skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
19:39:31
30.01.2017
30.01.2017
isti
-> Bukaj 29.01.17 20:27:20: Takže to čo mám ja je len polotovar a v tomto stave je k ničomu?Toto nie je možné mám doma asi 10 kusov
09:31:27
30.01.2017
30.01.2017
skodoukolemsveta.cz
-> isti 21.01.17 16:39:24: Používali se už na autech před válkou a pokračovalo to někdy do 50 let.
09:12:45
30.01.2017
30.01.2017
Bukaj
-> rsvancara:
05:02:03
30.01.2017
30.01.2017
rsvancara
-> Bukaj: Šmarjá, proč hroch? Protože Rubena vole :D
23:30:03
29.01.2017
29.01.2017
Zeke-ten šestý
-> Bukaj: díky, hrocha si tedy budu pamatovat
20:28:29
29.01.2017
29.01.2017
Bukaj
-> Zeke-ten šestý 28.01.17 19:33:18: PAL/Fragokov. A na tom Rubena logu je hroch
20:27:20
29.01.2017
29.01.2017
Bukaj
-> isti 28.01.17 15:25:07: Tohle je dvojdílnej regler CS/DDR - spodek (to, co je na Tvé fotce) byl PAL a na tom má být nasazen druhý díl východoněmecké výroby.
Na foto jedna z verzí (byla i verze DLR2, dokonce i samotný regulátor s integrovanými uhlíky na altík ve stylu Favorita apod):
Na foto jedna z verzí (byla i verze DLR2, dokonce i samotný regulátor s integrovanými uhlíky na altík ve stylu Favorita apod):
15:40:02
28.01.2017
28.01.2017
Vojťas
-> isti 28.01.17 15:22:14: ano vypada tak
21:01:05
23.01.2017
23.01.2017
MisakusX
-> Jozka: na veteránforu na facebooku se zatím nikdo neozývá, přinejhorším tu cívku vždycky můžu zkusit strčit do Stejšny, ta nějakej ten voltík navíc zvládne :)
20:55:36
23.01.2017
23.01.2017
Jozka
-> MisakusX: Někdo možná dohledá, detaily DDR povozů moc neumím. Ale jako ND pro škodovky se vozily dobově podobný černý cívky z obou částí Německa . Tyhlety od těch hodnejch Němců z východu a pak dost podobný i od těch zlejch západních - ty měly navíc červenou nálepku a byly Bosch / W.Germany.
16:46:58
23.01.2017
23.01.2017
MisakusX
-> Jozka: Díky, no to to trochu upřesnilo na všechny východoněmecké vozy s paubním napětím 12V, ale těch asi taky pár bude, budu hledat dál.
01:40:57
23.01.2017
23.01.2017
Jozka
01:24:06
23.01.2017
23.01.2017
MisakusX
Prostě cívka, značení je ZS 12/4 10/66, gougl nic nenapadá
01:23:05
23.01.2017
23.01.2017
MisakusX
Ahojte všichni, potřeboval bych pomoct s identifikací zapalovací cívky, byla sice mezi věcma na oužovku, ale něco mi říká, že bude asi na něco západoněmeckého.
09:29:05
22.01.2017
22.01.2017
Bukaj
-> Durnbach: Nojo, ale G/R čelo je 114-... a ty čela 113-... jsou na sedany.
Ale pravdou je, že zrovna v zadních čelách v katalogu nejsou všechny vyráběné varianty pro užovky, lišící se v detailech, takže je možné, že se G/R čelo liší třeba v dirkách na ty dorazy, nebo mne napadá ještě, že by mohl být jiný kryt zámku, ale to jsou domněnky. Nicméně díry na držáky nárazníku jsou na 99,9% stejně - možná koupil zmetkové čelo, nebo má hnutou kastli po bouračce...
Ale pravdou je, že zrovna v zadních čelách v katalogu nejsou všechny vyráběné varianty pro užovky, lišící se v detailech, takže je možné, že se G/R čelo liší třeba v dirkách na ty dorazy, nebo mne napadá ještě, že by mohl být jiný kryt zámku, ale to jsou domněnky. Nicméně díry na držáky nárazníku jsou na 99,9% stejně - možná koupil zmetkové čelo, nebo má hnutou kastli po bouračce...
09:23:39
22.01.2017
22.01.2017
Durnbach
Mě se právě taky zdá, jen mám nějaká nové čela na Rapid/Garde a jeden člověk mi píše, že je tam rozdíl protože nějaké Garde čelo koupil u autotypautodíly a na jeho Garde mu prý nepasuje na rozteč nárazníků a čelo musí nechat upravit. A bylo mu řečeno, že je to čelo na Rapid protože Garde se v detailech liší. Operuje tím, že v katalogu jsou 3 druhy čel pod číslem začínajícím na 113- ale v katalogu Garde/Rapid je jen jedno s číslem 114-
08:56:48
22.01.2017
22.01.2017
Bukaj
-> Durnbach 21.01.17 23:22:10: Je to blbost.
Nosníky, ve kterých drží nárazník mají stejnou rozteč u všech 742, koneckonců možná i u MBček (stejný rozměr příčky motoru).
Je možné, že se čela lehce lišila v průběhu výroby třeba v nějakém nabodovaném plechu, ale jakožto díl je to zcela záměnné a ani katalogy neuvádějí jinou verzi pro G a R.
Ještě mne napadá, jestli náhodou G nemělo jinou rozteč děr pro gumové nárazníčky kapoty, jako tomu bylo u užovek...?
Nosníky, ve kterých drží nárazník mají stejnou rozteč u všech 742, koneckonců možná i u MBček (stejný rozměr příčky motoru).
Je možné, že se čela lehce lišila v průběhu výroby třeba v nějakém nabodovaném plechu, ale jakožto díl je to zcela záměnné a ani katalogy neuvádějí jinou verzi pro G a R.
Ještě mne napadá, jestli náhodou G nemělo jinou rozteč děr pro gumové nárazníčky kapoty, jako tomu bylo u užovek...?
08:51:48
22.01.2017
22.01.2017
Bukaj
-> isti 21.01.17 16:39:24: Myslím, že jsem to viděl i u starších škodovek (50. léta) tyto buřtíkové pojistky
23:22:10
21.01.2017
21.01.2017
Durnbach
Te´d mám vásnivou debatu, kde je mi tvrzeno, že čelo pro Garde a pro Rapid je jiné.
Prý má jinou rozteč držáků pro nárazník, co je na tom pravdy?
Prý má jinou rozteč držáků pro nárazník, co je na tom pravdy?
16:42:01
21.01.2017
21.01.2017
Motomaniak
-> isti: Myslím, že takové jsem měl kdysi na staré ČZ u baterky.
13:40:30
21.01.2017
21.01.2017
Durnbach
-> Bukaj: Díky já si to myslel.
09:12:28
21.01.2017
21.01.2017
Bukaj
-> Durnbach 20.01.17 17:26:28: Fa/Fel má o jedno těsnicí žebro víc, než 120...
19:56:20
20.01.2017
20.01.2017
isti
-> Nwkt: Vďaka,tak je to normálné.
19:44:45
20.01.2017
20.01.2017
Nwkt
-> isti: www.skoda-dily.cz/nahradn
i-dil/113430210-predni-brz
dovy-kotouc-252x9mm-ferodo
-416.html 9 a 130 má origo 9,5
19:43:26
20.01.2017
20.01.2017
isti
-> Nwkt: Aj ja to viem tak že majú byť 8mm-ové a nechápem to.
19:41:34
20.01.2017
20.01.2017
Nwkt
-> isti: Teď si mě rozhodil radši to ověřím
19:38:47
20.01.2017
20.01.2017
isti
-> Nwkt: Tak to nechápem,mám dva páry 252 kotúčov ale sú 9 mm-ové.
19:35:06
20.01.2017
20.01.2017
Nwkt
-> isti: jo
19:32:41
20.01.2017
20.01.2017
isti
To viem že priemer brzdového kotúča na 120 je 252mm,ale aká je hrúbka,8mm?
17:26:28
20.01.2017
20.01.2017
Durnbach
Pánové.
Identifikace gum kolem zadního skla. Bezklínek, délka 3150mm jedny gumy mají ze spodní části ke kasli dvě žebra a druhé mají 3 žebra.
Které jsou na Š120?
A ty druhé jsou zadek na Favál?
Identifikace gum kolem zadního skla. Bezklínek, délka 3150mm jedny gumy mají ze spodní části ke kasli dvě žebra a druhé mají 3 žebra.
Které jsou na Š120?
A ty druhé jsou zadek na Favál?
23:46:44
18.01.2017
18.01.2017
Kilián
-> Bukaj: ok. dík
21:33:23
18.01.2017
18.01.2017
Bukaj
-> Kilián: Myslim, že kila a novější MB. 105/120 klikovky na sobě měly odlitý křížek (plus)...
18:01:09
18.01.2017
18.01.2017
Kilián
13:05:58
18.01.2017
18.01.2017
isti
-> m8rinek: O tomto som hovoril.
23:19:59
17.01.2017
17.01.2017
Peťo_120gL_NZ-sk
-> m8rinek: skvelé !
23:13:45
17.01.2017
17.01.2017
m8rinek
podložkové skoda110r.eu/kola/loukotp
odl-detail.jpg
bezpodložkové skoda110r.eu/kola/loukotb ezpodl-detail.jpg
bezpodložkové skoda110r.eu/kola/loukotb ezpodl-detail.jpg
23:03:47
17.01.2017
17.01.2017
Peťo_120gL_NZ-sk
-> Luky: aby to bolo vizuálne...táto stena či sa moc nestenší prevŕtaním na zápustné matice. Moc materiálu tam neni
22:54:36
17.01.2017
17.01.2017
Peťo_120gL_NZ-sk
-> Luky: no nad touto možnosťou som uvažoval tiež, je to síce zásah do disku ale najlahsia cesta si myslím....myslím teraz tie väčšie diery + matice alá otváraky...takéto matice by mohli byť ? je to ľahšie ako hladať štifty ale neostala príliž tenka stena potom na mieste medzi lúčmi ? aká je šírka drieku tej zápustnej matice ?
22:27:18
17.01.2017
17.01.2017
Luky
-> Peťo_120gL_NZ-sk: točené na soustruhu. On se ale ubere materiál na límci i na středu, takže teoreticky by to nemuselo mít na měření vliv
Mám to na sériových šteftech, zvětšené díry a převlečné matice jako na otvírákách třeba
Mám to na sériových šteftech, zvětšené díry a převlečné matice jako na otvírákách třeba
22:19:59
17.01.2017
17.01.2017
Peťo_120gL_NZ-sk
-> Luky: ok, zatiaľ dík, ak sa dá pomeraj a budeme v tom mať navždy jasno lebo 10 či 20 mm z fotky od oka rozpoznať je ťažké. Marí sa mi že chalan od koho ich mám nemal podložky ale on nemal ani dosť dlhé štifty to sú tvoje tie so zlatým stredom ? krásne sú !
boli iba leštené alebo aj stočené na sústruhu ? (to tiež dá dole nejaký ten mm na meraní)
-> isti: ty si maďar ? fakt ?? jasné vidím ale to mám aj a aj ty...
Ja som tie moje už skúšal "nasucho" dať na predný náboj a bolo to také, že nedrelo ale až nebezpečne blízko strmena a hadic
boli iba leštené alebo aj stočené na sústruhu ? (to tiež dá dole nejaký ten mm na meraní)
-> isti: ty si maďar ? fakt ?? jasné vidím ale to mám aj a aj ty...
Ja som tie moje už skúšal "nasucho" dať na predný náboj a bolo to také, že nedrelo ale až nebezpečne blízko strmena a hadic
21:22:19
17.01.2017
17.01.2017
isti
-> Peťo_120gL_NZ-sk: Aj podla mňa sú moje podložkové a tvoje bez.Ja vidím rozdiel tam kde sa stretnú lúče u stredu,u každého druhého je tam viac materiálu. Lepšie to opísať neviem,som maďar snáď to všimneš.
20:05:42
17.01.2017
17.01.2017
Luky
Řekl bych že-> Peťo_120gL_NZ-sk: má bezpodložkové (menší ET), -> isti: podložkové (větší ET). Jen takhle podle foto, absolutní hodnoty neznám a ke kolům se dostanu o víkendu, můžu kdyžtak změřit své bezpodložkové (jsou i v tom článku na 110r.cz - zlatoleštěné)