-> T: pokud jsou stejně dlouhé, pak je to jedno. Já bych radši dal tu dobovou optimitku, nějak těm dnešním moc nevěřím, zase ale guma stárne, tak záleží jak byly skladované, ale je to v podstatě jedno, sloužit by měly oboje.
FORM : podle koncovek by sly na zadni brzdy oboje....tak nevim ktery....mam je obe do paru.....predpokladam ze ta zlata bude novejsi ne? co bys ty tam dal?
mam spatnej ten sroub co spojuje ty drazky za ktery se to uchyti do kastle....mylsim n konci ramen,jak josu žáby.....je to něco spšl nebo staci normalni sroub s pevnosti 8,8?
potřeboval bych prosim napsat všechny čísla matek šrobů , těsnění a gumiček na přední nápravě na Rapidu dík moc můžete mi to prosim napsat i do id faakt by se mi to moc hodilo
-> T: Ten tunel je teda pěknej hnus velebnosti, určitě zavařit, tohle je šílenost. S táhlem ti neporadím, já mám to s tou klecí, akorát trošku poupravený kladivem.
kdyby jste mi rasi poradili :-/ ta dira kdyz tamk bude bez plechu treba odkryta tak by to taky nevadilo? mylsim proste jestli to meni nejak pevnost kastle.....
co na to rikate z hlediska funkcnosti na ten tunel? chapu to ze to slouzi jenom jako kryt? ja to nedelal jinak jo,jen jestli se mam predelavat s tim nebo to nechat byt?
dotaz,jakej je lespi typ tyho tahla? mam oba dva ale tenhle starej uz je prizpusovenej ale nevim jestli to ma byt takhle sisaty a jestli tam ma byt vule tim padem kdyz tam nasadim to T-ečko? poradi nekdo?