Mazda Mx-5 a jiný rejžožrouti:d

prohledat
2455 příspěvků (zobrazeno 1151 až 1200) od 18.08.2015 do 10.01.2025, založil/a Mantrabeach
řadit dle data
11:10:37
29.06.2018
George88
-> dragon_cb_cz: při provozu na benzin se to kontrolovalo až při nájezdu kolem 130k a žádnej motor neměl potřebu měnit podložky.ani swift,ani splash,ani sx4..ten plyn tomu vyloženě škodí.ty motory na to nejsou vhodný. sx4 tolik v bahně většinou nejezdí,takže pokud to není amatersky opravený,koroze nehrozí..
09:41:54
29.06.2018
palinator
-> dragon_cb_cz:

Předpokládám že úplně stejně, jen je ta doba do GO hlavy delší. 3
09:35:23
29.06.2018
dragon_cb_cz
-> George88: Předpokládám, že "hnije to hlavně pod plastovejma krytama blatníků a dvěří" se týká i "Outdoor" paketu na SX4? A jak je to s těma ventilovejma vůlema při provozu na benzín?
09:16:14
29.06.2018
George88
Já tam dělal v době, kdy už jezdila převážně novější generace(2005 a výš) A ta na LPG vhodná nebyla. Má to podložky pod ventilama, který se musí každých 30tis kontrolovat a měnit, po čase už seš na nejtenší podložce, co lze objednat a furt máš nulovou vůli což znamená GO hlavy.. Ale tebe zajímá starší generace SQ. Ta by na to mohla být se spolehlivostí na lpg o trochu líp.. Hnije to hlavně pod těma plastovejma krytama blatníků a dveří. Díval bych se po nějakym autě, který ten terén moc nevidělo. Vozí se hezký auta z holanska nebo i německa. 3dvéřovej 2.0 se u nás nedělal, ale pro jiný trhy jo :) Jinak ty auta jsou celkem bezproblémový. Sem tam nějaká lambda sonda, ale to jsou drobnosti..



Hlavně zkontrolovat funkci 4x4. když se dlouhou nepoužívá, bývá problém ji rozpohybovat. Je toovládaný podtlakama v hadičkách a trubičkách a po těch letech to může mít svoje za sebou..
upraveno 1x, naposled 29.06.2018 09:19:19
07:18:37
29.06.2018
charon
-> George88: Aaaa, někdo kdo má informace z první ruky. No, naftu určitě nechci, rád bych LPG a šestiválec, takže je nejakej motor vyloženě vhodnej nebo vyloženě nevhodnej na přestavbu na LPG?

Jinak od auta očekávám hlavně spolehlivost a dobrou servisovatelnost ideálně svépomocí (aby nebylo potřeba milion přípravků na každou pytlovinu). Velký auto nutně nepotřebuju. A je mi jasné, že výtečný jízdní vlastnosti v terénu i na silnici jsou vzájemně neslučitelný.

A propos - jaká jsou na vitaře typická místa, která hnijou? Koukám na auta kolem roku výroby 2000. A nějaký typický nemoci?
upraveno 1x, naposled 29.06.2018 07:22:42
15:59:17
28.06.2018
George88
-> charon: Pokud Suzuki tak jedině benzín. Obloukem se vyhnout vitaře v naftě jak v generaci SQ(HDičko) tak v generaci JB (renault) .jimny je fakt malinkej, je to zadokolka a jak to má krátkej rozvor, tak je to náchylný na přetáčivost. Pohodlí nic moc, ale v terénu to nezastavíš(pokud funguje připojitelnej předek a redukce. dost často zarezává ovládání) A hnije to. Málo kdo to aspon jednou za týden vezme vapkou od podvozku, takže to je furt "naložený ve špíně". K vitaře - 1,6 nebrat. nejede to a žere to stejně jak 2.0. Navíc u generace JB a 1,6 není redukční převodovka a uzávěrka mezinápravového diferenciálnu. Generace SQ je zadokolka jako jimny, ale už to není tak "nervozní" na silnici. Kdy cokoli, tak se ptej. Pár let jsem v Suzuki dělal..
15:05:41
28.06.2018
U-Geen
-> charon: my meli Vitaru Long V6, rok 1998, a bylo to fajn auto. Kupoval si ji pak od nas pan do lesa - vozil chemii, mel kratky Vitary a potreboval neco do ceho se mu vejdou barely. Rikal, ze mu kolegove s vetsima offroadama zavideli msrtnostv v lese. Na silnici to samozrejme zavratny jizdni vlastnosi nemelo, ale jezdilo se s tim dobre.
14:47:31
28.06.2018
-> Luky: Evo do každé rodiny 3
12:29:16
28.06.2018
charon
-> dragon_cb_cz: To já vim, proto mi padnul do hledáčku spíš Jimny ... No uvidíme, teď budu muset nasypat nějakou kačku do dodělání baraku, tak uvidíme, jak to s dalším autem bude
11:47:29
28.06.2018
dragon_cb_cz
-> Venca.: Na to trochu pozor, dětem fakt termoregulace dozrává docela dlouho, takže pokud se staženou střechou, tak rozumně oblíknout, včetně pokrývky hlavy (přes hlavu odevzdává člověk největší množství tepla).
11:44:43
28.06.2018
dragon_cb_cz
-> charon: S tím rozpočtem bys u Vitary asi musel koukat ne o jednu, ale o dvě generace zpátky. U Jimnyho by to asi bylo jednodušší.



Vitary používali dřív (možná právě ty dvě generace zpátky) výjezdovky u táty na firmě, když se potřebovali dostat na některý hůř přístupný místa (vodojemy atd - táta dělá u vodáren) někde v lese. A byli s tím spokojený. Když jsem to zvažoval, tak jsem se tam ptal na reference, už je prý nemají, ale přes nějaký známosti se ten člověk doptával do jihočeskýho E.On-u, tam je jako výjezdový auta pořád provozují a stran spolehlivosti prý velice dobré auto.
11:41:29
28.06.2018
Venca.
Jinak obecně, jak jste na tom vy, co máte kabriolety s přepravou dětí? Mě je žena nechce do kabriá dát, aby nenafoukly a takový ty řeči, takže pokaždé odjíždim od baráku s nataženou střechou.



Beru to tak, že řekněme od dvou let by to dítě nemělo rozhodit 4
11:38:30
28.06.2018
Venca.
-> Luky 28.06.18 09:41:26:



Máš blbej kočár 3



Já si kdysi do Brouka koupil takovej přesně na míru a ten se vejde úplně všude.



Jinak teda nehledam rodinné auto, hledam něco, do čeho se rodina vejde 5 a dojede to rychle do práce.
09:41:26
28.06.2018
Luky
-> T: no pokud to má být rodinné auto pro radost/na výlety, tak ti řeknu jak je to u nás:



- do Rapida dám dětské sedačky, ale nedám tam kočár

- do stejšna a staré feldy dám kočár, ale nedám tam dětské sedačky

- do Funa dám vše, ale bál bych se, že nám dítě propadne vyrezlou dírou v podlaze na silnici 3

- řešením je EVO 1 A doufám, že než se tam zase něco rozsype, tak Fun už bude ve fitu 3
09:10:07
28.06.2018
-> Venca.: mě se líbí jak se liší u lidí představy o rodinném autě 40
08:29:23
28.06.2018
Venca.
-> dragon_cb_cz: Jo toho jsem si taky všimnul. Ale stejný motor by snad měl být i v CX-7, tak teoreticky by mohl být dostatek náhradních.



Teď je v inzerci jedna po prvním majiteli koupená u nás, tak to asi sjedu omrknout.
07:06:17
28.06.2018
bouchy
07:01:42
28.06.2018
charon
-> dragon_cb_cz: -> U-Geen: Tak maximálmí rozpočet, kterej bude na případné pořízení je 100 000 CZK. Nad Vitarou jsem už taky uvažoval, starší generace tu používají geodeti a jsou s tim spokojení i co se průjezdnosti týká. Ono je pravda, že teréní vlastnosti většiny aut jsou limitovaný pneumatikama ...
23:37:19
27.06.2018
U-Geen
-> charon: Vitara je taky pomerne jednoduchy auto... samozrejme zalezi, jaka generace
17:01:55
27.06.2018
dragon_cb_cz
-> Venca.: Zkušenost nemám, krom toho, že když na mě vypadávala z inzerce jako možný kandidát, tak se podezřele často objevovaly výrazu jako "motor po GO", "motor vyměněn v rámci záruky" a tak dále 3 Tak mě to trochu odradilo, ale dál jsem to nezkoumal... Ale je to dost ostrý auto a většina kusů má asi dost těžkej život, tak to asi tak divný není.
upraveno 1x, naposled 27.06.2018 17:02:16
16:41:15
27.06.2018
Venca.
Nemáte někdo zkušenosti s Mazdou 3 MPS? Nějak o tom na netu není moc info co se týče spolehlivosti a tak, jenom hodně testů, kde to poměrně chválí...



Má to 260 koní a špéru, tak by to nemuselo být úplně marný 5
14:40:33
22.06.2018
dragon_cb_cz
-> charon: Současná Vitara už je fakt spíš městské SUV, ale ta předchozí generace je ještě myslím celkem v terénu schopná a nejsou drahé - a zároveň to komfortem bude asi dost jinde než ten Jimny - bývají fakt hezky vybavené, viz třeba tahle: auto.bazos.cz/inzerat/... /Suzuki-Grand-Vitara-16-4x 4-JEN-77-tis-km-CR-0-AKONT ACE.php



Ten Jimny bude daleko větší dělník, v terénu úplně jinde, ale na silnici to bude líny, žravý a řidičsky asi dost utrpení... to podle mě má smysl jen pokud chceš trávit mimo asfalt naprostou většinu času.



Ale osobní zkušenost nabídnout nemůžu, tak už radši končím 4
upraveno 1x, naposled 22.06.2018 14:44:24
14:26:34
22.06.2018
charon
-> dragon_cb_cz: Možná jo ... Já nevím, ale jimny se mi líbí víc ... Je mi jasný že Jimny úplně pohodlnej nebude, chcu něco na ježdění do práce s čim budu moct vozit dřevo z lesa a Nivu úplně nechci ...

Zajímá mě jak moc Jimny hnije, jak je to se spolehlivostí a domácí servisovatelností. Lae počítám, že to je jednoduchoučké, Vitara/Pajero/Blazer a podobné bude asi složitější. I když Blazer na LPG by se mě též líbil ...
13:57:42
22.06.2018
dragon_cb_cz
-> charon: Nebyla by lepší Vitara? Když to má být primárně na silnice nebo alespoň "cesty"...
13:27:59
22.06.2018
charon
Položím tu trochu babrbarskou otázku, ale je to téma o japonskejch autech - má někdo zkušenosti se Suzuki Jimny a pokud ano tak jakou? Tak trochu mi todle autíčko vrtá v hlavě, byť primární zaměření by byla silnice a polňačky a sem tam odvézt vozejk dřeva z lesa, tak nevím, zda to rovnou nepustit z hlavy ...
upraveno 1x, naposled 22.06.2018 13:28:22
09:59:29
09.06.2018
Hřib
Zdarec pánové, dotaz, na NB18P2 1840ccm 103kW r.v.2000, co by jste doporučili za brzdy, předek i zadek, chci dát bráchovi Ate, TRW jsem zavrhnul, ještě uvažuju o Textarech, máte nějakou zkušenost, co vydrží a netřepe po pár tis.? S autem se nezávodí, ale jezdí ostře a občas krizově brzdí z kopce do kopce Hrozenkov-Kohútka, když někoho potká jet do protivky, dík za fundované rady 4
10:46:44
15.05.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Čokin 14.05.18 21:06:25: ja mam taky u mtx asi 3mm dirku uprostred - proklovl mi ji asi racek a prosoupani taky v nejakem miste, ale tam to neni skrz, jen zeslabene, mam v planu ji dat calounikovi na vymenu okynek, tak se zeptam...
21:06:25
14.05.2018
Čokin
Pánové okrajový dotaz, Fiat Barchetta oprava stahovací střechy, v jednom místě je prošoupaná nic velkého asi 3 dirky velikosti 5 mm , jak efektivně opravit nebo někdo kdo to dělá. Nechce se mě kupovat novou jen kvůli 3 dirkám na výztuze kde trpí asi všechny kusy.



Díky za info a rady.
12:47:10
26.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> charon 26.04.18 12:28:15: To mi je jasne i EDS u feldy ma snahu na namrzlem jet rovne, tam mi funguje do 80 kmh. U octy 4x4 by melo fungovat do 80kmh, ale nedavno jsem mluvil se Sixtou a tvrdil mi do 40kmh, cemuz moc neverim. No jeste jsem to neodzkousel, pri prosmeknuti kola se hned pripojuje zadek, takze to EDS neni tak vyuzity, jak u feldy.
12:28:15
26.04.2018
charon
-> Jarda: Jo, na E30. Měl jsem i viskózní svor, ale ten jsem nakonec nenasadil a prodal ho. Jinak čím větší svornost, tim hůř to bude zatáčet
11:50:56
26.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> charon 26.04.18 11:33:10: Na bawu jo? Pan co jezdi zavody se zigulem rikal, ze lamelak resil kazdy rok a na torsen uz nemusi chmatnout... Ja porad premyslim, jestli ho dat i dopredu... Jak by se to projevilo na jizdnich vlastnostech a jestli svornost 50% nebo jako mam vzadu 70%.
11:33:10
26.04.2018
charon
-> Jarda - zrušená registrace 26.04.18 07:55:32: Ke konci odeslo lozisko, proto jsem ho menil, ale jinak svořil dobře co jsem zkoušel. Aspoň co slo vyzkoušet, ale v zimě jsem si s ním v jedné situaci v závějích v noci taky ani neškrtnul. Ale je pravda, ze jsem měl mizerné pneu
09:29:28
26.04.2018
Pavel P@nkáč
-> vhml: nj u miaty není ten svor na zimu ale na jízdu bokem prostě...
upraveno 1x, naposled 26.04.2018 12:50:27
08:10:08
26.04.2018
vhml
Tak zrovna Miata ma genialni schopnost zapadnout kdekoliv. Jednou jsem si i stal relativně na rovině na ledovy plotne a proste to nikam nejelo.
07:55:32
26.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> charon 26.04.18 07:08:18: Protoze ten lamelak uz davno nefungoval4 na nive v bahne je torsen znat jak prase, letos se mi ji nepodarilo zahrabat ani v zime, na dne aralu jsem projel vic, nez ten druhej, co rikal, ze vic pomuzou poradny spalky :).
07:08:18
26.04.2018
charon
Já nevim co furt všichni mají se svorem, pár zadohrabů jsem měl, jeden se svorem i bez a nějakej markantní rozdíl mi to teda nepřišel, ani v zimě.
22:17:22
25.04.2018
Pavel P@nkáč
-> vhml: bez svoru je to nuda ...
22:08:32
25.04.2018
m8rinek
-> Nwkt: Podle mě dobrý, rozdíl v rychlostech je fakt jen v přímce, v zatáčkách je i 1,6 fajn. Pokud si odečtu podvozek (25) a rollbar (8) tak je to auto i vcelku levný, pokud tedy je karoserie ve stavu jak majitel píše (i když při týhle kilometráži bych si jist nebyl).



Tomu autu chybí jen samosvor....
21:53:35
25.04.2018
vhml
-> Pavel P@nkáč 25.04.18 21:48:37: na kochačku stačí 4 Každej to nemá na závodění a píčoviny
21:48:37
25.04.2018
Pavel P@nkáč
-> Nwkt: 1.6 na prd...
15:25:15
25.04.2018
Nwkt
-> vhml 25.04.18 14:59:59: Ne, ale pořád tu někdo něco shání 3
15:18:42
25.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 25.04.18 14:59:59: ja o ni taky uvazuju, protoze MTXem se uz bojim, ne bezpecnosti, ale ze se mu muze neco stat :/ uz jsou pryc doby, kdy jsem to nechal stat cely den ve Splitu bez strechy, jen nevim, jestli se mi chce zabredavat do dalsiho auta...
upraveno 1x, naposled 25.04.2018 15:25:44
14:59:59
25.04.2018
vhml
-> Nwkt 25.04.18 14:55:13: snad si nebudeš kupovat Miatu 3 3 3
14:55:13
25.04.2018
Nwkt
23:20:02
24.04.2018
m8rinek
Hahaaa mam za sebou zmrtvýchvstání u NC a žena bude mit čím jezdit :)))
zvětšit Mazda Mx-5 a jiný rejžožrouti:d - obrázek od m8rinek vložen 24.04.2018 23:20:02
08:46:49
23.04.2018
m8rinek
-> Luky: svodidlu ,,není nic,, jsou poškozené dva deformační členy za ním... Otázka je jak se k tomu správce postaví, buď je to oprava za pár korun, nebo za nesmysl.... Těžko říct...
08:45:02
23.04.2018
m8rinek
-> Tuner#2: to auto nemělo bejt rychlý, mělo být zábavný v zatáčkách, což opravdu bylo... Kdyby tam bylo obuto cokoli od dubovejh mezikruží po nějakej lepivej nesmysl, dopadlo by to bohužel stejně....
07:51:05
23.04.2018
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.04.18 22:13:35: když v tomhle případě by asi sada pěknějch gum znásobila rozpočet projektu 3
Extreme Tyres