![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Klubko_: tak jasný, to auto se povedlo ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Klubko_: až časom uvidíš či to nebude patriť do "podelali"
ale tak gratulujem a veľa štastie prajem ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Tak a je to
a rozhodně to patří sem a ne do "podělali" ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Včetně mini srazu * 6 *
zleva: Vojťas, Mexican, Jack51, Radek, Sniperrs, my, Nouf, Stika87, Buča
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Včetně mini srazu * 6 *
zleva: Vojťas, Mexican, Jack51, Radek, Sniperrs, my, Nouf, Stika87, Buča
-> krup: wow,koukám firma se pěkně rozrůstá![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Enggik: sákra, podivat sem se nepodíval, ale aspon sem to všecko vyvenčil :)
-> Bukaj: Tak s tou 130kou jsi měl pravdu, to se omlouvám za dezinformaci, skutečně 750kg.
Ale nedalo mi to, a schválně jsem kouknul do zbytku techničáků aut s tažným
-120L 78" = nebržděný 400kg a bržděný 600kg (ačkoliv na štítku v kufru to mám původně vyraženo obráceně
)
-120LS 79" = nebržděný 400kg a bržděný 600kg (tady mám zas v TP u zápisu tažného u váhy bržďeného napsáno 700kg
)
-Garde 82" = nebržďený 400kg a bržděný 600kg![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Ale nedalo mi to, a schválně jsem kouknul do zbytku techničáků aut s tažným
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-120L 78" = nebržděný 400kg a bržděný 600kg (ačkoliv na štítku v kufru to mám původně vyraženo obráceně
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-120LS 79" = nebržděný 400kg a bržděný 600kg (tady mám zas v TP u zápisu tažného u váhy bržďeného napsáno 700kg
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-Garde 82" = nebržďený 400kg a bržděný 600kg
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Tak dneska jsem se poprvé projel na Jawettě (víc jak 20 let ležela na jedné zahradě pod kusem plechu). Poslední rok jsem na ní dělal (mohlo to být rychlejší, ale co už). Ujel jsem pár set metrů, potom chcípla a už nechce naskočit, takže zítra pokračování, ale mám radost ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Bukaj: já mám na tisícovce 400/600
povedlo se mi dokončit díru do kufru ,,,,, pak mi prdla žárovka v montážní lampě ,,t ak jsem se šel najít a omylem jsem usnul ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Bukaj: Ja mam u origo 125L 400/700 kg a vzdycky kdyz to zjistis, tak se divis ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Enggik 22.08.14 22:22:25: Nemáš pravdu, Jaromíre...
130/5/6 mají brzděnej 750
A nevim, jak ostatní varianty se čtyřpísty a 120 motorem (Garde, Baz,..), ale myslím, že rozhodující byly brzdy a ne výkon motoru, takže i tyhle vozy by měly mít 400/750![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Edit: a mám dojem, že 105/120 mají mít i nebržděnou nižší, tuším 300, nebo 350...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
130/5/6 mají brzděnej 750
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A nevim, jak ostatní varianty se čtyřpísty a 120 motorem (Garde, Baz,..), ale myslím, že rozhodující byly brzdy a ne výkon motoru, takže i tyhle vozy by měly mít 400/750
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Edit: a mám dojem, že 105/120 mají mít i nebržděnou nižší, tuším 300, nebo 350...
-> krup: 120L 78" nebržděný 400, bržděný 600kg
i 130ky měli bržděnej jen 700kg
Vešel jsi se i tak, jen mi to nedalo![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Vešel jsi se i tak, jen mi to nedalo
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda - zrušená registrace 22.08.14 21:27:04: Taky nechapu, to je snad po 3 tydnech...
-> Enggik: čoveče zaskočils mě, ja mam za to, ze je tam fakt 750..
-> Jarda: Přírodní vosky se nanášejí několikrát do roka...
-> Jarda: -> Jarda: asi reklama :D
-> michael: uz zase? to nema zadne abrazivum? aby jsi to neprodrel...
-> krup: 120L 78ka a bržděný vozík 750kg
trochu moc ne
A jak se ti s tím jelo? Taky jsem s takovou soupravou jezdil, a musím říct, že na škodnou i ten prázdnej plaťák byl docela znát
A což terpv naloženej po dvoře ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![74](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/74.gif)
![74](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/74.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A jak se ti s tím jelo? Taky jsem s takovou soupravou jezdil, a musím říct, že na škodnou i ten prázdnej plaťák byl docela znát
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> krup: neviem ako v ČR ale na SK neporušil ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
..a abych Vás pozlobil takhle při pátku: porušil jsem zákon, nebo ne?
(auto utáhne bržděný do 750, vozík má celkovou 2600 a provozní 537, jelo to samozrejme prázdné a mám B+E)
(auto utáhne bržděný do 750, vozík má celkovou 2600 a provozní 537, jelo to samozrejme prázdné a mám B+E)
.. z volné chvilky sem na to narval nárazník a masku - až to vyroste, bude to pěkná panenka :)
Zítra je srázek na Uníně tak jsme ladili auta
odzadu:
MBčko č.1 - vyvřelo takže výměna těsnění pod hlavou a přitom obroušení kontaktů v rozdělovači a seřízení předstihu, odtrhu a ventilové vůle
MBčko č.2 - blbne volnoběh takže to samé s rozdělovačem jako u č.1 + výměna těsnění, ale jen pod ventildeklem
Hundert - no ten je můj a dělal service car páč v něm mám vše potřebné vybavení
ikdyž ten by taky potřeboval poladit, ale na to už není čas ...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
MBčko č.1 - vyvřelo takže výměna těsnění pod hlavou a přitom obroušení kontaktů v rozdělovači a seřízení předstihu, odtrhu a ventilové vůle
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
MBčko č.2 - blbne volnoběh takže to samé s rozdělovačem jako u č.1 + výměna těsnění, ale jen pod ventildeklem
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Hundert - no ten je můj a dělal service car páč v něm mám vše potřebné vybavení
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> krtik: hej taká tenka![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarda/felda: pak to prozkumám, děkuju :-)
-> castrol: jojo, jako tahle, ale tenká, žejo? viděl jsem u kamoša na 1.6 dneska :-)
děkuju
-> castrol: jojo, jako tahle, ale tenká, žejo? viděl jsem u kamoša na 1.6 dneska :-)
děkuju
-> krtik: tam ide taká tenka guma
-> krtik 21.08.14 10:13:48: to nejde takhle říct záleží na výrobci některý to tak nemaji
-> Jarda/felda: super, děkuju! :-)
Marcius mě navdnadil, že favorit má jako střed vrtanou trubku v obalu
.
-> francomk: možná jo, ale nevím jaká :-/. No ale i když tuhle sundám, tak výfuk se moc dolů nepohne.
Nějak se mi to nepovedlo... no musí to vydržet a pak to pořeším jinak...
Marcius mě navdnadil, že favorit má jako střed vrtanou trubku v obalu
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> francomk: možná jo, ale nevím jaká :-/. No ale i když tuhle sundám, tak výfuk se moc dolů nepohne.
Nějak se mi to nepovedlo... no musí to vydržet a pak to pořeším jinak...
-> krtik: A nestačila by len iná guma?
-> krtik 21.08.14 09:55:57: z favorita BMM
když už máš tenhle tak přikup pác na nádrž z feldy na tom je držák na originál felda zavěšení ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarda/felda: nojo kurňa, aj číslo dílu jsem špatně poslal do prodejny... ach jo...
Ale tak to znamená, že tam pasuje střed z Favorita bez úprav, žejo?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
každopádně, teď to musim nechat tak, v sobotu odjíždíme na rodinný sraz, takže to musí být cajk. Lůžko je našponované, ale vypadá to, že drží a vyháknout by se nemělo. Jen se trošku bojím toho tepla z výfuku.
Děkuju! :-)
Ale tak to znamená, že tam pasuje střed z Favorita bez úprav, žejo?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
každopádně, teď to musim nechat tak, v sobotu odjíždíme na rodinný sraz, takže to musí být cajk. Lůžko je našponované, ale vypadá to, že drží a vyháknout by se nemělo. Jen se trošku bojím toho tepla z výfuku.
Děkuju! :-)
-> krtik 21.08.14 09:23:10: špatnej vejfuk, první feldy maji vejfuky stejný s favoritem
pokud bys chtěl tenhle nechat musel bys sehnat pás na nádrž kde je zavešení na felicii ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
takto to tam vypadá - od lanovodů, tak 3cm
Al říkám si, jestli to neni výfuk na jinou Feldu? Ten úchyt vůbec nepasuje... ale gumu jsem tam dostal - zase si říkám, že lepší než drátem omotat.
edit: on je ten výfuk výškově dost podobně umístění, které by bylo s klasickým úchytem díky tomu, že lůžko sahá výš do ,,zobáčku". Než jsme o dával, tak měření vzdálenosti úchytu od trubky to vycházelo, že lůžko bude navléklé až za zobáčkem na tyčce, ale osu jízdy jsme už neměřil...
Al říkám si, jestli to neni výfuk na jinou Feldu? Ten úchyt vůbec nepasuje... ale gumu jsem tam dostal - zase si říkám, že lepší než drátem omotat.
edit: on je ten výfuk výškově dost podobně umístění, které by bylo s klasickým úchytem díky tomu, že lůžko sahá výš do ,,zobáčku". Než jsme o dával, tak měření vzdálenosti úchytu od trubky to vycházelo, že lůžko bude navléklé až za zobáčkem na tyčce, ale osu jízdy jsme už neměřil...
Prosím prosím o radu: na Feldě '95 jsme včera dali nový výfuk TYLL. Nesedí držák hned za středním dílem pod lanovody ruční brzdy, gumové lůžko se šponuje a výfuk se tedy zvedá - je tedy blíž ke karoserii a trošku se bojím, aby se nezačal pálit plastizol i když si říkám, že na dálnici se výfuk bude snad dostatečně chladit. V extrému mám strach i o koberec na tunelu v interiéru. A tak se ptám, zdali to mám upravit a pověsit na něco domorobo a nbebo nechat být...? Mezi středem a koncákem to je napatlané pastou na výfuky, tak bych toa si musel udělat co nejdřív, než bude úplně, jak beton.
Děkuju
Děkuju
-> dragon_cb_cz: Bulíček nuslíček vede, ale další se ochotně přidávají..
-> Jozka: Tak vidíš
Ale to je pořád jen ten jeden kokot "nuslicek" ne?
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> dragon_cb_cz: Včera v noci jsem těch 9. stránek "1000 MB" prošel a dle představ prodávajících by mi to hodilo klidně i bílou a černou F 16-ku..
Matice na kyFku za 249..
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jozka: Šáhni do poličky s raritama na MB, zamáčkni slzu, hoď to na aukro a třeba bude ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> dragon_cb_cz: Nicméně tvůj výklad mě přivedl na myšlenku že bílej a černej Rolls by též byli taky malebnej páreček..![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Jozka: Aha, v tom případě potupně přiznávám, že tvůj humor byl příliš sofistikovaný pro pražské budovatele kapitalismu těsně před vytuhnutím ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
zvítězil jsem nad notebookem. z vejšky o zem.
-> Klubko_ 20.08.14 21:44:28: no uz sa to rysuje
-> dragon_cb_cz:
Nu, ale spíš se mi zhmotnila takováhle představa - jako živá:
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> castrol 20.08.14 12:44:26: už je to mnohem mnohem lepší ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Jozka: Jako že už ti tvůj vozový park připadá jak kdybys byl anglický lord? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: : přiznám se, že bych se klidně svezl
ale to jsem se ani neodvážil zeptat
-> Eidy: , -> Tuner#2: : tak za 1. jsem měl strach trošku ze zrychlení,ale na konec to byl model "jen" s motorem z motorky, takže prý hodně přes 200 koní....takže zrychlení hezký, ale zrychlení ze zatáčky díky úžasné trakci bylo super :-) brzdy po ohřátí jak když člověk narazí do zdi :-D a jinak čas jsem měřil jeden při odjezdu domu a vyšlo mi cca 1:50,ale seděl v tom prý po roce, takže rezervy obrovské mi přišlo...budu vyprávět
nicméně zážitek za ten výlet stál![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Eidy: , -> Tuner#2: : tak za 1. jsem měl strach trošku ze zrychlení,ale na konec to byl model "jen" s motorem z motorky, takže prý hodně přes 200 koní....takže zrychlení hezký, ale zrychlení ze zatáčky díky úžasné trakci bylo super :-) brzdy po ohřátí jak když člověk narazí do zdi :-D a jinak čas jsem měřil jeden při odjezdu domu a vyšlo mi cca 1:50,ale seděl v tom prý po roce, takže rezervy obrovské mi přišlo...budu vyprávět
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
nicméně zážitek za ten výlet stál
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> ZdeněkH: ale presne opacne ako tot vacsina ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)