-> Bukaj 09.12.14 17:53:08: Tyhle Speciály má tchán ve W353 a já je měl v tý LS z roku 1975 - údajně prý origo, ale ani prstík do ohně bych za to nedal.. A ten drát s placatejma koncema byl opravdu docela fajn, moc pěkně se na něj přezky zacvakávaly - jen naštěstí nevím, jak to fungovalo "v akci".
-> Plisek 09.12.14 17:35:34: Převodovka Škoda 100, možná i motor - nevím, jestli kilo mělo na motoru ještě tento konus, nebo už šroub s těsněním, jako 105/120.
Lze použít i na převodovku a motor 1000MB, i když originál MB má čtyřhran místo šestihranu
Ziadne vyrobne cislo ani nazov vyrobcu. Ale na traktorfore mi napisali, ze je to "rucny otackomer", pouzival sa rozne, kde bolo treba merat otacky. Viac neviem. Ale uz sa mi ozvali dvaja ludia, co to chcu. Neviem, ci to pustit dalej a netusim za kolko
Ani nie tak identofokacia dielu, ako identifikacia neznameho meraca otacok. Na co to sluzi?
Meria to otacky. V 6 rozsahoch, naznacene su na ciferniku. Cast pri hriadeli sa da otacat (ta matna siva), da sa tam navolit 6 prevodov - podla tych 6 rozsahov merania.
Rucicka sa hybe, len ked je zatlaceny cudlik na boku budika a otaca sa hriadelky ktora trci z "prevodovky". Ked sa cudlik pusti, rucicka ostane zaaretovana na nameranej hodnote.
Cislo vyrobku je 6000, nezname logo, presnost +/- 2%
Co by mohlo být toto? (bylo to mezi díly na 1000 MB)
Vnější průměr 120 mm, vnitřní průměr 60 mm, výška 19 mm, vybrání mezikruží je konické s průměrem od 72,5 mm do 75 mm, hloubka vybrání 15 mm, rozteče děr 4x60 a 4x72, závity M8
-> CpEaRjHaY-průserář: Jsem kdysi opravoval kolegyni Fiat Uno a na motoru 1,5 i.e. bylo stejný vstřikování BMM a i vstřikovač pasoval. Otázkaje jestli byl jinej, nebo se víc paliva dávalo jen delší dobou vstřiku.