skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nejlepší sériový kotouče/destičky
-> Saky: za 1700 včetně šroubů je s největší pravděpodobností beru. Do konce týdnu dám vědět na jisto až si rozmyslím, jestli se mi s tím chce předělávat doma nebo pořídím hotovou sadu. Jinak jaká je přibližná dodací doba? Potřebuju jezdit a nerad bych na to čekal půl roku jako na vačku...
Jak sem psal,já se hlásim.
Na originála budou dobrý,na STK taky..
Mimochodem mám teď v ruce funglnovej 4pístek s novejma destičkama (výška nového obložení na jedné destičce je 9.8mm) a při pístkách dovnitř nadoraz,na kotouč zbývá 13mm,takže si myslim,že po mírným zajetí do bude maximálně OK..
-> Saky:
Takže jestli rozumim dobře sou 2verze:
-1. verze na seriový šrouby,ale o 100kč/kus kotouč dražší
-2. verze na ty tvoje imbusy ?
Osobně bych radši ty na seriový šrouby,neb jich mám doma dost novejch,ale určitě to nebudu komplikovat a vemu,co ostatní.
Na originála budou dobrý,na STK taky..
Mimochodem mám teď v ruce funglnovej 4pístek s novejma destičkama (výška nového obložení na jedné destičce je 9.8mm) a při pístkách dovnitř nadoraz,na kotouč zbývá 13mm,takže si myslim,že po mírným zajetí do bude maximálně OK..
-> Saky:
Takže jestli rozumim dobře sou 2verze:
-1. verze na seriový šrouby,ale o 100kč/kus kotouč dražší
-2. verze na ty tvoje imbusy ?
Osobně bych radši ty na seriový šrouby,neb jich mám doma dost novejch,ale určitě to nebudu komplikovat a vemu,co ostatní.
-> Pilot 105: Hehe, ještě že sem občas chodíš, jinak by se tady člověk žádnou radu nedozvěděl.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Saky: A ty o 100,- dražší jsou jaké?
-> vhml: Další varianty Renault Espace 2.0 (1300,-/ks), Audi 80 1,6, 1,8, 2,0 (1200,-/ks), podle mě je nejlepší varianta ten Opel Rekord E. Nebo můžeš ještě zkusit tu Alfu 75 1,8 (1000,-/ks), ale tam bych ten kotouč chtěl nejdřív vidět.....
Saky 24.02.09 15:09:19 napsal: → Pilot 105: myslis ze nekdo pozna rozdil v kotoucich od TRW a Bremba v teto tride?
Nevím, TRW má dost kolísavou kvalitu dílů, takže nekupuji.
Nevím, TRW má dost kolísavou kvalitu dílů, takže nekupuji.
-> Tuner#2: Já bych do toho šel taky, ale momentálně neni moc peněz na zbyt, tak nechci nic naslibovat a pak to odřeknout
-> Saky: Co jsem napočítal, tak zájem byl o cca. 11 párů. Je škoda, že se nenajdou další a přitom tady každou chvíli čtu, tak se jim zkřívali série. Tohle nechápu... Jestli můžu, tak jednu sadu určitě bude brát Jerry.
takze jak tak koukam zajem neni takze to nema smysl resit..
nicmene kdyz uz jsem se tady v tom angazoval tak aby nezustalo jen u reci jak nekdo stale pripomina.. tak pokud nekdo skutecne ma zajem o kotouce sily 12mm na skodovku tak jsem schopen je vyrobit z polotovaru urcenych pro jine auto.. pilot mel nakonec pravdu ze ty oplacky vyjdou nejrozumneji za cenu 700kc kus, ale je potreba si uvedomit ze je k nim potreba jine uchycujici srouby, existuji i jine kotouce o cca 100kc drazsi podle me vhodnejsi na upravu,protoze lze pouzit seriovych uchycujicich sroubu ale nejsou skladem a otazka jestli vubec budou..
takze abych to shrnul.. jestli nekdo ty kotouce chce prodam mu je za katalogovou cenu Elitu jiz upravene pro pouziti do skodovky a navic mu pridam za cenu 300kc uchycujici valcovane Imbus srouby.. nabidka je v tuto chvili omezena nebot kotouce nejsou v CR mam pouze dva nebo tri pary.. pokud by byl vetsi zajem coz pochybuju musely by se objednat a termin dodani cca mesic (to nebrzdim ja ale dodavky do Elitu)
co se tyka brzdicu, do brzdice padnou bez uprav, zadna uprava brzdice, zadna rozsirujici rozperka ani zadna uprava naboje neni nutna..
takze komplet sada dvou kotoucu s uchycovacimi srouby 1700kc,- takze nejaky zajemce?
nicmene kdyz uz jsem se tady v tom angazoval tak aby nezustalo jen u reci jak nekdo stale pripomina.. tak pokud nekdo skutecne ma zajem o kotouce sily 12mm na skodovku tak jsem schopen je vyrobit z polotovaru urcenych pro jine auto.. pilot mel nakonec pravdu ze ty oplacky vyjdou nejrozumneji za cenu 700kc kus, ale je potreba si uvedomit ze je k nim potreba jine uchycujici srouby, existuji i jine kotouce o cca 100kc drazsi podle me vhodnejsi na upravu,protoze lze pouzit seriovych uchycujicich sroubu ale nejsou skladem a otazka jestli vubec budou..
takze abych to shrnul.. jestli nekdo ty kotouce chce prodam mu je za katalogovou cenu Elitu jiz upravene pro pouziti do skodovky a navic mu pridam za cenu 300kc uchycujici valcovane Imbus srouby.. nabidka je v tuto chvili omezena nebot kotouce nejsou v CR mam pouze dva nebo tri pary.. pokud by byl vetsi zajem coz pochybuju musely by se objednat a termin dodani cca mesic (to nebrzdim ja ale dodavky do Elitu)
co se tyka brzdicu, do brzdice padnou bez uprav, zadna uprava brzdice, zadna rozsirujici rozperka ani zadna uprava naboje neni nutna..
takze komplet sada dvou kotoucu s uchycovacimi srouby 1700kc,- takze nejaky zajemce?
-> Pilot 105: myslis ze nekdo pozna rozdil v kotoucich od TRW a Bremba v teto tride?
-> Saky: No právě, proto jsem koupil za 700,-/ks.
A pokud se někdo spokojí s TRW apod. tak bude cena ještě nižší a pořád bude mít kotouč dimenzovaný na podstatně těžší auto.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Pilot 105: zvlast kdyz vim jake jsou ceny vyroby kotoucu.. a ze 70pct z toho je zisk prekupniku..
-> Pilot 105: me proste prijde dat 1000kc za nechlazeny kotouc moc.. za to mam pomalu chlazenej
-> Saky: Já nepsal, že jiný není, já psal, že jsem nenašel žádný s menším počtem úprav a v neposlední řadě i cenou, což jsme sice předtím neuvedl, ale i stím jsem tehdy kalkuloval. Ten z Alfy stojí 1000,-/kus a musel by se zmenšit na průměru + upravit středění a zda by to šlo se štefty není tak jisté, protože pokud se dobře podíváš na výkres, tak ten kotouč má u dosedací plochy hlav "odskočení" a jeho půměr není z výkresu znát a kupovat kotouč za 1000,- kus a pak zjistit.....
-> Pilot 105: ja sem nerikal ze nedam-) tak vidis najednou mas dalsi dva a to jsi rikal ze nejsou-)) to je to o cem mluvim.. ale cenu jsem nezjistoval..
jeste tam je nejakej se steftama na prumeru 98mm z alfy u nej si myslim ze stacilo jen pretocit stredovou diru a vyrazit stefty a dat redukcni pouzdro z 13na 10mm ... taky moznost..
jeste tam je nejakej se steftama na prumeru 98mm z alfy u nej si myslim ze stacilo jen pretocit stredovou diru a vyrazit stefty a dat redukcni pouzdro z 13na 10mm ... taky moznost..
-> Pilot 105: VLASMI s nimi prošel v pohodě
A jako řešit pořád technickou, dnes jsem se dozvěděl, že u nás mají příkaz škodovky už vyhazovat![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> vhml: Ono je to jedno, pokud budeš chtít koutoč podobné kvality jako Brembo, budeš si muset připlatit. Když nechce Saky, tak já Ti sem zítra dám ještě další 2 kotouče, musí se ale upravit i na průměru a cena je u jednoho cca 1100,-/ks a u druhého 1300,-/ks, jeden je dokonce silný 13 mm, prostě nic levnějšího než ten Opel jsem nenašel.
-> Zdeněk.: Zbytečnost to není, kdyby mi někdo zaručil, že bezproblému projdu STK, tak bych to vůbec neřešil.
-> Zdeněk.: Zbytečnost to není, kdyby mi někdo zaručil, že bezproblému projdu STK, tak bych to vůbec neřešil.
tak na ty 12mm kotouče jsem napočítal zájem o cca 10párů, pokud mě někdo rozmluví, že chlazený kotouče jsou na normální provoz zbytečnost, tak bych o nich také uvažoval... ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Saky: to jo, ale na to abych se sám podíval, jestli se mi to cenově vyplatí nebo ne, nepotřebuju znát konkrétní cenu ale typ ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> vhml: no ono kdyz zjistis ze jeden kotouc stoji 500 a druhej podobnej sice se musi mene upravovat stoji treba 1250 jen proto ze je z alfy a ne z neceho normalniho tak je to pak k nicemu.. to jestli je pak sleva nebo neni je jedno.. (teda pokud neni ta sleva 100pct-))
-> Saky: já mluvím o kotouči, kterej se musí upravit... Cena mě vzhledem k mým slevám v apm ani nezajímá, jde mi o typ auta, z kterého je použito
-> vhml: pockej aby jsme si rozumneli, rikal jsem ze povim dalsi kotouc ktery bude potrebovat mene uprav a nebude potrebovat jine uchycovaci srouby.. ale bude se muset rovnez upravit.. dneska jsem nezjistil cenu tak to sem dam zitra..
tu variantu hotoveho kotouce PnP ta je dostupna akorad pri 50kusech... ta varianta vyse je dostupna i pri jednom paru stejne jako ta Pilotova.. a rikam ze takovych kotoucu je vic.. jen zjistim ceny.. ono jedna vec je mit kotouc v katalogu a druha vec je pak zjistit cenu.. ja se o takoveto kotouce cenove nikdy nezajimal..
tu variantu hotoveho kotouce PnP ta je dostupna akorad pri 50kusech... ta varianta vyse je dostupna i pri jednom paru stejne jako ta Pilotova.. a rikam ze takovych kotoucu je vic.. jen zjistim ceny.. ono jedna vec je mit kotouc v katalogu a druha vec je pak zjistit cenu.. ja se o takoveto kotouce cenove nikdy nezajimal..
-> Saky: povíš nám tedy tu běžně dostupnou variantu?
-> Saky: cat.apm.cz dole je vstup bez přihlášení. Nemají sice Bremba, ale mají jiný značky, kterou si každej může zvolit dle svých financí
-> vhml: jedna vec je cena katalogova a druha vec je cena prodejni..
vis o nejakym online elitackym katalogu kde najdes treba ten kotouc co jsem dal Pilot?
vis o nejakym online elitackym katalogu kde najdes treba ten kotouc co jsem dal Pilot?
-> vhml: Teď je řeč předpokládám o těch 12 mm náhražce za sérii
-> Saky: pokud je to běžně sehantelnej kotouč tak zjištění ceny je to poslední a otázka 5 minut...
-> Jerry: v pondeli zjistim ceny.. aby jste me pak nekamenovali ze jsem Vam sem dal kotouc treba o 100ku drazsi.
-> Saky: tak kde to vázne???? :-)
-> Saky: házej, taky jsem zvědav![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Pilot 105: proc prumerem? jde pouze o vysku kdyz uz se bude upravovat tak je jedno kdyz pri soustruzeni vezmes i vnejsi prumer..
ale hodim ti sem odkaz jednoho i s pouzitelnym prumerem..
ale hodim ti sem odkaz jednoho i s pouzitelnym prumerem..
-> Saky: Rozpěrky nemusí být vůbec, stačí použít trochu ojeté pakny, ale to ať si už každý rozhodne sám.
-> Saky: Můžeš mi prosím Tě dát alespoň jeden konkrétní příklad sériového kotouče se správnou výškou, průměrem, nerozvrtaný jak řešeto už z výroby a pokud možno s cenou podobnou tomu Oplu? Děkuji!
-> Pilot 105: on tim chtel rict ze kdyz se do toho brzdice vejde wartburkovej kotouc kterej ma 11mm ze uz ta rozperka nemusi byt tak siroka..
bflm 19.02.09 12:51:43 napsal: Wartburg měl 11 mm kotouč tak rozpěrka nevím kolik by musela být
Nj, ale ten je nepoužitelný, má menší průměr, velký otvor na středění a asi i špatnou výšku (nemám výkres u sebe, jen co si pamatuji).
Nj, ale ten je nepoužitelný, má menší průměr, velký otvor na středění a asi i špatnou výšku (nemám výkres u sebe, jen co si pamatuji).
Tak já se klidně hlásim jako další zájemce.
OT smazany
-> Zdeněk.: Ne
co se to tady hergot děje!??
tak koukám jak se to tu zvrháva :-( žádná pořádná reakce a jasná odpověd!
to mě mrzi......
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
to mě mrzi......
A musí se upravit ten náboj nebo nee?
zkusim proměřit
-> Nwkt: Tolik ani ne stačilo by 0,5 mm