-> isti: i u nás je to čeřínek ;) ..myslim,že to koupíš i v rámci EU..v čechách nevim úplně kde...
Zkusim to vypátrat.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
Jsem dneska trochu kuchal
překvapení bylo že jsem našel uvnitř prahů docela velké množství vosku... bohužel rozstřikováno od prostředku a na krajích nic takže kraje důkladně zhnito 


-> isti 30.10.15 20:13:49: da sa objednat aj na slovensku
-> ondie 30.10.15 00:09:42: Paráda
Poprvé čo je to wrinkle a podruhé ako sa nazívá poslovensky to čeřínek?Ale ak sa to dá kúpiť iba v UK tak sa na to môžem rovno vy...ť


-> Pavel P@nkáč: tak tak,já koupil od M8 už hodně dávno a poprvé testnul až včera.
-> Bukaj: aha to jsem nejak přehledl
-> Pavel P@nkáč: M8rinek jej zde nabízel - objednával várky tuším z D, nebo GB ...
-> ondie: kde se ten spray dá objednat, když to dám do google tak je to leda krém na vrásky:D
já to vlastně ani tak dneska naudělal ale konečně mi vyšel další článek z letošní zatím nejzajímavější cesty :) www.zivotnacestach.cz/cer
nobyl-cesta-do-neznama
-> radekp: anebo lisování ložisek do karteru motoru skůtru. To taky nemělo smrdět, protože to bylo cely očištěny 

-> Jozka:
-> radekp:
-> radekp:

Jinak včera málem sousední téma - ráno zdatnej srnec, kterej kdyby zaváhal při přecházení, tak mě dostal a odpoledne skoro 70 km bez jakejchkoliv dokladů na auto či hlavu - zůstaly v kanclu..
E: Ani bych neměl na pokutu, peníze i karty totiž taktéž.

E: Ani bych neměl na pokutu, peníze i karty totiž taktéž.
-> radekp:
Dvoudenní wrinkle face ?


-> ondie: JJ, je to paráda! Já to dal podle návodu do trouby. Řekl jsem přítelkyni, že to smrdět nebude...tvl, ale to jsem nečekal, co se z té trouby linulo! Trouba vychladla za půl hodiny, přítelkyně až za 2 dny
. Příště taky jedině horkovzduška

-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Je to hodně super,nikdy bych neřek,že lze doma na koleni renovovat až takhle,hezčí jak z fabriky..
Díl na foto byl na plech,základ,plnič (defakto zbytečnej) a pak ten čeřínek,kterej byl ze všeho paradoxně nejjednodušší.

Díl na foto byl na plech,základ,plnič (defakto zbytečnej) a pak ten čeřínek,kterej byl ze všeho paradoxně nejjednodušší.
-> ondie: Tenhle povrch mě nepřestal ještě bavit a asi nikdy nepřestane. 

-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 30.10.15 00:22:32: Však s jedním dílem sem se od tebe i trochu inspiroval



-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Zkusim sem zejtra fouknout i fotku palubky,už sem z dílny utek..teď sem pobral do ruky jen tenhle malej díl,stříkal sem toho víc 

-> ondie: Ta horkovzduška mě napadla.
Ale víš, že co jsem dělal já - všechno se vlezlo do trouby takže taky pohoda. 


-> Bukaj: Fakt doporučuju,myslim,že budeš potřebovat. Na tvém oblíbeném modelu 1000MB je toho taky dost což ? 

-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Kdybych jel dle návodu viz. "stříkejte vertikálně,pak horizontálně,poté 2x křížem diagonálně..vše během 5minut opakujte" tak bych na tom ten sprej asi zdělal
Vlastním rozumem sem to jednou napral tak,podruhý tak,cígo a horkovzdušná pištol.. :)
Za 15minut nebylo co dělat,zavadlý,bez map..krása !

Vlastním rozumem sem to jednou napral tak,podruhý tak,cígo a horkovzdušná pištol.. :)
Za 15minut nebylo co dělat,zavadlý,bez map..krása !
-> ondie: Takže postup bez trouby byl jaký? 

-> ondie: Jůůů

Dělal jsem i kostru palubky na příslušných místech a lze ten efekt v klidu způsobit i bez trouby (těžko dáte kostru palubky do pečící trouby) a relativně na počkání ;)
-> Jirik_Tuňák1983 29.10.15 21:17:38: docela fest
-> Jirik_Tuňák1983: Jenom trošku
na zadku to nevadí 


-> Michal130 29.10.15 20:09:11: Není ta prostřední guma nějaká voskákaná? 

-> MATTESS: no bohužel je čas. Ale chtělo by to sehnat nějaký kvalitní zimní semislicky, abych si to auto užil 

-> Milan 136: a já to odstavil
Kdyz je ten svatek, tak jsem to po dvou mesicich postavil na kola 

-> Stepan FUN: Me to taky prekvapilo, ale uz jsem se s tim setkal nekdy pred 20 lety, kdy se na tel. ustredny na kutnohorsku v ramci digitalizace montovaly takovy "moderni" testery úcastnickejch linek s externim napajecem a napajeni slo kupodivu pres cinche. V audiu je to ciry zlo, protoze konektor, kterej pri zasunovani nejdriv privede na vstup zesiku veskery ruseni a rozdil potencialu obou komponentu a pak teprve milostive nakonekti GND, moh pro tuhle aplikaci vybrat jenom mimon. Navic, pokud ma cinchovej konektor za neco stat, tak v dnesnich cenach je vsechno pod 100Kc/par vesmes hnuj.
-> King 27.10.15 22:03:39: Tak to jsem netušil. Nikdy jsem to v "originální" aplikaci jako zdrojovej konektor neviděl.
Před lety jsme je používali jako napájecí u vysílaček, a když jsem teď vymejšlel co tam dát za konektory aby to bylo lehký, tak jsem se k tomuhle řešení vrátil. Je to malý, lehký a je to za pár korun.
Před lety jsme je používali jako napájecí u vysílaček, a když jsem teď vymejšlel co tam dát za konektory aby to bylo lehký, tak jsem se k tomuhle řešení vrátil. Je to malý, lehký a je to za pár korun.
-> Stepan FUN: Taky je tak používám 

-> Stepan FUN: Vsak oni jsou cinche puvodne napajeci konektory, akorat kdysi davno napadlo nejakyho joudu jejich pouziti pro asymetricky vstupy/vystupy v audiu. Bohuzel se z toho stal standard a prezil az do dneska :-(
Zde detail... Aleb po letech jsem zase použil CINCHe jako zdrojový konektory...
A sice ne úplně dneska, ale dneska konečně dokončeno tak, jak byc si to představoval - aneb všichni na závody vozej 1-2trubicový zářivky a centrálu... Já jsem minimalizoval spotřebu i váhu... :-) Ještě vytvořím z toho zbytku pásku jednu průchozí...
Dneska jsem předělal pasivní zachycovač vlhkosti na aktivní. :-D
Dneska jsem měl tak nějak náladu, cestou domů mě vyhecoval nějakej pyrát v černý A6, když jsem se ho nechtěl pustit, tak zkoušel, co zvládnu.
Pak mi ujel když projel červenou.
Ale bojovná nálada se mě tak nějak držela, tak jsem se svez i pak trochu rychlejc, načež se mi povedlo "zregenerovat filtr pevnejch částic". Došlo k tomu, že předchozí jízdy byly megakolenovrstký, navíc na krátký vzdálenosti, takže ve vejfuku asi byly přímo vrstvy nalepenejch sazí (smíchaný s kondenzátem), který teď horkem vyschly a daly se na útěk. Jinak si nedovedu vysvětlit ty efekty, že letim 140 plnej, koukám v zrcátku jak to lehce práší a pak bác - černo.
Takhle si to pak kejchlo ještě párkrát, ale už ne tolik 

Ale bojovná nálada se mě tak nějak držela, tak jsem se svez i pak trochu rychlejc, načež se mi povedlo "zregenerovat filtr pevnejch částic". Došlo k tomu, že předchozí jízdy byly megakolenovrstký, navíc na krátký vzdálenosti, takže ve vejfuku asi byly přímo vrstvy nalepenejch sazí (smíchaný s kondenzátem), který teď horkem vyschly a daly se na útěk. Jinak si nedovedu vysvětlit ty efekty, že letim 140 plnej, koukám v zrcátku jak to lehce práší a pak bác - černo.


-> Bukaj: Embéčka a kila spíš naopak - když už někdy něco (zřídka), tak spíš vymačkanej čep "do vačky" na pedálu..
-> rsvancara: To na fotce je ještě obrý, jenou jsem kamarádovi řešil vůli spojkového pedálu a oko na tyčce bylo asi tak dvojnásobně velký ovál a tloušťka zbytkové stěny kolíku byla cca 2 mm z původních cca 8... 

-> ŠKODA 120 GLS: To musely být síly, co to přenášelo, že se to takhle vymlátilo :D
Výměna mírně opotřebovaného spojkového pedálu (volný kolík a vydřené očko) 

-> Mr._Nosferatu: tu bolo pekne ale nedalo mi to a v zime sa mi nechce kola umyvat tak som prezul -> Lukyn Fakír: uz aj ja
Konečně je kastle pod střechou
moc místa kolem ní není ale lepší ne nic...

-> castrol: však je to na každým na svoje uvážení, já už to mám bez starostí