-> Matulo 02.05.12 16:22:21: to jsi taky myslím ale do čeho?
-> Michal N 283 02.05.12 16:26:56: hmm zaujímací
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Petrson: pripomína mi to veľkosťou naftový filter z traktora Zetor
-> Petrson: vlozka do obtokoveho olejoveho filtra???
moc se omlouvám že to zrovna dávám sem ale nemohu najít sekci co je to za kola
jsou to 15tky rozteč 4.100 mám dojem že jsou to kola BBS ale nejsem si jistý
jsou to 15tky rozteč 4.100 mám dojem že jsou to kola BBS ale nejsem si jistý
-> David.: gratulace !
vyhrál jste nové zadní okno na eMko bez vytápění - k vyzvednutí Praha 4 Spořilov.
![156](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/156.gif)
nevěděl by někdo jak je braná délka těsnění předního/zadního okna na 120tku/rapida, délka co je uvedená v katalogu tak tu naměřím v místě klínku?
diky moc chlapi, takze diely sú na predaj pojdu aj do inzercie...
-> DJFrndzalica:
Vlevo T603
vpravo horní oranžovo-čirý - trolejbus škoda
spodní kryty - tramvaj T1
Vlevo T603
vpravo horní oranžovo-čirý - trolejbus škoda
spodní kryty - tramvaj T1
-> DJFrndzalica: T 603 vlevo je jasná, ostatní jsou jinak barevné varianty obvyklých krytů (zadní T 603-I, a 1202 STW a horní octatvia 1959/1960) tzn. u octaváckých má být místo bílé červená a u těch pod nimi místo oranžády bílá a podobně. Používaly se na různé trambusy a ostatní vozidla čs. provenience, bohužel na auto je asi bude chtít málokdo.
-> Tomaso435: díky, takze tie 2 vľavo su tatra 603 a ostatné teda na Škodu ?
-> DJFrndzalica: ty v levo tatra 603 hádám
ty nahoře mi přijdou jak na octavii starou ale misto oranž byc tam viděl červenou..
ty 4 dole na stejšnu ale zase nějak jinak barevný. teda myslim
a to jedno nevim . .
E: tak stejšna to nebude . . . to mý jiný tvary
ty nahoře mi přijdou jak na octavii starou ale misto oranž byc tam viděl červenou..
ty 4 dole na stejšnu ale zase nějak jinak barevný. teda myslim
a to jedno nevim . .
E: tak stejšna to nebude . . . to mý jiný tvary
Na aké auto sú tieto svetlá ? na vsetkych je vyrazene Made in Czechoslovakia...
-> David.: Ses dobrej, za 2 min zjistit co je to zac
Ted jeste zjistit jak ho promenit na skodovacky![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Ted jeste zjistit jak ho promenit na skodovacky
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Ultim: 1203jka
Kuci, poprosim Vas o identifikaci tohodle sinchronu. Tvarove je shodny se skodovackym,ale je asi o 6mm mensi na prumeru. Proste jako by se srazil v pracce
Nevite co je to zac?
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Pavel P..: Díky
Ta to jsme s tou velikostí krapet vedle
-> Embeso: Ty jsi taky vůl
Hele, že ty už tu stejšnu máš doma celou, ani o tom nevíš ??
![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
Díky moc.Bylo to u věcí na 1202 STW,takže by to sedělo,ale nějak mi to k tomu autu nešlo přiřadit.Přitom jsme se hodně najezdili po lesích se stejšnou bez střechy,dveří a blatníků,takže bych měl přední podběhy důvěrně znát...,ale nepoznal jsem.Možná proto,že jsem to nikdy neviděl tak čistý ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Enggik: na 100% Š1202 STW
-> afro100: Velikost by asi i odpovídala, ale spíš bych řekl něco s motorem v předu.
-> Enggik: maluch ?
Zkusím to i tady. Náhodou nevěděl by někdo z čeho by mohli být tyhle podběhy??? I za případné návrhy díky. Škodná to asi nejspíš nebude ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> J3STER: dutý netřeba, ale výdod tam je, stačí navrtat...
-> TTomas: vždyť se, ale na tenhle bod přenáší váha ať použiješ L nebo tuhle nohu, vyvážení dosáhneš tak, že nějakou váhu přeneseš někam daleko mimo osu... Ale možná si jen stále nerozumíme :).
-> TTomas: vždyť se, ale na tenhle bod přenáší váha ať použiješ L nebo tuhle nohu, vyvážení dosáhneš tak, že nějakou váhu přeneseš někam daleko mimo osu... Ale možná si jen stále nerozumíme :).
-> David.: Mrknu se ti dneska v garazi, ale mam za to, ze je to ono.
-> J3STER: Ano melo, vsak to tu i pisu:)
-> J3STER: Ano melo, vsak to tu i pisu:)
-> David.: brzdovy spinac, neviem ci na skodovku, ale wartas w353 ma taky
-> TTomas: to já netuším ve "stovkách" nejsem zase tak zběhlý tak se právě ptám
-> m8rinek: -> TTomas: -> vhml: Nemělo by to být duté kvůli odvětrání?
-> m8rinek: No ja mam udajne original fabrickou nohu a je zavarena stejne jako vsechny co jsem mel moznost videt na original autech:) Tato original noha z lr je pudone taky duta a podle poctu svaru take rada praskala.
S tim vyvazenim jsi me nepochopil. Slo jim o to mit podepreny motor, tak aby oba drzaky byly stejne zatizeny. Proto pro motorsport vymysleli takovouhle nozku:)
S tim vyvazenim jsi me nepochopil. Slo jim o to mit podepreny motor, tak aby oba drzaky byly stejne zatizeny. Proto pro motorsport vymysleli takovouhle nozku:)
-> TTomas: že bych v rámci uložení na svislakovy silenbloky rovnou i pouzil nohu?
-> TTomas: Petr S tuším říkal, že RS mělo jiný odlitek nohy a ne jen pokrácenou, samozřejmě my (já) hobbybastleři máme nohu jen uřízlou a zavařenou :).
Nicméně vyvážení motoru funguje já myslim jen s větrákem, tohle přeci mimo osu na levou stranu zas tak moc váhy nepřenese (přestože to je jistě plnej ingot)...
Nicméně jsem rád že vim, kam to je :)).
Nicméně vyvážení motoru funguje já myslim jen s větrákem, tohle přeci mimo osu na levou stranu zas tak moc váhy nepřenese (přestože to je jistě plnej ingot)...
Nicméně jsem rád že vim, kam to je :)).
-> m8rinek: Ano, je to skutecne replika doboveho drzaku z Lr a je to soucast evoluce. Co jsem videl i original auta 110Lr/120S/130rs, tak mely seriovou nohu jen pokracenou a zavarenou. Na lr uz navrhli toto. Oproti L drzaku to ma vyhodu, ze motor je uchycen v ose a je vyvazen. Pricka a cele uchyceni bylo puvodne vymyslene na tisicovkovou nohu a pri pouziti L drzaku se kotevni bod znacne posunul.
-> David.: Neni to nahodou k brzdovemu valci na kilo?
-> TTomas: takže opravdu LR? A má to nějakej přínos? L držák mi přijde pevností dostatečnej, klasickou kilí nohu už jsem viděl v místě držáku i prasklou...
-> m8rinek: Je to odlitek leveho drzaku ze 130lr resp jeho replika.
neví někdo kam to je? vypadá to jako olejové čidlo, ale má to dva vývody
-> Milan 136: Tak tak, jen jsem ho nikdy neviděl....
-> suri: RS mělo jinej, ale tohle vypadá jako ono ;).
-> suri: RS mělo jinej, ale tohle vypadá jako ono ;).
-> m8rinek: m2.aimg.sk/forig/f_400339
93_7e880c081f91e185a948931
cdbbf6014.jpg nie je to tento odlitek držiaku motora z rs? ľavá strana
Vala sa mi tu uz dlho a asi je novy, vie niekto z coho to moze byt? priemer 200...
-> Pavel P..: viz Dave, pro mě už jsou skoro zbytečný i stěrače na kile, jezdím jen za hezkýho počasí. jen jednou jsem využil tu "turborychlost" když pršelo na D 1.
-> m8rinek: nějakej odlitek držáku motoru?
-> maras: Taky třeba Desta: unicov.com/despaok_ap16_2
0b/index.php?stext=&...
podobnej má i octávka, 1202, apod..
-> maras: zetor?
chlapy z čeho je to brzdovej válec? našel jsem ho při vyklízení garáže, byl zabalenej ve voskovim papíru nápis HV 2203 Fragokov
-> darkstar93: 9 zubů mají obě, ale Favorit má o 2mm menší průměr.