cervena mela 125tis – ted je ve stavu renovace…
bila je neco malo pres 85 tis – prvni majitel nalital cca 73 tis – je po laku a nejakem vyvareni
tak já to mohu porovnávat :-))
červená má nyní necelých 10tis
bílá má nyní 110tis a je na rozpadnutí
a xantík 155 tis
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má najeto vaše auto
Seat leon 2003 -95371km Opel manta B -254893
120L má 101000 km, podvozkovo, motoricky a karosársky takmer všetko pôvodné až na nejaké detaily, pribudlo kopec gitu a nejaká tá hrdza. zatiaľ drží aj pôvodná spojka
-> ecartsiger: nemáš zač

-> MATTESS: výbornej odkaz, díky moc.. :-)
-> Gabriel: de to, jen ty laxní brzdy se mi nelíbí.
-> MATTESS: a jaká spokojenost? mám break 1.4 16Otis km
-> Gabriel: benzin 1,6
-> MATTESS: ZX benzin nebo nafta
jinak počet km:
105ka:119000
Rapid: 53000
ZX: 197000
105ka:119000
Rapid: 53000
ZX: 197000

-> COL: moc jsem nečetl, co konkrétně jste probírali, jen jsem sem hodil docela dobrý odkaz, jak zjistit skutečnou rychlost vůči udávané tachometrem
-> MATTESS: I tak to snadno jde. Dulezite vsak je, ze pro zkoumani vztahu udaj tacho vs. otacky se nesmi menit standardni rozmer kola, nebot indikovana rychlost nezavisi na velikosti kola, skutecna vsak ano a ta utilita pocita prave tu skutecnou...
-> COL: ok, tak to skoro sedí... no kdyžtak napiš mi prosím jak tohle počítáš?
Škodka měla necelejch 200.000 když jsem ji kupoval a teď už nevim, mám asi 4.tachometr.
Honda má 170.000 poctivejch.
Honda má 170.000 poctivejch.
-> ecartsiger: rapid se standardnim 5q 3.9 by mel na 4ku tocit pri 160km/h cca 6000 ot/min.
-> JoseA: no to je právě to, že si taky myslim, že to je na pekelně dlouho..
skodovka 245000
scorpio 318000
waran 31000
scorpio 318000
waran 31000
-> ecartsiger: hodíš to na vrtačku a za týden budeš mít tak o deset tis km míň
.

-> COL: Tak je jasný, že tam je něco navrch, ale byl to dodělávanej 5q u stodvacítky, převod nevim, ale tak o 10 možná víc ukazoval... stopro to bylo ale víc jak 130, protože auta v pravym jsme předjížděli celkem rychle.. UltraFanoj to točí dost při 140, ale taky se nezmínil jestli má 5 nebo 4q... asi se v tom vyznáš, nevíš kolik by měl točit Rapid ve 160 na čtyřku?
-> Nwkt: no dobře, tak zkusim co to udělá :-)
-> Nwkt: no dobře, tak zkusim co to udělá :-)
Ultrafanovi ty udaje sedi lip, ale stejne tam ma 10km/h navrch.
Ale neni se co divit, ja pri kalibraci stahoval udaj tacha asi o 13%, aby to +-sedelo. A takhle prestreleny +- byla temer vsechna tacha, co jsem dostal do ruky.
Ale neni se co divit, ja pri kalibraci stahoval udaj tacha asi o 13%, aby to +-sedelo. A takhle prestreleny +- byla temer vsechna tacha, co jsem dostal do ruky.
-> ecartsiger: to ti teda ty budiky nejak dosti kecaly. I na 5st u 5q 3,9 by tacho melo ukazovat pri 4250 rpm o 11-12km/h min. Na 5st u 5q 4,22 o 22 km/h... a u std. 120 na 4st u 4q 4,22 dokonce o 39 km/h.
-> ecartsiger: chytneš náhon do vrtačky
-> Nwkt: jak vrtačkou? jako, že to píchnu místo bowdenu a budu čekat, až se to přetočí?
-> petr s: potřeboval bych nulu, mohl bys podrobněji? tyhle sem nikdy rozdělaný neměl, tak nevim, co mě tam čeká

-> ecartsiger: Vytáhneš osičku a natočíš si kolik chceš
-> ecartsiger: vrtačkou
-> Nwkt: u škodovky na hranatejch budících
-> ecartsiger: Na čem?
Ví někdo teda jak se přetáčí to tacho??
favorit mel okolo 500 tis. km a puvodni nekolikrat opravovany motor a 2x vyvarovanou karoserii, rapid urcite vic jak 200 tis. asi spis nad 300 a uz moc puvodniho toho neni.... felda 77 tis. km a roadster 86 tis. km
na civilnim golfu 1.6D mám poctivých 220 ooo, mám ho od podzimu a najel sem na něm 30 000, modrá 1000MB r.v.64 má origo 43000km,a bílá nevim kolik kastle, páč dle tp je tam 3. ale motor má cca 5000km:)
okolo 196 000km
kua ale je to hodneee

Jo jinak nevíte někdo jak přetočit tacho u hranatý přístrojovky?
-> Nepér: Mám lepší úlovek se šestkama, ještě ze starý stodváci, škoda, že jsem si nepohlídal i denní počitadlo..

120ctka ma 380tis. se trema karoseriema(poruchy karoserie kotoulemi letmo) a dvouma motorama. Fávo 290tis. oboji puvodni. A simson 30tis, ale po totalni havarce ve 23tisic z neho zbyl skoro jenom ten tachometr
-> MI.hkMDS: já sem na tom lépe. Mám tam 2 motor s tim, že ten první byl generálkovanej
Moje auto dost měnilo motory minulej majital měl zkurvil tři a ja v lednu mělil ten poslední co solidně načal. Nedavno se mi rozbilo počítadlo tak sem měnil tacho, ale na starym bylo 73tis takže + 100
= 173 + 4 na novim tacho a máme výsledek. Na čtyry motory dobrý skóre



Strejda jezdí taxikem. Octavia 1.9 TDi, 66 kW. Najeto 551 000 a jede jak hovado. Na to, že je to taxi tak má čisťounkej interiér a i kastle je ok. Až na váhu vzduchu a samozžejmě rozvody vše původní. když by vyměnil gumy na pedálech a stočil na 150 tak to málokdo pozná..
tak sem posháněl všechny mi dostupné materialy a zjistil že moje schade má nalítáno asi tak kolem 170tic km
Snad je to tam trochu videt....jinak za 14dni najela 650km....
dnes cestou do prace B-)
mame ji 3 roky a nalitali jsme na ni zatim 75kkm
mame ji 3 roky a nalitali jsme na ni zatim 75kkm
Co jsem měl 120LSku, tak jsem jí prodával když měla najeto 194tisíc km. Jela pěkně svižně, ale měla vyměněnou převodovku, v původním pětikvaltu se poďál diferák. Pak jsem koupil Feldu MPi s 69700 km, už jsem jí nadělil 18kkm.
kdyz jsme u tech km kolik vydrzi motor u gls ? mam ji celou rozebranou a davam ji do kupy a vrazill sem do toho uz hodne penez a generalka me pride na cca 10000 kc jo ma 95000 najeto a 105 l je na tom lip 45000km
Rapid 136 ma neco pres 150 000 a Rapid 135 ma okolo 98 000.jinak 136ka je neskutecne zachovalejsi
na novom motore mam 218km a normalne na celom awte celkove kolo 200 000km ... na 105ke motore bolo 180 000km bez go .... bola robena len karoseria a na motore boli menene len sviecky a olej

136gl pod mojou a otcovou rukou 70kkm (takmer komplet na lpg), kolko predtym ktovie vraj 60kkm ale tachometru sa rozlozilo mosadzne koliesko pri 24kkm.
Chcelo by to repasovat napravy (loziska v haji a napravnica tiez) ale malo casu, takze "nove" lezia v garazi. Motor v pohode az na 2dcl oleja na 1kkm, kasna po vareni este daco vydrzi. Prevodovka ticha len 3jka obcas vyskoci.
Chcelo by to repasovat napravy (loziska v haji a napravnica tiez) ale malo casu, takze "nove" lezia v garazi. Motor v pohode az na 2dcl oleja na 1kkm, kasna po vareni este daco vydrzi. Prevodovka ticha len 3jka obcas vyskoci.
Se mnou ma cabrio cca 18000 mil. predtim tak asi neco podobneho, mozna o kapanek vic, takze tak cca okolo 70000km
moje bez jakehokoliv cehokoliv meneni 73tis ke vcerejsimu dni uplne presne
leccos ma jeste pred sebou
