-> Evž@ 27.01.18 11:52:14: zaneseny filtr u LPG paradoxne moc nevadi, zvysi se tim podtlak, takze kdyz to k tomu seridis, tak neni problem se spotrebou
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
, ale samo ho menit, aby se do motoru nedostal bordel...
Ja s 1.3 mpi jezdil dlouhodobe za 7,8 LPG, slo by i za min, ale ja nejzdil nijak usporne...
Blbej je ten Lovtec, ten proste bere vic :/, mel jsem to v combi a vim o cem mluvim, ale i s tim jsem dokazal jezdit pianko do prace za 8l... vic priskrcena a zadne dalsi upravy.
Na 1.3 mpi se mi osvedcilo posunuti cidla polohy klikovky a tim zvyseni predstihu - auto ozilo a spotreba min. o 0,5l dolu.
Dal se mi osvedcili, zruseni naporoveho sani pod svetlem a zruseni predehrevu od svodu, studenej vzduch pote beru do toho mista, kam sel teplej vzduch a privodni hadici mam vyvedenou za svetlo, mam to tak i u 1.6, u 1.3 se mi osvedcilo vicko ze spreje, castecne vyriznute a nasazene na tu hadici, aby se zvetsil prave podtlak... tak to mam i u rapida, pak kdyz k tomu dobre nastavis smes, mas skrtak a servo na hadici? tak to musi dobre fungovat, jestli mas jen skrtak, tak lambda provoz na LPG nijak neovlivnuje.
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Nafotim Ti, jak to mam u 1.6.