Identifikace dilu...

prohledat
11993 příspěvků (zobrazeno 9901 až 9950) od 04.02.2009 do 21.01.2025, založil/a Targa
řadit dle data
16:08:53
02.05.2012
Petrson
z čeho by to mohlo býti?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Petrson vložen 02.05.2012 16:08:53
23:13:08
30.04.2012
Plisek
moc se omlouvám že to zrovna dávám sem ale nemohu najít sekci co je to za kola

jsou to 15tky rozteč 4.100 mám dojem že jsou to kola BBS ale nejsem si jistý
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Plisek vložen 30.04.2012 23:13:08
20:45:43
26.04.2012
j_j
-> David.: gratulace ! 156 vyhrál jste nové zadní okno na eMko bez vytápění - k vyzvednutí Praha 4 Spořilov.
20:26:18
26.04.2012
David.
nevěděl by někdo jak je braná délka těsnění předního/zadního okna na 120tku/rapida, délka co je uvedená v katalogu tak tu naměřím v místě klínku?
16:58:38
26.04.2012
DJFrndzalica
diky moc chlapi, takze diely sú na predaj pojdu aj do inzercie...
15:58:30
26.04.2012
Pavel P..
-> DJFrndzalica:

Vlevo T603

vpravo horní oranžovo-čirý - trolejbus škoda

spodní kryty - tramvaj T1
15:39:51
26.04.2012
j_j
-> DJFrndzalica: T 603 vlevo je jasná, ostatní jsou jinak barevné varianty obvyklých krytů (zadní T 603-I, a 1202 STW a horní octatvia 1959/1960) tzn. u octaváckých má být místo bílé červená a u těch pod nimi místo oranžády bílá a podobně. Používaly se na různé trambusy a ostatní vozidla čs. provenience, bohužel na auto je asi bude chtít málokdo.
upraveno 1x, naposled 26.04.2012 15:40:26
15:37:52
26.04.2012
DJFrndzalica
-> Tomaso435: díky, takze tie 2 vľavo su tatra 603 a ostatné teda na Škodu ?
15:36:15
26.04.2012
Tomaso435
-> DJFrndzalica: ty v levo tatra 603 hádám

ty nahoře mi přijdou jak na octavii starou ale misto oranž byc tam viděl červenou..

ty 4 dole na stejšnu ale zase nějak jinak barevný. teda myslim

a to jedno nevim . .

E: tak stejšna to nebude . . . to mý jiný tvary
upraveno 1x, naposled 26.04.2012 15:41:37
15:34:14
26.04.2012
DJFrndzalica
Na aké auto sú tieto svetlá ? na vsetkych je vyrazene Made in Czechoslovakia...
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od DJFrndzalica vložen 26.04.2012 15:34:14
21:47:02
23.04.2012
Ultim
-> David.: Ses dobrej, za 2 min zjistit co je to zac 9

Ted jeste zjistit jak ho promenit na skodovacky 8
21:27:22
23.04.2012
David.
-> Ultim: 1203jka
21:25:37
23.04.2012
Ultim
Sakra blba fotka....
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Ultim vložen 23.04.2012 21:25:37
21:23:54
23.04.2012
Ultim
Kuci, poprosim Vas o identifikaci tohodle sinchronu. Tvarove je shodny se skodovackym,ale je asi o 6mm mensi na prumeru. Proste jako by se srazil v pracce 4 Nevite co je to zac?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Ultim vložen 23.04.2012 21:23:54
19:23:36
19.04.2012
Enggik
-> Pavel P..: Díky 3 3 Ta to jsme s tou velikostí krapet vedle 3 3 -> Embeso: Ty jsi taky vůl 40 Hele, že ty už tu stejšnu máš doma celou, ani o tom nevíš ?? 3 3 3 40
22:15:40
18.04.2012
Embeso
Díky moc.Bylo to u věcí na 1202 STW,takže by to sedělo,ale nějak mi to k tomu autu nešlo přiřadit.Přitom jsme se hodně najezdili po lesích se stejšnou bez střechy,dveří a blatníků,takže bych měl přední podběhy důvěrně znát...,ale nepoznal jsem.Možná proto,že jsem to nikdy neviděl tak čistý 3
21:59:05
18.04.2012
Pavel P..
-> Enggik: na 100% Š1202 STW
21:05:39
18.04.2012
Enggik
-> afro100: Velikost by asi i odpovídala, ale spíš bych řekl něco s motorem v předu.
21:04:07
18.04.2012
Enggik
21:03:50
18.04.2012
afro100
-> Enggik: maluch ?
21:03:41
18.04.2012
Enggik
21:03:08
18.04.2012
Enggik
21:00:57
18.04.2012
Enggik
Zkusím to i tady. Náhodou nevěděl by někdo z čeho by mohli být tyhle podběhy??? I za případné návrhy díky. Škodná to asi nejspíš nebude 3
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Enggik vložen 18.04.2012 21:00:57
19:08:41
14.04.2012
m8rinek
-> J3STER: dutý netřeba, ale výdod tam je, stačí navrtat...



-> TTomas: vždyť se, ale na tenhle bod přenáší váha ať použiješ L nebo tuhle nohu, vyvážení dosáhneš tak, že nějakou váhu přeneseš někam daleko mimo osu... Ale možná si jen stále nerozumíme :).
19:08:21
14.04.2012
TTomas
-> David.: Mrknu se ti dneska v garazi, ale mam za to, ze je to ono.



-> J3STER: Ano melo, vsak to tu i pisu:)
19:03:54
14.04.2012
darklord
-> David.: brzdovy spinac, neviem ci na skodovku, ale wartas w353 ma taky
18:22:44
14.04.2012
David.
-> TTomas: to já netuším ve "stovkách" nejsem zase tak zběhlý tak se právě ptám
18:14:02
14.04.2012
J3STER
-> m8rinek: -> TTomas: -> vhml: Nemělo by to být duté kvůli odvětrání?
17:28:22
14.04.2012
TTomas
-> m8rinek: No ja mam udajne original fabrickou nohu a je zavarena stejne jako vsechny co jsem mel moznost videt na original autech:) Tato original noha z lr je pudone taky duta a podle poctu svaru take rada praskala.

S tim vyvazenim jsi me nepochopil. Slo jim o to mit podepreny motor, tak aby oba drzaky byly stejne zatizeny. Proto pro motorsport vymysleli takovouhle nozku:)
17:26:50
14.04.2012
vhml
-> TTomas: že bych v rámci uložení na svislakovy silenbloky rovnou i pouzil nohu?
17:21:22
14.04.2012
m8rinek
-> TTomas: Petr S tuším říkal, že RS mělo jiný odlitek nohy a ne jen pokrácenou, samozřejmě my (já) hobbybastleři máme nohu jen uřízlou a zavařenou :).



Nicméně vyvážení motoru funguje já myslim jen s větrákem, tohle přeci mimo osu na levou stranu zas tak moc váhy nepřenese (přestože to je jistě plnej ingot)...



Nicméně jsem rád že vim, kam to je :)).
17:16:45
14.04.2012
TTomas
-> m8rinek: Ano, je to skutecne replika doboveho drzaku z Lr a je to soucast evoluce. Co jsem videl i original auta 110Lr/120S/130rs, tak mely seriovou nohu jen pokracenou a zavarenou. Na lr uz navrhli toto. Oproti L drzaku to ma vyhodu, ze motor je uchycen v ose a je vyvazen. Pricka a cele uchyceni bylo puvodne vymyslene na tisicovkovou nohu a pri pouziti L drzaku se kotevni bod znacne posunul.
17:11:54
14.04.2012
TTomas
-> David.: Neni to nahodou k brzdovemu valci na kilo?
17:11:16
14.04.2012
m8rinek
-> TTomas: takže opravdu LR? A má to nějakej přínos? L držák mi přijde pevností dostatečnej, klasickou kilí nohu už jsem viděl v místě držáku i prasklou...
17:09:46
14.04.2012
TTomas
-> m8rinek: Je to odlitek leveho drzaku ze 130lr resp jeho replika.
17:07:24
14.04.2012
David.
neví někdo kam to je? vypadá to jako olejové čidlo, ale má to dva vývody
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od David. vložen 14.04.2012 17:07:24
upraveno 2x, naposled 14.04.2012 17:08:09
09:48:30
14.04.2012
m8rinek
-> Milan 136: Tak tak, jen jsem ho nikdy neviděl....



-> suri: RS mělo jinej, ale tohle vypadá jako ono ;).
08:34:32
14.04.2012
suri
-> m8rinek: m2.aimg.sk/forig/f_400339 93_7e880c081f91e185a948931 cdbbf6014.jpg nie je to tento odlitek držiaku motora z rs? ľavá strana
00:35:14
14.04.2012
Jarinko
Vala sa mi tu uz dlho a asi je novy, vie niekto z coho to moze byt? priemer 200...
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Jarinko vložen 14.04.2012 00:35:14
22:17:46
13.04.2012
j_j
-> Pavel P..: viz Dave, pro mě už jsou skoro zbytečný i stěrače na kile, jezdím jen za hezkýho počasí. jen jednou jsem využil tu "turborychlost" když pršelo na D 1.
21:59:03
13.04.2012
Milan 136
-> m8rinek: nějakej odlitek držáku motoru?
21:57:40
13.04.2012
m8rinek
Viděl někdy někdo?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od m8rinek vložen 13.04.2012 21:57:40
22:24:07
11.04.2012
Gryzly
21:04:35
11.04.2012
Pavel P..
podobnej má i octávka, 1202, apod..
20:52:20
11.04.2012
suri
-> maras: zetor?
20:25:42
11.04.2012
maras
chlapy z čeho je to brzdovej válec? našel jsem ho při vyklízení garáže, byl zabalenej ve voskovim papíru nápis HV 2203 Fragokov
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od maras vložen 11.04.2012 20:25:42
14:01:29
08.04.2012
Gryzly
-> darkstar93: 9 zubů mají obě, ale Favorit má o 2mm menší průměr.
12:30:53
08.04.2012
peti
-> darkstar93: 9 zubov
12:10:51
08.04.2012
darkstar93 - zrušená registrace
-> David.: koľko zubov by mala mať tá volnobežka aby to pasovalo na 120 veniec?
11:43:28
08.04.2012
David.
-> darkstar93: ty cívky na 120tku nejsou podle toho špičatého konce jádra u černé a u té druhé je ten konec nejaký divný, volnoběžka se liší minimálna na 0,66Kw a 0,8Kw a pak zubama zda je to na favorita/felicii nebo 105/120 atd.
Extreme Tyres