To jsou v těch automobilkách hrozný pičusové, že se serou s novým a dalším a dalším hardware a přitom stačí přeměřit OHV Fábii a EURO6 je na světě

Možná by stačil drobnej tip na úrovni Járy Cimrmanna a nemusí se půl Evropy hádat o EURO7.
-> ajok 22.02.25 08:16:56:
Jestli to měl nebo neměl na úvěr nevim, je vzdělanej, má kromě Enyaqa i několik autobusů, žije sám a nejspíš navždy bude, takže neočekávám, že by v důchodu neměl jmění vyšší, než kdekdo v tomhle vláknu.
A to, že by se s postupem času auta jen zvětšovala, není pravda. Rozhodně byly v dobách automobilismu časy, kdy se auta naopak zmenšovala.
-> ajok 23.02.25 00:37:26:
Ale evidentně tou závistí taky trpíš, když pohnutky ke koupi novýho auta takhle zobecňuješ. Nebo budeš vymejšlet nějaký teorie, kdybych si toho Enyaqa nebo ID.7 koupil, a přitom pořád budu chodit 3 km pěšky na vlak, že nemám na elektriku?
Uvažuju, že koupim od souseda jedničkovou Fabii konby TDI, kvůli tažnýmu. Chce za to ani ne 20 litrů - a fakt to nebudu kupovat proto, že je to u půlky Virtu v kurzu, kupovat starý krumply, ale protože přeci jen svou Ovci nechci na stavbě úplně zkurvit, dávat na ní TZ - to jí radši prodám někomu kdo jí líp ocení. Pokud se na tý Fábii něco závažnějšího vysere tak půjde rovnou do lisu, bez slzičky.