skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ktore auto na vas zaposobilo
-> Tuner#2 - zrušená registrace 31.01.21 09:31:29: Myslíš, že někdo dá na Nwkt a změní koncepci v celým koncernu?
-> saskyn2 31.01.21 09:37:16: a to je právě ten nesmysl. Lidi jsou tak zblby, že když přijdou k novému autu (typicky teď šéf dostal Supa Laurin a Klement), tak říkají jak velký displej to už dneska má, že to má už to DSGcko apod. slova některých kolegů. To, že to hlavně musí mít dobré jízdní vlastnosti a odezvu pro řidiče už nikoho nezajímá, protože měřítkem je pohodlnost
Ale tohke je stejný jako s tou nesmyslnou elektrickou ruckou, my se na tom neshodneme. Za mě je to špatný směr...

-> Tuner#2: Tak slepý cesty byly u vývoje všude a vždycky
A pokud trh nezdeformuješ dotacema(viz třeba eletromobilita) tak ty slepý cesty umřou sami, protože si je zákazník nekoupí.

Jasný my tady nic nevyřešíme a ani debata s příznivci tabletů, turba a automatů nikam nepovede, ale už dlouho se mě nestalo, abych si u videa co má půl hodiny od začátku do konce říkal má pravdu...
-> saskyn2 31.01.21 09:16:31: tady vůbec nejde o Mazdu, ale o to, aby to tak dělali i ostatní... Pak by se dalo lépe vybírat. Viděl jsi to vůbec celý? On tam třeba chválí i novou Octavii, ale jsou pak bugy kvůli kterým by ji nekoupil. Možná k zamyšlení Nwkt aby něco změnil, ale to je taky spíš takový novator, že se to asi nestane.
A to jen možná ten kámen úrazu, ty mladý, ambiciózní lidi ve vývoji co se snaží za každou cenu přinést něco "nového" (myšleno obecně, ne přímo na Toma).
-> saskyn2 31.01.21 09:16:31: tady vůbec nejde o Mazdu, ale o to, aby to tak dělali i ostatní... Pak by se dalo lépe vybírat. Viděl jsi to vůbec celý? On tam třeba chválí i novou Octavii, ale jsou pak bugy kvůli kterým by ji nekoupil. Možná k zamyšlení Nwkt aby něco změnil, ale to je taky spíš takový novator, že se to asi nestane.

Mě teda hlava nebere, proč si teda všichni tihle uplakánci tu Mazdu nekoupěj když je tak úžasná
Tím neříkám že některý věci jako uživatelský mazání servisu, vypínatelný asistenty, nebo vše přímo na čudlík ne schovaný v menu nejsou správný, ale co mám info od kámoše co se zabývá japoncema, tak prý tyhle úžasný motory teda nic moc

Tím neříkám že některý věci jako uživatelský mazání servisu, vypínatelný asistenty, nebo vše přímo na čudlík ne schovaný v menu nejsou správný, ale co mám info od kámoše co se zabývá japoncema, tak prý tyhle úžasný motory teda nic moc

-> kury: Ona je takova mantra, ze mechanickej cudlik je dneska drahej jak pes, takze vsechno musi bejt schovany v buhvikolikatym levelu infotaimentu. Bacuv kokot - kdyz bych ozelel "mechanickou " signalizaci polohou tlacitka, tak mikrospinac s LEDkou musi ve velkym vyjit na par centu. At mi nikdo netvrdi, ze u Fordu presunuli zapinani vyhrivani volantu do infotaimentu na natlak uzivatelu. V zime to clovek zapina pri kazdym startu, tak proc mu to nezkomplikovat. Ale zase kdyz tam halt musi bejt tlacitko na deaktivaci Autostopu, protoze kdyby to slo deaktivovat jednou a provzdy, nebyly bychom dostatecne "eko " (neznam nikoho pri smyslech, kdo by ho hned po startu nedeaktivovak v zajmu zachovani dusevniho zdravi, potazmo z lasky k motoru a baterce) . Ale kdo dneska da na narky "dinosauru ", ze?

-> Jozka: Tipoval bych H.Ford. A mimo automotive S.Jobs. Ale v dost věcech má pravdu a to není vůbec sám. Pokrok dobře, ale někdy už to hraničí z bezpečností. Spousta lidí má stejný názor jako ten ve videu. Jako nastavovat něco během jízdy na dotykovém displeji? To už si rovnou můžu hrát s mobilem. Druhá věc, když pak auto nacpou hromadou SW a IT systémů, které pak pořádně nefungují.
Dovolil bych si jen něco citovat, na jednu stranu je to vtipné, na druhou je na tom něco pravdy:
"Když byl technický svět a byly jen čudlíky. Tak když si zmáčkl na čudlík, něco se stalo. A když se nestalo, tak jsi šel a dal jeho autorovi na držku. Ale od doby Microsoftu jsme si zvykli na to, že chyba je přirozená věc. A to je největší dáběl, protože tyhle systémy se nám dostávají do aut. Takže z doby, kdy auta byly technicky precizní a jakákoliv chyba se jim neodpouštěla, tak mají v sobě teď něco, co má chybu jako standart
Já jsem teď jezdil několika autama, která měla jakoby nejlepší it systémy, tak tam nefungovala klimatizace. Tam jsem bloudil v menu palubního systému
"
Ale ono o tomhle nemá cenu diskutovat. Debaty příznívců spalovacích motoru vs. elektro, vegani vs. masožravsi. To nikdy nemá vítěze
Dovolil bych si jen něco citovat, na jednu stranu je to vtipné, na druhou je na tom něco pravdy:
"Když byl technický svět a byly jen čudlíky. Tak když si zmáčkl na čudlík, něco se stalo. A když se nestalo, tak jsi šel a dal jeho autorovi na držku. Ale od doby Microsoftu jsme si zvykli na to, že chyba je přirozená věc. A to je největší dáběl, protože tyhle systémy se nám dostávají do aut. Takže z doby, kdy auta byly technicky precizní a jakákoliv chyba se jim neodpouštěla, tak mají v sobě teď něco, co má chybu jako standart


Ale ono o tomhle nemá cenu diskutovat. Debaty příznívců spalovacích motoru vs. elektro, vegani vs. masožravsi. To nikdy nemá vítěze

-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.01.21 23:53:27:
"Lidi nevědí, co chtějí, dokud jim to neřekneme".. se sice opakuju, ale tehdy se nikdo nepokusit tipnout, kterej chlapík z "automotive" tohle kdysi pravil..

-> Crestik 31.01.21 00:26:04: AHC umřelo a tak jsi se vrátil prudit na virt? 

úplný prorok...a časem třeba i mučedník
Ani ne tak auto, ale to jak je test pojatý a že patřím mezi normální a ne blbece... Potvrzuje tam většinu toho, na co jsem tady už poukazoval a vždy jsem byl odbytý tím, jak to "jde dopředu" ...
- vše ovládané přímo, ideálně otočným voličem
- vypínatelné asistenty natrvalo a ne po každám startu
- krásně tam popisuje zrovna line asist, který tahá do pangejtu (už se mě to taky stalo, nikdy více)
- možnost uživatelsky smazat výměny oleje
- stažení jasu displeje napřímo
- atmosérický motor s kterým se osobně svezu podstaně lépe jak s firemníma naftama
a řada dalšího... Škodovka by se měla začít učit jak to dělat správně, bohužel už i tady jsou lidi co tvrdí, že trh to "takhle chce"... Prd, lidi blbnou a tohle všechno je jim jen podsouváno
- vše ovládané přímo, ideálně otočným voličem
- vypínatelné asistenty natrvalo a ne po každám startu
- krásně tam popisuje zrovna line asist, který tahá do pangejtu (už se mě to taky stalo, nikdy více)
- možnost uživatelsky smazat výměny oleje
- stažení jasu displeje napřímo
- atmosérický motor s kterým se osobně svezu podstaně lépe jak s firemníma naftama
a řada dalšího... Škodovka by se měla začít učit jak to dělat správně, bohužel už i tady jsou lidi co tvrdí, že trh to "takhle chce"... Prd, lidi blbnou a tohle všechno je jim jen podsouváno

-> Eidy: 2018 jsem mohl letět do Indianapolis na 500
Ale dopadlo to jinak...

Nascar jsem viděl naživo v Mostě a je to moc pěkný. Ale pořád je to daleko od trati a neletí tam tam rychle.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.01.21 16:20:26: Tak určitě by to v Mostě bylo zajímavé. Na to bych se klidně jel podívat.
-> MVM 30.01.21 16:41:08: To je škoda, že to takhle dopadlo. Furt by mně to bylo milejší, jet do Německa, než do Ameriky.
-> MVM 30.01.21 16:41:08: To je škoda, že to takhle dopadlo. Furt by mně to bylo milejší, jet do Německa, než do Ameriky.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.01.21 18:43:20: především pořád platí zlatý pravidlo : Radši se blbě vozit, než dobře koukat... 

-> Venca. 30.01.21 18:49:12: ano, loni měly být v Mostě, chystal jsme se s prckem, ale zrušeno, corona...
Jinak nascar se nejaka evropska serie snad porad jezdi, tak muzeme vyrazit

-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.01.21 18:33:55: Hele tohle se tam da najit i dnes, porad to ma volant, pedály i razení, takze bych rekl, ze absolutni kontrolu nad tim autem maji piloti porad. Jen k tomu dostavaj zvenčí spoustu informaci.
Já treba hamiltonovo mimozavodni aktivity taky zrovna neobdivuju, ale umeni na trati predvadi veliky. A je skoda se o to nechat oripravit kvuli ruznym predsudkum...
...ale zas clovek usetri spoustu casu, tech 20 zavodnich vikendu uz nejakej cas zabere
Já treba hamiltonovo mimozavodni aktivity taky zrovna neobdivuju, ale umeni na trati predvadi veliky. A je skoda se o to nechat oripravit kvuli ruznym predsudkum...
...ale zas clovek usetri spoustu casu, tech 20 zavodnich vikendu uz nejakej cas zabere

-> Venca. 30.01.21 18:36:49: ale pánové, já nikde nepsal, že to je dnes nuda. Jen, že mě to nebaví, protože tomu chybí zvuk, emoce, není to jen čistě o umění jezdce/kvalitě techniky. Navíc prezentace toho "nejlepšího" ve mě vyvolává žaludeční nevolnost. Je to asi na dlouhý vyprávění, F1 jsme žil od mala a kdyby byla dobrá nemám důvod od ní odcházet.
Zrovna Vhml tuhle někde psal jak je Nascar o ničem. Já to kdysi taky říkal, ale dnes je tomu přesně naopak. Na Nascar bych šel mnohem raději jak na současnou F1.
Zrovna Vhml tuhle někde psal jak je Nascar o ničem. Já to kdysi taky říkal, ale dnes je tomu přesně naopak. Na Nascar bych šel mnohem raději jak na současnou F1.
-> vhml 30.01.21 18:27:45: Tak co se tyce zavodeni asi byly i lepsi sezony(souboje rosberga s hamiltonem do posledniho zavodu o titul), ale stalo se toho hodne, to zas jo. A taky bylo letos fajn zarazeni spousty trati, kde f1 bezne nejezdi.
Me proste jen drazdi ty reci, jak f1 byla driv super a dnes je to nuda
Me proste jen drazdi ty reci, jak f1 byla driv super a dnes je to nuda

-> Venca. 30.01.21 18:23:46: právě proto mě to Monaco baví i když tam uměl předjíždět na mokru snad jen Senna. Mě jako okruhare bavilo když někdo po chybě či problému začal systematicky stahovat desetiny každou casomiru a hlavně ta absolutní vláda vozu a zvuk. Dnes? Je to jen o tom kdo jak použije rekuperaci a nebo sklopi křídlo. To fakt není nic pro mě a jak říkám, tu slečinku nemůžu ani vystát, takže si nebudu kazit neděle. 

Tak zrovna probehla sezona F1 byla jedna z nejzajímavější za posledni par (desitek) let 
Hlavně plno epic momentu. Pozar Grosjaena, Russell v Mercedesu, první kolo Raikonnena v Portimau, vítězství Gasslyho, defekt Hamiltona v poslednim kole atd atd...
Se obavam ze Netflixu na tuhle sezonu 10 dílů stačit nebude :-)

Hlavně plno epic momentu. Pozar Grosjaena, Russell v Mercedesu, první kolo Raikonnena v Portimau, vítězství Gasslyho, defekt Hamiltona v poslednim kole atd atd...
Se obavam ze Netflixu na tuhle sezonu 10 dílů stačit nebude :-)
-> Tuner#2: No tak zrovna Monaco je obvykle spis spolecenska akce. Me ten zvuk az tak nevadi, na zivo jsem slysel naposled osmivalce a to bylo hezky. Ale jinak radsi preferuju souboje na trati a tech bych rekl, je ted vyrazne vice nez za doby Schumachera. A ono taky clovek dost zapomina

-> Venca. 30.01.21 18:09:06: Asi takhle... Občasně jsme se díval, Monaco jsme třeba do loňska nevynechal ani jednou, ale poslední kauzy včetně nutného přebarveni stříbrných šípů mě to fakt znechutili nadobro. Ale neboj, sleduji i pozitivní reakce, že se něco děje na trati, ale to není to proč bych na to koukal. Díval jsme se v době, kdy to Senna a nebo později Schumi vyhrál start stop, ale mělo to koule a ten zvuk byl nádherný i v TV... Dnes rozhodně ne.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.01.21 16:20:26: Jasně, chapu, nevidels to, ale hodnotíš
Ono u tech nascar bude hezke, ze se clovek dostane takhle blizko k trati, zatimco u f1 se obvykle stoji vyrazne dal.
No uz aby se zase jezdilo, vyrazil bych na oboji

Ono u tech nascar bude hezke, ze se clovek dostane takhle blizko k trati, zatimco u f1 se obvykle stoji vyrazne dal.
No uz aby se zase jezdilo, vyrazil bych na oboji

-> MVM: myslím že tam teď testují autonomní auta, ne?
-> růža 30.01.21 13:02:55: V Evropě je tady kousek od hranic nad Drážďany okruh Eurospeedway Lausitz. Ja tam jezdil každoročně aspoň 3x na testy unitr oválu je klasický okruh. Je to triovál ..relativně mladý okruh v měsíční krajině v zemu nikoho, na kterým se závodila1x Indycar serie, chtěli jet zavody v Evropě. Od ty doby to monstrum spíš zeje prázdnotou..
Alex Zanardi tam tenkrát mel nehodu a přišel o nohy. Takze oval tu je,ale už tak dva roky ten areál vzala pod sebe Dekra, která ma vedle testovací vysokorychlostní ovál, kde se zabil pro změnu Alboretto v prototypu Audi...
Tak se na Lausitzu moc nejezdí ..
Alex Zanardi tam tenkrát mel nehodu a přišel o nohy. Takze oval tu je,ale už tak dva roky ten areál vzala pod sebe Dekra, která ma vedle testovací vysokorychlostní ovál, kde se zabil pro změnu Alboretto v prototypu Audi...
Tak se na Lausitzu moc nejezdí ..
-> dragon_cb_cz 30.01.21 15:50:50: Oval z betonom namiesto kacirku...je len pre magorov /v dobrom slova zmysle/
Je to peklo a za kazdu chybu sa plati.
Je to peklo a za kazdu chybu sa plati.
-> růža 30.01.21 13:02:55: měli jet i v Mostě, nějaké testy i proběhli, ale tam to pojede 200 na cílové rovině. I tak to bude slušný zážitek. Stejně jako staré formule na kterých jsem tam několikrát byl. V TV bych na to nekoukal, ale na tribuně je to zážitek mimo jiné informace kvůli tomu zvuku, který telefonem nepřeneseš.
-> Venca. 30.01.21 15:14:56: nekoukam od dob Schumachera, protože když tam tomu vládne ta slečinka co prebarvil stříbrné šípy na černo, tak se mě definitivně otevřela kudla v kapse a pomyslně jsme ji do F1 zapichnul. Nicméně naživo bude Nascar neskutečný maso narozdil od těch současných F1 vysavačů.
-> Venca. 30.01.21 15:14:56: nekoukam od dob Schumachera, protože když tam tomu vládne ta slečinka co prebarvil stříbrné šípy na černo, tak se mě definitivně otevřela kudla v kapse a pomyslně jsme ji do F1 zapichnul. Nicméně naživo bude Nascar neskutečný maso narozdil od těch současných F1 vysavačů.
-> Venca.: Já nesleduju ani jedno, Nascar jsem nějak nikdy nechápal, ale musím uznat, že to video -> Tuner#2 - zrušená registrace 30.01.21 12:15:31: mě přinutilo trochu zapřemýšlet... podle mě to nejde úplně srovnávat, je to něco jako slalom a sjezd ve alpském lyžování. Na první pohled to má hodně společného, ale ve výsledku je to skoro jinej sport...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.01.21 10:15:35: Jako kraval to dělá hezkej, pro piloty to urcitě bude velkej zážitek, ale srovnavat to s f1? Koukam(v televizi) na oboji a zavod nascar malokdy dokazu dokoukat. Zatimco v f1 je za rok tak max. 5 zavodu, ktery stojej za hovno, ale jinak je to pekny pokoukani, rozhodne napinavejsi nez pred 15-20 lety.
-> Tuner#2: To je neskutečný
Akorát předpokládám, že se to dá zažít jen v USA. Koukal jsem, že se sice jezdí evropská série, ale bez oválu to asi nebude úplně ono.

-> Tuner#2: To je dost hustý.
-> U-Geen 30.01.21 01:41:11: Paráda. Ty tlumiče musí dostávat hodně na prdel.
-> Jarda/felda 30.01.21 04:31:18: Takže jde spíš o párek a pivo, než nějaký auta jo
-> Tuner#2: Mě NASCAR nikdy nic neříkal, ale poslední dobou, když všude vidím jen elektrojebky nebo samé tříválce, tak mě to naopak začíná bavit. A ještě když mluvíš o té tlakové vlně... musí to být super.
Naopak ta F1 u mě rok od roku klesá na popularitě.
-> Jarda/felda 30.01.21 04:31:18: Takže jde spíš o párek a pivo, než nějaký auta jo

-> Tuner#2: Mě NASCAR nikdy nic neříkal, ale poslední dobou, když všude vidím jen elektrojebky nebo samé tříválce, tak mě to naopak začíná bavit. A ještě když mluvíš o té tlakové vlně... musí to být super.
Naopak ta F1 u mě rok od roku klesá na popularitě.
-> růža 30.01.21 01:04:43: NASCAR musí být super, ten zvuk když startuje celé pole, to musí být husina + pokud jsi někde níže, tak ta tlaková vlna když celé pole jede 350km/h vedle Tebe je mazec. Je to větší show než celá současná F1...
-> Eidy 29.01.21 22:35:58: Koukni na Youtube na B is for Build, stavi neco podobneho pro Lambo Huracan, vypada to docela zajimave...
-> Jarda/felda: Jo, to bude podobný, že spousta lidí u hokeje čeká na bitku
-> růža 30.01.21 01:04:43: u NASCAR půjde spíš o tu atmosféru na tribuně a čekání na bouracku 

-> MVM: Tak pořád vycházím z toho, že na tom může lidi bavit pouze to, že se to chová jak RC model. Vylítne, dopadne a jede dál, což s běžným/závodním autem udělat moc nejde.
Na druhou stranu, v některém podcastu na autokult CZ se bavili o nascar a popsal to, tuším moderátor Eliáš, jako něco úžásného, co si, jako dívák od televize, neuměl představit.
Takže možná je i tohle v reálu docela prdel.
Na druhou stranu, v některém podcastu na autokult CZ se bavili o nascar a popsal to, tuším moderátor Eliáš, jako něco úžásného, co si, jako dívák od televize, neuměl představit.
Takže možná je i tohle v reálu docela prdel.
-> růža: Tak kouzlo jedině asi v tom,že je to šíleně ujetý,na asfalt a okruhy nevhodný, překoňovany, velkej motor,řve to a prijde na to spousta diváků.
Něco jako závody tahačů v Evropě...
Nesmysly ve kterých se otočí penize a přitáhne to lidi.
Něco jako závody tahačů v Evropě...
Nesmysly ve kterých se otočí penize a přitáhne to lidi.
V čem vůbec tkví kouzlo těchlech aut? předpokládám, způsob francouzkých podvozků alá měkké pružiny a tvrdé tlumiče. Samozřemě vše s dlouhým zdvihem a taky velký rozchod kol. Mám pravdu??
-> Eidy: to zcela chapu, videa ze skoků těhle auto jsou fascinující :-)
-> Eidy 29.01.21 22:50:25: Také se mě to svým způsobem líbí, ty podvozky jsou neskutečný a jak to jezdí po třech je boží. 

-> Tuner#2: Tak to zase nee. Ale co to všechno zvládne, je neuvěřitelný. Jezdit s tím do práce a po městě by byla hlína. Vždycky se mi líbil Hummer H1 a po svezení v tom se mi líbí ještě víc. A tohle je taková závodní H1. Vlastně by mohli zrušit všechny silnice. 

-> Eidy: Srandovní, jak to působí neohrabaně - asi jako slůňata v ringu
Taky je hezky vidět, jak to má kdo vyvážené - na ty hupy je to celkem důležité (viz ten druhej (modrej), jak má rozmlácenej čumák od dopadů nebo ten žlutej, co furt dopadá na levé zadní kolo...

Taky je hezky vidět, jak to má kdo vyvážené - na ty hupy je to celkem důležité (viz ten druhej (modrej), jak má rozmlácenej čumák od dopadů nebo ten žlutej, co furt dopadá na levé zadní kolo...
-> Eidy 29.01.21 22:35:58: ani Kóču? 

-> MVM 29.01.21 18:54:34: děkuji.
Zamítnuté přispívání mají:
- Sp4rc0 (udělil Hurdis), důvod: