-> Lukyn Fakír:
Kdysi jsem nějaký elektrovodivý lak použil, ale už bych do toho nešel - sice to fungovalo, ale blbě to vypadalo - na hnědých páskách vyhřívání ten stříbrnej lak byl hnusnej. Navíc se asi jen tak nepovede udělat to tak tenké, jako jsou původní pásky...
...a za tu cenu, cos dal v odkazu, už máš pomalu nové sklo...
Mě tehdy (před 10-15 lety) vyšel ten lak asi na 50 Kč (taková lahvička a jmenovalo se to Elektrovodivý lak EL-1 (nebo 2?)) a vystačil by bohatě na několik skel (Tehdy jsem opravil dvě skla - u jednoho skoro všechny pásky, u druhého asi tři místa a na obsahu lahvičky to nebylo znát. Asi ji mám dodnes, jen lak už bue asi zaschlý.).
A pak jsem stejně zjistil, že to vyhřívání použiji tak dvakrát do roka, takže to nemá smysl.
U současného vozu pro denní užití mi ani vyhřívání nefunguje (asi opálený kontakt relé, příčinu jsem nezjišťoval) a vůbec mi to nevadí - když je okno zmrzlé, oškrábu jej zvenčí a za jízdy raěji topím na vyšší rychlost ventilátoru, než abych použil výhřev...
