-> MVM: Kral je celkem vtipnej, hlavně snahou o spisovno, nebo když hledá českej ekvivalent ke slovu, který to ani nepotřebuje. Jinak asi OK, když jsem ho viděl v TV tak mi absolutně nepasoval jeho hlas (ke zbytku), ale to je moje věc
Mně stačila jen hrubá hodnota, je nasycen
![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Myslím, že ani komentátor přesně neví. Teď už jo a budu to vyžadovat
-> Tuner#2: Tlačení a opotřebení po probrždění bylo hezky vidět na termo, když ji zavedli (3-4 roky zpět, možná před vl. Liberty Media), leč bez stupnice, takže člověk neviděl, co to je "chladný" a co na žvejkačku.
-> Tuner#2: Zvuk (ekodoba) je objednávka FIA nebo společnosti obecně. Zase na druhou stranu, konkurovat těm šílencům z 80-90tek a mít za víkend třetinovou spotřebu, palec nahoru za zvýšení efektivity spalování (i jen bez elektra to byl úspěch). Otáčky nyní mohutně zakrývají Halo
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
- což je snad větší průser jak tichej turbomotor
Zrovna byla reportáž o Clarkovi v GT. Tehdy aerodynamika? Nula. Dnes? Základ všeho.
MVM: To přehřívání se dá odstranit, pak ale neni přítlak a tím rachlost v zatáčkách, že... se nedivim,. že je to těžký. Je to hledání kompromisu, aka. stabilního řešení soustavy rovnic.