-> Jirik_Tuňák1983:
Jo, gonby jsou bezva :) ... Ale nějak nebyly málo ojeté.. (coondičky) .. tak je to aspoň gt liftback s 2^2 kontrolou .. jen to nemá gt motor 131kW .. je tam 110tka, ke konci výroby už ji asi nedávali - proto tomu nejspíš říkali gt-line.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Renault
-> Jakub M. 06.09.23 16:34:18: Tohle je dobré auto. Taky mám slabost pro Lagunu, ale konby v GT vzhledu se 4x kontrolou. 

-> David29: Možná ano .. spíš jsem zvědavej .. nez že bych byl přeborník na Rencky ... Ale mám pro ty picaauta zvláštní slabost 

-> Jakub M.: Nechci kecat, a 4válec 2.0 benzin - je to možný?
-> Vojťas 06.09.23 13:50:11: www.motora.cz/ngk/94340.h
tml?KTypNr=165... ale bacha na konektor byli 2x druhy.
Ale když napíšeš na borkovec@motora.cz VIN tak ti vytáhne přímo pro tvoje auto.
Jo a ještě mě napadla jedna věc, auto se v pohodě ohřívá a drží teplotu ohřáté?
Ale když napíšeš na borkovec@motora.cz VIN tak ti vytáhne přímo pro tvoje auto.
Jo a ještě mě napadla jedna věc, auto se v pohodě ohřívá a drží teplotu ohřáté?
-> Jindas: nojo jak prosté, a od koho by si ji vzal? motor K7J 700
-> Vojťas 06.09.23 13:31:34: Mi neříkej, že tam někde nemáš nějaký autopotřeby s vykousnutým vořechem?
JJ úplně v pohodě stačí, ale fakt hodně to nahřej. Ať si nevytáhneš závit

JJ úplně v pohodě stačí, ale fakt hodně to nahřej. Ať si nevytáhneš závit

-> Jindas: a pujde to horak s malou pb lahvi?
Jenze abych mohl pouzit klasickej orech musel bych ustrihnout kabel, coz uz neni cesty zpet 


-> Vojťas 06.09.23 12:57:37: Já se ti nedivím, taky jsem jí měl a snad to i bylo jedno z nejvíc spolehlivých auto co jsem měl.
I když byla hnusná, nenačítal se tachometr, x-krát byla uvařená, tak pořád jela.
130 po polňačce jak v bavlnce
K té lambdě, to si uděláš sám, je tam přístup pěknej, hodně jí nahřej a povolí.
I když byla hnusná, nenačítal se tachometr, x-krát byla uvařená, tak pořád jela.
130 po polňačce jak v bavlnce

K té lambdě, to si uděláš sám, je tam přístup pěknej, hodně jí nahřej a povolí.
Mne houpani pri ustaleny rychlosti delala vaha. Nejak fungovala, ale blbe.
Nicmene bylo to na O1, 1.9TDi
Nicmene bylo to na O1, 1.9TDi
No lambda by to mohla bejt, jednou za cas se rozsviti zluta kontrolka a pak zase zhasne. Jen jestli pujde vyndat, servisak ma cas az za dva tydny, a pred tydnem mi skoncila technicka tak s takovym chodem tam ani asi nemusim jezdit. Nejak sem si toho nevsiml 

-> David29:
Co je v tom za ústrojí? 2.1TD? Nebo šestivál?
Co je v tom za ústrojí? 2.1TD? Nebo šestivál?
-> Vojťas 30.08.23 08:06:57: Houby, ty máš Genithálii?
To co píšeš mě dělala lambáda, ta mrcha ani neukázala, že je vadná, protože byla podle jednotky "v toleranci" a vyměnila se a frk a jela jako za mlada

To co píšeš mě dělala lambáda, ta mrcha ani neukázala, že je vadná, protože byla podle jednotky "v toleranci" a vyměnila se a frk a jela jako za mlada
-> David29: -> Jakub M.: Fajn, tak 25. Díky 

25.. Přitažený z Holandska. Nezná to kopec 

-> jans:
To bude 25tka ... A luxusní
To bude 25tka ... A luxusní

-> David29: To je Safrane? Shodou okolnosti jsem ho (snad poprve) zahledl u nas minuly tyden. Ale takhle pekny nebyl...
Mě se tak chovala mpi felda s vadnou lambdou. Na studený motor nebo plný plyn, když je lambda mimo, tak jela v poho. Ale na částečné zatížení škubala skoro až do zastavení.
To je pravda
a není to jakoby že tomu sype jede to cajk a jak už dosáhne nějaké požadované rychlosti tak ubere a začne to dělat, jakby v tom momentě začne nedostatečnost paliva, akorát je to tak v blbým přechodu že se to divne chová. Napadlo mě vynechávání zapalování ale že by se to tak sešlo po tom vyměnění čerpadla..no mohlo se stát, i ty cívky na tom odchází..Kábele, svíce..čidlo teploty chl. Kapaliny, lambda..ten osmiventil není žádná raketová věda. To by mohlo jít nějak zdiagnostikovat hlouběji..

-> 11mAjA11:
Akorát jestli jsem to dobře pochopil, tak se to chová přesně obráceně. Začne vynechávat při jízdě ustálenou rychlostí.
Akorát jestli jsem to dobře pochopil, tak se to chová přesně obráceně. Začne vynechávat při jízdě ustálenou rychlostí.
Mě se takto choval Golf když se priucpavalo sítko na sacím koši v nádrži, lazo plážo to jelo dobře, jak se začlo sypat a drželo se to pod krkem tak to zvadlo az jakoby do chcípnutí, po puštění plynu to pár vteřin decelerovalo a když se pak šláplo po plynu tak se chytil, ale cukal..
Pravdou je že to bylo TDi a chuchvalce zeleného kekelu z nějaké sracko nafty, ale bordel to dělalo fest..
U jednoho auta se rozpadla palivová hadice , odloupla se vnitřní stěna a dělalo to jakoby chlopeň a snižovalo to průtok paliva..
Nezkoušel si měřit na liště tlak paliva? To čerpadlo je 100% funkční ? To startování je hodně divné, to by skoro ukazovalo na ne úplně ideální podmínky pro start, jelikož si se hrabal okolo paliva , asi bych začal na tomto konci..aneb jak se říká, závadu hledej v novém dílu.
Pravdou je že to bylo TDi a chuchvalce zeleného kekelu z nějaké sracko nafty, ale bordel to dělalo fest..
U jednoho auta se rozpadla palivová hadice , odloupla se vnitřní stěna a dělalo to jakoby chlopeň a snižovalo to průtok paliva..
Nezkoušel si měřit na liště tlak paliva? To čerpadlo je 100% funkční ? To startování je hodně divné, to by skoro ukazovalo na ne úplně ideální podmínky pro start, jelikož si se hrabal okolo paliva , asi bych začal na tomto konci..aneb jak se říká, závadu hledej v novém dílu.
-> 11mAjA11: má, ten sem měnil tak před pěti lety, ale původní byl ještě možná origo 

Palivový filtr to má ?
Renault Thalie 1.4 55 kw se motorove chova divne. Kdyz jedu a zrychluju pri pridani plynu tak ok, ale kdyz to dosahne nejaky rychlosti, treba stabilni kdy uz nezrychluje. Tak zacne cukat a ztraci tah a rychlost. Kdyz povolim pedal a znova seslapnu tak se to srovna a zas jede normalne. Nedavno sem menil podavaci cerpadlo v nadrzi. Od ty doby, jeste pred vymenou pri prvni rozborce, to zacalo blbe startovat, ze toci dyl. Ale ted to treba zas nedela, tak nevim jestli to s tim muze souviset, nebo jestli se pri vymene cerpadla musi nejak odvzdusnit nebo neco, asi ne kdyz je vratka do nadrze.
-> vlasmi 06.03.23 10:30:53: Ano, koukám, jaký je stav na trhu a nabídka u C8, P807 a Espace. 
Je to tleten, starší kus.
www.sauto.cz/osobni/.../1 8859384
A tenhle je taky docela pěkné.
www.sauto.cz/osobni/.../1 85955065

Je to tleten, starší kus.
www.sauto.cz/osobni/.../1 8859384
A tenhle je taky docela pěkné.
www.sauto.cz/osobni/.../1 85955065
-> Jirik_Tuňák1983: Fotka z inzerátu na Sauto? Jedna fotka auta zvenku, tři zevnitř a jinak spousta fotek (zřejmě vyměněných) náhradních dílů.

-> saskyn2 06.03.23 08:27:02: Já nevím, je to samá díra.
Mám jen fotku, v ruce jsem to neměl. Tak jsem si říkal, jestli to není nějaké víko něčeho. Jako jo? Tak dík.

-> Jirik_Tuňák1983: klimakompresor ne?
Nevíte někdo, co je toto? Mělo by to být na předchozí model Espace.
-> Jirik_Tuňák1983: Škoda a to jsem tady kdysi dával echo -> růža 28.11.21 21:59:21:
Ale je to celkem pěkná vzpomínka na plno FR aut (byť s klasickou Top Gear nadsázkou).
Ale je to celkem pěkná vzpomínka na plno FR aut (byť s klasickou Top Gear nadsázkou).
-> růža 17.04.22 22:50:31: To asi ne, ten pořad jsem vůbec nezaregistroval.
Ten je pěkněj.
suchen.mobile.de/fahrzeug e/details.html?id=3420164. ..
Nejzajímavější je otevírání dveří na dvojitém kloubu.
suchen.mobile.de/fahrzeug e/details.html?id=3420164. ..
Nejzajímavější je otevírání dveří na dvojitém kloubu.
Chtel bych se zeptat na tyto dve chyby:
P0670 a P0225
Kangoo, je to 2009, asi nejaky PD cko nebo co, mocovinu to jeste nema, proto si to pry chce nechat. Sviti zhaveni (ale rele zhaveni je OK, to jsem meril) a pak sviti cervene pismena SERV. Podle kontrolky zhaveni jsem hledal problem v brzdovem spinace (jako ovce, fab...) ale ten funguje normalne. Podle kodu jsem nasel, ze by to mohl byt plynovy pedal, ale to chodi normalne, volnobeh OK, reakce na plyn OK. Dekuji
edit:
po vymene spatne zhavicky, uz se neobjevila chyba P0670, ale P0225 pretrvava a zhaveni i SERV dal sviti
edit2:
dofam, ze kdyz sviti zhaveni, ze to opravdu stale nezhavi, to by nebylo divu, ze by zhavky odchazely :/
P0670 a P0225
Kangoo, je to 2009, asi nejaky PD cko nebo co, mocovinu to jeste nema, proto si to pry chce nechat. Sviti zhaveni (ale rele zhaveni je OK, to jsem meril) a pak sviti cervene pismena SERV. Podle kontrolky zhaveni jsem hledal problem v brzdovem spinace (jako ovce, fab...) ale ten funguje normalne. Podle kodu jsem nasel, ze by to mohl byt plynovy pedal, ale to chodi normalne, volnobeh OK, reakce na plyn OK. Dekuji
edit:
po vymene spatne zhavicky, uz se neobjevila chyba P0670, ale P0225 pretrvava a zhaveni i SERV dal sviti
edit2:
dofam, ze kdyz sviti zhaveni, ze to opravdu stale nezhavi, to by nebylo divu, ze by zhavky odchazely :/
-> Sita 15.11.21 18:57:27: Na tom v tomto případě něco bude. Dobrá práce. 

-> Jirik_Tuňák1983 15.11.21 11:49:39: Ja myslim, ze podobne nepochopeny tema uz tu je, staci ozivit skoda-virt.cz/cz/.../5934
8-tunak-je-na-operaci
Aneb vsichni jste idioti, jenom ja jsem letadlo...
Aneb vsichni jste idioti, jenom ja jsem letadlo...

-> Jirik_Tuňák1983 15.11.21 11:24:24: tak pokud jsi na tohle dokazal prijit z ty moji vety, tak jsi Jolanda :-)
Ono vám to přijde hrozně legrační, ale mně ve finále taky. 

-> palinator 15.11.21 12:13:59: nebo si tam rovnou udělat svoje tema 

-> Jirik_Tuňák1983:
Můžeš na to udělat zvláštní téma... rovnou to přesunu do odpadu aby to bylo tam kde má bejt.
Můžeš na to udělat zvláštní téma... rovnou to přesunu do odpadu aby to bylo tam kde má bejt.

-> palinator 15.11.21 11:41:56: To asi jo, ještě štěstí, že se tady neřeší tvorba Jana Kaplického. To by nemalá část virtu proseděla půl dne na WC. 
Přitom já osobně s tím nemám problém.

Přitom já osobně s tím nemám problém.
-> Jirik_Tuňák1983:
To je od začátku...
To je od začátku...

-> U-Geen 15.11.21 11:09:52: Pokud to známkuješ rovnou takhle, tak je debata víceméně bezpředmětná. Bereš to automaticky jen jako objekt a nezamýšlíš se nad podstatou nebo detaily.
-> Jirik_Tuňák1983: jako ze vsechno netradicni je zaroven super a skvely? oukej. Ioniq super, EV6 mi prijde malinko disproporcni.
Pak tedy jak stravujete např. Hyundai Ioniq5 a nebo Kia EV6?
To je to tady fakt samá konzerva?
Muzeum designu a moderního umění asi nebude váš častý cíl cesty, že?
To je to tady fakt samá konzerva?

Muzeum designu a moderního umění asi nebude váš častý cíl cesty, že?
