

To je jako můj tatík. Ten měl 1000 MB, 120L, Feldu a teď 207 VTi Sportium a i když byli předchůdci "nejlepší auta" co měl, tak je nejlepší stejně 207, což je logický. Když pak jede služební Feldou, tak trpí, páč to má rejd jak Náměstí republiky vzdušnou čarou, točení koláčem jde ztuha, nebrzdí to a v létě je v tom horko. Ono je rozdíl v chlazeným kotouči 288 mm a jednoduchou žiletkou 237, + vzadu kotouč / buben. Co motoricky, tak je rozdíl ve dvojnásobném výkonu, v o 60 Nm větším krouťáku a díky VTi ve zcela jiném projevu jednotky v celém pásmu otáček.
To je jako by po tobě někdo chtěl jezdit pravidelně Rapidem, když můžeš jezdit Toledem, které má rozsáhlou komfortní výbavu.

Tím se dostáváme k tématu Jaké auto do 150 000, kde nějakej jouda radil Feldu v plynu.