skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavé projekty, přestavby
-> radekp 01.03.15 19:30:06: Bohužel ne, David to má na svém profilu. Taky mě zajímá jak to nakonec dopadne, jak říkáš proporčně to nebude sranda ukočírovat...
-> Tuner#2: trošku se obávám o výsledný vzhled. Ta šířka je neskutečná. Měli rozšířit celou karoserii. Když vidím hrnec světla a hned za ním kolo půlmetru od něj...proporcím to už nepřidá. I kdyby udělali širší RS blatníky, už při té šířce nezbyde ani místo na lemy jako měla 2000Mi, což by pomohlo. Pokud na to naroubují rovné lemy ala Polo WRC, s useknutou hranou, zabijou to úplně. Opravdu jsem zvědavý. Dá se to sledovat i mimo FB, který nevedu?
-> Eidy: Jakým způsobem je to řešené jsem se nedočetl.Elektrický posilovač mají myslím zakázaný.
Použití hřebenu z T613 je spíše kvůli tomu, že je jednodužší dát jej doprostřed. Tyto dvě auta by měly mít spojovačky za nápravou, navíc se prý kdysi řízení z 613 na škodovkách používalo.Proč a jestli pouze hřeben s pastorkem to mi nikdo neprozradil.
Použití hřebenu z T613 je spíše kvůli tomu, že je jednodužší dát jej doprostřed. Tyto dvě auta by měly mít spojovačky za nápravou, navíc se prý kdysi řízení z 613 na škodovkách používalo.Proč a jestli pouze hřeben s pastorkem to mi nikdo neprozradil.
Hezky se to hejblo. Takové mechaniky bych potřeboval u sebe v garáži. 

-> vhml: Jo? Já měl za to, že kolem středu je to pomalý, kvůli jemným korekcím při rychlý jízdě a postupně se zrychluje k rejdu kvůli parkování a tak. BMW s tou svojí planetovou převodovkou na hřídeli to má tak, že po městě stačí mezi rejdy otočit málo a s rostoucí rychlostí se převod zpomaluje. Čili mezi rejdy je víc otáček volantu.
-> Eidy 01.03.15 11:13:51: víceméně jo. O III RS to má taky. Jen tradičně koncernově naopak ( stejně jako řazení nahoru/dolů ). Kolem středový polohy je to strmý a dál je volnější. Tady je to teda vázaný na úhel natočení, ne rychlost.
-> Bedřich: Jakože se mění převod třeba na dvojnásobek?
-> Eidy: F1 má řízení s progresivním charakterem.Tzn. citlivost se mění v závislosti na rychlosti.
-> Tuner#2: Tak to jo. Navíc ani F1 nemá tak ostrý řízení. Když se díváš, jak to strkají do boxů, tak s tím volantem taky točí dokola. 

-> Eidy 28.02.15 22:31:03: Já jsem pouze zkopíroval to co je u forek na FB
Taky se mě to řízení nezdá, z auta co bude něco vážit nejde dělat motokára či F1. Mno uvidíme co se z toho vyklube a zda vůbec. 


-> Tuner#2: To všechno šíleně a zajímavě. Jsem zvědavej na výsledný design, který to může celý shodit. Jen jedna věc mě zaráží a sice řízení. Buď ses upsal a nebo je majitel blázen. 1 otočka z rejdu do rejdu je podle mě hloupost. Jednak na místě to bude dost těžký a navíc drobná korekce při vysoký rychlosti bude znamenat riziko výletu mimo silnici. A navíc to nebude mít asi moc cit.
-> Eidy 28.02.15 22:00:44: projekt speciálu vycházející s původní koncepce 110 r coupé .Motor Audi rs 4 ,šířka zvětšená na 2000 mm ,brzdy predni MTM plovouci kotouce 365 mm a osmi pistkove brzdice MTM, zadni audi S8 chlazene kotouce 270 mm, kola predni 10x18 palcu a pneu 280/660 R 18 (prumer kola 670 mm),zadni stejne ale asi budou nakonec nahrazeny za 14x18 palcu s pneu 320/640 R18.prevodovka renult espace s primimy zuby a samosvorem (max. 250 km/h), rizeni s tatry upravene ( 1 otacka volantu s rejdu do redu), tlumice s kratkym zdvihem 5cm stelovatelne na tuhost vysku a odskok, motor kompletni kovany kit od LOBA MOTORSPORT s garanci 1000+ PS.zavodni ridici jednotka, dve turba t88.
Kit na to staví David Bláha více info bude na facebooku
Kit na to staví David Bláha více info bude na facebooku

-> Tuner#2: Víc info?
www.theguardian.com/world
/.../belarus-artist-home-m
ade-soviet-car-fantasy
Docela mě to zaujalo. A až na design předku mi to přijde vkusné.
Docela mě to zaujalo. A až na design předku mi to přijde vkusné.
Mně se tyhle plechový přestavby moc líbí takhle v nedokončeném stadiu, kdy je vidět, tak je to udělaný. Pak když je to v laku, tak to všechno vypadá na jedno brdo 

Pár foto zajímavé stavby www.speedhunters.com/2014
/.../im-sorry-youre-going-
mgb
-> Eidy: jojo, tohle sleduju na Honda clubu, pěkná raketa 

-> Eidy: blááázni...



Hondaři připravujou slušnou stavbu typer.cz/forum/viewtopic.
php?f=3&t=...
-> Radek Retro eLeSo: zrejme len narychlo poskladane, alebo showcar...
-> Bagrr- máma mele Emu: No, třeba..
-> Jozka: k tomuhle by mi pásly světla z ascony... Tenkrát jsem je měl v plánu nacpat na svoji škůdku díky inspiraci u Jižího tuňáka... A na předek 4očko cla bmw :-)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 10.04.14 00:58:38: Hodně příjemná kreace dle mě a že teda taky nejsem zrovna velkej fanda podobného počínání..
-> Luky: No, chtělo by to čistě obdélníkový světla - ale asi by to chtělo pořádně pohledat nějaký s hodně podobným duchem, ne tam picnout žigulíkový třeba..
-> Luky: No, chtělo by to čistě obdélníkový světla - ale asi by to chtělo pořádně pohledat nějaký s hodně podobným duchem, ne tam picnout žigulíkový třeba..
-> Tuner#2: akurat teda ked to celo dostane ranu tak to slusne praskne, ked to je takto v kope
-> Luky: souhlass tim jedinym detailem. Jinak to pusobi moc pekne ucelene.
-> Radek Retro eLeSo: tohle auto tam není, ale garáž vypadá stejně, i ta žlutá placatá mrcha v pozadí se tam vyskytuje, takže je to ono.
Mně se to celkem líbí, zajímavý nápad, pěkné zpracování. Možná jediný detail, který ale asi těžko řešit jinak, je, že zadní světla přestávají sledovat hranu upraveného zadního čela, zužují se víc než čelo. Ale zase kdyby ten zvednutý zadek byl užší, mohlo by to vypadat blbě...
Mně se to celkem líbí, zajímavý nápad, pěkné zpracování. Možná jediný detail, který ale asi těžko řešit jinak, je, že zadní světla přestávají sledovat hranu upraveného zadního čela, zužují se víc než čelo. Ale zase kdyby ten zvednutý zadek byl užší, mohlo by to vypadat blbě...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 10.04.14 00:58:23: všude je napsáno Hederiktuning.sk ale stránkách sem nic nenašel

-> Tuner#2 - zrušená registrace 10.04.14 00:58:23: Zrovna jsem to chtel napsat. Ten zadek mi prijde hodne dobrej a to vetsinou takovy upravy nemam moc rad. Tadyto se mi ale dost libi.
-> U-Geen: podle fotek z garáže a těch nápisů to má na svědomí ta firma, co je napsaná na zdi
-> havlik: vsude v garazi mas .sk... tak asi slovenska :-)
-> havlik: Myslim, ze slovenska, ale 100% to nevim.
-> Tuner#2: to je zajímavý, je to česká stavba?
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 10.04.14 01:00:53: Myslím, že je to trochu jiné než u MTX a i kdyby se to někomu zdálo stejné, tak MTX se mě ze všech cabrií líbí nejvíce a to i díky tomu zadku 

-> Tuner#2: Tak třeba u Rapida cabrio od Metalegu je ten zadek hodně podobně udělaný a zrovna cháleno to není. 

Nevím kam stím, tak to vrznu sem. Není to nic z čeho bych seděl na zadku, ale ten zadek není nápadem špatný 

-> havlik: Jo, přijde mi to trošku přehnaný. Určitě zadní světla a ty přehnaný spojlery na to uplně nepasujou, ale pořád mi to přijde dost zajímavý na to, abych to sem plácnul.
-> Karlos (WIO46): ty woe to je docela zběsilá stavba eště sem to neprošel celý ale mam jisté pochybnosti ohledně toho stylingu
-> Robert8899: ked to zacne horiet ide to vsetko
-> Robert8899: Však on to pak zavřel. Jenže požár už byl tak rozjetej, že se tomu nedalo zabránit. Snad jen kdyby to shodili do rybníka. Pak se požár dostal do kabiny a shořely i ventily od NOSu.

-> Eidy: proste ja len nemam rad elektriku v aute...ja tym pocitacom neverim
-> Eidy: jasen ze kvoli nosu...ale keby to uzavrel tak by nehorelo
-> Robert8899: Jenže ono to chytlo kvůli NOSu. I kdyby měl karbce, tak by to taky shořelo.