stejnej problém máme i s Hondou už jsem psal dříve, tam jsme měnily i hlavní brzdovej válec ale bez výsledku. Nevíte někdo. Není tam nějakej ventilek co hlídá podtlak?
upraveno 1x, naposled 07.04.2024 22:07:56
Extreme Tyres