-> Bukaj: vela ludi s tym malo problem a demontaz tej hadice pomohla. Neviem co by to robilo keby sa to nastavilo s hadicou za tepla - ale asi by zase boli problemy za studena.
LPG tam same o sebe ide zohriate na 80 - 90°C a nepotrebujes vyhrievat este aj vzduch .... tam je dobre aby bol vzduch co najstabilnejsej teploty aby sa miesal v stale rovnakom objemovom pomere
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lpg pro lpgisty
-> MOLSO: No, mám vyndanej termoregulátors klapkou, a záslepku, plech an výfuku nemám (stejně hned zrezne) a hadice je pak zbytečná.
Chápu to tedy dobře, že s termoregulací nasávaného vzduchu to fungovat nemůže, nebo je jen blbý nastavení?
Chápu to tedy dobře, že s termoregulací nasávaného vzduchu to fungovat nemůže, nebo je jen blbý nastavení?
-> Bukaj: nasavanie tepleho vzduchu rozhadzuje bohatost a robi problemy. preto sa vymontuvava.
mozes to ale zakamuflovat tym ze vhyodis klapku a zalepis "teplu" dieru, nasadis hadicu a vyzera to normalne![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
mozes to ale zakamuflovat tym ze vhyodis klapku a zalepis "teplu" dieru, nasadis hadicu a vyzera to normalne
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> srdcar 120L 28.11.14 19:23:26: Tak přesně nad tímhle jsem přemýšlel a chtěl jsem to slyšet...
Jinak tady to LPG je montováno roku 2006 ve Strakonicích (AutoGasCentum).
Ještě se zeptám na jednu věc - je normální, že LPG nefunguje na škodováckém motoru se zapojeným předehřevem nasávaného vzduchu? Kdysi jsem u tohoto auta vyměnil torzo "banja" za zánovní komplet banjo a na LPG to stávkovalo, když to začalo nasávat teplý vzduch.
Tak jsem z banja demontoval klapku a Ok, ale trochu mne štve, že auto nemám kompletní...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jinak tady to LPG je montováno roku 2006 ve Strakonicích (AutoGasCentum).
Ještě se zeptám na jednu věc - je normální, že LPG nefunguje na škodováckém motoru se zapojeným předehřevem nasávaného vzduchu? Kdysi jsem u tohoto auta vyměnil torzo "banja" za zánovní komplet banjo a na LPG to stávkovalo, když to začalo nasávat teplý vzduch.
Tak jsem z banja demontoval klapku a Ok, ale trochu mne štve, že auto nemám kompletní...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj 25.11.14 22:40:13: Tak reduktor napoj na ten okruh, co máš u 4. válce k vodní pumpě a topení napoj zpět jak bylo původně. Bude to to dobře topit, teplo do topení ti nebude odebírat reduktor, bude vyhřívaný druhým malým okruhem.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bukaj: Tak to je úplně špatně, protože tak to být nemá, při zavřeném topení ti dost podstatně klesne při větším odběru plynu teplota v reduktoru a pak můžeš mít v zimě problém. Já to tak mám montované od dubna 1996, kdy se schválily montáže do 120-tek a i v manuálu k tomu to bylo tak nakresleno. A asi můžeš mít i problém s ohřevem malého okruhu. Problémy s topením nemám, topí to v pohodě.
-> srdcar 120L:
Já tam právě žádná Tčka nemám - reduktor je vřazen do série topného okruhu mezi domek termostatu a odvodní hadici z topení...![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Já tam právě žádná Tčka nemám - reduktor je vřazen do série topného okruhu mezi domek termostatu a odvodní hadici z topení...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Bukaj 25.11.14 21:59:45: Nevím, jak máš zapojen reduktor přesně ty, ale já ho mám takto. Pokud máš T-rozbočky na hadici pod termostatem i na hadici od topení, tak ti i při zavřeném topení jde voda malého okruhu plným průřezem přes reduktor a ne přes 6 mm spojovací hadičku. Tu můžeš klidně zaslepit, s reduktorem je už nanic.
-> Jarda: Jo, na bloku místo zátky mám nátrubek pro hadici posilovače ze sacího potrubí se zvětšenou dírou. Nevím, jak dalece to pomůže, nicméně kde proudí kapalina, tam se neusazuje bordel. A rozhdně to neuškodí, to mám vyzkoušeno
Na chladicí systém a topení to nemá vliv
A i u naprosto čisťounkého motoru (myšleno vnitřek bloku kolem vložek) jsem po odšroubování zátky musel použít šroubovák na prošťouchnutí rzivé úsady, než začala téci kapalina![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A i u naprosto čisťounkého motoru (myšleno vnitřek bloku kolem vložek) jsem po odšroubování zátky musel použít šroubovák na prošťouchnutí rzivé úsady, než začala téci kapalina
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Bukaj: a na bloku to mas napojene na tu vypousteci zatku? (dle katalogu) mysliš, ze to hodne pomuze?
Takhle vypadala první varianta z února 2008, dnes je hadice vedená podél trubky k topení (docela tam pasovala jedna tvarovaná hadice z Octavie)...
-> Jarda:
U jednoho auta mám 136kovou pumpu a u druhého rozdvojku na hadici, ale taky to předělám na 136kové těleso pumpy. V bloku namísto záslepky průtočný šroub (buď použiješ origo z 1000MB, nebo z prvních stovek, nebo, jako já, nátrubek pro hadici posilovače ze sacího potrubí. závit je stejný, jako v bloku, vnější průměr cca jako vývod 136 čerpadla a vnitřní průměr provrtat na větší - tuším 7 mm).
U jednoho auta mám 136kovou pumpu a u druhého rozdvojku na hadici, ale taky to předělám na 136kové těleso pumpy. V bloku namísto záslepky průtočný šroub (buď použiješ origo z 1000MB, nebo z prvních stovek, nebo, jako já, nátrubek pro hadici posilovače ze sacího potrubí. závit je stejný, jako v bloku, vnější průměr cca jako vývod 136 čerpadla a vnitřní průměr provrtat na větší - tuším 7 mm).
-> Bukaj: jj, nemas fotku, jak mas ten bypass udelanej? to by me zajimalo...
-> Jarda - zrušená registrace 25.11.14 22:11:50: Jo, to mám na všech (obou) škodovkách proti usazování bordelu mezi blokem a 4. vložkou - škodovky na to dost trpí a 4. válec se přehřívá a více opotřebovává.
Nojo, ale Ty máš 136ku, tam je vícero možností![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Nojo, ale Ty máš 136ku, tam je vícero možností
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tomaso435: No, to bych právě nechtěl - už takhle to auto moc netopilo, budík ukazoval 70°, tak nevím, jestli kecal budík, čidlo, nebo byl vadný termostat.
Teď jsem nandal novou hlavu s novým prčidlem a novým termostatem, ale zase nemohu nalít chladivo, než vyměním děravou trubku, nicméně jsem zvědav na výsledek.
Asi nejlepší by bylo mít reduktor vyhřívaný nezávislým okruhem, což by neměl být problém, když mám udělaný obtok. Jen přemýšlím, jestli reduktoru bude proti zamrznutí stačit relativně tenká hadice. Ale pokud mu dodnes stačila ta 5 mm, tak snad ok...
Teď jsem nandal novou hlavu s novým prčidlem a novým termostatem, ale zase nemohu nalít chladivo, než vyměním děravou trubku, nicméně jsem zvědav na výsledek.
Asi nejlepší by bylo mít reduktor vyhřívaný nezávislým okruhem, což by neměl být problém, když mám udělaný obtok. Jen přemýšlím, jestli reduktoru bude proti zamrznutí stačit relativně tenká hadice. Ale pokud mu dodnes stačila ta 5 mm, tak snad ok...
-> Bukaj: bypass 4. válce je co? to by sis vytvoril? ja ho mam v malem okruhu v serii s vyhrivanym sacim
-> Bukaj: ve fávu to mám nejdřív z motoru do reduktoru pak z reduktoru do topení.. v zimním období je to pech.. bylo ani né -17 a za 60km v autě sotva 12 stupňů... všechno vzal reduktor :D
Mám dotaz k zapojení vyhřívání reduktoru v 742.
Dělal jsem kontrolu chladicího systému a zjistil jsem, že reduktor je zapojen do okruhu topení mezi vratku z radiátoru a termostat. Je to tak správně? Vždyť při zavřeném ventilu topení okruh reduktoru běží pouze přes tenouknou propojovací hadičku topení...
Nebylo by lepší reduktor napojit nezávisle (třeba přes bypass vložky čtvrtého válce)?
Jak to máte ve LPG škodovkách zapojené vy?
Dělal jsem kontrolu chladicího systému a zjistil jsem, že reduktor je zapojen do okruhu topení mezi vratku z radiátoru a termostat. Je to tak správně? Vždyť při zavřeném ventilu topení okruh reduktoru běží pouze přes tenouknou propojovací hadičku topení...
Nebylo by lepší reduktor napojit nezávisle (třeba přes bypass vložky čtvrtého válce)?
Jak to máte ve LPG škodovkách zapojené vy?
-> Winged_Arrow: cievka sa obvykle umiestnuje za pumpu. bypass mozes spravit, ale nemusis.
-> MOLSO:
Nazdar hoši, potrebujem poradiť, čo je lepšie, umiestniť benzínovú cievku (el. ventil)
pred alebo za AC pumpu? Je to motor Lada niva 1.6
Keď ju dám pred pumpu, bude pumpa po zavretí cievky vytláčať zvyšný benzín stále do karbecu až kým ho neminie, alebo to hneď odstaví ?
Bude jej vadiť, že pojde na sucho?
Druhá možnosť - ventil za pumpu - bude jej vadiť, že bude tlačiť do zavretej cievky? nezničí sa membrána? Napadlo ma také riešenie - spraviť "bajpas" prepojiť začiatok a koniec pumpy
hadičkou so zátkou vrtanou na 0,5mm aby sa ten benzín stále aspoň trochu točil dokola cez AC pumpu aby netlačila doblba?
Prípadne miesto tej vrtanej hadičky normálne ventil a pri dlhšej jazde na LPG ho otvoriť a nech si pumpa cirkuluje donekonečna?
Ďakujem za rady! :)))
Nazdar hoši, potrebujem poradiť, čo je lepšie, umiestniť benzínovú cievku (el. ventil)
pred alebo za AC pumpu? Je to motor Lada niva 1.6
Keď ju dám pred pumpu, bude pumpa po zavretí cievky vytláčať zvyšný benzín stále do karbecu až kým ho neminie, alebo to hneď odstaví ?
Bude jej vadiť, že pojde na sucho?
Druhá možnosť - ventil za pumpu - bude jej vadiť, že bude tlačiť do zavretej cievky? nezničí sa membrána? Napadlo ma také riešenie - spraviť "bajpas" prepojiť začiatok a koniec pumpy
hadičkou so zátkou vrtanou na 0,5mm aby sa ten benzín stále aspoň trochu točil dokola cez AC pumpu aby netlačila doblba?
Prípadne miesto tej vrtanej hadičky normálne ventil a pri dlhšej jazde na LPG ho otvoriť a nech si pumpa cirkuluje donekonečna?
Ďakujem za rady! :)))
-> MOLSO:
Cicicici cuk hááááaaa![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
Cicicici cuk hááááaaa
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> francomk: priapdne ak sa da vyv olat nudzovy LPG start mohlo by ot tiež bafnúť na drc ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MOLSO: ámen more
-> mirco: Mne BMM aj po chvilke naštartuje na benzín na prvú šupu. Schválne skús pri parkovaní prepnúť na benzín a až po pár sekundách zhasni motor. Keď prídeš k autu, naskočí na brnk![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![52](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
-> mirco: Mne BMM aj po chvilke naštartuje na benzín na prvú šupu. Schválne skús pri parkovaní prepnúť na benzín a až po pár sekundách zhasni motor. Keď prídeš k autu, naskočí na brnk
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> MisakusX: co bys chtel vedet ? Motor na to bude normalne jezdit. Jen sani by nemelo byt plastovy coz snad Octavia nema.
__________________________
_________________________
NOVÝ DOTAZ
_________________________ __________________________
Pánové, máte někdo nějaké poznatky a zkušenosti ohledně LPG v 1,6 55 kW?
Pročítal jsem pár diskusí, ale nic moc konkrétního jsem se nedozvěděl.
My to máme do jedničkové Octavie 1999, kompresní tlaky už druhým rokem v pořádku (jeden válec v toleranci 8% oproti ostatním), a mám to převážně na delší trasy...
NOVÝ DOTAZ
_________________________ __________________________
Pánové, máte někdo nějaké poznatky a zkušenosti ohledně LPG v 1,6 55 kW?
Pročítal jsem pár diskusí, ale nic moc konkrétního jsem se nedozvěděl.
My to máme do jedničkové Octavie 1999, kompresní tlaky už druhým rokem v pořádku (jeden válec v toleranci 8% oproti ostatním), a mám to převážně na delší trasy...
-> mirco: nebude to tým že zhasneš motor ktorý išiel na plyn a pri opätovnom štartovaní to prepne na benzin ? pritom prisáva zvyšky LPG z reduktora a do toho ešte vstrekuje benzín - bohatá zmes za hranicou zápalnosti. chytí to až vtedy, keď sa zvyšky plynu v reduktore minú a bohatosť sa dostane do normálnejj hodnoty
Mám taký menší problém - Felicia 1.3 Mpi - 50kW r.v. 98, najazdené cca 160tis., auto ide pekne má slušný ťah,v pohode spotreba, ale problém je v štartovaní teplého motora, studený chytí pekne hneď na prvý krát na benzín potom to prepne na plyn - splynovač Lovato podtlakový. Problém je pri teplom motore, akonáhle idem štartovať teplý motor po dlhšom točení to naskočí a strašne sa to prevaľuje tak 400-500 ot/min a niekedy má tendenciu až zdochnúť, ale keď pridám plyn tak sa to dostane už do normálnych otáčok. Neviete čím to môže byť?
Nastavil som vôle ventilov, klapka čistá + zakl. nastavenie, pretesnená, nové filtre, nové sviečky - skúšané dvoje Champion aj Brisk na LPG s odtrhom 0,6mm a aj viac a stále to isté, pomenené hadičky na benzín, prečistené všetky kontakty, nová lambda sonda hoc nie najlepšia Bosch, aj so starou to robilo, nový katalyzátor a oba výfuky, na VAGu to písalo chybu 00537 - spodná meze regulace, ale vymazal som to odvtedy nič, ešte som rozmýšlal o výmene regulátora paliva na vstrekovacej rampe, či nemôže byť zlý alebo čerpadlo paliva, alebo som aj na fóre čítal či to nemôže robiť nejaký prepínač medzi plynom a benzín. Ak by niekto mal nejaký podobný problém tak budem len rád ak mi s tým pomôže. Vďaka.
Nastavil som vôle ventilov, klapka čistá + zakl. nastavenie, pretesnená, nové filtre, nové sviečky - skúšané dvoje Champion aj Brisk na LPG s odtrhom 0,6mm a aj viac a stále to isté, pomenené hadičky na benzín, prečistené všetky kontakty, nová lambda sonda hoc nie najlepšia Bosch, aj so starou to robilo, nový katalyzátor a oba výfuky, na VAGu to písalo chybu 00537 - spodná meze regulace, ale vymazal som to odvtedy nič, ešte som rozmýšlal o výmene regulátora paliva na vstrekovacej rampe, či nemôže byť zlý alebo čerpadlo paliva, alebo som aj na fóre čítal či to nemôže robiť nejaký prepínač medzi plynom a benzín. Ak by niekto mal nejaký podobný problém tak budem len rád ak mi s tým pomôže. Vďaka.
sice se to hodí asi už celý do jinýho tématu ale napadlo mě vyměnit středovej vejfuk, jelikož zadek je pruchozí ten ucpanej není, ale střeďák by moh bejt přicpanej..
tak sem našel povolení 4 matice na hlavě pod svíčkama.. :D by mě zajimalo jak na tom sou šrouby :-/
tak sem našel povolení 4 matice na hlavě pod svíčkama.. :D by mě zajimalo jak na tom sou šrouby :-/
-> King: tomu věřim, pač když napojim starej jinej tak se to chová stále stejně... s tímhle o něco lépe..
..no a nemuže v tom karbci bejt jenom nějaká netěsnost? že tim padem to ten motor navcucne komplet ale někde se přifaří vzduch?
taky mě napadlo jesi se někde nepreřušil nějakej kabel :D
tak ventilama se to o hodně zlepšilo... teď už jenom dohnat detail proč se mu nechce moc točit :D
..no a nemuže v tom karbci bejt jenom nějaká netěsnost? že tim padem to ten motor navcucne komplet ale někde se přifaří vzduch?
taky mě napadlo jesi se někde nepreřušil nějakej kabel :D
tak ventilama se to o hodně zlepšilo... teď už jenom dohnat detail proč se mu nechce moc točit :D
-> Tomaso435: Ale víš o tom, že karbec je pro LPG jenom zbytečně komplikovaná škrtící klapka? Tomu novýmu rozdělovači věříš (průběh reguace, nastavení zákl. předstihu)?
-> King: ..ono to ovlivnilo i benzín. celkově je to slabší. hlavně v tom že nejde vytočit... od 4000 vejš to jde vyloženě pomalu a násilím.. bud něco přicpanýho, nebo nedostatečnej podtlak.... si furt myslim jesi ten suchej plyn něco nevsušil a neprasklo to... dřív to na benzín celkem ožilo, ted bych řek je to slabší i tam... ještě zkusim z jinýho karbu přehodit takový ty plastový ufouny na podtlak a budu se snažit nedotáhnout ani nepovolit víc tu nacvkávací čepičku na kuličku aby to nefungovalo v jinej poloze jinak.. a nevim, nebo přehodit rovnou jinej karb :D .... dneska sem ještě v 15°C přešel ventily jednou jestli to nebude mít vliv.... tak trochu sem hnul i s tímhle.....
. no chybí mi tam ten zátah když se na to šlápne víc... proto si pořád myslim že se jedná o podtlak nebo o karb, že to prostě nedává...
moh bych zkusit dotáhnout sací potrubí jestli se náááhodou někde něco nepovolilo a nepřisává si to ... jinak nemá co se na tom vysypat.... je to jen favorit a moc tam toho není...
. no chybí mi tam ten zátah když se na to šlápne víc... proto si pořád myslim že se jedná o podtlak nebo o karb, že to prostě nedává...
moh bych zkusit dotáhnout sací potrubí jestli se náááhodou někde něco nepovolilo a nepřisává si to ... jinak nemá co se na tom vysypat.... je to jen favorit a moc tam toho není...
-> Tomaso435: Ale jak by to mohlo ovlivnit LPG je otázka...
tak mě napadlo, www.automotokonicek.cz/zb
ozi/membrna-karburtoru-pln
-favorit-n-v nemohlo odejít totok?
no tak se to zlepšilo :) ale stále by to mohlo bejt lepší :D
a točkoměr blbne pořád...
tam bude bud prohozenej kontakt nebo blbej kus zase...
a točkoměr blbne pořád...
tam bude bud prohozenej kontakt nebo blbej kus zase...
-> dragon_cb_cz: áha :) zkusíme vyměnit za zánovní co jezdilo bezchybně :)
-> Tomaso435: A taky neplatí, že cívka buď jede nebo ne... speciálně teplotně závislý poruchy u nich nejsou nic nemožnýho - ale tam to bývá spíš naopak než popisuješ - studený OK, ohřátý jdou do pr....
-> King: heh že by ? ... aktálně navrchu mám náhradní takovej ten regulátor co je zalitej v plastu. mužu prubnout výměnu za ten. jinak ukostření je v pořádku, resp pásek stále pevně visí. a promazávám to aby to neoxidovalo... nooo zkusim to vyměnit.... i to by mohlo mít vliv na to že to jede nebo nejede ? :D pravdou je, že dyž jedu delší štreku tak pak to najednou tak nějak ožije a je to schopný předvádět neuvěřitelný výkony :D hlavně když sou vedra...
-> Tomaso435: Blbnouci tockomer bejva priznakem toho, ze ETZ nejakym zpusobem blbne. Obvykle nejaky zakmity. Muze to bejt i problem rozdelovace, resp. snimaci civky nebo stinenyho kabelu. Kravit to muze i v pripade problemu s ukostreni motoru nebo ETZ. Jednou se mi takhle chovalo ETZ, kde bylo neco nacaty a po zahrati motoru koncak zakmitaval a sel dolu vykon...
Fávo 136 Karb.
tak děcka.. po výměně všeho, sem usoudil že to bude karbcem.... je to možné?
totiž. jak na benál tak lpg, nejede to tak jako to jelo dříve :) resp jede , ale né tak jako to jelo na plnej plyn, teď se toho prostě děje míň než se dělo.. nenechá se to vytočit uplně.... vyměnil sem kde co , rozdělovač je po repasy, svíčky nový, kable jiný víčko jiný palec jinej, podložka kabce jiná, hadice posilovač sání i ventil.... filtrbox těsní, lpg sporák na karbci také hadice taky. volnoběh to drží, spotřeba je více méně normální na kousky do 8litrů plynu. co je divný, tak od samýho začátku kýmsi dodělávanej točkoměr blbne, neukazuje tolik kolik by ukazovat měl. a zustává vyset... po výměně za jiný je problém stejný, jesi není prpohozenej plus a mínus,ale nevim.. nebo muže bejt divná cívka kterou sem teda neměnil. i když si myslim že cívka bud jde nebo nejde.
... no k tomu proč si myslim že je to karbec, totiž když sem vzal na zkoušku sprej s olejem kterej po chvíli zhoustne, postřikal sem tim určitá místa na karbci z venku, tak se problém na pár jízd myslim že i celkem vyřešil, no a proto si myslim že možná netěsnost se tím hustým mazivem chvíli zatáhla.... ale po aplikaci podruhé se už nic nestalo.... a ted,, co muže bejt vlaštně špatně? hadičky ovládání podtlaku nejsou nijak KO, samotnej ovladač podtlaku II komory vypadá taky funkční.. dotáhnul sem poměrně hodně ze zadu obal jehlovýho ventilu? či co to tam je, bylo to docela povolený, a pak vyměnil taky membránku obohacovače... jinak kabec sem tam "Vyčistim" takovým sprejem na to...
nemoh ten plyn tam něco vysušit ?
Ventily sem jakš takš seřídil... no hold není venku 20°C ale v rámci možností. předstih v pohodě. ... nebo sem už v tom tak vylítanej že mi to prostě nestačí a připadá mi že to jede čim dál méně? :-D
tak děcka.. po výměně všeho, sem usoudil že to bude karbcem.... je to možné?
totiž. jak na benál tak lpg, nejede to tak jako to jelo dříve :) resp jede , ale né tak jako to jelo na plnej plyn, teď se toho prostě děje míň než se dělo.. nenechá se to vytočit uplně.... vyměnil sem kde co , rozdělovač je po repasy, svíčky nový, kable jiný víčko jiný palec jinej, podložka kabce jiná, hadice posilovač sání i ventil.... filtrbox těsní, lpg sporák na karbci také hadice taky. volnoběh to drží, spotřeba je více méně normální na kousky do 8litrů plynu. co je divný, tak od samýho začátku kýmsi dodělávanej točkoměr blbne, neukazuje tolik kolik by ukazovat měl. a zustává vyset... po výměně za jiný je problém stejný, jesi není prpohozenej plus a mínus,ale nevim.. nebo muže bejt divná cívka kterou sem teda neměnil. i když si myslim že cívka bud jde nebo nejde.
... no k tomu proč si myslim že je to karbec, totiž když sem vzal na zkoušku sprej s olejem kterej po chvíli zhoustne, postřikal sem tim určitá místa na karbci z venku, tak se problém na pár jízd myslim že i celkem vyřešil, no a proto si myslim že možná netěsnost se tím hustým mazivem chvíli zatáhla.... ale po aplikaci podruhé se už nic nestalo.... a ted,, co muže bejt vlaštně špatně? hadičky ovládání podtlaku nejsou nijak KO, samotnej ovladač podtlaku II komory vypadá taky funkční.. dotáhnul sem poměrně hodně ze zadu obal jehlovýho ventilu? či co to tam je, bylo to docela povolený, a pak vyměnil taky membránku obohacovače... jinak kabec sem tam "Vyčistim" takovým sprejem na to...
nemoh ten plyn tam něco vysušit ?
Ventily sem jakš takš seřídil... no hold není venku 20°C ale v rámci možností. předstih v pohodě. ... nebo sem už v tom tak vylítanej že mi to prostě nestačí a připadá mi že to jede čim dál méně? :-D
-> dragon_cb_cz: Tak hlavy "na řešení" bych měl aktuálně dvě 130kové. Tedy tři, ale jedna z nich je na motoru ve skříni v garáži a sundavat jí v nejbližší době nehodlám... ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bukaj: Tak dej dohromady hlavy který chceš pořešit a nějak to doručíme na zodpovědná místa. Mě asi z GLSy zbude motor, kde by taky chtěla pořešit, takže jich pár bude ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> dragon_cb_cz 05.11.14 07:15:28: Nojo, no, blbost
Ale ten motor měl utopený vložky a hlava se na pohled zdála ok, tak jsem ji jen uložil jako rezervní a pak od 2009 jsem ji vozil v kufru Å jako železnou (litinovou) zásobu na dlouhé cesty![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Ale ten motor měl utopený vložky a hlava se na pohled zdála ok, tak jsem ji jen uložil jako rezervní a pak od 2009 jsem ji vozil v kufru Å jako železnou (litinovou) zásobu na dlouhé cesty
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> dragon_cb_cz: Znám jednoho co hlavu srovnal pilníkem. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MOLSO: To on všechno ví, jen se nemůže rozhodnout, jestli tam na ten repas pošle jen "železnou zásobu" (to bude tak 5 hlav) nebo rovnou všechny (těch bude tak 50) ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> dragon_cb_cz: zaděláno na průser
-> Bukaj: ak to s tym motorom myslis vazne a chcel by si od tej hlavy nejaku zivotnost, silne doporucujem nechat si vlozit tvrde sedla na vyfukove ventily a určite ju aj zrovnat.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bukaj: ak to s tym motorom myslis vazne a chcel by si od tej hlavy nejaku zivotnost, silne doporucujem nechat si vlozit tvrde sedla na vyfukove ventily a určite ju aj zrovnat.
-> Bukaj: Jo taaak, pán je gurmán a sundá hlavu z uvařenýho motoru a ani jí nenechá slíznout... tak to jo ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> dragon_cb_cz 04.11.14 08:03:55: No, ta poslední je asi trochu křivá už z předešlého motoru. Je to původní hlava (bez zásahu) sundaná v roce 2007 z bloku, který mám od roku 2008 v Å a ten motor jsem dostal od kamaráda, který jej chtěl vyhodit poté, co ho uvařil...
Někde protéká chladicí kapalina do oleje (cca půl litru za 4000 km) a emulze mi dělá brikule v karburátoru (skrz odvětrání víka ventilů).
Tak bych to před zimou rád vyřešil - teď budu měnit olej a chladivo, tak ať to mám komplet načisto![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Někde protéká chladicí kapalina do oleje (cca půl litru za 4000 km) a emulze mi dělá brikule v karburátoru (skrz odvětrání víka ventilů).
Tak bych to před zimou rád vyřešil - teď budu měnit olej a chladivo, tak ať to mám komplet načisto
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> MOLSO: Aha....on mi obcas na iPrdu nevybehne pop-up s PM. To je od nich pekny kurevstvo![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> King: posielal som ti spravu
bolo to tou rozpadnutou podtlakovou membranou .... s povodnou to jazdi jak zamlada ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)