skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
Dostal se mi do ruky tento THV, lehce pozměněné vnitřnosti - střední díl pistku a plastové misticky plnicich ventilu. Jsou s tím nějaké zkušenosti??
Kam prosím pasuje tohle obložení paken 35x189 Made in Poland?
Maluch?
Chce to někdo?
Maluch?
Chce to někdo?
-> James1991 08.06.21 20:46:34: Neviem, to ma napadlo ako prvé a keď som si to otvoril v LKQ (autokelly) katalógu tak skrz rozmery to celkom sedelo
-> RadovanSkodovkar:
Ten ale nebude mít rozteč 4x105 ne?
Ten ale nebude mít rozteč 4x105 ne?
-> James1991 05.06.21 11:05:06: žigulák
Nepadá vás k čemu by mohly být tyto kotouče? Já nějak nejsem schopen určit. Každopádně to bude něco před 90.lety... Rozteč 4x105, středová díra 68mm, průměr 253mm, výška 65mm, tloušťka kotouče 11,5mm... Díky
-> Bukaj 31.05.21 09:57:09: Ten jeden cyklus skoro aj stačí, mal som kedysi taký cyklovač vlastnej výroby a v poho. Pri viacpolohovom, alebo pamäťovom, s tým človek aj tak potom len zbytočne furt krúti, pretože intenzita dažďa sa prakticky aj tak stále mení.
Mimochodom, aj moje Punto (r. v. 2007) má presne takýto typ cyklovača. Nesťažujem sa.
Mimochodom, aj moje Punto (r. v. 2007) má presne takýto typ cyklovača. Nesťažujem sa.
-> Bukaj: ale rarYta ! 

-> stepan: Jednopolohový cyklovač úplně k prdu

-> Tom Troll: Takže vzácný vývozní cyklovač, na bazoš tak za řekněme lidových 3800? 

-> isti 30.05.21 20:21:22: Je to prakticky totéž, jen má o přepínač, dva kondenzátory a pár rezistorů méně, protože je jen jednopolohový

-> stepan: Neviem či je to plnohodnotný ako u GL palubovky alebo len chudobný príbuzný.
-> stepan: To bude jednorychlostní - původně ho měly GL, GLS užovky a Garde s třema kroutíkama na palubce, a na emkách byl na autech s L palubkou takřka výhraně na export, v británii to byl snad standard u eLkovejch aut, atd. Ideální řešení na osazení cyklovače když člověk nechce aby někde ošklivě koukal knoflík na L palubce. 

-> stepan: Mám za to, že tohle je ten úplně hloupej, kterej má prostě nastavenou nějakou prodlevu.
-> isti: To je takovej ten co si pamatuje dobu cyklu podle zmáčknutí páčky? O něm jsem jen slyšel ale nikdy neviděl.
-> stepan: cyiklovač stieračov

-> Negr: žigulik, přední...
Ahoj, prosím nevím kde najít z čeho jsou tlumiče PAL s označením 26x100 443 621 217 000. děkuji za info. R
-> dragon_cb_cz: Nu, pokud vymyslím něco speciálního a přesně.. poslední nákup z roku 1988 si ještě pamatuju - vůbec nikde nebyl k mání D profil na deklíky a tahle Guma měla zásobu přímo "nadnormativní"
.
-> Jozka: Můžu ti mrknout, dcera chodíí do školy přes ulici
Ten obchod tam 100% je, ale jestli funguje nevím - ono to teď pár měsíců jaksi nebylo jak poznat 


-> Bukaj: Hmm.. Si zřejmě příště udělám čas.. ale překvapuje mě to - i vzhledem k tý lokalitě.

-> Bukaj: Ta "Guma" (Ječná nebo Žitná?) před 10-ti lety ještě existovala?
Tam bývalo k dostání všelicos.. měl jsem ale na mysli jen Mototechny, tam se barevný nevedly.
V bílý jsem tuhle lemovku nikdy neviděl - ale ty 4. barvy by "bohatý paletě" T603 odpovídaly..

Tam bývalo k dostání všelicos.. měl jsem ale na mysli jen Mototechny, tam se barevný nevedly.
V bílý jsem tuhle lemovku nikdy neviděl - ale ty 4. barvy by "bohatý paletě" T603 odpovídaly..

-> Jozka: Tak i nedobově - před cca 10 lety jsem v pražském obchůdku GUMA kupoval tento profil v metráži - černý a dokonce i bílý. A dobově jsem ještě viděl červený a modrý

-> Vojťas: I dobově (no, tak 80. léta) byly k mání dva různý tyhle profily, "tlustej" a "hubenej" se stejnou drážkou. Použít se dají oba (na MB patří spíše hubenej, Tatry moc neumím)..
-> Jozka: aha diky za tip! pomerim to, koukal jsem na pragosu na rozmery ale tak velke se mi to nezda, no uvidim.
-> Vojťas: Viděl jsem ve dvou rozměrech - pokud je to ten správnej (zdá se, že jo), tak Tatra 603 (nádechy na Z blatnících) nebo i 1000 MB (na lišty obou kapot).
-> Vojťas: tak zadarmo se to taky už nedává... pár stokorun asi dostaneš.

-> Pavel P..: diky, tak ze zadnej vejvar za to nebude 

univerzální poziční a nebo koncový světlo... hlavně na valníky a návěsy apod.
zadny napis ani oznaceni, na sufitku C5W
Nekdo kdo by odhadl puvod te cervene veci?
Moje humdrtka na samozapaly netrpela, ale jednou nam dosla stava asi km pred benzinkou. Tak nas zachranila plechovka technickyho benzinu :-) Ovsem na pumpe ta potvora vubec nereagovala na vypnuti zapalovani

Moje kilo se sériovým BS samozápaluje docela rádo teda. Ale tam je ten motor i náchylnej na detonace, až mám podezření na lízlou kebuli.
Na BS jsem samozápal zaznamenal snad jednou jedinkrát, užovka snad taky jen jednou (ukrutně zahřátá i s odpojovačem).. jedinej motor, kterej to s dvoukomorákem a zaslepeným odpojovačem tak jednou za sezónu předvede, je ten poladěnej v černým MB. Vždycky v hicu přes 30 a po delší jízdě..
-> StepaNoFUN 06.05.21 22:15:25: Já se 130LPG jezdil asi dva roky se záslepkou místo odpojovače a samozápaly jsem nezažil nikdy na plyn ani na béňo. Ale ten kamarádův Maluch v létě chcípal ještě 10-15 vteřin po vypnutí zapalování...

-> palinator: U jinejch aut jsem to nepozoroval - to je vcelku pravda. Ale u toho rápa to byl dost markantní rozdíl, když odpojovač nebyl. Byl jsem zvyklej chcípnout a vystupovat a najednou jsem musel pár vteřin držet spojku, než to chcíplo.
-> StepaNoFUN:
Ale 130 je zrovna docela vysokokompresní mrcha. U 105 a 120 by to možná takovej efekt nemělo.
Samozápalně prý co vyprávěl kámoš uměl jet Trabant, když se do něj nalil technickej benzín. Prej nesměl bejt zařazenej kvalt, jinak to dokázalo samo poskakovat po parkovišti.
Ale 130 je zrovna docela vysokokompresní mrcha. U 105 a 120 by to možná takovej efekt nemělo.
Samozápalně prý co vyprávěl kámoš uměl jet Trabant, když se do něj nalil technickej benzín. Prej nesměl bejt zařazenej kvalt, jinak to dokázalo samo poskakovat po parkovišti.

-> Bukaj: Díky. Už jsem v obraze.
-> Bukaj: Mě u Rapid (742.130) s uštípnutou cívkou (protože přestala fungovat) chcípal pár sekund. S novou cívkou hned.
-> moucan - zrušená registrace 06.05.21 19:22:56: Konkrétně tohle bude karburátor původně pro chladírenskou jednotku - jiné Jikov BS odpojovač neměly. Odpojovač funguje tak, že po vypnutí zapalování přestane do cívky elektromagnetického odpojovače téci proud a vratná pružina vrátí jádro cívky, jehož součástí je jehla, do klidové polohy, čímž dojde k ucpání volnoběžné trysky jehlou. Odpojovače volnoběhu slouží jako prevence před samozápaly.
Nicméně jediný vůz, u kterého jsem se se samozápaly setkal, byl Maluch. škodovky s BS/EDSR/SEDR i navzdory vyřazenému odpojovači na samozápaly snad nikdy netrpěly, ale nemám nikterak velký vzorek na posouzení...
Nicméně jediný vůz, u kterého jsem se se samozápaly setkal, byl Maluch. škodovky s BS/EDSR/SEDR i navzdory vyřazenému odpojovači na samozápaly snad nikdy netrpěly, ale nemám nikterak velký vzorek na posouzení...
-> Pavel P..: A jak to funguje? Název je celkem vypovídající ale prd vim co si pod tim představit. 

-> moucan: odpojovač volnoběhu... u EDSR a SEDR už bežná věc.
Vypůjčeno z Bazoše ... osvětlí mi někdo funkci toho bazmeku na šroubu hlavní trysky? 

Poradil by někdo s určením tohoto těsnění předního/zadního okna? Délka 277cm. Díky