
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rozdíly Mbček - co je originál?
-> Jozka: Takže varianta 2) 

-> Bukaj: U těch radiátorů si nejsem jistej, jestli tam ty kousky molitanu nebyly dokonce tři.. a obvykle se daly zrecyklovat vyfoukáním..
Okenní gumky oblé patří téměř zcela jistě ke stahovacím oknům čili objen k předním obvykle. A ty s břitem k zadním - na 100% zvenka, myslím si ale, že i zevnitř.. Jednou jsem se pokoušel tohle vylepšit, ale se dal profil z břitem (funglovej) byť jen zvenka, nešlo s oknem prakticky pohnout..
Koukl jsem ještě do katalogu pro kila a jo - pro přední okna (dvě položky) je psáno jedno číslo profilu, pro zadní jiné číslo profilu (zas dvě položky), přitom když je spouštěcí i zadní okno, tak jsou u něj napsaný ty "přední" položky.. Čísla položek začínají 110-..

Okenní gumky oblé patří téměř zcela jistě ke stahovacím oknům čili objen k předním obvykle. A ty s břitem k zadním - na 100% zvenka, myslím si ale, že i zevnitř.. Jednou jsem se pokoušel tohle vylepšit, ale se dal profil z břitem (funglovej) byť jen zvenka, nešlo s oknem prakticky pohnout..
Koukl jsem ještě do katalogu pro kila a jo - pro přední okna (dvě položky) je psáno jedno číslo profilu, pro zadní jiné číslo profilu (zas dvě položky), přitom když je spouštěcí i zadní okno, tak jsou u něj napsaný ty "přední" položky.. Čísla položek začínají 110-..
-> Jozka 23.12.14 22:12:04: Můžu se mrknout, rozlousknout jedno topení a to, co v něm najdu, dovézt na srazík, pokud to nebude na vysavač...
Jinak můj již jednou diskutovaný dotaz (nejsem si jist, jestli jsme dospěli k závěru):
Který profil kam? Profil s břitem:
1) k předním spouštěcím sklům
2) k zadním pevným sklům
3) na všechna okna z vnější strany
Dle katalogu by to měla být nejspíše varianta 1), dle logiky bych možná váhal mezi 1) a 3).

Jinak můj již jednou diskutovaný dotaz (nejsem si jist, jestli jsme dospěli k závěru):
Který profil kam? Profil s břitem:
1) k předním spouštěcím sklům
2) k zadním pevným sklům
3) na všechna okna z vnější strany
Dle katalogu by to měla být nejspíše varianta 1), dle logiky bych možná váhal mezi 1) a 3).
Ta fotka toho prototypového MB vedle té stodesítky, je fotka z nějakého výletu v běžném provozu a auto bylo na běžném ježdění. Stačí se podívat na obouchaný blatník a na téměř shodnou SPZku FMD-0 něco s novější stodesítkou.
-> Jozka: Aha 

-> Petr98: Však i já - ale nikdy jsem ho tam nedával nazpět.. Ale nemůžu najít žádnej odloženej mustr, tak se ptám na tvar...

-> Jozka: Já tam měl molitan
-> Danster: Taky jsem na to použil externí pamět
A při tý v podstatě ruční výrobě mimo linku asi nějaký odchylky i budou, ale určitě ne nějaký významný.

-> Jozka: Díky nějak nevím proč mě v hlavě zůstal ten 67"
Možná asi tím že MBX už šlo stejně do seriové výroby s hranatýma kapsama tak ten rozdíl 66 a 67 je malej neli žádnej

Možná asi tím že MBX už šlo stejně do seriové výroby s hranatýma kapsama tak ten rozdíl 66 a 67 je malej neli žádnej

-> Danster 11.12.14 16:52:22: To auto, který nejspíš myslíš, má štítek 1966 (a motor odpovídající 11. sérii), což by jakž takž sedělo.. co ale hlavně nesedí, je postupně se měnící "leganda" k němu.. A s její původní verzí jsou v rozporu i ty žábry..

Já se podobně dohadoval s majitelem mbx o původnosti termosytiče. Prostě se z výroby nedával, protože on ho tam neměl a hotovo. Motor je origo jak vyjel z továrny a nic nechybí. Ale k čemu je termosmyčka co mu kouká z potrubí asi netušil tatar.

-> Bukaj: To jsem mu taky tvrdil a on přitvrdil a že ne že to z Boleslavi takhle vyjíždělo a to už jsem měl co dělat abych se nezačal smát



-> Danster:
Však to bylo origo MB 64...
...s vyměněnou kastlí v 70. letech

Však to bylo origo MB 64...
...s vyměněnou kastlí v 70. letech

-> Bukaj: Jo u jednoho MBX a podle výrobního čísla a čísla motoru to byl myslím model 67" a ještě na blatníku bylo vidět že to bylo převařený.
A i jsem viděl kombinaci kastle 100vky s ventilačkou na c sloupku a jinak všechno ostatní MB a žábry. A ten se taky do krve hádal že to tak je origo. Ale tam to byla možná i trochu neznalost protože to zdědil.
A i jsem viděl kombinaci kastle 100vky s ventilačkou na c sloupku a jinak všechno ostatní MB a žábry. A ten se taky do krve hádal že to tak je origo. Ale tam to byla možná i trochu neznalost protože to zdědil.
-> Danster: Vlastní zkušenost? 

-> Koblet: A ještě by se ty co to mají převařený do krve hádali že je to originál



-> Koblet:



-> Jozka: Rozhodně se jich udělalo méně než jich dnes jezdí. Mám pocit že implementovat žábry do litříka je dnes velice populární a už jsem je viděl i na stovce s úzkým sloupkem.

-> Tomaso435: Obecně se traduje, že byly celkem čtyři (bez kabrioletu/ů)..
jak to je s těma mbx se žábrama? kolik toho bylo? někdo tvrdí že jen jeden prototyp
-> vaclav3: včera jsem se koukal do knihy 1000 MB, a taktéž jsem našel tuto informaci :) byla by rarita kdyby tento exemplář ještě existoval :)
-> Václav Kršek: Podle knihy Legendární Škoda 1000 MB, jde o vůbec první prototyp z roku 1958. V tomto provedení byl postaven pouze v jediném kuse.
To mě právě zaujalo, že tahle fotka nebude starší než někdy z první poloviny 70. let z důvodu toho 4okého stováče, takže to MB muselo být minimálně 10 let staré
docela by mě zajimalo kolik těch skvostů z celkového počtu 50 se dožilo dneška 


-> m8rinek: tak vzhledem k tomu, že to stojí vedle notně mladší 110, tak předpokládám, že tahle fotka je z pozdějšího (soukromého?) provozu, nikoliv z testování prototypu 

-> m8rinek: ja vim, ale zda ještě existuje ?
-> Tomaso435: jezdit, prototypy pak normalne jezdily..
-> Václav Kršek: kdo ví zda to auto ještě žije, nebo to někdo zahodil pač co s tim...
-> Václav Kršek: Co jiného by to mělo být? 

Toto jsem našel na FB...myslíte že to bude jeden z 50 prototypů?
-> sliwowitz 27.11.14 18:04:55: Ha ! To je určitě ten další rozdíl, kterej jsem si nemohl vybavit, když se tady nedávno tyhle drobný odchylky řešily.. Jednou jsem na tenhle odchylnej výlisek taky narazil a též to byla 66-ka..
-> Bukaj: Fakt škoda, že ten prodejce o tomhle autě vůbec nic neví.. a ani se mu nechce vyslat dotaz do MB (třeba kam bylo z fabriky nasměřováno).
-> Bukaj: Fakt škoda, že ten prodejce o tomhle autě vůbec nic neví.. a ani se mu nechce vyslat dotaz do MB (třeba kam bylo z fabriky nasměřováno).
-> sliwowitz:
Každopádně, ať je původ lišt (mimochodem velmi precizně provedených) jakýkoli, je to zajímavé a dobře, že tu ten odkaz je
Zda je to z fabriky, od dealera, dobový doplněk zahraničního výrobce, nebo jen touha šikovného člověka "odlišit se", to se asi nedozvíme.
Každopádně, ať je původ lišt (mimochodem velmi precizně provedených) jakýkoli, je to zajímavé a dobře, že tu ten odkaz je

Zda je to z fabriky, od dealera, dobový doplněk zahraničního výrobce, nebo jen touha šikovného člověka "odlišit se", to se asi nedozvíme.
-> Bukaj: -> dragon_cb_cz: -> vaclav3:
ja tomu nerozumim, ja delam do vcel....
ja tomu nerozumim, ja delam do vcel....

-> sliwowitz: Vzhledem k tomu zjevně dodělávanému nápisu MB67 na zádi bych to viděl na nějakého kreativního blázna s přístupem k příslušnému vybavení na zpracování hliníkového plechu....
-> sliwowitz 27.11.14 18:22:59: Zajímavé

-> tunerlada: kdyztak mam. Ale s EKEM.
-> tunerlada: Jak pravil.. -> dragon_cb_cz: Mě teda normální papíry připadají jednodušší, ale V tomhle případě čistší - akorát bych měl trochu obavy v případě auta čerstvě vyřazenýho z evidence..
-> tunerlada: I bez toho TP to na Včka dostaneš, když ho budeš mít, nic nezkazíš.
-> tunerlada: Tak to jsem zvědavý.

-> Jozka: no a dalo by se to třeba přihlásit na véčka kdybych měl třeba jen zbytek střihlého velkého TP ? kdyby to bylo ve fakt pěkným stavu a úzkej sloupek ? (ještě jsem neviděl fotky ale když mi to včera popisoval tak by to mohl být)
-> tunerlada: Bych do toho šel.. Živejch not od mrtvejch embéček je patrně ještě dost. Jen já letos dostal nejmíň tři nabídky, jestli bych nějaký nechtěl..

Kluci chci se zeptat,je dneska realne nebo mate nekdo z vas papiry ze vsim vsudy ktere by sly prihlasit? Vcera sem dostal nabidku od kamose na luxusniho litra ale papiry stihl zrusit majtl minulej tyden :/
-> j_j: I já..
