Fiat a talianske autá

prohledat
2151 příspěvků (zobrazeno 1401 až 1450) od 03.04.2017 do 13.02.2025, založil/a minno
řadit dle data
23:07:17
04.08.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Jak říkáš, tak divný, až je to hezký - a ten pornointeriér jsou další body navíc - byť tam teda je vidět i nějaké to "koncernové šetření" a některý prvky v něm působí cize/lacině. Ale asi bych se trochu bál nákladů na to udržet podobnou věc v chodu...
21:20:16
04.08.2019
castrol
-> Milan 136: ja teraz casto stretavam lanciu ypsilon ,to sa radsej otocim na druhu stranu ako kukat na tento skvost 3
20:59:09
04.08.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 04.08.19 20:50:07: Je to hodně zvláštní, no. Chodíme pravidelně kolem jedné stříbrné a je to ve skutečnosti spíše tou divností zajímavý a docela se mi to i líbí. Ve dvojím lakování je to i takové tradiční. To se mi spíše obrací žaludek, když jdu denně kolem zaparkovaného G5 Variant a G Plus ze stejných let jako je ta Thesis, to plusko je prostě prasečina a nikdo se nad tím nepozastavuje.
upraveno 1x, naposled 04.08.2019 21:00:53
20:50:07
04.08.2019
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 04.08.19 20:32:39: to je hroznej poblijón
20:32:39
04.08.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Chtěl bych s tím alespoň chvilku jezdit, byť je to už pamětník. 1 Je to tak divný, až je to pěkný a vlastně jiný. 3

www.sauto.cz/osobni/.../1 7162398?goFrom=lis...



Ta 2.4 JTD je asi nějaká starší verze, neměly potom 147 a 154 kW?
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 04.08.2019 20:32:39
16:29:38
31.07.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Jj po těch koukám - 1.4T 88 nebo 110kW. To auto je pořád hezký, jen jak říkám, málo kdy se mi trefí do vkusu vnitřní výbavou 8
14:57:48
31.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 20.07.19 20:31:56: Hledal jsem nějaké údaje a narazil na tento starý článek. Ten by byl pěknej.

www.auto.cz/fiat-bravo-1- 4-t-jet-88-kw-vykon-za-roz umnou-cenu-1748



Čirou náhodou říkal švára, že sem pojede pán pro nějakou likvidaci ze sklepa (už tu vloni pro něco co jsme vytáhli k odvozu na dvůr byl) a hned říkal, že si vždycky vzpomene, když jede okolo "jak tam stojí ten hezkej fiátek". Karkuli to samozřejmě potěšilo, když jsem to zprostředkovaně vzkazoval. 3 Jinak, když odbočím, stejně jako on nechápeme, kde se ten bordel na vyklízení furt bere. Holt děda dost střádal. 3
20:31:56
20.07.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Já po těch Bravech pokukuju pořád - právě s touhle motorizací. Ale těch "sport" verzí s koženým interiérem je jako šafránu 8
18:40:12
18.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.07.19 17:25:51: To se pleteš bobí, navíc já nevím kdo sem přišel rejpat. 3 Já jsem to sem ani nedával, je to už staré video. 4

Musí se ale nechat, že ten motor se fakt poved a dokázal dokodrcat až do dnešních emisních limitů bez velkých potíží. Bral bych ho do Karkule vozu hned, ale tehdy byl v tak novém voze ještě moc drahý.
17:25:51
18.07.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 18.07.19 16:15:14: Ale já nerozporuju to co tam říká. To jen ty zas reagujes jak čertík. 5
16:15:14
18.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 18.07.19 15:41:47: Fiat Dobló s 1.4 T-Jet. Auto je sice kepl, nebo minimálně jeho část, což potvrdil i Vaculík, ale Jeník nedokáže přenést přes srdce, že ten motor je mechanicky a technicky povedený, byť nemá některé věci ohledně příslušenství a okolí řešen dobře.

-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.07.19 15:31:08: Jojo, zrovna ty se tím živíš, takže máš široký přehled o tom, která automobilka má na kterém modelu co blbě. Vydej to knižně jako encyklopedii nebo v nějakém souhrnném youtube videu. 3
15:41:47
18.07.2019
MATTESS
A o co že jde?
15:31:08
18.07.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 18.07.19 14:44:37: Pravdu má hlavně s těma technickejma fíčurama, kvůli kterým se servisáci střílí do hlavy 1 ale jinak jsou takovou nějakou reakci čekal 5
14:44:37
18.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.07.19 13:55:10: Já jsem si říkal, kterej blbec se s tím připomene jako první. 3

To auto je děsný, ale motor v něm fajn, v tom má zase pravdu.
13:55:10
18.07.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
Se divím, že tu ještě není poslední Vaculíkovo tvorba, vychválená do nebes 3
16:14:42
18.06.2019
Jirik_Tuňák1983
-> minno 18.06.19 15:57:53: Saxo mělo Lucas a stálo to taky za píču. Po 15 000 - 20 000 km předky po smrti. Zadní bubny nesmrtelný.
15:57:53
18.06.2019
minno
-> Jirik_Tuňák1983: Je to Bosch. Rovnaké brzdy by mali mať Fiatky už od čias cca Cinquecenta.
15:53:49
18.06.2019
Jirik_Tuňák1983
-> minno 18.06.19 15:42:41: To je hodně divnej brzdič, co je to za systém? Je tam vidět kdo je výrobce?
15:42:41
18.06.2019
minno
-> dragon_cb_cz: Áno, doska v tomto prípade chodí priamo v brzdiči.

Ono sa tie plávajúce strmene líšia v takýchto detailoch a každé riešenie má aj výhody aj nevýhody.
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od minno vložen 18.06.2019 15:42:41
15:35:42
18.06.2019
dragon_cb_cz
A to ta deska chodí přímo v brzdiči? Když jsem teď dělal brzdy na SX4, tak tam se na brzdič ještě nacvakává takový "žlábek" z hladkého pozinkovaného plechu - k sadě destiček byly nové. A i ty staré co jsem vyndal ještě byly celkem pěkně hladké... Namazal jsem to ATE Plastilube a desky v tom pak chodily doslova "jako po másle". To není běžný prvek?
upraveno 1x, naposled 18.06.2019 15:35:56
13:31:24
18.06.2019
minno
-> suri: ja používam medenú pastu z tuby, tá je dosť hustá, to bude asi podobná hustota ako tebou opisovaná pasta.
20:45:26
17.06.2019
suri
-> Jirik_Tuňák1983: robím všetko kde platia
19:07:06
17.06.2019
Jirik_Tuňák1983
-> suri 17.06.19 17:12:31: Děláš i Mercedes, ja? 3
17:12:31
17.06.2019
suri
-> minno: nevydrží tam nič to ti poviem rovno , tú sivú pastu ti poslať môžem to nie je problém ak chceš , môžeš vyskúšať , tie medienky sú podstatne redšie a menej odolné voči vode a podobne -> Jirik_Tuňák1983: tieto stoja tiež za piču
15:26:53
17.06.2019
Jirik_Tuňák1983
-> suri 17.06.19 14:42:26: Tohle jsou taky cigánské strmeně a pro smradlavýho skopčáka dobrý.
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 17.06.2019 15:26:53
14:52:23
17.06.2019
U-Geen
-> minno: no na zinek pak nejaka barva a to me zatim drzi - pravda, zatim jen par let
14:51:09
17.06.2019
minno
-> suri: Vďaka za tip na mazivo. No veď to, len čo z toho, že opieskovanie a zinok zas vydrží len na chvíľu pri tom dnešnom solení... Vypilníkovať a nechať voľnejšie som rozmýšľal aj ja, len práve toho hrkotania som sa bál... Uvidím.
14:42:26
17.06.2019
suri
-> minno: cigánske strmene no , to len riadne vypilníkovať a nechať voľnejšie , ale zase aby potom nehrkotali ... tie medienky stoja za prd celkovo , jediné čo chvíľu dlhšie vydrží sú tie sivé husté pasty , napríklad my to máme v koncerne G000650 , tie v týchto presných uloženiach vydržia najviac ... určite by pomohlo to vypieskovať a dať do zinku a mazať len jemne alebo pravidelne ale komu sa to bude chcieť ...
14:29:27
17.06.2019
minno
-> Jirik_Tuňák1983: To chápem, ale otázka znela inak3



Ad. veľké autá: v škodovke mám kotúče 130 tis. km (od 2011) a platničky mením po 60 tis. km (preventívne, materiálu je na nich ale ešte dosť), teraz je tam 3. sada. A aj cez zimu a soľ to fungovalo vždy dobre.



Celkovo mi ale príde, že tento typ brzdiča (Punto) je konštrukčne dosť náchylný na bordel z ciest a potom je to náročnejšie na údržbu.

Za to zadné brzdy (bubon) majú 100 tkm a furt OK - až raz bude treba dať dole bubny, asi to rovno rozbijem3

U škodovky je pre zmenu zas so zadkom stále niečo...
upraveno 2x, naposled 17.06.2019 14:30:45
14:05:10
17.06.2019
Jirik_Tuňák1983
-> minno 17.06.19 13:27:02: Klasika, městský provoz, krátké trasy, ale hlavně malé auto, průměr kotoučů, velikost destičky a konstrukce brzdiče. U malých aut typu Punto, Saxo, 106, 206, Clio a dalších malých modelů jiných značek, vydrží kotouče velmi málo. Kdežto u velkých aut není nic výjimečného rozmezí 100 - 200 000 km. Předky: Táta u P207 60 000 km, Karolína u Bravo II 62 000 km. Moje Volvo 116 000 km (zadky už má vyměněné), Cromaňonec má na 147 000 km ještě původní.
13:27:02
17.06.2019
minno
V sobotu vymenil kotúče a platničky na Punte. Staré kotúče vydržali necelé 4 roky a 30 tis. km. A na nich padla 2x sada platničiek po 15 tis. km. Pred 2 rokmi som repasol strmene (všetko okrem torza brzdy nové), dal nové platničky, kotúče som vtedy len obrúsil (hrany) a dal im ešte šancu, mali len 2 roky.

Holt mestské auto s malým nájazdom :/



Kotúče ma ani tak neserú, že nevydržia dlho v ukážkovom stave, brzdí to dobre a hrdza sa vždy obrzdí.



Problém vidím v tom, že prihrdzavejú platničky k brzdiču vo vyznačených miestach hlavne na šoférovej strane (viac soli?) a potom to pribrzďuje, píska a vydáva všelijaké zvuky. A platničky sa nepravidelne oderú (jedna málo, druhá veľa). Pri montáži platničiek tieto miesta čistím a mažem medenou vazelínou, ale ani to neprežije dlhšie ako 1-2 zimy.



Nejaké riešenie, ako tomu predĺžiť život? Napadlo ma začať to pravidelne čistiť/mazať pri prezúvaní, alebo aspoň po zime. Ale to je robota navyše a komu by sa chcelo :)
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od minno vložen 17.06.2019 13:27:02
11:29:42
13.06.2019
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: no bohuzel jsou na ty zacvakavaci klipy, coz se mi moc nelibi... magnet by byl lepsi www.ebay.com/itm/.../1326 85087234?hash=item1...
10:38:28
13.06.2019
Jirik_Tuňák1983
10:25:53
13.06.2019
U-Geen
-> dragon_cb_cz: nasel jsem na ebay levnejsi, viz Messenger :-)
10:23:26
13.06.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 12.06.19 14:49:28: Viz -> U-Geen 12.06.19 21:34:11: , na SX4 bohužel stojí přes 4 litry :/



-> vhml 12.06.19 14:30:22: Okapy moc nepotřebuju, SX4 a 900 parkujou v garáži a 9-5 sice venku, ale na asfaltu a jezdí pravidelně, takže se vyvětrá dostatečně. Spíš by se mi líbila možnost větrat okýnkama a ne klimou, speciálně v příměstským/městským provozu - speciálně pro děti na zadních sedačkách to je o dost zdravější.
21:59:25
12.06.2019
castrol
-> Jirik_Tuňák1983: 1390 prosim pekne ale asi zainvestujem 4 1
21:34:11
12.06.2019
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: 1350 je zkousnutelny. ale na SX4 jsem videl bohuzel uplne jiny ceny :)
18:58:40
12.06.2019
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 12.06.19 18:25:00: Máš na výběr dost značek, my máme vyzkoušené tyto od X-Shades a ty na tvoje stojí kolem 1350,- v naší tvrdé měně. 1
18:55:39
12.06.2019
Mr._Nosferatu
-> Jirik_Tuňák1983: nekouřím a mouchy byly důvod koupě
18:25:00
12.06.2019
castrol
-> Jirik_Tuňák1983: mal som na fele a nevadilo mi to ale asi skusim tie siete proti komarom 1
17:56:15
12.06.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Mr._Nosferatu 12.06.19 17:38:01: To ano, ale s ofuky ti tam vletí moucha nebo se ti vrátí vajgl. 3
17:38:01
12.06.2019
Mr._Nosferatu
-> Jirik_Tuňák1983: tak ona i ta clona brání foukaní...

Po městě zadní okna stažený a ve vnitr jak kdyby byly jen pootevřenými o pár cm
17:36:34
12.06.2019
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 12.06.19 16:08:55: Ofuky jsou docela ošklivý. Nejsou to dvě různé věci? Jedna má clonit a ta druhá bránit fouky fouky. 3
17:34:49
12.06.2019
Jirik_Tuňák1983
-> radekp 12.06.19 14:57:35: To jsou ale jiné značky a vícedílné sady?
upraveno 1x, naposled 12.06.2019 17:37:06
17:31:00
12.06.2019
Vojťas
-> Jirik_Tuňák1983 11.06.19 19:44:42: sem po necem takovym koukal na forda a na to nase MK3 mondeo sedan to snad nedelaj....
16:54:52
12.06.2019
castrol
-> Mr._Nosferatu: na fabku je najviac 3ks a to na zadne dvere a kufor
16:24:21
12.06.2019
Mr._Nosferatu
-> castrol: Tak já sehnal novou origo sadu (5kusů) za 2300 tak nebylo co řešit
16:08:55
12.06.2019
castrol
-> Mr._Nosferatu: a ja furt vaham ci totok alebo ofuky
14:59:54
12.06.2019
Mr._Nosferatu
-> Jirik_Tuňák1983: Taky jsem je dneska dával na auto
14:57:35
12.06.2019
radekp
-> Jirik_Tuňák1983: to je bomba, ale na moje to stojí 5.100,-

To jedine na nové auto, do tohoto už ne
Extreme Tyres