skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fiat a talianske autá
Sehnal sem zánovní světla, tak sem je trošku poléčil
-> Jirik_Tuňák1983: no nieje mne sa pazout ani renold a podobne francuzko italske znacky nikdy moc nepacili az na par jedincou ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> castrol 06.10.18 17:47:40: To je deformace z hnojníků typu Felicia apod. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Kocvin: hop preklikol som sa
jako jo ide to ale nijak ma to neohurilo a neoslovilo![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
jako jo ide to ale nijak ma to neohurilo a neoslovilo
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> castrol: Tak to je spíš tady ne? skoda-virt.cz/cz/.../1261
42-cerne-ovce-citroen
A tu mrdku si vyprošuji..
306 je supr auto a v S16/GTI6 naprostá bomba.. Spolu se 106 S16, jsou to poslední pořádné hot-hatche od Peugeotu..
A tu mrdku si vyprošuji..
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
aby sa nevravelo ze opravujem len skodovky ,tak tu je jedna mrdka
-> dragon_cb_cz 28.09.18 22:49:19: Náprava, ramena i nápravnice je stejná.
-> Jirik_Tuňák1983 28.09.18 18:51:53: Já se v tej technice hovno vyznám, ale něco by klidně společnýho být mohlo. Má to taky tu "pasivně řízenou" zadní nápravu? V Trollhättanu tomu říkali ReAxs: www.saabplanet.com/saab-r
eaxs-unique-passive-rear-w
heel-steering
-> Nwkt: Nedělal bych z toho obecnou pravdu, ale kdyžtak to u manuálu není žádný drámo, za pár korun se vymění a jede se dál... u automatu je to větší průser.
-> Jirik_Tuňák1983 28.09.18 17:26:02: Já měl taky krásně růžovou kapalinu a jednoho dne v Kralovicích bum a byl jsem bez chladiče
-> dragon_cb_cz 28.09.18 18:32:37: Ano. Na to kouká jak zjara každej.
I některé podvozkové díly jsou prý záměnné.
To budeš vědět ale spíše ty. Pokud měl některý Saab taky multilink a vpředu i vzadu alu ramena, těhlice atd., tak to bude ono. I na posledních Vectrách jsem se všiml, že vzadu vykukuje dvojice na pohled stejných těch dlouhých alu ramen. Měla něco Vectra se Saabem?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
To budeš vědět ale spíše ty. Pokud měl některý Saab taky multilink a vpředu i vzadu alu ramena, těhlice atd., tak to bude ono. I na posledních Vectrách jsem se všiml, že vzadu vykukuje dvojice na pohled stejných těch dlouhých alu ramen. Měla něco Vectra se Saabem?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Hele a teď koukám, že to má spínačku na tunelu na Sobí způsob? ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> dragon_cb_cz 28.09.18 18:11:35: Že jo? Já potkal včera na projížďce s Volvánem stříbrnou old face s bixenonama, taky stříbrnou a ta barva tomu sluší. Koukám po té svojí kdykoliv jdu okolo. Je to tak zvláštní až je to hezký. Spíše je to tak, že ho musíš pochopit.
Ale chce to 17 min, lépe 18" kola.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Dneska jsem jednu po-FL stříbrnou potkal tady v Kolovratech a na živo je to fakt docela hezký auto - ten faceliftovej čumák tomu dost pomohl. Bohužel jsem jel okolo s dětma na kole, tak nebyl čas moc očumovat...
-> Nwkt 28.09.18 17:12:03: Podle kapaliny to zatím nevypadá. Proč by měl, resp. musel? Nikdy jsem na žádném z aut nemusel kvůli proreznutí chladič měnit.
-> Jirik_Tuňák1983: On vyhnije zevnitř, neboj ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Měnil jsem žárovku v levé parkovačce a musel kvůli tomu sundat vrchní kryt nad chladičema (abych lépe zalomil ruku). Tak jsem i mrknul dolů. Zase všechno netknutý a čistý i po 12 letech. Chladič kromě chcíplých much nepoškozený a čistý. Asi je dobře chráněný.
Vždycky jsem ho měl na autech potlučený od provozu a špinavý.
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Jarda: tchán ji ještě prodal v dobrém stavu, hnilo to pak sousedovi :-) a koupil v 94tém Cromu 2.0 ie
-> john simple 27.09.18 06:04:33: stryc ji mel do 2005 a bez udrzby, to neni jak ja, ze sebemensi korozi hned resim, strikam dutiny... On jen jezdi, dokud se to nerozpadne. Ted ho vyhodili z STK se schnilym polem a technik se nabidl, ze mu to povari a pak uz to projde :) no udelal mu tam 3 zaplaty, ale jak, 3 ks plechu mu tam hodil na shnily a par bodu okolo, pretrel stetcem a vzal si za to 6tis.kc a auto ma stk, divim se, ze zrovna on dal tolik za takovou prasecinu, kdyby rekl, tak bych mu to udal za 5:), ale on by mi nic nedal, mozna 5 vajec :)
-> Jarda: v 90.letech ji měl tchán, tenkrát šikovné auto. ale rychle to hnilo.
-> Jirik_Tuňák1983: z toho to vyznelo, jako kdyby to vynalezli![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Milan 136: No však tvůj text nevyvrací můj. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 26.09.18 20:07:22: nerad bych kazil radost, ale..
Prototyp systému common rail vyvinul koncem 60. let Švýcar Robert Huber. Ve vývoji v období let 1976 až 1992 pokračovala Spolková vysoká technická škola v Curychu. V polovině devadesátých let Dr. Shohei Itoh a Masahiko Mijaki z firmy Denso vyvinuli common rail pro velká nákladní vozidla. Prvním prakticky použitelným systémem označeným ECD-U2 Common Rail byl vybaven automobil Hino Raising Ranger.
V devadesátých letech spolupracovaly na vývoji firmy Magneti Marelli, Výzkumné centrum Fiat a Elasis, tato fáze skončila v roce 1994. Koncem roku 1993 zakoupila patenty německá firma Robert Bosch GmbH a pokračovala ve výzkumu a vývoji pro uvedení do sériové výroby. V roce 1997 přišly na trh první modely osobních automobilů, nejprve 1. října Alfa Romeo 156 1.9 JTD a později i Mercedes-Benz E 320 CDI.
Prototyp systému common rail vyvinul koncem 60. let Švýcar Robert Huber. Ve vývoji v období let 1976 až 1992 pokračovala Spolková vysoká technická škola v Curychu. V polovině devadesátých let Dr. Shohei Itoh a Masahiko Mijaki z firmy Denso vyvinuli common rail pro velká nákladní vozidla. Prvním prakticky použitelným systémem označeným ECD-U2 Common Rail byl vybaven automobil Hino Raising Ranger.
V devadesátých letech spolupracovaly na vývoji firmy Magneti Marelli, Výzkumné centrum Fiat a Elasis, tato fáze skončila v roce 1994. Koncem roku 1993 zakoupila patenty německá firma Robert Bosch GmbH a pokračovala ve výzkumu a vývoji pro uvedení do sériové výroby. V roce 1997 přišly na trh první modely osobních automobilů, nejprve 1. října Alfa Romeo 156 1.9 JTD a později i Mercedes-Benz E 320 CDI.
-> Jarda/felda 26.09.18 17:35:14: Na jejich Common Railu se ostatní přiživují dodnes.
-> Jarda - zrušená registrace 26.09.18 17:40:53: to bude nějaký 1.9td
-> Jarda/felda: ale zas je neni tezke namontovat do lady :) nevis co je todle za motor? rikal nejakej TDi fiat myslim...
jardaj.rajce.idnes.cz/Slo vensko%2C_Ukrajina_NIVOU_- _Velikonoce_2016
jardaj.rajce.idnes.cz/Slo vensko%2C_Ukrajina_NIVOU_- _Velikonoce_2016
-> Jirik_Tuňák1983 26.09.18 13:52:58: ostatně fiat měl jako první tdi motory
jenom nic moc nefungovali
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz 26.09.18 13:02:34: Tak Regata sa ani mne nepáči. Tvarmi a pocitmi z toho mi to pripomína starú Renault Thaliu :-) Ale iné staré Fiatky sa mi páčia.
-> dragon_cb_cz 26.09.18 13:02:34: Ritmo bylo třeba super, Uno taky, 131 Mirafiori parádní. Hlavně přinesly hromadu technických novinek. Minimálně v době, kdy ostatní automobilky chrápaly, ladily karburátory a nebo to mydlily na koleni jak domorodý kozatice doutníky.
-> john simple 26.09.18 05:57:03: jo docela pekna klasika
mel ji strejc - ten debil co si hraje na ekologa, nadaval, ze mu na stk dupl na brzdu a popraskaly trubicky :) pak kdyz jsem si varil favorita, tak chtel abych mu to povaril, no tak shnile auto... Vyhnal jsem ho s tim, tak to tenkrat za 6 tis.kc prodal a lamentoval jak dostal malo, ja za 6 tis.kc v te dobe koupil Rapida a smal se mi, ze kupuju starou skodovku za ty prachy, ze jsem mohl mit auto od neho, to me tenkrat neskutecne pobavil![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ale auto to je pekne, jen on mel neskutecnej vrak...
Ritmo jsem mel na kabelove DO, tak kdyz se rrkne fiat, tak si vybavim prave tyto tvary nebo naseho fiatka 600 s dvermi proti vetru a s pumpickou na ostrik skel. :)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ale auto to je pekne, jen on mel neskutecnej vrak...
Ritmo jsem mel na kabelove DO, tak kdyz se rrkne fiat, tak si vybavim prave tyto tvary nebo naseho fiatka 600 s dvermi proti vetru a s pumpickou na ostrik skel. :)
-> john simple: Tahle generace Fiatů je všechno jen ne pohledná. Jestli u mě něco zakořenilo dlouhotrvajicí nechuť vůči té značce, jsou to přesně tyhle tvary...
-> Vlado105L: ![158](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/158.gif)
![158](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/158.gif)
-> minno: Chvala Bohu, ja som sa do hlavy neprastil, ale svadba to je moja
![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Vlado105L: Tvoja svadba? :) Či niekto iný sa praštil do hlavy?![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
Ty jizdy bez strechy jsou proste super. Akorat mam vzadu spalenej krk
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Posledni letosni vylet - a ted pod strechu ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz 21.09.18 07:23:31: Jenomže Cromaňonec do budgetu zrovna nespadá. Koncerny pak v porovnání asi ano.
Porovnal bych alespoň stejné barvy interiérů.
Porovnal bych alespoň stejné barvy interiérů.
-> saskyn2 20.09.18 23:45:37: To ale asi není Golf, ne?
Kolega co má parkovací místo vedle mě má Golfa starého ani ne 4 roky a rozhodně to taková hitparáda není ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Plus teda pokud se bavíme o srovnávání celých koncernů, tak zrovna Fiat je celkem "budget brand", u Alfy nebo Lancie už to taky vypadá jinak (ne že by to tam bylo vždy bez výhrad pochopitelně).
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Plus teda pokud se bavíme o srovnávání celých koncernů, tak zrovna Fiat je celkem "budget brand", u Alfy nebo Lancie už to taky vypadá jinak (ne že by to tam bylo vždy bez výhrad pochopitelně).
-> MajoLR 21.09.18 06:22:53: Copak, došly Startky? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ako hovorí môj známy, všetko na "F" je na pi.u...
Fiat, Ford, francúz a má recht!!!
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Mně to teda připadá min 10 let jinde. A to je to introš z roku 2005, třeba s 2010 se to nedá vůbec srovnat![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> saskyn2 20.09.18 23:45:37: Mě ne, ten Golf je prostě echt ošklivej a vypoulenej. Tramvaj, jak říkám, není to kombi, proto je to vyšší. Designy ze dvou rozdílných konců nelze porovnávat.
Navíc třeba v B6 ze stejných let vypadá palubní deska stejně bídně, o plastových dveřních madlech ani nemluvě, takže pořád nevím, o čem mluvíš.
Navíc třeba v B6 ze stejných let vypadá palubní deska stejně bídně, o plastových dveřních madlech ani nemluvě, takže pořád nevím, o čem mluvíš.
-> Jirik_Tuňák1983 20.09.18 16:04:02: Mně teda ten golf připadá z venku o hodně hezčí a modernější jak předek tak zadek. Hlavně to není taková tramvaj.
-> Jirik_Tuňák1983 20.09.18 16:03:48: Jo u G5 se jim ta palubka opravdu nepovedla, stejně jako tomu fiatu, pro porovnání tohle je koncernovej introš z roku 1996...
-> Jirik_Tuňák1983 20.09.18 16:03:48: Jo u G5 se jim ta palubka opravdu nepovedla, stejně jako tomu fiatu, pro porovnání tohle je koncernovej introš z roku 1996...
-> Jirik_Tuňák1983: No... víš jak. Prostě nový je nový... pak už do toho moc promluová kdo s tím kde jak jezdil.