skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Tabi: Tam dole to nebude z S1203, protože to má šipku na stejnou stranu.
-> stepan: Na fotce vlevo je můj startér origo Š1000MB,prostřední je ze stodváci,oba jsou téměř stejné,a vpravo Š 1203.Ten se točí obráceně,poznáš to i na pastorku,že mají zuby náběh z druhé strany.Podle cívky bych řekl,že je ten tvůj s oktávky,ale jistě to nevím.Já dostal k autu omylem ten na 1203ku,pěkně jsem si ho zrepasoval a potom jsem zjistil,že je na něco jiného.
Jak jsem neměl ty startéry vedle sebe,tak jsem vůbec nezaregistroval,že má jinak přírubu,až když jsem je hodil na ponk vedle sebe.To jsem čuměl a říkal si,kde jsem k němu přišel.Někdo mi tady na virtu psal s čeho to jestartér,a já si potom vzpoměl,že kluk od kterého jsem koupil tisícovku měl taky 1203ku.![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> stepan: Jsem taky ještě mrknul - hlavně kvůli změně kolíku na nůž, v tom mám nějak chaos za léta přehazování startérů sem tam mezi 1000 až 120.. A našel akorát foto 1981 unistartéru (070/071) pro kila a 120 - s kolíkem
, přitom v 77 užovce mám nůž..
Tak alespoň ta 1203..
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Tak alespoň ta 1203..
-> Jozka: Jeden katalog nd na litra mám, tak kouknu.
Tak v katalogu na litra mám jen 09-9142.07
A to číslo na startéru je možná spíš 02 než 32, tak u obrázku opravuju.
Tak v katalogu na litra mám jen 09-9142.07
A to číslo na startéru je možná spíš 02 než 32, tak u obrázku opravuju.
-> stepan: Tak základ pravýho (443 115 142 071) pochází ze 105/120 cca do 07/1983, jestli cívka sedí neumím s jistotou říct, s levým je to ještě horší, přesně tenhle nemám nikde poznamenanej.. Kód 9142.07 měly sice první embéčka, ale s 09- vpředu (a vypadal jinak). To už by chtělo katalogy..![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
Tak tady jsou čísla:
Levej 02-9142.07:
Levej 02-9142.07:
-> stepan: Zadohraby jasně, ale třeba u tý 1203 si nejsem přírubou jistej a ve stejným designu se dělaly startéry do kdečeho i třeba jako ND..
-> Jozka: Tak orientace výřezu je na všech zadohrabech stejná, jiná je jen u fa/fe, ne?
-> stepan: Zkus, měl by tam být dle stáří (krom jinýho) 6ti nebo 12ti místnej kód jako na jiných PAL dílech - blbý je, že se komponenty dají prohazovat, takže pro "zákazníka" je důležitej ten konektor a hlavně pak i přední víko - orientace výřezu vůči přírubě..
Od oka bych levej tipnul na pozdní MB, pravej mi připomíná to, co jsem kdysi vykuchal z 1203.. ale fakt jen hrubě odhaduju..
Od oka bych levej tipnul na pozdní MB, pravej mi připomíná to, co jsem kdysi vykuchal z 1203.. ale fakt jen hrubě odhaduju..
-> Jozka: Oba maj konektor tyčinkovej. A jo, ta cívka vpravo má menší průměr. Na čísla se kouknu.
-> stepan: Dost přesně se dá určit dle čísel, vyražených na plášti, jinak starší (1000+100) cca: šrouby cívky do V, konektory tyčový (na trubičku), novější: šrouby II, konektory nožový na faston. Ale jak jsou ty vysouvací cívky vyměnitelný a často vyměňovaný..
Se mi to jen zdá, nebo kus vpravo má cívku menšího průměru?
Se mi to jen zdá, nebo kus vpravo má cívku menšího průměru?
-> stepan: ten vpravo bude 105/120 vlavo 100/110
Dva startéry ze zadohrabů, ten vpravo je předpokládám starší, do kdy se tenhle typ montoval? Potřebuju to vědět do inzerátu na prodej kterej je z čeho.
-> Chali: Super, vdaka!
-> Duri: pravej podběh Favorit od tlumiče k čelu
-> James1991: Podle rozměru by to mohl být MB W124, případně W202. Akorát středová díra 67mm, výška 43,5. Nesekl jsi se v měření?
bremboaftermarket.com/En/ .../Catalogue_Search.aspx? PagingInde...
bremboaftermarket.com/En/ .../Catalogue_Search.aspx? PagingInde...
-> Bukaj:
nene, jen to TR bla bla
nene, jen to TR bla bla
-> James1991: A fakt tam neni nic jinýho napsanýho? Bejvá často vyraženo na obvodě kotouče ...![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
Trochu špatná hádanka, ale třeba jste je někdo už vruce měl a vzpomenete si..
-průměr 284mm, středová díra 68mm, rozteč tipuji na 5x108/110, 12mm tloušťka, výška 44mm na kotoučích je napsáno jen TR 131 , min. 10 mm.
Netušíte někdo na co by to mohlo být? Pravděpodobně budou na zadek..
-průměr 284mm, středová díra 68mm, rozteč tipuji na 5x108/110, 12mm tloušťka, výška 44mm na kotoučích je napsáno jen TR 131 , min. 10 mm.
Netušíte někdo na co by to mohlo být? Pravděpodobně budou na zadek..
-> isti: obaly ako celok su furt zamenne, prevodovku mokrou / suchou robi len dieferak a jeho veka. Samotny obal sa tiez modernizoval a preto ma rozdielne cisla
Otázka znie:obal prevodovky je u 4q,5Q mokrý/suchý identický?
Respektívne aký obal je v tomto inzeráte: auto.bazos.sk/inzerat/... /Novy-obal-prevodovky-Skod a-105-120.php
Pozrel som si dve suché 5-ky,na jednom je číslo
4339
065-2
441.0.1604.135.6
na druhom
4339
297-06
441.0.1604.133.6
čiže ani jeden nie je celkom rovnaký s inzerovaním,ale na 4q-te som našiel rovnaké číslo ako v inzeráte.
Respektívne aký obal je v tomto inzeráte: auto.bazos.sk/inzerat/... /Novy-obal-prevodovky-Skod a-105-120.php
Pozrel som si dve suché 5-ky,na jednom je číslo
4339
065-2
441.0.1604.135.6
na druhom
4339
297-06
441.0.1604.133.6
čiže ani jeden nie je celkom rovnaký s inzerovaním,ale na 4q-te som našiel rovnaké číslo ako v inzeráte.
Z jakyho stroje je tenhle ingot?
-> isti: Ano, od jistého roku, konkértně tuším od modelu 85, se montovala "pětikvaltová" nádrž i na auta co jela z výroby se 4kvaltem. A ty šusplechy u motoru jsou skutečně pokud vím emko i užovka stejné, mezi těmi černými a zeleným co jsi poslal nějak nevidím rozdíl.
-> isti: neviem, ja do uzoviek a emiek nerobim ..
-> afro100: Tak podla mňa od istého roku výroby montovali také isté nádrže u 4q ako u 5q.Jeden taký rovný mám z užovky.
Také mám u skodoviek,nejaký rozdiel tam je.Už nepamätám že odkial mám ten pár.
-> isti: stovka te kratke plechy nema a 4q nadrz ten vyrez pre prevodovku nema, je rovna
Vysvetlite mi že aký je rozdiel medzi nádržou 5q a 4q lebo ja som už zmetený.Tento je určite z 5q-u,oblúk pre prevodovku je 8cm hlboký,u 4q je to menší?
-> isti: myslim ze uzovka a emko nie je rozdiel
Tieto šušťplechy môžu byť z užovky?M-ko to určite nie je,alebo stovka?
Nikto nevie? -> Jawák - zrušená registrace 22.12.13 14:05:29:
-> Bukaj: klidně![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Pavel P..: Děkuji mistře ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> dragon_cb_cz: bingo
poslední věta je správně![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> j_j: To asi bude vědět -> Pavel P..: , ale nevím jestli zrovna tobě to bude chtít říct
Každopádně mě by to zajímalo taky, takže Pavle? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Já jen tuším, že by to mohla být "velká" náhrada za "malou" 430ku...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Já jen tuším, že by to mohla být "velká" náhrada za "malou" 430ku...
-> J3STER: Já mám s dvouma takovejma otvorama, laminátovou a je z Plzenského Díla. pd
-> j_j: 1000MB?
-> saskyn2 19.12.13 17:44:44: nevyhadzuj :D
-> saskyn2: hmm dík
já už to na feldě mám vyměněný naštěstí![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Pavel P..: Ok, to už asi nevyužiju tak ti to dam až se někde potkáme
-> saskyn2: ten horní je na feldu na rameno do tý objímky a ta miska pod tim je doraz k tomu co je na dně tý objímky.... dneska se už origo blbě sháněj, to nevyhazuj.
Nějaký silentbloky, všechny začínají 441, ten vlevo bych řekl že je na uložení převodovky feliciea nahoře do ramene, bylo to v nějakejch dílech na novější auta, mam toho asi 10 ks jestli to je něco rozumě použitelného nebo to rovnou nahrnout do popelnice
-> Petrson: Nebyl to KS Motorsport?