4 roky a 5 měsíců. Sice se pracovalo dlouho převážně nevážně, pár sezon jako stacionární exponát ve výloze, ale tento týden RS I generace hotovo. Vánoce se nestihly, ale o fous.
V rekapitulaci za poslední pětiletku a nájezd cca 100 km byl proveden celolak v SRN ve VW. Pak dovoz. Odstranění závad, zapalování, váha vzduchu, vedení turba, naladění motormanagementu CIMBU Ing. Jandou. Renovace interiéru, přečalounění sedaček, volantu. Originální alu osazeny Contisportem. Po přestávce výměna zadní nápravy, kompletně nové brzdy - vše. Kompletní třemeny se musely nákladně repasovat jako u veteránů - kroužky, pístky, držáky a štíty se vyráběly. - Není dostupnost ND. Výfuková soustava - vše. Dostupnost ND konec. Podvozek - odpružení vše. Ze skladu, dostupnost není. Tlumení částečně - ze skladu, sháníme díly. Bižuterie - vše co šlo sehnat nové. Dostupnost není. něco ještě skladem doma. Výměna a celkové vyčištění palivového systému. Konzervace, slícování, a veškerý spotřební materiál. Atd, apod.
Na závěr STK. Přitom jsme zjistili, že máme v ruce dva existující OTP :-)), Jak se to může v našem digitalizovaném státě stát. :-)
Bohužel nám to po vyndání z dílny zapadalo sněhem. Tak zkušební provoz nechám na příští týden. Obuto na zimní alu sadu z kolegyně Laurin a Klement. Na nové Polarisky:) V záloze se dotvoří ocelová sada z nějakého new brouka na semi pro svezení v Mýtě nebo Sosnové.
Při nastavování motoru bylo podezření na nesoulad plnících tlaků, ale to bylo před dvěma lety s nouzovým vyjetím. Pondělní cesta na a z STK byla ve stylu

. Kdyby ne, domluven je k dispozici motorsport Kopecký. Kdo zná členy fanclubu VM, asi tuší, kdo by se podíval.
Nějaké kačky už ta sranda stála, tak to zkusíme dostat do stavu odpovídajícímu trojciferným kilo nákladům. Zase na druhou stranu, když to vydělím 5 lety. A naprosto zdravý skelet čerstvě politý na pojistku v autorizované lakovně kvůli následkům vandalismu - poškrábání (panely rozdíl do 5 mikrometrů tloušťky) za cenu, která se už opakovat nebude. Tak jde vlastně o houby. Takhle to alespoň doma pokaždé povídám. :-).
Bohužel je problém s doplněním ND. Co jsem měl skladem zahučelo, a i díly, které jsem bez problémů bral po dvou před třemi lety přes Olfin Car se slevou 70% jsou nedostupné bez náhrady. Takže na track days v létě NE. Dokud neseženu zálohu potřebných dílů na sklad.
Zadání má několik lidí u zdroje, ale vypadá to blbě. Něco za plnou cenu je na cestě, ale málo.
Poslední dva roky už stejně jako u předchozích modelů na které jsme tady zvyklí, zaúřadovali skladníci.
Ale když by to od jara fungovalo, tak další služební vůz a možná Pohofest?