skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lpg pro lpgisty
No, paseka ma taky na karbec favo za 9900 ale s valcovou nadrzi a tu nechcu. Prece jen kufr je potreba a favorit zrovna obrim kufrem neoplyva.
dnes start rapida na LPG pri -17,3°C
na 2. otoceni a to jsem bral levnejsi plyn...
-> charon: nekde jsem to videl za 9900kc, ale to bylo asi minuly rok - Cadek?

-> charon: nekde jsem to videl za 9900kc, ale to bylo asi minuly rok - Cadek?
-> Tomaso435: stačí říct,až budeme měnit olej v tatře tak ti odleju

-> myschaak AZNP K.Hora: bohužel nebude olej černej. to znamená že nebudeme mit ani černej plot :-D :-D
další výhoda lpg je že se motor nezasírá tolik karbonem....přï výměně oleje není černej olej jak z diesla
-> charon: tady 12500,- se všim
-> jans: ja nevim , ale to auto ma i benzin takže nevidim duvod řešit starty na lpg. . .
Ja mam lovtec, teda na jinym autě než Škoda a problemy nemam i kdyz je to totalne doprasena instalace. Ted do Fava pujdu tez do plynu, az polevi tz nejvetsi mrazy a aspon castecne rozchodim zalozi auto. BTW - jak se kde pohzbujou ceny instalace do karbecu? Tady v okoli nejlevnejsi BRC s toroidem stoji 11000
-> Tomaso435:
LPG sytič maj oba systémy, nebo jenom lovtec? Včera tady právě někdo psal, že má BRC a nemá sytič, tak musí v mrazech startovat na BA.
LPG sytič maj oba systémy, nebo jenom lovtec? Včera tady právě někdo psal, že má BRC a nemá sytič, tak musí v mrazech startovat na BA.
BRC versus LOVTEC
někdo dál?
někdo dál?

-> doly120: du du . . . za 4 měsíce se mi to vrátí .... a ted sem tu chytil docela dobrou cenu. ještě tomu dam tažny a je to
-> Tomaso435: jestli hdoně jezdíš,tak neváhej a jdi do toho plynu :)
-> doly120: dobrý, takže neřešim ...
-> Tomaso435: to ne :) ale byl to takový příklad :)
-> doly120: těsnění pod hlavou odcházej častějc?
-> vhml: fakt jo, A topení jsi měl origo fazol nebo s feldy? Já mám s tím topením pořád problémy
-> Tomaso435: Lpg jsem bral ze 120 co měl bratr,ten to měl nové,ten stím najel asi 30tis,a taky bez problému,pak auto vyřadil,a rok to stálo,tak sem si plyn vzal a nechal namontovat do fáva.
Plyn beru jak kdy, občas i méně kvalitní,jede to na něj normálně,jen je to lenivější,tak ho moc neberu. Na plyn staruju i v zimě,ale ten jak je -20 tak staruju na benál. Ale chytne to i na plyn. Jinak dkyž to enchávám někde stát třeba dvě hodiny tak startuju na plyn i ted.
Jezdím od 7litr,v létě i pod 7,ale záleží jak to máš uškrcené,a jak jedeš
Auto je deně v provozu, bez problému... (problémy jako je těsnění pod hlavou a td,nepočítám)
-> Tomaso435: Lpg jsem bral ze 120 co měl bratr,ten to měl nové,ten stím najel asi 30tis,a taky bez problému,pak auto vyřadil,a rok to stálo,tak sem si plyn vzal a nechal namontovat do fáva.
Plyn beru jak kdy, občas i méně kvalitní,jede to na něj normálně,jen je to lenivější,tak ho moc neberu. Na plyn staruju i v zimě,ale ten jak je -20 tak staruju na benál. Ale chytne to i na plyn. Jinak dkyž to enchávám někde stát třeba dvě hodiny tak startuju na plyn i ted.
Jezdím od 7litr,v létě i pod 7,ale záleží jak to máš uškrcené,a jak jedeš

Auto je deně v provozu, bez problému... (problémy jako je těsnění pod hlavou a td,nepočítám)
-> doly120: 20 od novoty nebo s tebou ? za kolik jezdíš a kde bereš plyn ?-> King: za kolik cca jezdíš?
-> Tomaso435: BRC mi příjde konstrukčně robustnější a stabilnější. S problémem BRC vs. nekvalitní plyn jsem se ve feldě nesetkal (vlastně nikdy :)
Felda chytala na LPG v mrazech asi až po 1 sec. startování, favo by na tom mělo bejt líp.
Felda chytala na LPG v mrazech asi až po 1 sec. startování, favo by na tom mělo bejt líp.
-> doly120: mívali jsme, topilo to normálně
Tak mě napadá,je tady někdo s lpg ve favoritu,karbec? Jak vám to topí?

-> Tomaso435: mám Lovtec, najeto okolo 20tis a pohoda
-> vhml: jo takhle . . . No.
někdo další ?:-D
někdo další ?:-D
-> Tomaso435: mám najeto teprve 5000km a už to v autě bylo, zatím jsem na to nešáhnul, jen s postavením novýho motoru trochu přešteloval. Na plyn to studený nenastartuju, nastartuju na benzín a hned přepínám na plyn. Na benzín mi to nejede. Jen na plný plyn, to je taky otázka do pranice co to má znamenat...
-> vhml: takže je to tak . .
ale jak je to celkově se spolehlivostí ?
ale jak je to celkově se spolehlivostí ?
-> Tomaso435: mám BRC a s nekvalitním plynem není kamarád, zadusí se ve 4500. S LPG z jiný pumpy točím i přes 6.
no nic tak dál
BRC versus LOVTEC
? udajně je lovtec odolnej na nic moc LPG....
ale nevim. pište co si myslite
BRC versus LOVTEC
? udajně je lovtec odolnej na nic moc LPG....
ale nevim. pište co si myslite
-> Tomaso435: uz ani nie
jo moje fáčko 136ka 89 rok :-D
chcete řict že si mě dovede představit v něčem jiným? :-D
chcete řict že si mě dovede představit v něčem jiným? :-D
-> vhml: jeho facko
-> Tomaso435: dodej co to je za auto. Chytrejsi montaze cerpadlo vypnou, je-li elektrické.
-> Tomaso435: a ake tam mas cerpadlo ? membranove cerpadlo ti vodu asi rezat nebude
AK je tam odbublinkovac odpojovac benzinu by sa mohol dat medzi odbublinkovac a karb aby benzin stale prudil dokola ...

AK je tam odbublinkovac odpojovac benzinu by sa mohol dat medzi odbublinkovac a karb aby benzin stale prudil dokola ...
děcka ne že by si mi to tu nechtělo čist celý jesi to tu náááhodou není, ale
planuju co nejdřív ihned včera, a už to bylo docela pozdě, dát do novýho kchár LPG.
a ted. poud jedu na lpg přívod benálu je típnutej. tj čerpdlo stále čerpe benál do hadic...
a ted mě zajimá, funguje to tak blbě jako když nechám valit čerpadlo na vodu, zavřu vodu a za chvili to čerpadlo bude rvat takovej tlak do uzavřenýho potrubý že bude doslova tu vodu v sobě řezat až se spali? ....... možná blbý přirovnání, ale stane se tomu něco ? nebo nevymyslel už někdy někdo něco aby to benzín pumpovalo dal ale netlakovlo a benzín se třeba nějakým okruhem vracel ?
planuju co nejdřív ihned včera, a už to bylo docela pozdě, dát do novýho kchár LPG.
a ted. poud jedu na lpg přívod benálu je típnutej. tj čerpdlo stále čerpe benál do hadic...
a ted mě zajimá, funguje to tak blbě jako když nechám valit čerpadlo na vodu, zavřu vodu a za chvili to čerpadlo bude rvat takovej tlak do uzavřenýho potrubý že bude doslova tu vodu v sobě řezat až se spali? ....... možná blbý přirovnání, ale stane se tomu něco ? nebo nevymyslel už někdy někdo něco aby to benzín pumpovalo dal ale netlakovlo a benzín se třeba nějakým okruhem vracel ?
vyreseseno- upalenej kabel mezi civkou a rozdelovacem + nacnuta civka... uz zase startuje temer na tuk

tak ted jsem byl zkusit nastartovat rapida a za minutu toceni felda starteru si ani neskrtnul :( plyn citit byl
zitra napumpuju benzin a po zahrati to prepnu... ale stejne to nechapu, co s tim zas je
a to jsou +3°C, jeste nedavno to pri -7°C chytalo do 2-3s toceni
vcera byla 0 a cerveny MTX chytil na letni LPG (tankovany nekdy v 10/2011) celkem slusne


zitra napumpuju benzin a po zahrati to prepnu... ale stejne to nechapu, co s tim zas je
a to jsou +3°C, jeste nedavno to pri -7°C chytalo do 2-3s toceni
vcera byla 0 a cerveny MTX chytil na letni LPG (tankovany nekdy v 10/2011) celkem slusne
-> Jarda: to nic moc, potrebuju 6ti bod sekvenci :(
-> Sejki: R01 a musi byt na stejne auto, jinak se to nevyplati
bombu si dyztak das novou, jeste potrebujes prilohu tp a v nejlepsim pripade overenou kopii tp puvodniho vozu se zapisem vymontovani lpg odbornou firmou
p.s. bral bych lpg do feldy mpi (muze byt i z bmm feldy ci favorita) a do fabky 1.4mpi bohuzel asi jen sekvencku

p.s. bral bych lpg do feldy mpi (muze byt i z bmm feldy ci favorita) a do fabky 1.4mpi bohuzel asi jen sekvencku

mam 45litru a vejde se 36l,mam ale stare jen rok a ctvrt.....:-)
takovej jen dotaz, kdyz bych shanel starsi lpg system tak co je pro me dulezity abych to mohl provozovat legalne na svem aute? je mi jasny ze tam musi platit bomba a pak nejaky normy od urciteho roku, ale taky k tomu davaj nejakej papir na konkretni auto a co kdyz ja to mam na jine? To mi nekde vystavej?
Využiju téma. Nevíte kdo v okolí Brna nebo Bučovic servisuje systémy Prins?
-> vhml: no ja mam 56 a dam tam 27, trochu divne, ze?
neresil jsem to... menil jsem ji pred rokem a pul a zivotnost ma uz zase jen rok a pul nkupoval jsem ji od myshaka s multiventilem, tak ted dam za 2500 jen zelezo a budu to mit na 10 let

-> Jarda: já dám do 50 litrový jen 37, taky žádná výhra :-(
tak ja vcera nenastartoval rapida na LPG a ani dnes, nechapu.... vzdy to chytalo do -15 °C spolehlive a ted bylo lehce nad nulou (mam favomotor s ETZ) letos jsem jeste nemel se startem na LPG problem
jestli jsem natankoval nejakou sra... nebo je chyba jinde, kazdopadne na benzin to jede, na plyn az zahrate, kdyz vyjedu na benzin a hned to prepnu (samo s vyjetim benzinu), tak to po chvilce zacuka a chcipne (chvili na LPG jede), prijde mi, ze to udela po projeti zatacky, jako by tam neslo palivo, ale divne bylo, ze se mi nepodarilo jednou nastartovat ani na benzin, to bych prisuzovaz smichani LPG a benzinu, ale to narusuje moji teorii, ze tam LPG nejde
reduktor omrzly, kdyz to prestane jet neni a oba ventily (nadrz a privod do reduktoru) jsou sepnute
zitra to asi na LPG nebudu ani pokouset a nastartuju na benzin
taky mam porad mensi a mensi objem nadrze, puvodne se tam veslo cca 40 litru a ted mam plnou pri 27 litrech, tak jestli to nemuze souviset
jestli jsem natankoval nejakou sra... nebo je chyba jinde, kazdopadne na benzin to jede, na plyn az zahrate, kdyz vyjedu na benzin a hned to prepnu (samo s vyjetim benzinu), tak to po chvilce zacuka a chcipne (chvili na LPG jede), prijde mi, ze to udela po projeti zatacky, jako by tam neslo palivo, ale divne bylo, ze se mi nepodarilo jednou nastartovat ani na benzin, to bych prisuzovaz smichani LPG a benzinu, ale to narusuje moji teorii, ze tam LPG nejde
reduktor omrzly, kdyz to prestane jet neni a oba ventily (nadrz a privod do reduktoru) jsou sepnute
zitra to asi na LPG nebudu ani pokouset a nastartuju na benzin
taky mam porad mensi a mensi objem nadrze, puvodne se tam veslo cca 40 litru a ted mam plnou pri 27 litrech, tak jestli to nemuze souviset
-> vhml: ja bych si teda stěžoval
-> darklord: To jo,ale šidit by to neměli

-> darklord: To jo,ale šidit by to neměli

-> darklord: to jo, tam jsem skoncil, je to tam o 40 haliru drazsi, ale zase jsem to mel cestou do prace bez zajizdky 3km pres mesto na druhou pumpu.
-> vhml: ze sa na to skorej nevyseres ty
Netankuj tam kde to tvojmu auto nechuti a hotovo.

Chyba byla zakopana jinde. Špatná kvalita plynu. Natankoval jsem jinde a jede to normálně. Má význam to psát podnět na ČOI aby zkontrolovali, nebo se na to vyserou?
-> King: takze kdyz z toho vyskubnu drat, tak zustane otevreny a zkusim jestli je to ono...
-> vhml: Myslím, že servo má logiku, že normálně je otevřený a s rostoucím napětím se clonka zavírá. Stačí vyšroubovat trubku z reduktoru a uvidíš. Jak říkám (a nejen já), je to tam jenom jako kurvítko :)
Ví někdo co s tím? Nějak nevim kudy do toho
Klucí, jezdím ted trochu svizneji a mam problem. Pri prudkem zrychleni se to kolem 4000-4500 na vterinu zadusi. Docela neprijemny pri predjizdeni, cim rychleji akcelerace ( rozumenj nizsi kvalt ) tim je to vyraznejsi. Toceni skrtakem to nejak moc neovlivnuje. Je mozny, ze by servo reagovalo pomalu a nestihlo to otevrit?
A jak pripadne servo kratkodobe odpojit? Jdem jezdit v sobotu na snehu, tak at se mi to nedusi. Jen z nej vytahnu napajeni a zustane otevreny?
A jak pripadne servo kratkodobe odpojit? Jdem jezdit v sobotu na snehu, tak at se mi to nedusi. Jen z nej vytahnu napajeni a zustane otevreny?