Motorkáři sobě

prohledat
3287 příspěvků (zobrazeno 3051 až 3100) od 06.08.2009 do 01.12.2024, založil/a m8rinek
řadit dle data
15:47:38
02.03.2010
m8rinek
-> Luboš: jo jo taky si časem chci koupit jeany na cestu do školy, protože pařit se v kůži nemá smysl a zas v případě pádu aspoň trochu kevlar ochrání kůži. Já to jinak mam všechno každá pes jiná ves (bunda Nazran, kalhoty Probiker, boty Tronic, helma KBC, páteřák Knox, rukavice MBW), na druhou stranu mě to stálo zlomek než kdybych to kupoval v obchodě, ale nemam záruku (až na helmu a rukavice).
15:44:47
02.03.2010
Luky
Já si včera koupil tohle: www.padana.cz/katalog/... /krunyr-5.html

Tak jsem zvědavej až to otestuju. Teda nemyslim nějak ultimativně, spíš až se v tom svezu 3

Ty kevlarový džíny nevypadají marně, tak nějak jsem si vždycky myslel že taková sranda vyjde výrazně dráž. Jen mě překvapuje že nemají pobočku v celym širym plzeňskym kraji... 9 Ale budu nad tim přemýšlet, právě kvuli cestám do práce



-> m8rinek: Mít motorku naštorc silnice je právě to nejlepší, moc mě baví výjezdy ze špíny na asfalt, kde gumuju docela daleko a příjemně u toho kontruju 1
15:36:31
02.03.2010
Luboš
-> m8rinek: před měsícem jsem od nich koupil kalhoty, tak jsem na ně v létě zvědavej. Budou příjemnější cesty do práce.

www.m-b-w.cz/7141-KEVLAR- JEANS



ještě se chystám pro bundu, taky na léto

www.m-b-w.cz/7107-AIR-n-D RY
15:07:31
02.03.2010
m8rinek
Jinak jsem si dnes udělal radost s novejma rukavicema (starý jsou někde v hajzlíčku :/)

www.m-b-w.cz/7156-RAPTOR Vypadaj supr, tak snad vydržej, klokan je moc příjemnej a lehkej :))).



A k performance tůni :P. Pořád shánim nastavitelnej předek z CBR6 okolo roku 98 vč kola:). Přecijen mít zadek z VFR s gumou 160-180 a předek 110 není ideal :(. Zadní tlumič mam zrepasovanej z CBR9, ale ještě musí ven kvuli většímu předepnutí pružiny:).
14:55:49
02.03.2010
m8rinek
-> Luky.: hele zatim nevim, jen mi to přijde, že to podává ve 4t. stejnej výkon jako předtim na plno :D (což je u lemry cca 7+). Ale je tu zima a neni jak pořádně testovat, navíc tu je všude fůra ,,kdomisvítídoksichtu,, :/. Při neopatrnym vrknutí o plyn mam motorku na štorc silnice :D, ale to je díky tomu, že pneu nemá žádnej grip :(. Takže zatim žádná střelba, ale je cejtit, že spodek je proti vršku mrtvola, protože od 3-4t. se teprva začínaj dít věci:), jen to je zatim zakázaný ovoce :(. Chce to aspoň 500km najet v klídku. Pak mě čeká pořešit svod na Termignoni, KNko filtr, Dynojet sadu ať se to nastaví tak jak má :).
14:45:48
02.03.2010
Luky
Já asi 65. Se starým 6

A jaké jsou poznatky z performenc tuningu? 1
14:36:02
02.03.2010
m8rinek
Já už mam nakrouceno prvních 80km s novym motorem...
14:25:46
02.03.2010
Luky
Já se o víkendu projel po polích a lukách, namočil loňský bláto a motorku konečně umyl a zazimoval 3
11:41:21
02.03.2010
Luboš
Tak holky dostaly na novou sezonu nový parkování. Zase pronájem, ale lepší a blíž. O víkendu jsem je přestěhoval.
zvětšit Motorkáři sobě - obrázek od Luboš vložen 02.03.2010 11:41:21
upraveno 1x, naposled 02.03.2010 11:42:01
14:29:43
18.01.2010
m8rinek
-> Luboš: no já mam asi pokroucený měřítka bo jsem toho na Hawkoj sjezdil víc než na 350/354 za několik let :D
14:18:46
18.01.2010
Luboš
-> m8rinek: loni byla krize, nenajel jsem víc jak 4tis km
13:49:59
18.01.2010
m8rinek
-> Luboš: mě loňskej rok vyšel hezky, spíš na jaře místo ježdění budu dolaďovat motor, na jednu stranu se na to těšim, na druhou bych raděj jezdil...
13:47:28
18.01.2010
Luboš
-> m8rinek: nápodobně.

Snad to bude lepší než loni.
13:44:41
18.01.2010
m8rinek
-> Luboš: no tak hodně km bez nehody ;)
13:40:43
18.01.2010
Luboš
-> m8rinek: pomsta to není, ale žádný rozmazlování, startér bude až v dalším levelu 3

s výškou to není nejhorší, sice trochu na špičkách, ale obě nohy na zemi.

Na GSu jezdila v autoškole a přijde mi to zhruba nastejno.
13:00:26
18.01.2010
m8rinek
-> Luboš: a jak je na tom milá s výškou? Přecijen MZ je vejš než GS. Jinak si myslim, že to je do začátku dobrá volba, jen pro holku trochu pomsta :))). Přecijen sednu, otočim klíčkem a zmáčknu knoflík je rozdíl o proti nakopávačce :))).



I když nějakej zkafovanej youngtimer jedině s nakopávajdou, to je jiná než starter :))). Případně bez nakopávačky na roztlačovanou :D
12:54:45
18.01.2010
Luboš
-> m8rinek: nemyslel jsem ani tak výkon, jako spíš kila. MZ má 110kg, GS odhadem 180kg a má láska 50kg i s botama a helmou 1 Jen ať se učí na něčem lehoučkým.

A pak, budem jezdit spolu, aspoň si zetka zase trochu pojezdí a mladou nebude štvát, že bych na ni pořád někde čekal a jela by sama.
12:19:48
18.01.2010
m8rinek
-> Luboš: GS je mrtvola, to by zvládla ;). Otázka je jak se tomu bude věnovat no, dneska MZ není na nějaký dlouhý vyjížďky, aby ji to neotrávilo. MZ bych nechal na stunt :D
12:18:00
18.01.2010
Luboš
-> m8rinek: je to lepší než nějaká čínská 125ka a tahle má navíc i servisní knížku 4

mladá doteď nejezdila, takže GS by bylo moc, ale počítám tak za 2 sezony přijde nějaká pětistovka.
11:57:15
18.01.2010
m8rinek
-> Rooney: tu je deník www.motorkari.cz/moto-den ik?muid=44188... ;)



-> Luboš: to je asi dobrá volba, MZ umí docela uhánět. I když GS je sic o něco dražší, ale je to víc taková holčičí motka :)))
08:12:21
18.01.2010
Luboš
z druhé strany
zvětšit Motorkáři sobě - obrázek od Luboš vložen 18.01.2010 08:12:21
08:00:43
18.01.2010
Luboš
sobotní nákup, pro mladou na začátek
zvětšit Motorkáři sobě - obrázek od Luboš vložen 18.01.2010 08:00:43
09:32:07
15.01.2010
Jindas
09:31:38
15.01.2010
Jindas
Mam ho uz 12 let:D po tatovi:D a ted se hadejte kdo ma lepsi stroj:D
zvětšit Motorkáři sobě - obrázek od Jindas vložen 15.01.2010 09:31:38
09:27:15
15.01.2010
Rooney - zrušená registrace
-> m8rinek: ty voe, pěkně a na jaké motce? Fichtl to a si nebude 1
22:44:41
14.01.2010
m8rinek
-> Rooney: tak to nevim :( mě GO motoru vyšla na 21950Kč
07:22:11
07.01.2010
Rooney - zrušená registrace
-> m8rinek: ted mě tak napadlo, kdyby se ty sedla zaklepávaly, tak to by se vůle zmenšila ne?

Mě se právě vůle zvětšuje....to jen tak pro zajimavost 1

Asi nato zase vletím a rozhodím to komplet, hlavně ať to není hlavou, to by byla slušná pálka 8

Ale co no, už do toho motoru zahučelo za tu go 7000,- tak to spravit musím..8
07:17:55
07.01.2010
Rooney - zrušená registrace
-> m8rinek: jen sem je lehce zabrousil, jsou v pohodě.
22:26:06
06.01.2010
m8rinek
-> vhml: tomu nevěřim, že by to někdo několikrát špatně dotáhl.



-> Rooney: nedělal jsi při GO sedla? nezaklepávaj se?
20:05:52
06.01.2010
Rooney - zrušená registrace
-> m8rinek: jj, rozhodí se vůle na ventilech

-> vhml: kontra matky jsem kontroloval a nepovlují se
15:40:55
06.01.2010
vhml
-> Rooney: nevím jak to vypadá na motorce, ale na škodovce by mohli být povolené ty kontra matice na červíku
15:12:53
06.01.2010
m8rinek
-> Rooney: Jako že se rozhází ventilová vůle? Co sedla?
13:32:51
06.01.2010
Rooney - zrušená registrace
Mno, ja mam taky malý problém s mašinou, k vůli kterému nejezdím už 1/2 roku.

Do doby než se udělala GO tak to bylo v poho, ale po GO to už začlo blbnout.

Pro upřesnění je to Suzuki DR600, GO bylo: píst Wiseco, renovace vačky a vahadel a rozvoďák.

Po složení vše ok, jezdilo to 2 dny a pak se rozštelovaly ventily, řikam si ok sedlo si to, tak sem je seřídil a za 2dny zase to same, a tak se to opakovalo ještě 2x.

Tak sem rozhodil hlavu, kouknu na vačku - ok, vahadla taky - ok, pak sem to zase složil, pošteloval a za 2dny se problém opakoval. Od té doby to leží v garáži, pač nato nemám nervy.

Nevím čím by tohle mohlo být. Nemá někdo nějaký nápad? 12
upraveno 1x, naposled 06.01.2010 13:34:23
12:07:15
06.01.2010
CHIP
-> petr s: Muzou treba i potrebovat maly tlak .. ale kam by se ten benzin s nich ztratil .. kdyz niz nez ony je jenom ta pumpa .. a ta je plna benzinu .. to by nekde muselo odtikat .. odkapavat .. coz nedela .. tohle je zahada ..

-> m8rinek: Je to samozrejme nekapotaz .. uplnej nahac .. vsak se muzes podivat na mojich strankach .. chip.zde.cz/
11:29:41
06.01.2010
m8rinek
-> CHIP: tak jestli to je ještě nekapotáž tak v tom případě boží stroj, ale viděl bych to pořád na pumpu ;)



jinak doporučuju tyhle dokumenty o vzniku a historii motocyklovejch značek

www.motorkari.cz/forum-de tail?ft=78260&a...
11:25:38
06.01.2010
petr s
-> CHIP: Ale karburátory mohou potřebovat nějaký malý tlak aby byla hladina jak má být
11:22:53
06.01.2010
CHIP
-> m8rinek: Odparit? .. za 7 dni se odpari? .. deci benzinu ? Nesmysl .. Je to rok 76
11:21:16
06.01.2010
m8rinek
-> CHIP: taky pravda, nemůže se nějakym způsobem odpařit?



Mmch co to je za rok, že je to veterán?
11:19:13
06.01.2010
CHIP
-> m8rinek: No .. vradit tam elektrickou pumpu .. no .. to by snad slo .. ale vzhledem k tomu ze to je veteran .. chtel bych zachovat tuhle .. no .. ona repasnout nejde .. k te membrane se nedostanes .. Ludek to sice nejak udelal .. ale musel odvrtat ruzny veci ,.. a pak si stejne koupil novou.

Jinak .. jak muze ten benzin z tech karburatoru spadnout .. kdyz nadrz je nad karburatorama .. niz nez karburatory je jenom ta pumpa .. a ta je po vypnuti motoru plna benzinu .. kam by to spadlo, ten benzin ?
11:13:38
06.01.2010
m8rinek
-> CHIP: takže GW má pumpu mechanickou? Co tam místo ní vřadit elektrickou třeba z CBR? Nebo ji repásnout...
10:42:12
06.01.2010
CHIP
-> petr s: Jak to vyresit, kdyz nemam moznost rucne ten benzin nacerpat ? Vytahnout hadicku z pumpy co vede ke karburatorum a nalit do ni benzin ? To taky muzu slusne ulejt.
upraveno 1x, naposled 06.01.2010 10:42:44
10:36:15
06.01.2010
petr s
-> CHIP: Tak to bude ono
10:35:18
06.01.2010
CHIP
-> petr s: Mezi nadrzi a karburatorama je prave mechanicka pumpa .. a ta to podle me nepousti a drzi to.
10:33:39
06.01.2010
petr s
-> CHIP: Ale zase by to mělo samospádem natéct
10:32:02
06.01.2010
CHIP
-> Luky.: Hmm .. hmm .. to je rada .. panecku .. nemam AC pumpu, to je tak za prve a zadny jiny zpusob jak potlacit benzin do karbcu nemam. Premyslel jsem ze bych na vrakaci koupil takovej ten balonek, co meli stary dieslovy auta na potlaceni nafty .. ale zatim jsem to nikde nenasel 10.
10:26:17
06.01.2010
Luky
-> CHIP: Spadne hladina v karburátorech zřejmě? Takže jako u škodovky - otevřít kapotu, zamrdlat s AC pumpou a jedeš 1
10:22:51
06.01.2010
CHIP
Motorkari .. tak ja mam takovou otazku do plena .. pro odborniky a znalce.

Muj Goldwing, pokud stoji dyl jak dejme tomu 7 dni, tak nastartovat ho je nadlidskej ukol. Jenom toci motorem, ale nic .. az treba na pate otoceni zacne blafat jako by na dva valce a treba na sedme poprve chytne.

Pokud stoji den dva, nebo tri .. prijdu .. a nastrartuju na poprve jako nic.

Sam mam teorii, cim je to zpusobene .. ale rad bych znal i vas nazor .. motocykl je vybaven ctyrmi karburatory, mechanicky ovladanymi, vcetne mechanickeho ovladaní sytice. Upozornuji, ze benzin si pred startovanim pustim, sytic vytahnu naplno, a to pri kazdem studenem startu.

Tak .. kdo ma nejakou teorii ?
upraveno 1x, naposled 06.01.2010 10:24:10
09:25:07
06.01.2010
Fén
By mě zajímalo, kdo je tu na tom lépe. :o)



www.biker.cz/motovideo/ka cenka-a-r1-pokracovani-499
20:32:22
24.12.2009
m8rinek
jinak vše je v deníku, cena repase takovýhleho motoru je cca 15-20tkc



-písty+výbrus 8000

-rozvody 3200

-spojka 2000

-repase hlav 1000

-u mě i klika s ojnicema (jetý ale supr z DE) 2000



+složení bude cca 5



no a při tom jsem ještě pořídil nový desky, přední blatník, dal zrepasovat zadní tlumič z cbr9 a ještě asi tisíc věcí co jsem zapomněl, takže jsem totálně bez peněz, ale motka je jak nová, jen přišla na víc peněz než nákupní cena...
20:26:29
24.12.2009
m8rinek
-> Luky.: krom GO, mam vrtání 82 místo 79 a KP 11/1 místo 9,4/1, kovaný písty Wiseco, pak přibude KN a otevřenej lauf a až bude zajeto tak sada od Dynojetu, se kterou lze na tomhle motoru získat nějaký 4k



Jenže můj výslednej objem 696ccm už dávno máš a na Africu tušim Wiseco nedělá performance písty, jde o to, že na Hawkoj jezděj začátečníci v USA okruhy



89hp Honda Hawk GT
Extreme Tyres