skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazda Mx-5 a jiný rejžožrouti:d
prohledat
2455 příspěvků (zobrazeno 1151 až 1200) od 18.08.2015 do 10.01.2025, založil/a Mantrabeach
11:10:37
29.06.2018
29.06.2018
George88
-> dragon_cb_cz: při provozu na benzin se to kontrolovalo až při nájezdu kolem 130k a žádnej motor neměl potřebu měnit podložky.ani swift,ani splash,ani sx4..ten plyn tomu vyloženě škodí.ty motory na to nejsou vhodný. sx4 tolik v bahně většinou nejezdí,takže pokud to není amatersky opravený,koroze nehrozí..
09:41:54
29.06.2018
29.06.2018
palinator
-> dragon_cb_cz:
Předpokládám že úplně stejně, jen je ta doba do GO hlavy delší.
Předpokládám že úplně stejně, jen je ta doba do GO hlavy delší.
09:35:23
29.06.2018
29.06.2018
dragon_cb_cz
-> George88: Předpokládám, že "hnije to hlavně pod plastovejma krytama blatníků a dvěří" se týká i "Outdoor" paketu na SX4? A jak je to s těma ventilovejma vůlema při provozu na benzín?
09:16:14
29.06.2018
29.06.2018
George88
Já tam dělal v době, kdy už jezdila převážně novější generace(2005 a výš) A ta na LPG vhodná nebyla. Má to podložky pod ventilama, který se musí každých 30tis kontrolovat a měnit, po čase už seš na nejtenší podložce, co lze objednat a furt máš nulovou vůli což znamená GO hlavy.. Ale tebe zajímá starší generace SQ. Ta by na to mohla být se spolehlivostí na lpg o trochu líp.. Hnije to hlavně pod těma plastovejma krytama blatníků a dveří. Díval bych se po nějakym autě, který ten terén moc nevidělo. Vozí se hezký auta z holanska nebo i německa. 3dvéřovej 2.0 se u nás nedělal, ale pro jiný trhy jo :) Jinak ty auta jsou celkem bezproblémový. Sem tam nějaká lambda sonda, ale to jsou drobnosti..
Hlavně zkontrolovat funkci 4x4. když se dlouhou nepoužívá, bývá problém ji rozpohybovat. Je toovládaný podtlakama v hadičkách a trubičkách a po těch letech to může mít svoje za sebou..
Hlavně zkontrolovat funkci 4x4. když se dlouhou nepoužívá, bývá problém ji rozpohybovat. Je toovládaný podtlakama v hadičkách a trubičkách a po těch letech to může mít svoje za sebou..
07:18:37
29.06.2018
29.06.2018
charon
-> George88: Aaaa, někdo kdo má informace z první ruky. No, naftu určitě nechci, rád bych LPG a šestiválec, takže je nejakej motor vyloženě vhodnej nebo vyloženě nevhodnej na přestavbu na LPG?
Jinak od auta očekávám hlavně spolehlivost a dobrou servisovatelnost ideálně svépomocí (aby nebylo potřeba milion přípravků na každou pytlovinu). Velký auto nutně nepotřebuju. A je mi jasné, že výtečný jízdní vlastnosti v terénu i na silnici jsou vzájemně neslučitelný.
A propos - jaká jsou na vitaře typická místa, která hnijou? Koukám na auta kolem roku výroby 2000. A nějaký typický nemoci?
Jinak od auta očekávám hlavně spolehlivost a dobrou servisovatelnost ideálně svépomocí (aby nebylo potřeba milion přípravků na každou pytlovinu). Velký auto nutně nepotřebuju. A je mi jasné, že výtečný jízdní vlastnosti v terénu i na silnici jsou vzájemně neslučitelný.
A propos - jaká jsou na vitaře typická místa, která hnijou? Koukám na auta kolem roku výroby 2000. A nějaký typický nemoci?
15:59:17
28.06.2018
28.06.2018
George88
-> charon: Pokud Suzuki tak jedině benzín. Obloukem se vyhnout vitaře v naftě jak v generaci SQ(HDičko) tak v generaci JB (renault) .jimny je fakt malinkej, je to zadokolka a jak to má krátkej rozvor, tak je to náchylný na přetáčivost. Pohodlí nic moc, ale v terénu to nezastavíš(pokud funguje připojitelnej předek a redukce. dost často zarezává ovládání) A hnije to. Málo kdo to aspon jednou za týden vezme vapkou od podvozku, takže to je furt "naložený ve špíně". K vitaře - 1,6 nebrat. nejede to a žere to stejně jak 2.0. Navíc u generace JB a 1,6 není redukční převodovka a uzávěrka mezinápravového diferenciálnu. Generace SQ je zadokolka jako jimny, ale už to není tak "nervozní" na silnici. Kdy cokoli, tak se ptej. Pár let jsem v Suzuki dělal..
15:05:41
28.06.2018
28.06.2018
U-Geen
-> charon: my meli Vitaru Long V6, rok 1998, a bylo to fajn auto. Kupoval si ji pak od nas pan do lesa - vozil chemii, mel kratky Vitary a potreboval neco do ceho se mu vejdou barely. Rikal, ze mu kolegove s vetsima offroadama zavideli msrtnostv v lese. Na silnici to samozrejme zavratny jizdni vlastnosi nemelo, ale jezdilo se s tim dobre.
14:47:31
28.06.2018
28.06.2018
T
-> Luky: Evo do každé rodiny
12:29:16
28.06.2018
28.06.2018
charon
-> dragon_cb_cz: To já vim, proto mi padnul do hledáčku spíš Jimny ... No uvidíme, teď budu muset nasypat nějakou kačku do dodělání baraku, tak uvidíme, jak to s dalším autem bude
11:47:29
28.06.2018
28.06.2018
dragon_cb_cz
-> Venca.: Na to trochu pozor, dětem fakt termoregulace dozrává docela dlouho, takže pokud se staženou střechou, tak rozumně oblíknout, včetně pokrývky hlavy (přes hlavu odevzdává člověk největší množství tepla).
11:44:43
28.06.2018
28.06.2018
dragon_cb_cz
-> charon: S tím rozpočtem bys u Vitary asi musel koukat ne o jednu, ale o dvě generace zpátky. U Jimnyho by to asi bylo jednodušší.
Vitary používali dřív (možná právě ty dvě generace zpátky) výjezdovky u táty na firmě, když se potřebovali dostat na některý hůř přístupný místa (vodojemy atd - táta dělá u vodáren) někde v lese. A byli s tím spokojený. Když jsem to zvažoval, tak jsem se tam ptal na reference, už je prý nemají, ale přes nějaký známosti se ten člověk doptával do jihočeskýho E.On-u, tam je jako výjezdový auta pořád provozují a stran spolehlivosti prý velice dobré auto.
Vitary používali dřív (možná právě ty dvě generace zpátky) výjezdovky u táty na firmě, když se potřebovali dostat na některý hůř přístupný místa (vodojemy atd - táta dělá u vodáren) někde v lese. A byli s tím spokojený. Když jsem to zvažoval, tak jsem se tam ptal na reference, už je prý nemají, ale přes nějaký známosti se ten člověk doptával do jihočeskýho E.On-u, tam je jako výjezdový auta pořád provozují a stran spolehlivosti prý velice dobré auto.
11:41:29
28.06.2018
28.06.2018
Venca.
Jinak obecně, jak jste na tom vy, co máte kabriolety s přepravou dětí? Mě je žena nechce do kabriá dát, aby nenafoukly a takový ty řeči, takže pokaždé odjíždim od baráku s nataženou střechou.
Beru to tak, že řekněme od dvou let by to dítě nemělo rozhodit
Beru to tak, že řekněme od dvou let by to dítě nemělo rozhodit
11:38:30
28.06.2018
28.06.2018
Venca.
-> Luky 28.06.18 09:41:26:
Máš blbej kočár
Já si kdysi do Brouka koupil takovej přesně na míru a ten se vejde úplně všude.
Jinak teda nehledam rodinné auto, hledam něco, do čeho se rodina vejde a dojede to rychle do práce.
Máš blbej kočár
Já si kdysi do Brouka koupil takovej přesně na míru a ten se vejde úplně všude.
Jinak teda nehledam rodinné auto, hledam něco, do čeho se rodina vejde a dojede to rychle do práce.
09:41:26
28.06.2018
28.06.2018
Luky
-> T: no pokud to má být rodinné auto pro radost/na výlety, tak ti řeknu jak je to u nás:
- do Rapida dám dětské sedačky, ale nedám tam kočár
- do stejšna a staré feldy dám kočár, ale nedám tam dětské sedačky
- do Funa dám vše, ale bál bych se, že nám dítě propadne vyrezlou dírou v podlaze na silnici
- řešením je EVO A doufám, že než se tam zase něco rozsype, tak Fun už bude ve fitu
- do Rapida dám dětské sedačky, ale nedám tam kočár
- do stejšna a staré feldy dám kočár, ale nedám tam dětské sedačky
- do Funa dám vše, ale bál bych se, že nám dítě propadne vyrezlou dírou v podlaze na silnici
- řešením je EVO A doufám, že než se tam zase něco rozsype, tak Fun už bude ve fitu
09:10:07
28.06.2018
28.06.2018
T
-> Venca.: mě se líbí jak se liší u lidí představy o rodinném autě
08:29:23
28.06.2018
28.06.2018
Venca.
-> dragon_cb_cz: Jo toho jsem si taky všimnul. Ale stejný motor by snad měl být i v CX-7, tak teoreticky by mohl být dostatek náhradních.
Teď je v inzerci jedna po prvním majiteli koupená u nás, tak to asi sjedu omrknout.
Teď je v inzerci jedna po prvním majiteli koupená u nás, tak to asi sjedu omrknout.
07:06:17
28.06.2018
28.06.2018
bouchy
-> charon: The Police farm4.staticflickr.com/31
87/2607319314_06431a245b.j
pg
07:01:42
28.06.2018
28.06.2018
charon
-> dragon_cb_cz: -> U-Geen: Tak maximálmí rozpočet, kterej bude na případné pořízení je 100 000 CZK. Nad Vitarou jsem už taky uvažoval, starší generace tu používají geodeti a jsou s tim spokojení i co se průjezdnosti týká. Ono je pravda, že teréní vlastnosti většiny aut jsou limitovaný pneumatikama ...
23:37:19
27.06.2018
27.06.2018
U-Geen
-> charon: Vitara je taky pomerne jednoduchy auto... samozrejme zalezi, jaka generace
17:01:55
27.06.2018
27.06.2018
dragon_cb_cz
-> Venca.: Zkušenost nemám, krom toho, že když na mě vypadávala z inzerce jako možný kandidát, tak se podezřele často objevovaly výrazu jako "motor po GO", "motor vyměněn v rámci záruky" a tak dále Tak mě to trochu odradilo, ale dál jsem to nezkoumal... Ale je to dost ostrý auto a většina kusů má asi dost těžkej život, tak to asi tak divný není.
16:41:15
27.06.2018
27.06.2018
Venca.
Nemáte někdo zkušenosti s Mazdou 3 MPS? Nějak o tom na netu není moc info co se týče spolehlivosti a tak, jenom hodně testů, kde to poměrně chválí...
Má to 260 koní a špéru, tak by to nemuselo být úplně marný
Má to 260 koní a špéru, tak by to nemuselo být úplně marný
14:40:33
22.06.2018
22.06.2018
dragon_cb_cz
-> charon: Současná Vitara už je fakt spíš městské SUV, ale ta předchozí generace je ještě myslím celkem v terénu schopná a nejsou drahé - a zároveň to komfortem bude asi dost jinde než ten Jimny - bývají fakt hezky vybavené, viz třeba tahle: auto.bazos.cz/inzerat/...
/Suzuki-Grand-Vitara-16-4x
4-JEN-77-tis-km-CR-0-AKONT
ACE.php
Ten Jimny bude daleko větší dělník, v terénu úplně jinde, ale na silnici to bude líny, žravý a řidičsky asi dost utrpení... to podle mě má smysl jen pokud chceš trávit mimo asfalt naprostou většinu času.
Ale osobní zkušenost nabídnout nemůžu, tak už radši končím
Ten Jimny bude daleko větší dělník, v terénu úplně jinde, ale na silnici to bude líny, žravý a řidičsky asi dost utrpení... to podle mě má smysl jen pokud chceš trávit mimo asfalt naprostou většinu času.
Ale osobní zkušenost nabídnout nemůžu, tak už radši končím
14:26:34
22.06.2018
22.06.2018
charon
-> dragon_cb_cz: Možná jo ... Já nevím, ale jimny se mi líbí víc ... Je mi jasný že Jimny úplně pohodlnej nebude, chcu něco na ježdění do práce s čim budu moct vozit dřevo z lesa a Nivu úplně nechci ...
Zajímá mě jak moc Jimny hnije, jak je to se spolehlivostí a domácí servisovatelností. Lae počítám, že to je jednoduchoučké, Vitara/Pajero/Blazer a podobné bude asi složitější. I když Blazer na LPG by se mě též líbil ...
Zajímá mě jak moc Jimny hnije, jak je to se spolehlivostí a domácí servisovatelností. Lae počítám, že to je jednoduchoučké, Vitara/Pajero/Blazer a podobné bude asi složitější. I když Blazer na LPG by se mě též líbil ...
13:57:42
22.06.2018
22.06.2018
dragon_cb_cz
-> charon: Nebyla by lepší Vitara? Když to má být primárně na silnice nebo alespoň "cesty"...
13:27:59
22.06.2018
22.06.2018
charon
Položím tu trochu babrbarskou otázku, ale je to téma o japonskejch autech - má někdo zkušenosti se Suzuki Jimny a pokud ano tak jakou? Tak trochu mi todle autíčko vrtá v hlavě, byť primární zaměření by byla silnice a polňačky a sem tam odvézt vozejk dřeva z lesa, tak nevím, zda to rovnou nepustit z hlavy ...
23:01:55
16.06.2018
16.06.2018
m8rinek
09:59:29
09.06.2018
09.06.2018
Hřib
Zdarec pánové, dotaz, na NB18P2 1840ccm 103kW r.v.2000, co by jste doporučili za brzdy, předek i zadek, chci dát bráchovi Ate, TRW jsem zavrhnul, ještě uvažuju o Textarech, máte nějakou zkušenost, co vydrží a netřepe po pár tis.? S autem se nezávodí, ale jezdí ostře a občas krizově brzdí z kopce do kopce Hrozenkov-Kohútka, když někoho potká jet do protivky, dík za fundované rady
11:02:43
08.06.2018
08.06.2018
radekp
10:46:44
15.05.2018
15.05.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Čokin 14.05.18 21:06:25: ja mam taky u mtx asi 3mm dirku uprostred - proklovl mi ji asi racek a prosoupani taky v nejakem miste, ale tam to neni skrz, jen zeslabene, mam v planu ji dat calounikovi na vymenu okynek, tak se zeptam...
21:06:25
14.05.2018
14.05.2018
Čokin
Pánové okrajový dotaz, Fiat Barchetta oprava stahovací střechy, v jednom místě je prošoupaná nic velkého asi 3 dirky velikosti 5 mm , jak efektivně opravit nebo někdo kdo to dělá. Nechce se mě kupovat novou jen kvůli 3 dirkám na výztuze kde trpí asi všechny kusy.
Díky za info a rady.
Díky za info a rady.
12:47:10
26.04.2018
26.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> charon 26.04.18 12:28:15: To mi je jasne i EDS u feldy ma snahu na namrzlem jet rovne, tam mi funguje do 80 kmh. U octy 4x4 by melo fungovat do 80kmh, ale nedavno jsem mluvil se Sixtou a tvrdil mi do 40kmh, cemuz moc neverim. No jeste jsem to neodzkousel, pri prosmeknuti kola se hned pripojuje zadek, takze to EDS neni tak vyuzity, jak u feldy.
12:28:15
26.04.2018
26.04.2018
charon
-> Jarda: Jo, na E30. Měl jsem i viskózní svor, ale ten jsem nakonec nenasadil a prodal ho. Jinak čím větší svornost, tim hůř to bude zatáčet
11:50:56
26.04.2018
26.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> charon 26.04.18 11:33:10: Na bawu jo? Pan co jezdi zavody se zigulem rikal, ze lamelak resil kazdy rok a na torsen uz nemusi chmatnout... Ja porad premyslim, jestli ho dat i dopredu... Jak by se to projevilo na jizdnich vlastnostech a jestli svornost 50% nebo jako mam vzadu 70%.
11:33:10
26.04.2018
26.04.2018
charon
-> Jarda - zrušená registrace 26.04.18 07:55:32: Ke konci odeslo lozisko, proto jsem ho menil, ale jinak svořil dobře co jsem zkoušel. Aspoň co slo vyzkoušet, ale v zimě jsem si s ním v jedné situaci v závějích v noci taky ani neškrtnul. Ale je pravda, ze jsem měl mizerné pneu
09:29:28
26.04.2018
26.04.2018
Pavel P@nkáč
-> vhml: nj u miaty není ten svor na zimu ale na jízdu bokem prostě...
08:10:08
26.04.2018
26.04.2018
vhml
Tak zrovna Miata ma genialni schopnost zapadnout kdekoliv. Jednou jsem si i stal relativně na rovině na ledovy plotne a proste to nikam nejelo.
07:55:32
26.04.2018
26.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> charon 26.04.18 07:08:18: Protoze ten lamelak uz davno nefungoval na nive v bahne je torsen znat jak prase, letos se mi ji nepodarilo zahrabat ani v zime, na dne aralu jsem projel vic, nez ten druhej, co rikal, ze vic pomuzou poradny spalky :).
07:08:18
26.04.2018
26.04.2018
charon
Já nevim co furt všichni mají se svorem, pár zadohrabů jsem měl, jeden se svorem i bez a nějakej markantní rozdíl mi to teda nepřišel, ani v zimě.
22:17:22
25.04.2018
25.04.2018
Pavel P@nkáč
-> vhml: bez svoru je to nuda ...
22:08:32
25.04.2018
25.04.2018
m8rinek
-> Nwkt: Podle mě dobrý, rozdíl v rychlostech je fakt jen v přímce, v zatáčkách je i 1,6 fajn. Pokud si odečtu podvozek (25) a rollbar (8) tak je to auto i vcelku levný, pokud tedy je karoserie ve stavu jak majitel píše (i když při týhle kilometráži bych si jist nebyl).
Tomu autu chybí jen samosvor....
Tomu autu chybí jen samosvor....
21:53:35
25.04.2018
25.04.2018
vhml
-> Pavel P@nkáč 25.04.18 21:48:37: na kochačku stačí Každej to nemá na závodění a píčoviny
21:48:37
25.04.2018
25.04.2018
Pavel P@nkáč
-> Nwkt: 1.6 na prd...
15:25:15
25.04.2018
25.04.2018
Nwkt
-> vhml 25.04.18 14:59:59: Ne, ale pořád tu někdo něco shání
15:18:42
25.04.2018
25.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 25.04.18 14:59:59: ja o ni taky uvazuju, protoze MTXem se uz bojim, ne bezpecnosti, ale ze se mu muze neco stat :/ uz jsou pryc doby, kdy jsem to nechal stat cely den ve Splitu bez strechy, jen nevim, jestli se mi chce zabredavat do dalsiho auta...
14:59:59
25.04.2018
25.04.2018
vhml
-> Nwkt 25.04.18 14:55:13: snad si nebudeš kupovat Miatu
14:55:13
25.04.2018
25.04.2018
Nwkt
23:20:02
24.04.2018
24.04.2018
m8rinek
Hahaaa mam za sebou zmrtvýchvstání u NC a žena bude mit čím jezdit :)))
08:46:49
23.04.2018
23.04.2018
m8rinek
-> Luky: svodidlu ,,není nic,, jsou poškozené dva deformační členy za ním... Otázka je jak se k tomu správce postaví, buď je to oprava za pár korun, nebo za nesmysl.... Těžko říct...
08:45:02
23.04.2018
23.04.2018
m8rinek
-> Tuner#2: to auto nemělo bejt rychlý, mělo být zábavný v zatáčkách, což opravdu bylo... Kdyby tam bylo obuto cokoli od dubovejh mezikruží po nějakej lepivej nesmysl, dopadlo by to bohužel stejně....
07:51:05
23.04.2018
23.04.2018
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.04.18 22:13:35: když v tomhle případě by asi sada pěknějch gum znásobila rozpočet projektu