skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> stepan: fakt? Tak Ja jedu střední třídu
-> Bagrr- máma mele Emu: Na těch malejch sráčích je lisovanej.
Citroen AX, Saxo, Peugeot 106.
Citroen AX, Saxo, Peugeot 106.
-> stepan: omyl, neni lisovany, ale sroubovany... Na picu při demontazi, jediná výhoda je v tom, ze se nerozhodi geometrie...
-> ZdeněkH: Jj, už sem viděl na francouzech spodní čep lisovanej do ramene.
-> palinator: Jo jo, já co jsem teď začal GLSou jezdit pravidelně do práce tak se ve mě mlátí snaha ušetřit se snahou naučit ten motor jezdit
-> Bukaj: Štestí v neštěstí? Alespoň něco...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bukaj: Štestí v neštěstí? Alespoň něco...
-> Bukaj: s kooperativou mam taky výborné zkušenosti, v mém případě plnila ikdyž nemusela, proto u ní mám pojištěno všechny povozy, je dobře, že ti to pokryje celou opravu, tak hlavně ať to máš brzo v cajku ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Já ani tak nic moc, ale musím smeknout před pojišťovnou Kooperativa.
V neděli jsem přes web nahlásil škodní událost, v pondělí ráno se mi ozval likvidátor, po poledni přijel, ofotil, sepsal atd, a dnes mi přišel mail, že šetření skončeno a zasílají částku na účet.
Vypadá to, že pokud to není omyl, tak by mi částka měla pokrýt celou opravu včetně dílů a laku...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
V neděli jsem přes web nahlásil škodní událost, v pondělí ráno se mi ozval likvidátor, po poledni přijel, ofotil, sepsal atd, a dnes mi přišel mail, že šetření skončeno a zasílají částku na účet.
Vypadá to, že pokud to není omyl, tak by mi částka měla pokrýt celou opravu včetně dílů a laku...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> dragon_cb_cz 27.08.14 06:45:28:
U mě je hlavní složka "pocitu rychlosti" požadovaná spotřeba. U mýho spotřebáka to znamená pomyslně vyšroubovanej doraz akcelerátoru co to jde.
U cizích aut pak roli "pocitu rychlosti" přebírá právě setrvačnost. ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
U mě je hlavní složka "pocitu rychlosti" požadovaná spotřeba. U mýho spotřebáka to znamená pomyslně vyšroubovanej doraz akcelerátoru co to jde.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> stepan: Tak pak je to v pořádku pokud v tom máš i čas na návštěvy
Kosti a řezání to je snad klasika. Na žádném autě jsem ještě starou kost nesundal bez řezání. A urvané šrouby a matičky pokud nemluvíme o velikosti M12 a víc jsou taky podle mě v pohodě hlavně, že to člověk dostane ven. Hlavně buď rád za takový spodní čep.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> ZdeněkH: Tak ono to bylo volnějšim tempem včetně návštěvy spojovacích materiálů, ale ne že by to šlo nějak dobře povolovat, tyčky stabilizátoru sem musel řezat flexou a pár šroubů sem přerval, naštěstí ne žádnej do díry na autě, jen šrouby s matkama.
-> stepan: 6 hodin na jednu stranu? To byl asi pěkný dáreček to auto. A nebo bylo moje tam bych takovou dobu taky čekal.
dneska vymenil zadné brzdy na spotrebáku...... inak treba tie brzdy nejako dodatočne nastavovať ? alebo sa oni nastavia samé ? ....pretože ručna teraz brzí dosť biedne... vedel by mi niekto poradiť ? ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Dneska sem 6 hodin měnil čepy a manžetu na fiestě, jednu stranu mám hotovou.
-> darklord: No jo, ale setrvačnost je jen jedna ze složek toho "pocitu rychlosti". Spotřebně teď jezdím GLSou a když pak náhodou jedu třeba mámy Accordem, tak se pak taky na dálnici občas divím, když se kouknu na tachometr...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak to bude mat nejaky problem s vnimanim okoliteho priestoru, pretoze to celkom citit je, zotrvacnost je svina
-> darklord: Ale on je zvyklej tak jezdit se vsim. Pak kdyz sedne do neceho silnyho, tak si to neuvedomi a leti pres 200
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: preco si konecne nekupi poriadne auto na ktorom nemusi imrvere na dialnici drzat podlahu?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> suri: Jde o Semika... Casto i origo chladic ma problemy u nej... ale netlakuje, nevari, termostat ok, cerpadlo novy... nevime :(
-> Matthes, záškodník z TechWebu 26.08.14 22:13:45: jazdím dialnice denne a no problém , akurát v meste je to ešte skorej zohriate a spína ... mala to origo 1,3 s klímou prakticky rovnako
-> tunerlada 26.08.14 20:29:51: No sem zvedavej jak pochodis, kamos to daval na svoji hyjenku a kdyz to drtil po dalnici, tak teplota sla dost nahoru.
-> tunerlada 26.08.14 21:33:22: 208000km , jazdím denne , od 1.7 do 1.8 som mal 3000km ...
-> suri: kolik na tom máš najeto a jak často jezdíš? Vypadá ten motorák luxusně
-> tunerlada 26.08.14 20:48:05: mám to a nič extra to nie je , akurát som to dával cez relé
-> francomk: jj tohle bude dostačující bohatě
na uchlazení mi stačil i původní větrák a to to bylo pár hodinových stání v kolonách v chorvatsku a spodek mám zakrytovaný origo plechy a tou největší policejní ližinou ale s tímhle to de ohodně rychleji dolů, jen teda altík dostává při zapnutí zabrat :D
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> tunerlada: Sahara z 1.6 ? Plánujem na povodny chladič 1.3 nahodiť saharu 1.9 ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
tak po dlouhé době sem měl konečně chvilku dát konečně do Feldy nový chladič a dlouho nachystaný velký větrák s oplechováním
-> Vojťas: já jednou pomáhal s převozem koncertního křídla. Nikdy více!
Si tak sedim na hajzlu a konam dobro pro sva streva, a slysim na chodbe panelaku nejaky velky rachot. Tak pozdeji vykouknu a vidim tri strizliky jak se pokousi ze sedmeho patra vystehovat piano
Tak jsem si vydělal na pivo, ale ruce mam vytahany az na zem ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Napravil tuhle babičku. Po rozpadu spojky se do boku vykrouhala díra. Takže nová spojka a opravenej kryt, snad to vydrží...
-> Jozka, MOLSO: ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
jojo je to hliník taky sem to teď byl zkusit..takže se bude leštit :)
-> krtik: jop img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../2073_2012-04
-01_20-41-09_58.jpg
je to trosku vidiet ....
je to trosku vidiet ....
-> krtik: Bych dokonce řekl, že "čeřínková" - když odprejskne, je podklad hladkej..
-> MOLSO: takže ten dezén na povrchu je jen jakože ,,kladívková" barva?
-> tunerlada: to bude daky hlinik .... haso ho hodil do acetonu, ciernava zliezla a rozlestil ho ... ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
nojo, to vnitřní bude z nějakýho fujtajblu
-> tunerlada: jo tohle...
Já myslel venkovní
. U toho vnitřího jsem myslel, že to je hlína...teda hliník
, ale fakt nevim.
Já myslel venkovní
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> tunerlada: Pokud neberou slitiny na klasickej chrom, zkus to nechat napařit chromovou vrstvou (technologie jakou se chromujou plasty).
-> krtik: jojo totok www.iautodily.cz/zrcatko-
zpetne-vnitrni-skoda-120-n
d100055022.html
-> tunerlada: který vnitřní kryt myslíš? To v čem je vsazeno samotné zrcadlo/sklo?
-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč): vidíš to mě nenapadlo s tím magnetem ![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> tunerlada: co na to magnet?
mám jedno zrDCátko z nějaký motorky co má stejnej tvar jako ty stovkový chromy, ale podle všeho je ze slitiny (a NENÍ chromované) ,, nicméně vzhledem k faktu že na auta se dělaly chromovaný tak bych řek že budou zeželezný, už si teda úplně nepamatuju postup chromování, ale prvně se musí zeželezo pomědit a na to se teprve galvanicky de chromem,,
opravte mě zda si to pletu :)) ale i na lacných špatně chromovaných věcech ti prvně vyleze měď a až potom rezavý železo
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
opravte mě zda si to pletu :)) ale i na lacných špatně chromovaných věcech ti prvně vyleze měď a až potom rezavý železo
potřebuji se ujistit.. vnitřní kryt plechového zrdcátka na škodu 742 je plechový výlisek že ? Není to žádná slitina,hliník atd ? Chci to nechat nachromovat a slitiny neberou
-> minno: do 136-tiek už od 88-eho je o tom článok v Automobile,neviem presne číslo teraz
-> Bukaj: odkedy sa vo výrobe za komančov dávali Elring tesnenia?
-> Klubko_: -> Vitek: Gratuluju!
ale dycky se dají vytáhnout nové důkazy a zažádat o prominutí zbytku trestu
-> Jirik_Tuňák1983: Já to vidím na doživotí![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
...Klidně tam mohl zůstat dál, nic mu nebylo - hlavu jsem sundaval z důvodu vysoké spotřeby oleje a hlavně zaklepaných ventilů - posledních 90 000 km auto jezdilo na LPG.
Takže jsem vyměnil hlavu a tu původní čeká srovnání, výměna vodítek a sedel za tvrzená a časem půjde zpět
Místo Elringu jsem dal Temac
Elringy nějaké mám, ale na spotřebáka mi jich bylo líto...![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Takže jsem vyměnil hlavu a tu původní čeká srovnání, výměna vodítek a sedel za tvrzená a časem půjde zpět
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Místo Elringu jsem dal Temac
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)