skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Plisek: Myslim ze ty kloboucky jsou na matky na pomocnej cep maticoviho rizeni!
mám jich více tak by něměl být problém a na emkou jsou krátké tak jsem nevěděl na co jsou ta dělší je moc krátká aby to bylo od kostky ke kolu
-> stepan: A já se domnívám, že ta vpravo je na MBčko. Tedy nevím, jak přesně má stovka válec, ale na 742 to není a na MB od brzdospojky k rozvodce by to sedělo...
Pokud by ta trubka byla volná, hodila by se mi![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Pokud by ta trubka byla volná, hodila by se mi
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Plisek: Já myslim, že ta vpravo je na 105/120 bez posilovače.
-> Enggik: < a n-> stepan: a na jakou že je to škodovku ted jsem dělal přední trubky na 120 a tam jsou jiné
-> Plisek: A ta levá, od kostky k přednímu pravému kolu. a doplnil bych-> stepan: , že na kilo ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Plisek: Ta vpravo bude od hlavního válce k přední kostce.
prosím o určení těchto trubek na škodovce jsem je ještě neviděl
-> Bukaj: podle mě nějaká evoluce silentbloku převodovky Spartak-1202
A nebo nějkej pokusnej prototypovej silentblok? Nebo v.č. neznamená výrobní číslo?
Tak originální číslo je 1U0807717C a štítek viz.foto , tak nějak nerozumim tomu proč to nepasuje :D
-> Fávo forever: Nevím, sám jsem zrovna z tohohle nějakej zmatenej - leda že se mi ta klika zaměnila.. navíc jsem si tak nějak myslel, že kluzný pouzdro zmizlo ještě mnohem dřív
.
Přiblížení tedy jednoduchý mít nebudeš - co pasovalo, se měnilo hlava nehlava a občas bude obtížný ty díly rozlišit, teda takový ty zesílený a jen lehce upravený, protože se tím nikdo nezabýval..![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
Přiblížení tedy jednoduchý mít nebudeš - co pasovalo, se měnilo hlava nehlava a občas bude obtížný ty díly rozlišit, teda takový ty zesílený a jen lehce upravený, protože se tím nikdo nezabýval..
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Milan 136: No pokud by to bylo tak jak píšeš,tak by to znamenalo že to má výrobce špatně balený protože na štítku je rok výroby 1996 - 1998 a face byli až později ne?
-> Jozka: Takže kašlat na katalog náhradních dílů?
Chci se jen co nejvíce úchylně/detailně přiblížit k motoru z prvních sérií, ale nebude to žádná sranda, jak to tak sonduji. ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Nwkt: Ta jedna lišta je dovoz a na tej číslo neni,má jen štítek s kodem na obalu a ten sedí s origo lištou ale lišta ta dovozová na aute nesedí:D Tak nevim
-> LuMi: a co pred a po fejs.
-> LuMi: fl vs pred fl?
-> OJOUCH: Ne ne na feldu neni ale na oktu taky napasuje
-> LuMi: Někde zezadu bude číslo dílu ne? Tak je porovnej
-> LuMi: neni to na feldu?
Tak sem si objednal lištu předního nárazníku na oktu 1 ,lišta by měla podle štítku který je na obalu pasovat , bohužel když sem jí chtěl dát na auto zjistil sem že je o cca 5cm kratší a trochu jinak tvarovaná a má jiné ty zobáčky :D Nevíte někdo jesti se nevyrábělo více druhů nebo kde je chyba?:D
-> myschaak AZNP K.Hora: Jo, tisícovky měly (a docela dlouho) jenom pouzdro - myslím, že naše rodinná z 16. série byly z prvních s klikou s ložiskem..
E: Katalog říká, že do 14. série, ale kliku jetou tu mám z 15. a ložisko ještě nemá..
E: Katalog říká, že do 14. série, ale kliku jetou tu mám z 15. a ložisko ještě nemá..
-> Fávo forever: Vypadá teda hodně embéčkově - žebra, tvar nálitku příruby vodní pumpy a nakonec i komín rozdělovače, řemenice a palivový čerpadlo.. ale volně loženej blok, o kterým bych si byl jistej původem na ověření číslo odltku nemám po ruce..
Ty čísla na odlitcích jsou zpravidla úplně k ničemu, zkoušel jsem třeba dohledat vanu, ale u tý taky číslo přímo odlitý s katalogovým označením moc nesouvisí..
Ty čísla na odlitcích jsou zpravidla úplně k ničemu, zkoušel jsem třeba dohledat vanu, ale u tý taky číslo přímo odlitý s katalogovým označením moc nesouvisí..
-> Gryzly: nevim,je tam jako díra na hřídel ale není tam tak velká díra na ložisko,nevim jestli třeba 1000 nebo 100/11é měli vždycky ložisko....pak hodím fotku
U vodní pumpy vyraženo 002983/ 1. V katalogu náhradních dílů jsem nenašel shodu s číslem, které jsem našel na bloku.
1000cka?
Zakoupen v přesvědčení, že se jedná o polomotor 1000MB, vzhledem ke šteftům místo šroubu hlavy a uvnitř byly ojnice s otvorem na čep 18mm.
-> Fávo forever: číslo bloku by začínalo 113, alebo 114, no najskôr 441. V prípade, že by išlo o motor z rady 742 (105/120)
EDIT podľa katalógu skoda-katalog.eu/ číslom 10 začínajú bloky pre model 1000/1100, ale pokračujú číslom 5.
EDIT podľa katalógu skoda-katalog.eu/ číslom 10 začínajú bloky pre model 1000/1100, ale pokračujú číslom 5.
-> Fávo forever: Fotka bloku taky dost napoví kde hledat takže by to usnadnila. Samozřejmě ze všech stran. Podle žeber se dá odhadnout základ a pak pátrat dál... na tyhle čísla bez ničeho ti nejspíš sere bílý tesák a nikdo se ti s tím srát nebude.
Prosím o identifikaci bloku motoru, našel jsem na něm toto: 10 - 260 - 1002 a pod tím 116. ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> myschaak AZNP K.Hora: Když to nemá díru na ložisko, nemůže to být nějaký nepodarek, vyřazený z výroby?
Já před pár lety v obchodě ve výprodeji koupil dvě kliky tuším za 500,- a když jsem je poslal dál, tak se pak zjistilo, ta jedna je přebroušená už a přitom nebyla použitá.
Já před pár lety v obchodě ve výprodeji koupil dvě kliky tuším za 500,- a když jsem je poslal dál, tak se pak zjistilo, ta jedna je přebroušená už a přitom nebyla použitá.
Tak jedna klika má na sobě +, ještě na ní někdo naštětcoval žlutou barvu a jedna na sobě nemá nic,ale nemá ani vysoustruženou díru na ložisko,je to tam takový divný,na obalu bylo š100 2xbroušená ale při porovnání s tou co má + mi přijde stejná,tak nevim....
OK,dík za rady...radši to šoupnu do nějakýho bloku a zkusim to protočit a bude zvih jasnej.....
Dík všem)
Dík všem)
-> Gryzly: Š100/110 má rovnaké gufero ako Š105/120
Ja viem tak že Š100/110 má krúžok alebo je bez značenia, Š105/120 má + a Š130 má trojuholník.
Na foto je kľuka z mojej bývalej Š130GL 1986
Ja viem tak že Š100/110 má krúžok alebo je bez značenia, Š105/120 má + a Š130 má trojuholník.
Na foto je kľuka z mojej bývalej Š130GL 1986
-> Gryzly: Což je ekvivalentní tomu průměru hlavních čepů, protože kliky který maj stejnej průměr hlavních čepů maj stejnej i průměr toho gufera...
Podle gufera který je na straně ke spojce.
Š105/120 má mít průměr 80-100-13
Š130 má 85-110-13
Š136 má 85-105-12
Š105/120 má mít průměr 80-100-13
Š130 má 85-110-13
Š136 má 85-105-12
-> cuker: To právě není nijak spolehlivý ukazatel... pokud mě pamět neklame, tak když jsem to zjišťoval, tak někdo našel i kliku se zdvihem 68 a pluskem - možná m8rinek nebo kdo.
klukovky na 105-120 sa líšili od 100-110tak,že mali na jednom ramene znamienko + .
-> myschaak AZNP K.Hora: 100/110 se od 105/120 liší zdvihem, (68 vs 72), ale zaručenej recept jak je poznat krom toho, že to fakt nějak oměříš není pokud vím :/