Nebo se safe deaktivuje opakovaným zamknutím DO.
-> minno 24.03.25 13:11:58: Vodní čerpadlo je hnané řemenem od vačky jak říkáš.
Elektrické přídavné tam myslím budeš mít taky.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Asistenti a ovládání moderních aut
-> StepaNoFUN: Aha, chápu, tak to má smysl
Safe se deaktivuje po zapnuti zapalovani. Kdyz jsi v aute a je zapnuty zapalovani, zamyka to jen jednou. Aby jsi se z auta pripadne dostal, kdyz potrebujes.
Tak stačí mít prostě zámkovej mechanismus, který po zamknutí vyřadí i vnitřní kliku, ne? 
Já to tak mám v Saabu, ale nechápu k čemu to je, když tam jsou klasický kolíky ve dveřích, který stačí vytáhnout
Ale už jsem je sundal, takže po zamknutí to nejde bez klíče/dálky odemknout

Já to tak mám v Saabu, ale nechápu k čemu to je, když tam jsou klasický kolíky ve dveřích, který stačí vytáhnout

-> David29 24.03.25 13:35:09: Tak ak chápem správne, sú v tej zámke 2 motorky, jeden klasicky zamkne a druhý lockne vnútornú kľuku. Niečo ako detská poistka na zadných dverách Š120L :) Ale zas cvakať by to mohlo naraz.
-> David29: Nechtěné zamknutí někoho v autě? Třeba. 

-> David29 24.03.25 12:54:44: by mě zajímalo, zda to jde vypnout, nebo to je vlastnost toho systému......
-> vhml: To chápu, ale proč to to cvaká dvakrát (co jsem odtud pochopil) nebo co je na tom tak extra, že je to jako speciální výbava?
-> saskyn2 23.03.25 23:17:12: Hm, máš pravdu s tou vodnou pumpou. A ja som bol v tom, že je elektrická, keďže je na strane od prevodovky. To by ma potom zaujímalo, čím je tá pumpa remeňom hnaná. Vačkou? Zvonka remeň nevidno.
www.skoda-diely.sk/nahrad ny-diel/04e121600cs-vodne- cerpadlo-so-skrinou-regula tora-skoda-31864.html
www.skoda-diely.sk/nahrad ny-diel/04e121600cs-vodne- cerpadlo-so-skrinou-regula tora-skoda-31864.html
-> David29 24.03.25 12:54:44: no nejde to odemknout kusem dratu zatazenim za vnitrni kliku
Prosím vás, k čemu je ten safe lock?
Jakože nejde otevřít zevnitř, kdyby tam někdo vlez?
Nebo mi spíš uniká, co je na tom tak specielního, že se za to musí připlácet
Jakože nejde otevřít zevnitř, kdyby tam někdo vlez?
Nebo mi spíš uniká, co je na tom tak specielního, že se za to musí připlácet
-> minno: Jinak u Passatu z roku 2007 jsem došel k 10ks motorku navíc oproti tvému golfu
navíc:
4ks safe
1ks egr
1ks elektrická opěrka
4ks rse (dvd výsun, točení dvd, přesun hlavičky, větrák)
1ks ostřikovač světel
2ks boční natáčení světel
1ks zámek volantu
1ks sahara
možná něco v dsg? to nevím jistě kolik
naopak nemám:
madlo kamery
čerpadlo podtlaku brzd
regulace turba je podtlaková
čerpadlo dochlazení
klapka klima dozadu
tvl to je zase téma tohleto

navíc:
4ks safe
1ks egr
1ks elektrická opěrka
4ks rse (dvd výsun, točení dvd, přesun hlavičky, větrák)
1ks ostřikovač světel
2ks boční natáčení světel
1ks zámek volantu
1ks sahara
možná něco v dsg? to nevím jistě kolik
naopak nemám:
madlo kamery
čerpadlo podtlaku brzd
regulace turba je podtlaková
čerpadlo dochlazení
klapka klima dozadu
tvl to je zase téma tohleto

-> ajok 23.03.25 22:55:36: okno na to nemá vliv
-> minno 23.03.25 22:06:59: Jo to jsem se nevšiml, že tam máš 3ks u zrcátka. Co tu ještě nepadlo, tak zrovna u toho TSI je podtlakový čerpadlo na brzdy, tam je určitě motor, můžeš si připsat do seznamu
A co se týká motoru tak ovladač plnícího tlaku na turbu, škrtící klapka, čerpadlo chlazení turba, víc mě nenapadá, naopak vodní pumpa jako taková je určitě manuální hnaná řemenem.
-> minno 23.03.25 22:06:59: Jo to jsem se nevšiml, že tam máš 3ks u zrcátka. Co tu ještě nepadlo, tak zrovna u toho TSI je podtlakový čerpadlo na brzdy, tam je určitě motor, můžeš si připsat do seznamu

-> minno 23.03.25 22:06:59: tak nevim, jestli je to aktivni, kdyz jsou okna dole... zkus sedet vevnitr - vse vypnute a zamcit to dalkou, jestli to pak pujde otevrit klickou... nebo Ti to spis nekdo deaktivoval, ja si safe vytvoril i u MTXek, tam to klickou neotevres a zaslepil jsem kolik, u LUXe to budu muset vymyslet.
-> ajok 23.03.25 20:58:02: Podľa Nwkt testu safe nemám.
-> saskyn2 23.03.25 21:11:06: Sedačky manuálne, iba šoférová má elektrickú bedrovú opierku.
Sklopné zrkadlá som nedávno domontoval, to v zozname mám.
A inak nič.
Len ten motor nemám celý spísaný.
-> saskyn2 23.03.25 21:11:06: Sedačky manuálne, iba šoférová má elektrickú bedrovú opierku.
Sklopné zrkadlá som nedávno domontoval, to v zozname mám.
A inak nič.
Len ten motor nemám celý spísaný.
-> minno 23.03.25 19:25:22: Máš manuální sedačky? Jako že i bez sklápění opěradla? Spolujezdec bederku nemá, nebo manuální? Proaktivní ochrana v pásech asi nebude, to měli asi jen passaty, sklopný zrcátka nebo tažný nic? Pak máš ten seznam už asi kompletní

-> minno 23.03.25 20:32:45: nemas safe? to mame na obouch octavkach i fabiich, teda na modre jsem to tenkrat nejak deaktivoval, ale prijde mi to u ni aktivni na 3 dverich :), prave kvuli tomu nevim, jak u nafty odemcit ty zasekle PZ dvere, u nivy chci alarmem ovladat serva - koupil jsem ta silnejsi, takze central na klicek resit nebudu, ma to vyhodu, ze do dveri pujde jen dvoulinka, ted tam nejde nic :ú)
Tak safe lock očividne nemám.
-> ajok 23.03.25 19:44:48: Budíky som písal.
Vidíš to, už ani Niva nie je čo bývala
-> ajok 23.03.25 19:44:48: Budíky som písal.
Vidíš to, už ani Niva nie je čo bývala

-> minno: budiky uz byly? to jsou taky nejaky krokovy motorky, dokonce ani ta moje zanovni niva uz nema nahon tachometru...
ale motorku tam bude malo, ma teda 2 ostrikovace a elektrovickou klapku, 2 vrtule na chladici, proc na to auto chteji sakra za tempomat pres 17 litru, kdyz je EPC, musim najit, urcite nejakej rus uz neco zbastlil jen za cenu materialu :), no a servo ma cistou hydrauliku, teda jeste ABS s EBV tam je.

-> Nwkt 23.03.25 19:40:26: To je dost. Já zažil opakovanou výměnu na S3. A byl tam poškozený doraz na volantové tyči a zámek nezamykal jak by měl. No a po pár neúspěšných pokusech se vyhodnotí jako vadný a můžeš ho vyhodit.
-> Milan 136 23.03.25 19:25:55: Je to docela trapný, když na produkční B8 facelift v práci kluci měnili ten zámek už 4x
-> minno: Za jízdy ne, ale neodjedeš s tím, je to součástí immo a nedovolí ti nastartovat

-> minno: Za jízdy ne, ale neodjedeš s tím, je to součástí immo a nedovolí ti nastartovat
-> Nwkt 23.03.25 19:14:18: Skúsim.
-> Nwkt 23.03.25 19:22:04: Snáď ale nie za jazdy
Či je to aspoň vychytané natoľko, že po odomknutí pred štartom sa to už za jazdy nemôže samočinne uzamknúť...
-> Nwkt 23.03.25 19:22:04: Snáď ale nie za jazdy

Či je to aspoň vychytané natoľko, že po odomknutí pred štartom sa to už za jazdy nemôže samočinne uzamknúť...
-> Nwkt 23.03.25 18:59:01: Podle PR čísel tam je
-> Nwkt 23.03.25 19:22:04: Ale není to tak zlý jako kdysi na B6 atd.

-> Nwkt 23.03.25 19:22:04: Ale není to tak zlý jako kdysi na B6 atd.
-> saskyn2 23.03.25 17:23:58: -> Syny 23.03.25 16:52:28: Svoj zoznam som si zaktualizoval a vy si napíšte svoj
Ešte mi niekto napíšte, koľko el. motorov mám ja na tom mojom motore, nech to mám presne
1.4 92 kW

Ešte mi niekto napíšte, koľko el. motorov mám ja na tom mojom motore, nech to mám presne

-> minno: Kazí se to, smutný že za 25 let koncern tyhle zámky nevychytal
-> Milan 136 23.03.25 16:49:51: Áno, ja mám klasický zámok volantu.
Ten elektrický je spoľahlivý? Pokazilo sa to už niekomu niekedy?
Ten elektrický je spoľahlivý? Pokazilo sa to už niekomu niekedy?
-> minno: to zkus, stáhni okno, zamkni a vem za vnitřní kliku
Sa to tu akosi zvrhlo, dobrú tému som vymyslel
Ako funguje ten safelock? Čo som tak našiel, tak že po uzamknutí auta ho nejde otvoriť ani zvnútra?
Červenú blikajúcu LED na šoferových dverách mám, ak je to o tom.

Ako funguje ten safelock? Čo som tak našiel, tak že po uzamknutí auta ho nejde otvoriť ani zvnútra?
Červenú blikajúcu LED na šoferových dverách mám, ak je to o tom.
-> Milan 136 23.03.25 16:45:30: Vidíš a nemělo by to tam být 

-> Syny 23.03.25 16:52:28: To pak ale nejde brát moc obecně. Základní výbava bude mít klidně polovinu než plná. To samé je značný rozdíl napříč motory.
-> minno: To co koho ještě napadne dopln do původního příspěvku at v tom je přehled a je to všechno v jednom. A schválně co z toho za pár dní vznikne pak se to spočítá
Ještě mě napadl motor pro kukačky(hodiny) co má např passat, pak roleta na zadní okno, roleta na panoramu, něco bude i v mechatronice dsg, víc už mě nenapadá


-> Milan 136 23.03.25 16:49:51: Vsak Minno chtel ty elektromotorky spocitat obecne "v dnesnich autech" :)
-> Syny 23.03.25 16:47:33: Minno má tuším klasiku klíč. Ale jinak je to tak.
-> ajok 23.03.25 16:09:35: Tak kdyz mas startovani tlacitkem, tak jak bys volant odemkl/zamkl? :) A posilovace brzd uz jsou taky elektricky.
-> Nwkt 23.03.25 16:44:19:
Já to nikdy nezkoušel, ale mamky Citigo cvaká nadvakrát. Tak předpokládám, že zam SAFE je.

-> Milan 136: Prosimtě, ani škodovka neví co montujou, všechny Citiga měly být bez safe a náhodou se zjistilo, že určitou dobu tam dávali safe zámky 

-> Milan 136: Já nevím co má Mino za motorizaci a výbavu, píšu to všeobecně. Ted mě ještě napadli vnější zrcátka sklápěcí, pak dotahovač víka kufru když to má elektrický.
-> saskyn2 23.03.25 16:30:42: v 1.4 žádnej egr nemá. Ve výfuku taky ne, tu má až 1.5.
Jinak souhlas, bude jich mnoho.
Jinak souhlas, bude jich mnoho.
-> minno: dobrej seznam. Kluci byli rychlejší, v té klimě je jich 7ks, ten centrál pokud má se safe má určitě min.dva, abs je taky motor, nějakou klapku na výfuku když to má, regulace turba, dochlazování, škrtící klapka, egr, webasto pokud je, ve světlech výškové nastavení, když naklápěcí tak boční nastavení, ta bederka když je elektrická tak má 2ks každá sedačka, když to má pásy s proaktivní ochranou tak tam jsou taky motory a určitě spousta dalšího co jsem zapomněl.
-> vhml 23.03.25 13:35:16: Ostřikovače světel vysouvá tlak kapaliny.
-> minno 23.03.25 13:27:22: Čerpadlo paliva na motoru je vysokotlaké mechanické.
-> Nwkt 23.03.25 13:41:55: Safe nějakou dobu většina aut nemá.
-> Syny 23.03.25 15:48:15: Posilovač brzd bude mít určitě ještě podtlakovej.
-> minno 23.03.25 13:27:22: Čerpadlo paliva na motoru je vysokotlaké mechanické.
-> Nwkt 23.03.25 13:41:55: Safe nějakou dobu většina aut nemá.
-> Syny 23.03.25 15:48:15: Posilovač brzd bude mít určitě ještě podtlakovej.
-> Syny 23.03.25 15:48:15: zamykani volantu a posilovac brzd uz neni podtlakovy
ja mam jeste cerpadylko haldexu :)
-> minno: az za 20 let budes ve vsem menit uhliky, to budes jeste vzpominat na skodovku, jake to bylo bezudrzbove auto

-> minno: az za 20 let budes ve vsem menit uhliky, to budes jeste vzpominat na skodovku, jake to bylo bezudrzbove auto

A co sklapeni zrcatek, zamykani volantu, nivelace svetel, dochlazovani turba, regulace turba, posilovac brzd, odjisteni tazneho a tak
Neco uz tu mozna tedy padlo :)

-> Nwkt: Zámky v Golfe som ešte nerozoberal, tak vychádzam zo starého konceptu z Punta
ABS ma už napadlo. To je klasický el. motor?
Ostrek svetlometov nemám.

ABS ma už napadlo. To je klasický el. motor?
Ostrek svetlometov nemám.
-> minno: Jseš si jistej těma zámkama, pokud je SAFE tak je jich tam víc. V topení jich bude taky víc, dvouzóna - teplota, směr, klapka vnitřní recilkulace, klapka na zadek. to samý v motoru, zapomínáš na pumpu ABS, ostřik světlometů 

-> vhml: vidíš, masáž sedačky aj nastavovače svetiel som zabudol. Doplním.
-> minno:
Alternátor je z principu taky motor.
Alternátor je z principu taky motor.

-> minno 23.03.25 13:27:22: panorama, vzpery kufru, posun sedacky, naklapeni sedacky, nastaveni bederky, masaz (ale to je asi jen program na posouvani bederky), zamek tažnýho, zamek tankovaciho vicka, vysuv ostrikovacu svetel, nastavovani svetel
-> saskyn2 22.03.25 23:57:38: Tak schválne
- 5 ks LP dvere (zrkadlo 3 ks, centrál, okno)
- 5 ks PP dvere (zrkadlo 3 ks, centrál, okno)
- 2 ks LZ dvere (centrál, okno)
- 2 ks PZ dvere (centrál, okno)
- 4 ks budíky
- 4 ks rádio (CD výsun, točenie CD, presun hlavičky, vetrák)
- 2 ks ručná brzda
- 2 ks stierače (predok, zadok)
- 1 ks ostrekovač
- 1 ks výklopná zadná kamera
- 1 ks zámok kufra
- 1 ks zámok víčka hrdla nádrže
- 1 ks riadenie
- 1 ks palivové čerpadlo
- 1 ks škrtiaca klapka
- 1 ks výveva brzdového posilňovača
- 1 ks ovládač plniaceho tlaku turba
- 1 ks čerpadlo chladenia turba
- 1 ks sahara
- 1 ks vetrák klímy
- 7 ks klapky klímy
- 1 ks štartér
- 2 ks bedrová opierka
- 2 ks nastavovače svetiel
- 1 ks ABS
Tak som na 51.

- 5 ks LP dvere (zrkadlo 3 ks, centrál, okno)
- 5 ks PP dvere (zrkadlo 3 ks, centrál, okno)
- 2 ks LZ dvere (centrál, okno)
- 2 ks PZ dvere (centrál, okno)
- 4 ks budíky
- 4 ks rádio (CD výsun, točenie CD, presun hlavičky, vetrák)
- 2 ks ručná brzda
- 2 ks stierače (predok, zadok)
- 1 ks ostrekovač
- 1 ks výklopná zadná kamera
- 1 ks zámok kufra
- 1 ks zámok víčka hrdla nádrže
- 1 ks riadenie
- 1 ks palivové čerpadlo
- 1 ks škrtiaca klapka
- 1 ks výveva brzdového posilňovača
- 1 ks ovládač plniaceho tlaku turba
- 1 ks čerpadlo chladenia turba
- 1 ks sahara
- 1 ks vetrák klímy
- 7 ks klapky klímy
- 1 ks štartér
- 2 ks bedrová opierka
- 2 ks nastavovače svetiel
- 1 ks ABS
Tak som na 51.
-> palinator 22.03.25 18:31:13: V EV ich bude len o pár menej (čerpadlo paliva, servo klapky atď.), ale áno, je to sranda, že spáľovák má tých elektromotorčekov z princípu viac.
-> castrol 23.03.25 09:59:59: Píšem, že v svojom aute. Ale bude to podobné aj u iných, podľa výbavy.
-> castrol 23.03.25 09:59:59: Píšem, že v svojom aute. Ale bude to podobné aj u iných, podľa výbavy.