skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> J3STER: plechy na predne celo, mmnt ...
Co jsou to za plechy? Hádám na stovku, ale vůbec netuším kam patří.
-> myschaak AZNP K.Hora: ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Tomaso435: krátkej je na fávo,dlouhej na formana ne?![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Tomaso435: neni na Š120
děcka, pojezdy předpokladam favorit. ale ten kratkej je kam ?
-> black_devil: nt favo a felda a fabia tuším tiež
-> black_devil: no to asi nie
-> castrol: takže to asi nenarvu na starej typ fáva, že?
-> black_devil: favo fela zda sa
-> Fávo forever:
-> suri:
Děkuju chlapci![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> suri:
Děkuju chlapci
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> suri: Okey, takže oboje Fa.
-> Fávo forever: 120 má 46mm takže ťažko , to je favo
-> James1991: V levo gumička do dvoupístového brzdiče š 100-120 a v pravo je prachovka na Fa brzdič.
Nikdo neví?
Už sem to tu řešil, ale nikdo nereagoval. Potřeboval bych vědět, zda tento těsnicí kroužek pístku a prachovka pístku je na Favorita.
-kroužek: vnější průměr 52mm , vnitřní 49mm
-prachovka: vnější průměr 64mm, vnitřní 45mm
Nějaký ten mm mi odpusťe, meřil sem to pravítkem. Díky
-kroužek: vnější průměr 52mm , vnitřní 49mm
-prachovka: vnější průměr 64mm, vnitřní 45mm
Nějaký ten mm mi odpusťe, meřil sem to pravítkem. Díky
-> Milan 136: Tak sem treba hod co je napsany na stitku, takhle ti tezko nekdo neco rekne, jinak relatka se pouzivaji treba v zabezpecovacich zarizenich na draze, prejezdy atd. Pokud na nich neprobehla modernizace.
-> FORM: je tam psáno myslím 250 V na štítku.
Je to v dnešní době k něčemu dobrý?
Je to v dnešní době k něčemu dobrý?
-> Jozka: hej to je ono![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> castrol: Jo, takový to hnědofialový.. též tomu říkám bakelit..![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jozka: jj su este starsie co mali obal z bakelitu ci co to bolo
-> castrol: A z těch starejch stykačů "pasovaly" šroubky ze svorkovnic na embéčkový relátka a houkačky.. tenhle na fotce, to je docela moderna..![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
ved som vravel rele a casto sa pouziva v sustruhoch a vacsich priemyselnych strojoch
nie je to uplne stykac ale priemyselne rele, standardne sa pouzivali v starsich logickych obvodoch v automatizacii na vacsich strojoch a zariadeniach. casto su doplnene regulovatelnymi casovacmi. tiez mam par takych novych doma. a inac vyrabaju sa stale, pre logiku, ktora kvoli ruseniu a indukcii nepodporuje standard 24 V.
-> FORM: a kam se to používá?
-> Milan 136: Vypadá to na běžné čtyřpolové pomocné relé, na 230V být nemusí, ale je to pravděpodobné, víc se dozvíš na výrobním štítku.
-> Milan 136: tie sú naj
-> suri: ale tenhle pamatuje dobu kdy měl Žižka obě oči![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136: sk.wikipedia.org/wiki/St%
C3%BDka%C4%8D
-> Milan 136: stykač
-> darklord: -> castrol: ne, je to nějakej stykač či co na 230V. ale dost starý
-> Milan 136: relatko
-> Milan 136: nemoze to byt nejaka tuzingova audio vyhybka?
na škodovku to není, ale budiž.
Nevím co je to a je to nový. Mám dva kusy
Nevím co je to a je to nový. Mám dva kusy
-> OndraST: ono to bude take molitanove odhlucnenie
-> castrol: U nás ne, a pokud ano bude stát minimálně to co novej, netušíš zda je to tem molitan, nebo jde o odhlučnění co je v kotoru pod baterkou a za topením, z obrázku to je naprd poznat, a Etku nemám, tak snad někod poradí.
-> OndraST: zozenies na vrakaci
Netuší někdo zda díl číslo 1. na obrázku je šedivej molitan z vnitřní strany pod palubní deskou, u felicie, případně jde to někde ještě sehnat.
Podle čísla na kuláku bych si tipnul, že Mercedes Benz 123 P/L výrobce Starline a podobné těsnění jsem viděl na Volze 21 nebo 24.
-> palinator 26.01.12 18:58:34: Ten kulák, to je na dvanácettrosku, ne?
26.01.12 18:58:34 čep řízení 1202, 1203 a spol
-> palinator 26.01.12 19:06:54: to těsnení vypadá jako na výfuk na starou octavii možná
-> su.tech:
Že váháš... co já s krámama, který nepotřebuju... Když se to nechtělo třídit tobě, musim si s tim dát tu práci já. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> David. 26.01.12 19:07:43:
No právě...
-> m8rinek 26.01.12 19:08:01:
No co, nikdy jsem to nekoumal.![71](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
Toť vše, díky.
![140](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/140.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> David. 26.01.12 19:07:43:
No právě...
-> m8rinek 26.01.12 19:08:01:
No co, nikdy jsem to nekoumal.
![71](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
Toť vše, díky.
-> David. 26.01.12 19:07:43: u stovky a MB je ten isty system ako u 742
-> palinator: Jestli se nemýlím tak je to vodní pumpa na Spartak, Octavia, 1203.
-> palinator 26.01.12 19:06:54: to těžko...
-> palinator 26.01.12 19:06:54: ne.e, stvorcek neviem, koliecko je cast remenice vetraka s 100
palinator 26.01.12 19:04:37 napsal: ..vrtulě vodního čerpadla.ale na 742 není oddělávací, nevím jak to bylo u 100/110 a MB(pokud je to tedy na škodovku)