skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> stepan: Jawa 05,20,21 Pionýr
-> Jindas: Pokud erko nemělo samostavy jako stodvacítka pak ano.
-> J3STER: Děkuji pánovi! Já sem právě našel dost věcí po tátovi ještě z doby,kdy jsme měli erko... takže je to možný,že to bylo i pro erko?
-> Jindas: Excentry do brzdového štítu škoda 1000MB až 110l.
Co je tohle? To zakroužkované a označené šipkou,sou tam 4ks.
-> castrol: Díky.
-> castrol: -> J3STER: Tak se dohodněte hoši. Nebo jsou ty díly stejný?
-> stepan: Vše je z pionýra - pařez.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> stepan: asi vsetko na jawu kyvacku a perak niektore veci boli pouzitelne u oboch motorkach
9. parabola, asi spíš na vyhození, nebo to jde někak zrenovovat? A z čeho je?
-> stepan 21.04.14 17:12:41: jawa perak -> stepan 21.04.14 17:13:33: pionier
-> stepan: vsetko na kyvacku
5. další jiná stupačka:
Při úklidu sem našel další díly na motorky, tak bych potřeboval potvrdit na co jsou.
1. plech kejvačka?
1. plech kejvačka?
přiznám se, nikdy sem feldě 1.3 nekoukal pod filtr
-> cPetan: Zřejmě to tak bude,koukal jsem na starší fotky svýho Silver line a je to 135 Bmm a štítek je GLX
-> Chali: žiju v tom,že "i" označovalo silnější verzi bez ohledu na to jestli karbec, nebo stříkačka
-> cPetan: A není bez i karbec a s i stříkačka.
Mám za to, že při označení bez "i" by to měl bejt 135 motor, takže 43, nebo 40 kW.
-> Peťa Klíč: ciwe u fely do 96 si motor 1,3 viděl? to je jednobod.
rsp. asi sem nikdy neviděl zblízka jak ten jednobod vypadá
já kouknu eště na číslo motoru a pak přijdu pro radu s tim
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
no je v tom rozdělovač s ETZ a to pod filtrem mi přišlo jako karbec ,,
-> tomapa: V roce 93 normální 136 karbec neexistoval,byl 135 nebo 136X
-> Peťa Klíč: musíš kouknout na typ motoru,je možný že v něm je i 136X
takže původní zájem vysondovat jestli by se z něj nemohla vzít vačka a hlava v domění že LX je 50kW tím padá,,
měli jsme formana LX rok 93 normální karbec 136, měli jsme i formana GLX 93 tam bylo 136X
milion procent se v tom neměnil, ještě svýho času sem tim jezdil do sousední fabriky pro výrobky co sme neuměli udělat,,
-> Majki: mno to bych řek, ale jakej ?? 135/6 ? karbec? injektor? 44kW? 50kW? já sem si myslel že LX je nověší 50kW ale očičkem pod kapotu jsem zjistil že jsem zmatený
-> Majki: no to si mu teda pomohol
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Peťa Klíč: origo 1,3
-> Cumper: Případně jako dobová náhrada i 1000-1100MB...
-> dragon_cb_cz: Dík
-> Cumper: 100 - 110L.
Na štítku to moc čitelný teda neni, ale na živo to přečíst jde, typ je: 443.213-204.34
-> Chali: Jestli nevíš co s nima, taky bych nějaký bral![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Chali: Pokud jsou za nejakou naprosto smesnou cenu, tak to postovny za par kusu rad zaplatim ;)