skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Šmejdy
prohledat
1799 příspěvků (zobrazeno 1501 až 1550) od 13.02.2009 do 30.09.2016, založil/a CpEaRjHaY-průserář
Tak pri tychto pribehoch ani sam nechapem, ze moj socialisticky vyfuk na erke je uz 10 rokov, siece najazdil za ten cas len okolo 40 000 km, ale verim, ze este par rokov vydrzi.... A hlavne mam odlozeny este jeden original doma :-)
-> Mr.Lumpy: Mne bosal ostal durch po 3 rokoch, s tym ze uz druhy rok sa lupali z neho suplaty hrdze. Ale jazdil som po hojne solenych cestach. Na skodovke ma vyfuk problem este aj v vo vysokej teplote. Bezna neraz A2-70 mi na vyfuku zhrdzavela. Sice len povrchovo sa potiahla cervenou ako keby som ju natrel cervenou zakladovkou, ziadne lupanie ani drobenie hrdze sa nekona ale celkomjasne to zhrdzavelo.
-> spartra: no to potěš koště, já mám vejfuk ještě od minulýho majitele je cca 2 roky starej a koroze je jenom malá
-> PeterP136: jj já vim ale aby mi za necelej rok zreznul vejfuk to jsem ještě nevidel ;-)
-> PeterP136: jj já vim ale aby mi za necelej rok zreznul vejfuk to jsem ještě nevidel ;-)
-> Mr.Lumpy: Ak jazdis v zime po frekventovanych cestach tak mas cele auto nalozene v soli a nielen vyfuk.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Neviem co je to "hycma" :) ale bosalu priruba neodpadne ale hrdzavie rovnako :/. Aspon podla mojich skusenosti na skodovke.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Neviem co je to "hycma" :) ale bosalu priruba neodpadne ale hrdzavie rovnako :/. Aspon podla mojich skusenosti na skodovke.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: šak příruba stála za hovno, musel jsem jí rovnat
-> Pavel P..: se směj křečku
já si drbu hlavu, že mě ke škopku nabízeli nerezovej vejfuk za 500kilo a já ho neměl
-> Mr.Lumpy: cca od říjen/litopad 08, jedna zima

-> Pavel P..: se směj křečku


-> Mr.Lumpy: cca od říjen/litopad 08, jedna zima

-> spartra: tenhle vejfuk je třičtvrtě roku starej?
to si ho měl naloženej v soli ne? 


-> spartra:



-> spartra: Zlatej Bosal, sice priruba hycma ale nerezne takhle. 3 roky je...
zmrd jeden českej, to jsme ho musel jako novej ovařit dokola, je ca 3/4rok starej
-> Labros: Jo takhle... No tak to jo... To sou paka 

-> Syny: To byly takový co jsou obě žíly spojený bužírkou jako do jednoho kabelu. Takže ne dva jednotlivý kabely, ale jeden dvoužilovej. Takže jsem se spoléhal na barvu koncovek a bohužel ponaučení je, nevěř barvám na kabelech, pokud jsou vedeny společně, a přesvědči si, kam který drát skutečně vede.
-> Labros: Tomu nejak nerozumim... Na kabelech muze bejt napano co chce ne? Ale kdyz je zapojis dobre, tak se nic nestane ne?
Dneska jsem reklamoval vynikající startovací kabely u Autopotřeby Praha s.r.o.
Měly na koncích opačně ty barevné bužírky, označující póly baterie, takže jsem k sobě auta připojil obráceně. Pravděpodobně jsem odprásknul fungl nové diody v altíku za 600, které jsem tam zrovna zapájel, a můžu být rád, že jsem neodprásknul ECU v druhém autě.
Takže vynikající zkušenost.
Měly na koncích opačně ty barevné bužírky, označující póly baterie, takže jsem k sobě auta připojil obráceně. Pravděpodobně jsem odprásknul fungl nové diody v altíku za 600, které jsem tam zrovna zapájel, a můžu být rád, že jsem neodprásknul ECU v druhém autě.
Takže vynikající zkušenost.
Jinak, to čelo není ani v oleji a je orezlý už když ho koupíte
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Asi tak, asi můžeme bejt rádi, že vůbec něco je.
-> Labros: to tu formu dělali z nějakého čela po bouračce ne?
-> Labros: Nojo, no, lepci nez pumpickou pres koule.
bylo nový a po prvních 20 km vyteklo na plech asi 1 dcl oleje, kolem konektoru.
Tak jsem koupil jiný, nějaký no name a funguje skvěle.
Tak jsem koupil jiný, nějaký no name a funguje skvěle.
Tak ti nevim, ale mě nic neteče.

-> Luboš: ttreba zatriet olejovou farbou a netečie nič
olejové čidlo VERNET je pěkný šmejd. Spíná sice dobře, ale kolem konektoru protéká olej a to tak, že hodně.
-> minno:





-> MOLSO: tak sa mi zda
-> MOLSO: ticho buď lebo ešte vzlietne a čo potom

-> gabo000000: ano vsetkym nam praska len ty si vzducholod 

-> LiMaK - 742 forever: pliesok sa neohne tak lahko lebo paka sa oprie o bubon
MOLSO 18.08.09 23:58:49 napsal:
→ gabo000000: no neviem podla mna ma syny to celkom vystihol
jednak je chyba dat si do auta daco od Vika a jednak sa to všetko podtrhuje
tvojimi jazdami tak sa necuduj ked sa taketo daco stane
ale kurva kto sa kde cuduje? co vam praska v bedni vsetkym?
→ gabo000000: no neviem podla mna ma syny to celkom vystihol
jednak je chyba dat si do auta daco od Vika a jednak sa to všetko podtrhuje
tvojimi jazdami tak sa necuduj ked sa taketo daco stane
ale kurva kto sa kde cuduje? co vam praska v bedni vsetkym?
Syny 19.08.09 00:04:32 napsal:
→ MOLSO: → minno: Ja nevim, ale me pridje
Gabo dneska nakej sjetej nebo nevim… Jestli mu dokazete nekdo vysvetlit jak
sem to myslel, tak to zkuste, ja uz na to asi nemam…
→ gabo000000: To jako klidne jit spat muzes, ja te tu nedrzim a
odpovedet mi muzes zitra…
Navic je to tvoje auto a ty si s nim jezdi jak chces. Me to je srdecne
u prdele, ale prijde mi trochu zcestny se pak divit tomu, ze te rupne poloosa
a ze mas oddelany brzdy… Mas dneska naky kramy ne?
kde som pisal ze akoze mi rupla poloosa alebo kde sa niecomu divim? ja sa skôr smejem...
→ MOLSO: → minno: Ja nevim, ale me pridje
Gabo dneska nakej sjetej nebo nevim… Jestli mu dokazete nekdo vysvetlit jak
sem to myslel, tak to zkuste, ja uz na to asi nemam…
→ gabo000000: To jako klidne jit spat muzes, ja te tu nedrzim a
odpovedet mi muzes zitra…
Navic je to tvoje auto a ty si s nim jezdi jak chces. Me to je srdecne
u prdele, ale prijde mi trochu zcestny se pak divit tomu, ze te rupne poloosa
a ze mas oddelany brzdy… Mas dneska naky kramy ne?
kde som pisal ze akoze mi rupla poloosa alebo kde sa niecomu divim? ja sa skôr smejem...
jSTE SE TU PEKNE ROZJELI :-)
ted toho lituju, že já ty svoje staré pakny vyhodil do popelnice....
Ale když já myslím spíš na práci a auto, než abych fotil kdejakou kokotinu....
No je to ale škoda, jelikož nemohu poreferovat, co to bylo za značku, popripade dodat foto poškození.
1) to -> Syny: , -> gabo000000: :
Normální jízdou, teda spíše jízdou pripomínající styl mého děda jsem ohnul jen pakny, presne tak jako gabo
Popravdě jsem se divil, že ten nanýtovaný plíšek ve štítu jsem mel rovný a netknutý.Vono je to asi tím, že ten nýt je celkem blízko, tudíž je malá páka na to aby se to zkřivilo i tam...
Takže: vymenil jsem pakny za komančovské zásoby (predcasne, ale co se da delat..) a jedu dál.
Podle mě, kdybych jezdil jeste treba mesic, tak pakna by se ohýbala jeste víc, až by nemela kam jít...zaprela by se koncem o štít...no a kdyby se pak obybala dál, tak by zacala krivit i ten nýtovanej uchyt...
Ono je to pekne videt i na fotce gaba...z jedné strany má paknu ohlou jak hovado,skoro do praveho uhlu, oprenou o štít a tímpádem je fest dojebany ten její uchyt ve štítu...
no a z druhé strany má paknu ohlou malinko a je videt, že uchyt ve štítu se z té strany ohnul zatím jenom trochu...proste je to mene zkrivene.
Kdyby to fotil o pár km dřív, tak možná že z jedné strany by ten plíšek byl ještě rovný...
Takže: nejdřív se podle mě křiví bláto-pakna a ta od jisté míry zakřivení ssebou začne brát i ten plíšek, v kterém "drží"
Problém gaba je ten, že asi mu to tam trpí víc než mi, at uz hydraulikou, nebo prasením...takže u gaba se to mohlo ohnout po jedné prasojízde...teda po jedné rally, at se gabo neurazí (chápu o co mu jde a chápu že s tím nejezdí pro rohlíky jako já).Já za jízdy použiju ručku tak jednou do rok, a to musí svítit slunce,hrát pekná písnička v rádiu, nesmí se mnou jet mladá a ještě k tomu musí nade mnou ve vesmíru přelétávat nejaká lajka....takže náhoda jak cip.
A ted pro oba...nevím z jakého materiálu je nosná část pakny...originál snad z železa, či oceli...to je jedno. Nevím z čeho jsem měl tu nosnou kostru pakny vyrobenou já....byla od origa striklá nejakým hnědým kentusem....ALE:
Když jsem ty staré pakny sundal, tak to ohnutí jsem vyrovnal v ruce, kombinačkama!!!Hnedej kentus popraskal, pakna byla zase rovná, ale mam pocit, že kdybych párkrát poviklal, tak že konec pakny urvu....
Je sice pravda, že mam nejakou sílu, ale to jsem necekal...zkusil jsem teda jakoby zkrivit ty nové -" staré komunistické" pakny a ani se nehly...Material origo pakny byl sice stejne tlustý, ale pevnější snad 100x.
takže: ty křivé mrdky, pokud nebyly z hliníku, což pochybuju, bo hliník je drahší než ocel, tak snad byly z nejakého čínského rákosu nebo co...
ted toho lituju, že já ty svoje staré pakny vyhodil do popelnice....
Ale když já myslím spíš na práci a auto, než abych fotil kdejakou kokotinu....
No je to ale škoda, jelikož nemohu poreferovat, co to bylo za značku, popripade dodat foto poškození.
1) to -> Syny: , -> gabo000000: :
Normální jízdou, teda spíše jízdou pripomínající styl mého děda jsem ohnul jen pakny, presne tak jako gabo
Popravdě jsem se divil, že ten nanýtovaný plíšek ve štítu jsem mel rovný a netknutý.Vono je to asi tím, že ten nýt je celkem blízko, tudíž je malá páka na to aby se to zkřivilo i tam...
Takže: vymenil jsem pakny za komančovské zásoby (predcasne, ale co se da delat..) a jedu dál.
Podle mě, kdybych jezdil jeste treba mesic, tak pakna by se ohýbala jeste víc, až by nemela kam jít...zaprela by se koncem o štít...no a kdyby se pak obybala dál, tak by zacala krivit i ten nýtovanej uchyt...
Ono je to pekne videt i na fotce gaba...z jedné strany má paknu ohlou jak hovado,skoro do praveho uhlu, oprenou o štít a tímpádem je fest dojebany ten její uchyt ve štítu...
no a z druhé strany má paknu ohlou malinko a je videt, že uchyt ve štítu se z té strany ohnul zatím jenom trochu...proste je to mene zkrivene.
Kdyby to fotil o pár km dřív, tak možná že z jedné strany by ten plíšek byl ještě rovný...
Takže: nejdřív se podle mě křiví bláto-pakna a ta od jisté míry zakřivení ssebou začne brát i ten plíšek, v kterém "drží"
Problém gaba je ten, že asi mu to tam trpí víc než mi, at uz hydraulikou, nebo prasením...takže u gaba se to mohlo ohnout po jedné prasojízde...teda po jedné rally, at se gabo neurazí (chápu o co mu jde a chápu že s tím nejezdí pro rohlíky jako já).Já za jízdy použiju ručku tak jednou do rok, a to musí svítit slunce,hrát pekná písnička v rádiu, nesmí se mnou jet mladá a ještě k tomu musí nade mnou ve vesmíru přelétávat nejaká lajka....takže náhoda jak cip.
A ted pro oba...nevím z jakého materiálu je nosná část pakny...originál snad z železa, či oceli...to je jedno. Nevím z čeho jsem měl tu nosnou kostru pakny vyrobenou já....byla od origa striklá nejakým hnědým kentusem....ALE:
Když jsem ty staré pakny sundal, tak to ohnutí jsem vyrovnal v ruce, kombinačkama!!!Hnedej kentus popraskal, pakna byla zase rovná, ale mam pocit, že kdybych párkrát poviklal, tak že konec pakny urvu....
Je sice pravda, že mam nejakou sílu, ale to jsem necekal...zkusil jsem teda jakoby zkrivit ty nové -" staré komunistické" pakny a ani se nehly...Material origo pakny byl sice stejne tlustý, ale pevnější snad 100x.
takže: ty křivé mrdky, pokud nebyly z hliníku, což pochybuju, bo hliník je drahší než ocel, tak snad byly z nejakého čínského rákosu nebo co...
-> minno: Ja mel na aute taky druhsku a taky to bylo v pohode... Ale ono seriova brzda, kde rucka funguje pres pomocnou paku a zadni brzdy nastupujou s odstupem prednich a jen malokdy se blokujo (a kdyz uz se blokujou tak jen s potrebnym tlakem a ne mnohanaosbne vyssim nez je na zablokovani potreba) se to jen tak neoddela, ale to Gabo asi nechce pochopit nebo nevim...
-> MOLSO: -> minno: Ja nevim, ale me pridje Gabo dneska nakej sjetej nebo nevim... Jestli mu dokazete nekdo vysvetlit jak sem to myslel, tak to zkuste, ja uz na to asi nemam...
-> gabo000000: To jako klidne jit spat muzes, ja te tu nedrzim a odpovedet mi muzes zitra...
Navic je to tvoje auto a ty si s nim jezdi jak chces. Me to je srdecne u prdele, ale prijde mi trochu zcestny se pak divit tomu, ze te rupne poloosa a ze mas oddelany brzdy... Mas dneska naky kramy ne?
-> gabo000000: To jako klidne jit spat muzes, ja te tu nedrzim a odpovedet mi muzes zitra...
Navic je to tvoje auto a ty si s nim jezdi jak chces. Me to je srdecne u prdele, ale prijde mi trochu zcestny se pak divit tomu, ze te rupne poloosa a ze mas oddelany brzdy... Mas dneska naky kramy ne?
ste tu zas toho popísali :(
Ináč tiež som názoru, že tie pakne a teda ani štíty nie je možné ohnúť pri normálnom jazdení, to by museli byť tie konštrukcie pakien snáď z hliníka....
Ako protitvrdenie uvádzam fakt, že je mám pakne Frenocar, a tie majú dokonca tieto "železá" ešte o niečo tenšie ako originály, mám na nich najazdené cca 8000 km a bez najmenšieho problému a nikde sa nič neohlo....
Ináč tiež som názoru, že tie pakne a teda ani štíty nie je možné ohnúť pri normálnom jazdení, to by museli byť tie konštrukcie pakien snáď z hliníka....
Ako protitvrdenie uvádzam fakt, že je mám pakne Frenocar, a tie majú dokonca tieto "železá" ešte o niečo tenšie ako originály, mám na nich najazdené cca 8000 km a bez najmenšieho problému a nikde sa nič neohlo....
-> gabo000000: no neviem podla mna ma syny to celkom vystihol jednak je chyba dat si do auta daco od Vika a jednak sa to všetko podtrhuje tvojimi jazdami tak sa necuduj ked sa taketo daco stane
pre dnes koncim
Syny 18.08.09 23:54:03 napsal:
→ gabo000000: Tyvoe ja uz na to seru… To fakt nema cenu…
Ja to zkratim… Nedavej do auta sracky, jezdi s nim normalne a nebudes se
divit, ze to je v prdeli
V opacnym pripade te neni pomoci…
nabuduce si na pretekoch dam 100vkovy motor a budem tocit do 2000ot aby si mal srdce na mieste..OK?
→ gabo000000: Tyvoe ja uz na to seru… To fakt nema cenu…
Ja to zkratim… Nedavej do auta sracky, jezdi s nim normalne a nebudes se
divit, ze to je v prdeli

nabuduce si na pretekoch dam 100vkovy motor a budem tocit do 2000ot aby si mal srdce na mieste..OK?
-> Syny: podla teba prasa..podla tom.t som debil..co mi sotava povedz mi? balim to...piste si co chcete...aj tak som nepochopil co si tu dnes chcel presadit ..trepes hovadiny...limak pisal ze sa to samozrejme ohlo od pakny...to je jedina a pravdiva pravda a ktomu nei je co dodat..co tu ty pises su nezmysli
-> gabo000000: Tyvoe ja uz na to seru... To fakt nema cenu... Ty ses dneska uplne mimo a uz pises uplny picoviny...
Udrezt nekvalitni paknu ano, ALE PRI NORMALNI JIZDE kde na to nepusobi tlaky jako s tvou kapalinovou ruckou... Ono byse te pri normalni provozu ani ta pakna tolik neohla dle me a tim padem by se treba o ten stit jen oprela... Ale to tu psal na zacatku uz Limak...
Ja to zkratim... Nedavej do auta sracky, jezdi s nim normalne a nebudes se divit, ze to je v prdeli
V opacnym pripade te neni pomoci...
Udrezt nekvalitni paknu ano, ALE PRI NORMALNI JIZDE kde na to nepusobi tlaky jako s tvou kapalinovou ruckou... Ono byse te pri normalni provozu ani ta pakna tolik neohla dle me a tim padem by se treba o ten stit jen oprela... Ale to tu psal na zacatku uz Limak...
Ja to zkratim... Nedavej do auta sracky, jezdi s nim normalne a nebudes se divit, ze to je v prdeli

-> Syny: ty si mimo..menis svoje vlastne pismena...teraz uz pises total o inom..nehovoriac o tom ze pred chvilou si tvrdil ze by to malo udrzat tu paknu...chcem ist spat ale kedze ty sem porat pchas nejake hovadiny tak ma to stve a ked uz napisem ze mam dost tak ty sa zrazu rozpises jak nvm co...po vojne je kazdy general..vid

-> gabo000000: Tyvoe ty uz di fatk spat... Ty ses uplne mimo dneska... Samozrejme ze se ohne "lehko", ale pokud je ta pakna skutecne z naky na hovno slitiny, tak se ohne jeste snaz... Za predpokladu sil ktere te tam ale pusobi, se to oboji asi ohne no... Ale precti si co psal Limak... Mel to ohly taky u tech paken a plisek ne... Protoze s tim nejezi takovou prasecinu jako ty... Pokud mas hydraulickou rucku a beres za to fest + se pripocte efekt kyvky, kterej sem uz psal niz, tak proste tam je zrejme sila mnohem vetsi nez na pri beznem pouzivani brzd a proto se te to ohlo az tak moc...
-> Syny: nevsimol by som si ze sa mi to ohlo na oboch stranach a ohlo sa to aj kamosovi presne na tom isto m mieste?...zvysok nemienim uz riesit dnes..snazil som sa ti to vysvetlit ale tebe by asi fakt trebalo najst cisla materialu z akeho sa robili stity a grafy a neviem co aby som ti dokazal ze ten pliesok sa ohne lahko

-> gabo000000: Mimochodem - neodpovedel si mi, jestl to je stejny kolo jako te nedavno praskla ta poloosa... Protoze to muzes mit taky ohly od toho a nemusel sis toho vsimnout...
-> gabo000000: Pokud jsou originalni pakny z kvalitni oceli, tak se treba neohnou vubec... A skutecne material mekci a silnejsi nemusi ohnout material houzevnatejsi a tenci... Ale muze pokud je tam dostatecna sila, kteorou ty tam asi diky hydro rucce mas...
Pokud das lepsi pakny, tak se to stat opravdu nemusi...
A to ze sou Vika mrdkoidni dily sem psal asi v 2. prispveku...
Pokud das lepsi pakny, tak se to stat opravdu nemusi...
A to ze sou Vika mrdkoidni dily sem psal asi v 2. prispveku...

-> Syny: to vidim ze su stracky:D:D:D preto sem davam to foto ale doteraz s ami pacili lebo brzdili lepsie..chapeme sa?
-> Syny: tak preco to doteraz s origo paknami nepokurvilo nic?
a ty teda vravis ze stit je s tak kvalitneho plechu ze aj ked je polovicne tensi mal by udrzat 2x tak hruby ale menej kvalitny plech hej?
a ty teda vravis ze stit je s tak kvalitneho plechu ze aj ked je polovicne tensi mal by udrzat 2x tak hruby ale menej kvalitny plech hej?
-> gabo000000 18.08.09 22:58:00: Asi po desaty te pisu, ze vsechny dily VIKA jsou SRACKY !!! Je to tusim cinska vyroba... Takze porad nechapu co si vlastne chtel ukazat... Ze to sou srackoidni pakny? No to vime a dal?
-> gabo000000: Tyvoe ty ses fakt Eda... Celou dobu mi tady cpete, ze pakny se delaj z mrdkoidniho plechu... Pokud se opravdu delaj ty Viky z nejaky mene kvalitni oceli, tak i pres to ze sou tlustsi, tak je ohnes snaz, nez tenci plech z oceli kvalitni... Pokud by telo paken bylo z kvalitni oceli, tak to zas tak snadno neohnes jako to mas ohnuty ty...
Ale kdyz vemem v potaz jak zadni brzdy u skodovy fungujou a to, ze ty mas hydro rucku a kravnes s tim, tak proste prenasis na tu zadni brzdu mnohem vetsi silu nez je schopna ustat a proto se to nekde musi pokurvit... Prasatko ma vetsi silu diky hydraulice, buben te jen tak nepraskne kdyz je litinovej, tak zbejva jediny misto kde se to zkurvi a to dole, kde to je chyceny... A kdyz do toho zapoceteme kyvku, u ktery se buben pohybuje pri pruzeni, to znamena ze kdyz se zakousnou pakny, tak se hejbou s bubnem a hejbou se ve stitu, kterej je pevnej, tak je vysledek takovej jakej je... A neni na tom vubec nic divnyho...
Ale kdyz vemem v potaz jak zadni brzdy u skodovy fungujou a to, ze ty mas hydro rucku a kravnes s tim, tak proste prenasis na tu zadni brzdu mnohem vetsi silu nez je schopna ustat a proto se to nekde musi pokurvit... Prasatko ma vetsi silu diky hydraulice, buben te jen tak nepraskne kdyz je litinovej, tak zbejva jediny misto kde se to zkurvi a to dole, kde to je chyceny... A kdyz do toho zapoceteme kyvku, u ktery se buben pohybuje pri pruzeni, to znamena ze kdyz se zakousnou pakny, tak se hejbou s bubnem a hejbou se ve stitu, kterej je pevnej, tak je vysledek takovej jakej je... A neni na tom vubec nic divnyho...
Syny 18.08.09 22:56:07 napsal:
→ gabo000000: To s tim podvozke mbyl priklad, na kterym sem
te chtel demonstrovat, ze se neni cemu divit, ze to mas ohly… A nazyvat 2ku
plech pliskem… No nevim hele :)oproti pakne je ten kusok plechu fakt plieskom...
→ gabo000000: To s tim podvozke mbyl priklad, na kterym sem
te chtel demonstrovat, ze se neni cemu divit, ze to mas ohly… A nazyvat 2ku
plech pliskem… No nevim hele :)oproti pakne je ten kusok plechu fakt plieskom...
-> Syny: takze ked jazdim na seriovych paknach...ako to ty nazyvas ako prasa a nic sa neohne a jazdim vika a ohnu sa obe strany tak evidnente nje problem v tom ze som mal blby stit a jazdil som ako prasa...a este sme aj na marse a ja som ten ktory osm mimo...a pritom vsetkom este 2mm plech ma podrzat proti ohnutiu paknu

-> gabo000000: To s tim podvozke mbyl priklad, na kterym sem te chtel demonstrovat, ze se neni cemu divit, ze to mas ohly... A nazyvat 2ku plech pliskem... No nevim hele :)