-> Hřib: Ok
Transkript mého postu z FB:
Proč by se v Japonsku zahazovali se západním faux luxusem, když dokáží vyrobit vlastní dokonalý vůz dle obrazu svého.
Stručný výčet vlastností kterými disponuje:
Toyota Crown ve výbavě Royal Saloon z roku 1989 (typ od 1987)
- Čtyřdveřová hardtop karoserie sedící na rámu, ve všech dimenzích menší než BMW E34
- Bezrámová okna dveří
- 4.0L 1UZ-FE DOHC V8 + zde laděný výfuk
- Hydraulický adaptivní podvozek, tj regulace tvrdosti do zatáček, při brždění, stavitelná výška (4x nezávislé odpružení samozřejmostí)
- V interiéru jsem napočítal 9 obrazovek, možná jsem nějaké přehlédl. Segmentové displeje na topení, (vpředu i vzadu), hodiny, digitální budíky, CRT televize v palubní desce pro infotainment a navigaci (+ Analogová televize, která v evropě však nelze naladit, + GPS navigace)
- CD Přehrávač (kazeta už nikoliv), radio vpředu i vzadu + asi tak milion reproduktorů
- Všechno představitelné v elektrice, od zrcátek až po stavitelný volant s pamětí, po vypnutí klíčku se přisune k paluní dece pro snadnější nástup a výstup
- Semišové koberce a čalounění obecně hodné pětihvězdičkového hotelu - teké tak bylo cítit, včetně kufru
- Drobnosti jako kmitání větracích mřížek ze strany na stranu, a to včetně vzadu uprostřed, a vzadu na stropě. Blinkry vyvedené optickými vlákny na horní stranu blatníků, atd atd.
Co mě zarazilo je, že paradoně tento vůz neměl v konfiguraci navoleno dálkové odemykání.
Crown šel objednat ve velmi široké paletě výbav, od personálního korábu jako je toto, až po standardní taxíky s koženkovými lavicemi pro šest, řazením pod volantem, a naftovými čtyřválci.
Tento raketoplán dotáhl včetně dovozu na druhou stranu planety, cla, registrace, daně, atd, za cenu u nás obdobné "pouhé" W124, nebo hezčího Rapida.
... A potom jsem po týdnu přijel ze služebky domů a obratem jel Š120 na nákup, s rohlíkem od ucha k uchu. Některým lidem se prostě nezavděčíš.
