skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motorkáři sobě
-> Luboš: jo jo taky si časem chci koupit jeany na cestu do školy, protože pařit se v kůži nemá smysl a zas v případě pádu aspoň trochu kevlar ochrání kůži. Já to jinak mam všechno každá pes jiná ves (bunda Nazran, kalhoty Probiker, boty Tronic, helma KBC, páteřák Knox, rukavice MBW), na druhou stranu mě to stálo zlomek než kdybych to kupoval v obchodě, ale nemam záruku (až na helmu a rukavice).
Já si včera koupil tohle: www.padana.cz/katalog/...
/krunyr-5.html
Tak jsem zvědavej až to otestuju. Teda nemyslim nějak ultimativně, spíš až se v tom svezu
Ty kevlarový džíny nevypadají marně, tak nějak jsem si vždycky myslel že taková sranda vyjde výrazně dráž. Jen mě překvapuje že nemají pobočku v celym širym plzeňskym kraji...
Ale budu nad tim přemýšlet, právě kvuli cestám do práce
-> m8rinek: Mít motorku naštorc silnice je právě to nejlepší, moc mě baví výjezdy ze špíny na asfalt, kde gumuju docela daleko a příjemně u toho kontruju![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Tak jsem zvědavej až to otestuju. Teda nemyslim nějak ultimativně, spíš až se v tom svezu
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ty kevlarový džíny nevypadají marně, tak nějak jsem si vždycky myslel že taková sranda vyjde výrazně dráž. Jen mě překvapuje že nemají pobočku v celym širym plzeňskym kraji...
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> m8rinek: Mít motorku naštorc silnice je právě to nejlepší, moc mě baví výjezdy ze špíny na asfalt, kde gumuju docela daleko a příjemně u toho kontruju
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> m8rinek: před měsícem jsem od nich koupil kalhoty, tak jsem na ně v létě zvědavej. Budou příjemnější cesty do práce.
www.m-b-w.cz/7141-KEVLAR- JEANS
ještě se chystám pro bundu, taky na léto
www.m-b-w.cz/7107-AIR-n-D RY
www.m-b-w.cz/7141-KEVLAR- JEANS
ještě se chystám pro bundu, taky na léto
www.m-b-w.cz/7107-AIR-n-D RY
Jinak jsem si dnes udělal radost s novejma rukavicema (starý jsou někde v hajzlíčku :/)
www.m-b-w.cz/7156-RAPTOR Vypadaj supr, tak snad vydržej, klokan je moc příjemnej a lehkej :))).
A k performance tůni :P. Pořád shánim nastavitelnej předek z CBR6 okolo roku 98 vč kola:). Přecijen mít zadek z VFR s gumou 160-180 a předek 110 není ideal :(. Zadní tlumič mam zrepasovanej z CBR9, ale ještě musí ven kvuli většímu předepnutí pružiny:).
www.m-b-w.cz/7156-RAPTOR Vypadaj supr, tak snad vydržej, klokan je moc příjemnej a lehkej :))).
A k performance tůni :P. Pořád shánim nastavitelnej předek z CBR6 okolo roku 98 vč kola:). Přecijen mít zadek z VFR s gumou 160-180 a předek 110 není ideal :(. Zadní tlumič mam zrepasovanej z CBR9, ale ještě musí ven kvuli většímu předepnutí pružiny:).
-> Luky.: hele zatim nevim, jen mi to přijde, že to podává ve 4t. stejnej výkon jako předtim na plno :D (což je u lemry cca 7+). Ale je tu zima a neni jak pořádně testovat, navíc tu je všude fůra ,,kdomisvítídoksichtu,, :/. Při neopatrnym vrknutí o plyn mam motorku na štorc silnice :D, ale to je díky tomu, že pneu nemá žádnej grip :(. Takže zatim žádná střelba, ale je cejtit, že spodek je proti vršku mrtvola, protože od 3-4t. se teprva začínaj dít věci:), jen to je zatim zakázaný ovoce :(. Chce to aspoň 500km najet v klídku. Pak mě čeká pořešit svod na Termignoni, KNko filtr, Dynojet sadu ať se to nastaví tak jak má :).
Já asi 65. Se starým
A jaké jsou poznatky z performenc tuningu?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
A jaké jsou poznatky z performenc tuningu?
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Já už mam nakrouceno prvních 80km s novym motorem...
Já se o víkendu projel po polích a lukách, namočil loňský bláto a motorku konečně umyl a zazimoval ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tak holky dostaly na novou sezonu nový parkování. Zase pronájem, ale lepší a blíž. O víkendu jsem je přestěhoval.
-> Luboš: no já mam asi pokroucený měřítka bo jsem toho na Hawkoj sjezdil víc než na 350/354 za několik let :D
-> m8rinek: loni byla krize, nenajel jsem víc jak 4tis km
-> Luboš: mě loňskej rok vyšel hezky, spíš na jaře místo ježdění budu dolaďovat motor, na jednu stranu se na to těšim, na druhou bych raděj jezdil...
-> m8rinek: nápodobně.
Snad to bude lepší než loni.
Snad to bude lepší než loni.
-> Luboš: no tak hodně km bez nehody ;)
-> m8rinek: pomsta to není, ale žádný rozmazlování, startér bude až v dalším levelu
s výškou to není nejhorší, sice trochu na špičkách, ale obě nohy na zemi.
Na GSu jezdila v autoškole a přijde mi to zhruba nastejno.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
s výškou to není nejhorší, sice trochu na špičkách, ale obě nohy na zemi.
Na GSu jezdila v autoškole a přijde mi to zhruba nastejno.
-> Luboš: a jak je na tom milá s výškou? Přecijen MZ je vejš než GS. Jinak si myslim, že to je do začátku dobrá volba, jen pro holku trochu pomsta :))). Přecijen sednu, otočim klíčkem a zmáčknu knoflík je rozdíl o proti nakopávačce :))).
I když nějakej zkafovanej youngtimer jedině s nakopávajdou, to je jiná než starter :))). Případně bez nakopávačky na roztlačovanou :D
I když nějakej zkafovanej youngtimer jedině s nakopávajdou, to je jiná než starter :))). Případně bez nakopávačky na roztlačovanou :D
-> m8rinek: nemyslel jsem ani tak výkon, jako spíš kila. MZ má 110kg, GS odhadem 180kg a má láska 50kg i s botama a helmou
Jen ať se učí na něčem lehoučkým.
A pak, budem jezdit spolu, aspoň si zetka zase trochu pojezdí a mladou nebude štvát, že bych na ni pořád někde čekal a jela by sama.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
A pak, budem jezdit spolu, aspoň si zetka zase trochu pojezdí a mladou nebude štvát, že bych na ni pořád někde čekal a jela by sama.
-> Luboš: GS je mrtvola, to by zvládla ;). Otázka je jak se tomu bude věnovat no, dneska MZ není na nějaký dlouhý vyjížďky, aby ji to neotrávilo. MZ bych nechal na stunt :D
-> m8rinek: je to lepší než nějaká čínská 125ka a tahle má navíc i servisní knížku
mladá doteď nejezdila, takže GS by bylo moc, ale počítám tak za 2 sezony přijde nějaká pětistovka.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
mladá doteď nejezdila, takže GS by bylo moc, ale počítám tak za 2 sezony přijde nějaká pětistovka.
-> Rooney: tu je deník www.motorkari.cz/moto-den
ik?muid=44188... ;)
-> Luboš: to je asi dobrá volba, MZ umí docela uhánět. I když GS je sic o něco dražší, ale je to víc taková holčičí motka :)))
-> Luboš: to je asi dobrá volba, MZ umí docela uhánět. I když GS je sic o něco dražší, ale je to víc taková holčičí motka :)))
Mam ho uz 12 let:D po tatovi:D a ted se hadejte kdo ma lepsi stroj:D
-> m8rinek: ty voe, pěkně a na jaké motce? Fichtl to a si nebude ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Rooney: tak to nevim :( mě GO motoru vyšla na 21950Kč
-> m8rinek: ted mě tak napadlo, kdyby se ty sedla zaklepávaly, tak to by se vůle zmenšila ne?
Mě se právě vůle zvětšuje....to jen tak pro zajimavost
Asi nato zase vletím a rozhodím to komplet, hlavně ať to není hlavou, to by byla slušná pálka
Ale co no, už do toho motoru zahučelo za tu go 7000,- tak to spravit musím..![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Mě se právě vůle zvětšuje....to jen tak pro zajimavost
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Asi nato zase vletím a rozhodím to komplet, hlavně ať to není hlavou, to by byla slušná pálka
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Ale co no, už do toho motoru zahučelo za tu go 7000,- tak to spravit musím..
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> m8rinek: jen sem je lehce zabrousil, jsou v pohodě.
-> vhml: tomu nevěřim, že by to někdo několikrát špatně dotáhl.
-> Rooney: nedělal jsi při GO sedla? nezaklepávaj se?
-> Rooney: nedělal jsi při GO sedla? nezaklepávaj se?
-> m8rinek: jj, rozhodí se vůle na ventilech
-> vhml: kontra matky jsem kontroloval a nepovlují se
-> vhml: kontra matky jsem kontroloval a nepovlují se
-> Rooney: nevím jak to vypadá na motorce, ale na škodovce by mohli být povolené ty kontra matice na červíku
-> Rooney: Jako že se rozhází ventilová vůle? Co sedla?
Mno, ja mam taky malý problém s mašinou, k vůli kterému nejezdím už 1/2 roku.
Do doby než se udělala GO tak to bylo v poho, ale po GO to už začlo blbnout.
Pro upřesnění je to Suzuki DR600, GO bylo: píst Wiseco, renovace vačky a vahadel a rozvoďák.
Po složení vše ok, jezdilo to 2 dny a pak se rozštelovaly ventily, řikam si ok sedlo si to, tak sem je seřídil a za 2dny zase to same, a tak se to opakovalo ještě 2x.
Tak sem rozhodil hlavu, kouknu na vačku - ok, vahadla taky - ok, pak sem to zase složil, pošteloval a za 2dny se problém opakoval. Od té doby to leží v garáži, pač nato nemám nervy.
Nevím čím by tohle mohlo být. Nemá někdo nějaký nápad?![12](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/12.gif)
Do doby než se udělala GO tak to bylo v poho, ale po GO to už začlo blbnout.
Pro upřesnění je to Suzuki DR600, GO bylo: píst Wiseco, renovace vačky a vahadel a rozvoďák.
Po složení vše ok, jezdilo to 2 dny a pak se rozštelovaly ventily, řikam si ok sedlo si to, tak sem je seřídil a za 2dny zase to same, a tak se to opakovalo ještě 2x.
Tak sem rozhodil hlavu, kouknu na vačku - ok, vahadla taky - ok, pak sem to zase složil, pošteloval a za 2dny se problém opakoval. Od té doby to leží v garáži, pač nato nemám nervy.
Nevím čím by tohle mohlo být. Nemá někdo nějaký nápad?
![12](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/12.gif)
-> petr s: Muzou treba i potrebovat maly tlak .. ale kam by se ten benzin s nich ztratil .. kdyz niz nez ony je jenom ta pumpa .. a ta je plna benzinu .. to by nekde muselo odtikat .. odkapavat .. coz nedela .. tohle je zahada ..
-> m8rinek: Je to samozrejme nekapotaz .. uplnej nahac .. vsak se muzes podivat na mojich strankach .. chip.zde.cz/
-> m8rinek: Je to samozrejme nekapotaz .. uplnej nahac .. vsak se muzes podivat na mojich strankach .. chip.zde.cz/
-> CHIP: tak jestli to je ještě nekapotáž tak v tom případě boží stroj, ale viděl bych to pořád na pumpu ;)
jinak doporučuju tyhle dokumenty o vzniku a historii motocyklovejch značek
www.motorkari.cz/forum-de tail?ft=78260&a...
jinak doporučuju tyhle dokumenty o vzniku a historii motocyklovejch značek
www.motorkari.cz/forum-de tail?ft=78260&a...
-> CHIP: Ale karburátory mohou potřebovat nějaký malý tlak aby byla hladina jak má být
-> m8rinek: Odparit? .. za 7 dni se odpari? .. deci benzinu ? Nesmysl .. Je to rok 76
-> CHIP: taky pravda, nemůže se nějakym způsobem odpařit?
Mmch co to je za rok, že je to veterán?
Mmch co to je za rok, že je to veterán?
-> m8rinek: No .. vradit tam elektrickou pumpu .. no .. to by snad slo .. ale vzhledem k tomu ze to je veteran .. chtel bych zachovat tuhle .. no .. ona repasnout nejde .. k te membrane se nedostanes .. Ludek to sice nejak udelal .. ale musel odvrtat ruzny veci ,.. a pak si stejne koupil novou.
Jinak .. jak muze ten benzin z tech karburatoru spadnout .. kdyz nadrz je nad karburatorama .. niz nez karburatory je jenom ta pumpa .. a ta je po vypnuti motoru plna benzinu .. kam by to spadlo, ten benzin ?
Jinak .. jak muze ten benzin z tech karburatoru spadnout .. kdyz nadrz je nad karburatorama .. niz nez karburatory je jenom ta pumpa .. a ta je po vypnuti motoru plna benzinu .. kam by to spadlo, ten benzin ?
-> CHIP: takže GW má pumpu mechanickou? Co tam místo ní vřadit elektrickou třeba z CBR? Nebo ji repásnout...
-> petr s: Jak to vyresit, kdyz nemam moznost rucne ten benzin nacerpat ? Vytahnout hadicku z pumpy co vede ke karburatorum a nalit do ni benzin ? To taky muzu slusne ulejt.
-> CHIP: Tak to bude ono
-> petr s: Mezi nadrzi a karburatorama je prave mechanicka pumpa .. a ta to podle me nepousti a drzi to.
-> CHIP: Ale zase by to mělo samospádem natéct
-> Luky.: Hmm .. hmm .. to je rada .. panecku .. nemam AC pumpu, to je tak za prve a zadny jiny zpusob jak potlacit benzin do karbcu nemam. Premyslel jsem ze bych na vrakaci koupil takovej ten balonek, co meli stary dieslovy auta na potlaceni nafty .. ale zatim jsem to nikde nenasel
.
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> CHIP: Spadne hladina v karburátorech zřejmě? Takže jako u škodovky - otevřít kapotu, zamrdlat s AC pumpou a jedeš ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Motorkari .. tak ja mam takovou otazku do plena .. pro odborniky a znalce.
Muj Goldwing, pokud stoji dyl jak dejme tomu 7 dni, tak nastartovat ho je nadlidskej ukol. Jenom toci motorem, ale nic .. az treba na pate otoceni zacne blafat jako by na dva valce a treba na sedme poprve chytne.
Pokud stoji den dva, nebo tri .. prijdu .. a nastrartuju na poprve jako nic.
Sam mam teorii, cim je to zpusobene .. ale rad bych znal i vas nazor .. motocykl je vybaven ctyrmi karburatory, mechanicky ovladanymi, vcetne mechanickeho ovladaní sytice. Upozornuji, ze benzin si pred startovanim pustim, sytic vytahnu naplno, a to pri kazdem studenem startu.
Tak .. kdo ma nejakou teorii ?
Muj Goldwing, pokud stoji dyl jak dejme tomu 7 dni, tak nastartovat ho je nadlidskej ukol. Jenom toci motorem, ale nic .. az treba na pate otoceni zacne blafat jako by na dva valce a treba na sedme poprve chytne.
Pokud stoji den dva, nebo tri .. prijdu .. a nastrartuju na poprve jako nic.
Sam mam teorii, cim je to zpusobene .. ale rad bych znal i vas nazor .. motocykl je vybaven ctyrmi karburatory, mechanicky ovladanymi, vcetne mechanickeho ovladaní sytice. Upozornuji, ze benzin si pred startovanim pustim, sytic vytahnu naplno, a to pri kazdem studenem startu.
Tak .. kdo ma nejakou teorii ?
jinak vše je v deníku, cena repase takovýhleho motoru je cca 15-20tkc
-písty+výbrus 8000
-rozvody 3200
-spojka 2000
-repase hlav 1000
-u mě i klika s ojnicema (jetý ale supr z DE) 2000
+složení bude cca 5
no a při tom jsem ještě pořídil nový desky, přední blatník, dal zrepasovat zadní tlumič z cbr9 a ještě asi tisíc věcí co jsem zapomněl, takže jsem totálně bez peněz, ale motka je jak nová, jen přišla na víc peněz než nákupní cena...
-písty+výbrus 8000
-rozvody 3200
-spojka 2000
-repase hlav 1000
-u mě i klika s ojnicema (jetý ale supr z DE) 2000
+složení bude cca 5
no a při tom jsem ještě pořídil nový desky, přední blatník, dal zrepasovat zadní tlumič z cbr9 a ještě asi tisíc věcí co jsem zapomněl, takže jsem totálně bez peněz, ale motka je jak nová, jen přišla na víc peněz než nákupní cena...
-> Luky.: krom GO, mam vrtání 82 místo 79 a KP 11/1 místo 9,4/1, kovaný písty Wiseco, pak přibude KN a otevřenej lauf a až bude zajeto tak sada od Dynojetu, se kterou lze na tomhle motoru získat nějaký 4k
Jenže můj výslednej objem 696ccm už dávno máš a na Africu tušim Wiseco nedělá performance písty, jde o to, že na Hawkoj jezděj začátečníci v USA okruhy
Jenže můj výslednej objem 696ccm už dávno máš a na Africu tušim Wiseco nedělá performance písty, jde o to, že na Hawkoj jezděj začátečníci v USA okruhy