Lpg pro lpgisty

prohledat
2704 příspěvků (zobrazeno 2651 až 2700) od 09.05.2007 do 21.08.2025, založil/a spartra
řadit dle data
16:26:51
16.05.2007
spartra
jinak tím šroubem jsem předtím točil tam a zpět a prd, žádnej úspěch8

když to jelo na lpg, bylo to nepravidelný, spíš jako když to tam chvíli pustilo lpg či vzduch, chvíli zastavilo4
16:22:55
16.05.2007
spartra
-> King: mno páka na obrázku, šroub bohatosti tím je myšlen ten na reduktoru na volnoběh, viz obr.

jinak nič jinýho tam nemám, čím by to šlo nastavit to jsem rozebrak do šroubku4
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od spartra vložen 16.05.2007 16:22:55
11:59:42
16.05.2007
King
-> spartra: King nerozumět :) Přece od toho je tam šroub bohatosti, aby ti přes pružinu nastavil celej ten klikopák do stavu, kdy i minimální podtlak odblokuje ventilek a začne pouštět plyn. Přenastavil jsi šroub bohatosti?
05:59:13
16.05.2007
spartra
-> King: tak tenhle tam dát nemůžu pač je o ten 1mm vyšší díky tomu konusu

on sedí ale na ty páčce, je to jako páka a zmáčkne to víc malou membránu(1stupen), tím pádem je níž a ovlivní to i druhou, nejedeto

jsem taky pro novje, je tu dilema, otázka dá li se sehnat ten čumprlík placatej, hlavně prodaj li to8
21:10:17
15.05.2007
King
-> spartra: Asi to tím čumprlíkem bylo, ale rozhodně bych tam dal ten novej a nějak to mechanicky dořešil. Tan novej se tam dává hlavně kvůli tomu, že ten starej má na dosedací ploše už vymačkanou drážku od kruhovýho sedla kam dosedá. Celej ten mechanismus má nějakou vůli a vymačkaný sedlo pak lehce netěsní a rozhazuje volnoběh - proto radši vyměnit...
17:36:07
15.05.2007
spartra
-> King: takže další pokus sundal jsem dekl a membránu sundal páčku a vráil tam ten původní čumprlík

ten původní byl rovnej a ten novej má jednu stranu do konusu rozdíl +- 1 mm

tedkon ta membrána je kapánek vejš, s obohacovačem to syčí

než to začnu chválit uvidíme večer a ráno ty starty, jestli to bylo tím

viz foto nový čumprlík4
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od spartra vložen 15.05.2007 17:36:07
16:27:24
15.05.2007
spartra
inač jsem psal, že ta sada nebyla přímo na lovtec ale na lovato4

jedinej rozdíl byl v takovým malím čumrplíku
16:21:06
15.05.2007
spartra
-> King: nikoli 1 start, předtím to bylo bez problémůna chvilenku zmáčknout a hotovo už vrčel

ted když mě to chytípotom umoru a přidám sytič na karbu není to moc lepší

bo jen tak skusím zapnout obohacovač nic se neděje.
22:57:08
14.05.2007
King
-> spartra: To klasickej syndrom prošvihnutýho 1. startu na lpg - pokud to nechytne hned napoprvé, chytá to pak hodně blbě.

Když píšeš, že máš pocit, že to obohacuje moc a současně to při zmáčknutí obohacovače nezasyčí - to je trošku protimluv :)

A když zatlačíš ten obohacovač prstem nadoraz, tak to zasyčí? Nebo zkus vyšroubovat obohacovací elektromagnet a třeba šroubovákem zatlačit membránu - zasyčet prostě musí.

Když ne, tak je prostě varianta, že ta repasní sada má trošku kratší "táhla" ve středech membrán, takže budeš muset nastavit něčím trn elektromagnetu (nebo něco nalepit na střed membrány)...
21:32:07
14.05.2007
spartra
-> King: no když to bylo tak to tak chodilo5

se mě zdálo, že obohacovač, zmáčknul li se bylo slyšet jak se napouští plyn ted ni prd

přitom cvaká a funguje, jestli dostane na tu membránu

lpg do reduktoru jde

jinak start studenej, hrůza dobu se tot točí než se to uráčí chytnout minimálně minutu točit motor, pak jakože chytí a zdechne až do jeho naběhnutí, moc se mu nehce8
21:25:45
14.05.2007
King
-> spartra: Obohacovač buď obohacuje nebo neobohacuje - je to jenom tupej odblok velký membrány (resp. ventilu 2. stupně). Zkus při startu kratší cvaknutí (mě nejlím chytal po 0,5s clicku, v létě i kratším). Jinak si ty nový komponenty budou postupně sedat, takže bude to chtít postupně doštelovávat....
21:12:09
14.05.2007
spartra
takže sem tu zas, tak jsem vyměnil karb, teda leta ležel v krabici trochu sem ho oprášil, dal nový gumičky a těsnění víka, dokonce běžel a vesměs těsní dobře cca 850-950ot/min, jede slušně, na to že není moc nastaven

k lpg stejně se mě nezdá špatný starty, no uvidíme zejtra ráno

obohacoivač zmáčknuli ho, zdá se že moc neobohacuje

sakra nede tam něco pomrvit, přitom tam všechno sedlo8
14:02:06
13.05.2007
spartra
-> PeterP136: nikoli5

-> King: no ono to +- lpg volnoběh drží ale na benzín ne9

hmm, tak budu prase víko taky přilepím silikonem8
10:22:20
13.05.2007
King
-> spartra: Jak píše Petr. Nejdřív dej do cajku benzín. volnoběh, pak řeš lpg volnoběh...
10:11:25
13.05.2007
PeterP136
-> spartra: Ja len ze ked si pisal ze si skrutkoval karburator az kym to na lpg drzalo volnobeh tak to ma zmiatlo.

Mimochodom mne v servise pri vymene lamely nasponovali strunu sytica a peknu chvilu som sa divil ako to ze to nemozem rozumne nastavit nez som dosiel na to ze sytic je furt otvoreny :). Nemas tam podobnu zradu ?:)
09:31:56
13.05.2007
spartra
-> PeterP136: tak lpg si nastvuju sám.

na hadici 2 otáčky na 1,5 se to dusí, 2,5 jede ale 2 je asi optimum, na reduktoru volnoběh byl kolem 1000ot/min

uspokojivo na benzin9 se mě zdá, že se nedovírá první klapka, bo spíš nedosedá na ten nastavovací šroubek

pač mě volnoběh na ba lítá mezi 850 1050ot/min neudrží to volnoběh a chcípne ale jede to8
09:15:08
13.05.2007
PeterP136
-> spartra: Nie som si isty ale Ty to lpg aj nastavujes alebo sa skrutky na reduktore a na hadici vobec nechytas? Pretoze ako tu uz bolo velakrat povedane najprv musis auto nastavit na benzin aby islo uspokojivo a potom musis nastavit lpg bez siahania na karburator.

Inac membranka pekna ;).
08:51:35
13.05.2007
spartra
další namět včera to jelo, dnes studený to nechtělo chytit, pročpak, po zahřátí to běží a jede9
16:57:27
12.05.2007
spartra
no tak jede to

tedkon jsem zjistil, že když zatáhnu oba šrouby vzduch volnoběh nadoraz a zvřu je, lpg běží nejlíp8

volnoběh lpg 1000ot/min 5 což je jako dřív na 2,5 ot. od šroubu bohatosti5 předtím jsem měl dvě

zas asi zlobí benzín, je pech8
15:42:19
12.05.2007
spartra
-> King: mno tak jsem to všechno vyměnil

až na to, že to nebylo na lovtec ale lovato, ale sedlo to tam přesně

to tam du namontovat, uvidíme, co s tím provedu5 4
13:21:40
12.05.2007
King
-> spartra: Bohuže nevím o ničem, co by se dalo nazvat zákl. nastavení. Ten mechanismus, kterým se ovládá ventil 2. stupně (gumovej špunt, co dosedá na mosaznou ďouru) je zvlášť při volnoběhu hodně citlivej a po každý sebemenší mech. změně se prostě musí najít to úzký rozmezí štelovacího šroubu, kdy se ventil při volnoběhu "správně" pootevře, aby vytvořil stechiometrickou směs (nebo aspoň takovou, která jde zapálit).
12:50:41
12.05.2007
spartra
tak jsem to rozebral do šroubku, je tam třebas nějaký základní nastavení otáček tím šroubkem

ten šroub hlavní tam stačej tak ty 2 otáčky
12:31:25
12.05.2007
King
-> spartra: Samozřejmě, že tou výměnou membrán se ti změní nastavení bohatost, takže nepočítej s tím, že po sestavení to bude perfektně šlapat. Bude potřeba doladit šroubem na reduktoru volnoběh. A vyloučit se nedá, že bude popotřeba držet tůrováním motor, aby nezdech a pak hledat polohu, kdy se volnoběh konečně udrží.
10:17:05
12.05.2007
spartra
-> King: tak sada bude za 449 kaček + moje doprava, tatík chlápka ukecal1 i v sobotu5

jo jinak k tomu nastavení, nemůžu tam s ničím hnout, co by ovlivnilo spotřebu lpg9

jinak dák, dík, dík a uvidíme5
21:17:29
11.05.2007
King
-> spartra: Rapasi samozřejmě na stole. Čudlíky obrázek nepotřebujou - prostě čudle obou membrán na sebe dosedaj a ty jejich plošky se nesměj poškodit. Ale klidně na to zapomeň, protože já jsem asi jedinej kokot na světě, kterýho napadlo klepat na ten nejt ve středu membrány, protože to tam netěsnilo a jako vedlejší efekt jsem si počkodil tu dosedací plošku. Jinak je to vevnitř rustikálně jednoduchý, takže není co poplíst...
20:44:01
11.05.2007
spartra
-> King: takže to asi bude lepší, vyndat z auta9

že mě to vyjde pokaždý na sobotu, když potřebuju něco špecl1

dosedací plochy čudlíků1 samozřejmě3

radši obrázky

no když to bude rozdělaný tak je lepší to vyměnit všechno ne, koupit celou sadu, je to 4 roky namontovaný5
20:04:26
11.05.2007
King
-> spartra: Když dokážeš složit motor, tak tě pár membrán už nerozhodí 4 Akorát je potřeba dát si bacha, aby se nepoškodily dosedací plochy těch "čudlíků" ve prostřed mebrán - volnoběh je pak nestabilní.
18:45:52
11.05.2007
spartra
pak jak to jěště složit by se něco nepřihlo nezačalo to chlastat, nějakej návod, a obrázky1 5
18:40:30
11.05.2007
spartra
-> King: njn, pech9

jo jinač tam jsou pouze 2 membrány, že tahle velká, pod ní ta menší9

pač tu malou mě měnili před rokempři revizi před technickou

jo jinač +- cena za sadu na lovtec

www.automania.cz/prodejna /lpg_nabidka_02.php
17:01:32
11.05.2007
King
-> spartra: Tývoe! :) to byla docela šlupka. Buď to v dílně ukecáš, aby ti střelili samotnou membránu a jinak repasní sada na tyhle low-cost reduktory je kolem 500 (?)
16:49:14
11.05.2007
WGeorge
-> spartra 11.05.07 16:07:27: hm tak to je pekny- se skoro ani nedivim ze to nejelo. Jinak by se mela nechat koupit sada- na Lovtek nejsou tak drahy
16:09:14
11.05.2007
spartra
> King: je to lovtec

tak sem asi přišel na problém po sundání víka na povoze, viz foto.

byla si ta šupa

co s tím4

asi reduktor dolu, nový membrány sada nebo jednotlivě8 8
16:07:27
11.05.2007
spartra
15:56:53
11.05.2007
spartra
-> King: voala obrázek
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od spartra vložen 11.05.2007 15:56:53
09:03:55
11.05.2007
King
-> spartra: A nemáš náhodou BRC? am je ten šroub jakoby utopenej v tělese redoktoru a je na imbus....
06:00:09
11.05.2007
spartra
-> King: jo máš recht spíš chudá

mě nejde do hlavy co by se rozštelovalo

ten karburátor se pouze sundal a nandal, přetesnilo se to, nastavil se na zakladní nastavení

to by nemelo vliv snad na lpg

potom to auto jelo, tak za dva dni smrt8

jinak šroub bphatosti směsi sem nikde nenalezl po obvodu8
21:42:51
10.05.2007
King
-> spartra: Tak když "to má snahu" , když zmáčkneš obohacovač, pak ta směs na 99pct chudá. Zkoušel teda aspoň trošku povolit šroub bohatosti na reduktoru?

Jinak o lovtecu se povolí těch asi 10 šroubů po obvodu a sundá se víko s obohacovačem. A pak se opatrně sundá velká membrána a pod ní je ta malá....
21:34:55
10.05.2007
spartra
-> King: tak po zahřátí max do 5 minut, mě přijde jako, že tam jde moc plynu bo nevím, když se zmáčkne obohacovač tak to má snahu.

jinak těsnost bude dobrá to jsem zkoušel na bezín, ucpat díry v mixeru na karbu skoro hned to zdechlo8

systém nevím lovtec

mno se mě nechce odpojovat voda8

dodám foto5
21:22:13
10.05.2007
King
-> spartra: Pokud se to po zahřátí zhorší, pak mám takovou zkušenost, že mi jednou malá membrána netěsnila po zahřátí - stačilo sundat kovový mezikruží, přes který se šroubuje, srovnat ho a znova namontovat. možná bude stačit jenom dotáhnou šrouby obou membrán.Nemýlím-li se, tak si zatím nenapsal, jakej máš typ reduktoru. Každopádně obecně platí, že to jde dělat i na autě. Jde jenom o vyšroubování šroubů po obvodu velký membrány a sundání víka. Jediná záludnost je vinutá pružina pod štelovacím šroubem bohatosti - ta se nesmí za boha ztratit.
19:18:28
10.05.2007
spartra
jo jěště je jnějakej postuppři sundání víka, nějaký pérka, jestli to lze udělat na autě4
19:15:07
10.05.2007
spartra
-> King: další poznatek když ti déle stojí a je to studený chvíli to běží max 5 minut pak je to v perdelce jak jsem psal8

jinak semě zdá, že tam nejde plyn, nebo moc plynu8
18:54:47
10.05.2007
King
-> spartra: Sím, já jsem psal, že při diagnostikování těsnosti se do tý tlustý hadice od mixu musí fouknout, ne cucat4 Tím fouknutím zavřeš ventil 2.stupně a tím by se měl stát prostor pod velkou membránou hermeticky uzavřeným.

Jinak se může stát, že se dostane nečistota na sedlo ventilku 2. stupně reduktoru (viz ten zápach plynu), takže bych zkusil sundat víko reduktoru, udělat inšpekci a případně to pod velkou membránou vyčistit.
18:33:50
10.05.2007
spartra
-> King: takže hadička dle tvého pokusu sem si vzal jinou vysál hubou a zacpal jazykem, nkde nic nebylo slyšet8

-> King: -> PeterP136: tak jsem zkusil i velou hadicu se škrtícím ventilem vedoucí od mixeru do reduktoru s tímto výsledkem:

při vdechnutí bylo slyšet syčení

při vcucnutí, jo jinak děkuji jsem ochutnal již lpg nic pro gurmány1 jsem nasál, takže.......9
18:24:35
10.05.2007
spartra
je tam víc cejtit lpg u motoru8
18:14:13
10.05.2007
spartra
-> PeterP136: takže lpg bylo nastavený, s tím nikdo nehejbal, je tam asi 2 otačky od zavřený polohy nastavený a volnoběh cca 1000ot/min

na bezín to neřeším, jezdilo to s tím předtím taky8
17:51:47
10.05.2007
PeterP136
-> spartra: Z tej hadicky mozes kludne potiahnut, ak je je velka membrana pretrhnuta tak potiahnes v pohode, ak je cela tak toho vela nenatahas.
17:50:36
10.05.2007
PeterP136
-> spartra: Ked tu uzku hadicku zo sania odpojis tak nenastartujes, lebo cez nu podtlak odblokuje vystup z reduktoru. ;)

Len mi z uvedeneho nie je jasne ci si sa to pokusal na lpg nastavit, ked na benzin si napisal ze volnobeh ako tak.
05:56:52
10.05.2007
spartra
-> Dušan: -> King: na malou hadicu to nevypadá na vzduch, když jsem ji odpojil od reduktoru, tak si to netuklo už vůbec, ani nechtěl chytit.

-> COL: rada nad zlato3

-> King: -> COL: nehodlám ze sebe dělat sifon1
00:00:01
10.05.2007
COL
No moc prijemny to neni a psoukne to do tebe, ikdyz v male hadicce neni podtlak a ani nemusis nijak moc cucnout :o)
23:53:28
09.05.2007
King
-> COL: Já už se ze srandy napouštěl i NO2 ze šlehačkový bombičky, tak to lpg nemůže bejt nepříjemnější :)
Extreme Tyres