skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> David29: tak to nazdar
-> David29: co rohlíky jak ti plavou? 

-> David29: no to je dost :D
Po asi dvou letech jsem se přihlásil na Virt... 
Tak Ahoj

Tak Ahoj

-> Lukyn Fakír:
Kdysi jsem nějaký elektrovodivý lak použil, ale už bych do toho nešel - sice to fungovalo, ale blbě to vypadalo - na hnědých páskách vyhřívání ten stříbrnej lak byl hnusnej. Navíc se asi jen tak nepovede udělat to tak tenké, jako jsou původní pásky...
...a za tu cenu, cos dal v odkazu, už máš pomalu nové sklo...
Mě tehdy (před 10-15 lety) vyšel ten lak asi na 50 Kč (taková lahvička a jmenovalo se to Elektrovodivý lak EL-1 (nebo 2?)) a vystačil by bohatě na několik skel (Tehdy jsem opravil dvě skla - u jednoho skoro všechny pásky, u druhého asi tři místa a na obsahu lahvičky to nebylo znát. Asi ji mám dodnes, jen lak už bue asi zaschlý.).
A pak jsem stejně zjistil, že to vyhřívání použiji tak dvakrát do roka, takže to nemá smysl.
U současného vozu pro denní užití mi ani vyhřívání nefunguje (asi opálený kontakt relé, příčinu jsem nezjišťoval) a vůbec mi to nevadí - když je okno zmrzlé, oškrábu jej zvenčí a za jízdy raěji topím na vyšší rychlost ventilátoru, než abych použil výhřev...
Kdysi jsem nějaký elektrovodivý lak použil, ale už bych do toho nešel - sice to fungovalo, ale blbě to vypadalo - na hnědých páskách vyhřívání ten stříbrnej lak byl hnusnej. Navíc se asi jen tak nepovede udělat to tak tenké, jako jsou původní pásky...
...a za tu cenu, cos dal v odkazu, už máš pomalu nové sklo...

Mě tehdy (před 10-15 lety) vyšel ten lak asi na 50 Kč (taková lahvička a jmenovalo se to Elektrovodivý lak EL-1 (nebo 2?)) a vystačil by bohatě na několik skel (Tehdy jsem opravil dvě skla - u jednoho skoro všechny pásky, u druhého asi tři místa a na obsahu lahvičky to nebylo znát. Asi ji mám dodnes, jen lak už bue asi zaschlý.).
A pak jsem stejně zjistil, že to vyhřívání použiji tak dvakrát do roka, takže to nemá smysl.
U současného vozu pro denní užití mi ani vyhřívání nefunguje (asi opálený kontakt relé, příčinu jsem nezjišťoval) a vůbec mi to nevadí - když je okno zmrzlé, oškrábu jej zvenčí a za jízdy raěji topím na vyšší rychlost ventilátoru, než abych použil výhřev...

-> isti: i u nás je to čeřínek ;) ..myslim,že to koupíš i v rámci EU..v čechách nevim úplně kde...
Zkusim to vypátrat.
Zkusim to vypátrat.
Jsem dneska trochu kuchal
překvapení bylo že jsem našel uvnitř prahů docela velké množství vosku... bohužel rozstřikováno od prostředku a na krajích nic takže kraje důkladně zhnito 


-> isti 30.10.15 20:13:49: da sa objednat aj na slovensku
-> ondie 30.10.15 00:09:42: Paráda
Poprvé čo je to wrinkle a podruhé ako sa nazívá poslovensky to čeřínek?Ale ak sa to dá kúpiť iba v UK tak sa na to môžem rovno vy...ť


-> Pavel P@nkáč: tak tak,já koupil od M8 už hodně dávno a poprvé testnul až včera.
-> Bukaj: aha to jsem nejak přehledl
-> Pavel P@nkáč: M8rinek jej zde nabízel - objednával várky tuším z D, nebo GB ...
-> ondie: kde se ten spray dá objednat, když to dám do google tak je to leda krém na vrásky:D
já to vlastně ani tak dneska naudělal ale konečně mi vyšel další článek z letošní zatím nejzajímavější cesty :) www.zivotnacestach.cz/cer
nobyl-cesta-do-neznama
-> radekp: anebo lisování ložisek do karteru motoru skůtru. To taky nemělo smrdět, protože to bylo cely očištěny 

-> Jozka:
-> radekp:
-> radekp:

Jinak včera málem sousední téma - ráno zdatnej srnec, kterej kdyby zaváhal při přecházení, tak mě dostal a odpoledne skoro 70 km bez jakejchkoliv dokladů na auto či hlavu - zůstaly v kanclu..
E: Ani bych neměl na pokutu, peníze i karty totiž taktéž.

E: Ani bych neměl na pokutu, peníze i karty totiž taktéž.
-> radekp:
Dvoudenní wrinkle face ?


-> ondie: JJ, je to paráda! Já to dal podle návodu do trouby. Řekl jsem přítelkyni, že to smrdět nebude...tvl, ale to jsem nečekal, co se z té trouby linulo! Trouba vychladla za půl hodiny, přítelkyně až za 2 dny
. Příště taky jedině horkovzduška

-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Je to hodně super,nikdy bych neřek,že lze doma na koleni renovovat až takhle,hezčí jak z fabriky..
Díl na foto byl na plech,základ,plnič (defakto zbytečnej) a pak ten čeřínek,kterej byl ze všeho paradoxně nejjednodušší.

Díl na foto byl na plech,základ,plnič (defakto zbytečnej) a pak ten čeřínek,kterej byl ze všeho paradoxně nejjednodušší.
-> ondie: Tenhle povrch mě nepřestal ještě bavit a asi nikdy nepřestane. 

-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 30.10.15 00:22:32: Však s jedním dílem sem se od tebe i trochu inspiroval



-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Zkusim sem zejtra fouknout i fotku palubky,už sem z dílny utek..teď sem pobral do ruky jen tenhle malej díl,stříkal sem toho víc 

-> ondie: Ta horkovzduška mě napadla.
Ale víš, že co jsem dělal já - všechno se vlezlo do trouby takže taky pohoda. 


-> Bukaj: Fakt doporučuju,myslim,že budeš potřebovat. Na tvém oblíbeném modelu 1000MB je toho taky dost což ? 

-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Kdybych jel dle návodu viz. "stříkejte vertikálně,pak horizontálně,poté 2x křížem diagonálně..vše během 5minut opakujte" tak bych na tom ten sprej asi zdělal
Vlastním rozumem sem to jednou napral tak,podruhý tak,cígo a horkovzdušná pištol.. :)
Za 15minut nebylo co dělat,zavadlý,bez map..krása !

Vlastním rozumem sem to jednou napral tak,podruhý tak,cígo a horkovzdušná pištol.. :)
Za 15minut nebylo co dělat,zavadlý,bez map..krása !
-> ondie: Takže postup bez trouby byl jaký? 

-> ondie: Jůůů

Dělal jsem i kostru palubky na příslušných místech a lze ten efekt v klidu způsobit i bez trouby (těžko dáte kostru palubky do pečící trouby) a relativně na počkání ;)
-> Jirik_Tuňák1983 29.10.15 21:17:38: docela fest
-> Jirik_Tuňák1983: Jenom trošku
na zadku to nevadí 


-> Michal130 29.10.15 20:09:11: Není ta prostřední guma nějaká voskákaná? 

-> MATTESS: no bohužel je čas. Ale chtělo by to sehnat nějaký kvalitní zimní semislicky, abych si to auto užil 

-> Milan 136: a já to odstavil
Kdyz je ten svatek, tak jsem to po dvou mesicich postavil na kola 

-> Stepan FUN: Me to taky prekvapilo, ale uz jsem se s tim setkal nekdy pred 20 lety, kdy se na tel. ustredny na kutnohorsku v ramci digitalizace montovaly takovy "moderni" testery úcastnickejch linek s externim napajecem a napajeni slo kupodivu pres cinche. V audiu je to ciry zlo, protoze konektor, kterej pri zasunovani nejdriv privede na vstup zesiku veskery ruseni a rozdil potencialu obou komponentu a pak teprve milostive nakonekti GND, moh pro tuhle aplikaci vybrat jenom mimon. Navic, pokud ma cinchovej konektor za neco stat, tak v dnesnich cenach je vsechno pod 100Kc/par vesmes hnuj.
-> King 27.10.15 22:03:39: Tak to jsem netušil. Nikdy jsem to v "originální" aplikaci jako zdrojovej konektor neviděl.
Před lety jsme je používali jako napájecí u vysílaček, a když jsem teď vymejšlel co tam dát za konektory aby to bylo lehký, tak jsem se k tomuhle řešení vrátil. Je to malý, lehký a je to za pár korun.
Před lety jsme je používali jako napájecí u vysílaček, a když jsem teď vymejšlel co tam dát za konektory aby to bylo lehký, tak jsem se k tomuhle řešení vrátil. Je to malý, lehký a je to za pár korun.
-> Stepan FUN: Taky je tak používám 

-> Stepan FUN: Vsak oni jsou cinche puvodne napajeci konektory, akorat kdysi davno napadlo nejakyho joudu jejich pouziti pro asymetricky vstupy/vystupy v audiu. Bohuzel se z toho stal standard a prezil az do dneska :-(
Zde detail... Aleb po letech jsem zase použil CINCHe jako zdrojový konektory...
A sice ne úplně dneska, ale dneska konečně dokončeno tak, jak byc si to představoval - aneb všichni na závody vozej 1-2trubicový zářivky a centrálu... Já jsem minimalizoval spotřebu i váhu... :-) Ještě vytvořím z toho zbytku pásku jednu průchozí...
Dneska jsem předělal pasivní zachycovač vlhkosti na aktivní. :-D
Dneska jsem měl tak nějak náladu, cestou domů mě vyhecoval nějakej pyrát v černý A6, když jsem se ho nechtěl pustit, tak zkoušel, co zvládnu.
Pak mi ujel když projel červenou.
Ale bojovná nálada se mě tak nějak držela, tak jsem se svez i pak trochu rychlejc, načež se mi povedlo "zregenerovat filtr pevnejch částic". Došlo k tomu, že předchozí jízdy byly megakolenovrstký, navíc na krátký vzdálenosti, takže ve vejfuku asi byly přímo vrstvy nalepenejch sazí (smíchaný s kondenzátem), který teď horkem vyschly a daly se na útěk. Jinak si nedovedu vysvětlit ty efekty, že letim 140 plnej, koukám v zrcátku jak to lehce práší a pak bác - černo.
Takhle si to pak kejchlo ještě párkrát, ale už ne tolik 

Ale bojovná nálada se mě tak nějak držela, tak jsem se svez i pak trochu rychlejc, načež se mi povedlo "zregenerovat filtr pevnejch částic". Došlo k tomu, že předchozí jízdy byly megakolenovrstký, navíc na krátký vzdálenosti, takže ve vejfuku asi byly přímo vrstvy nalepenejch sazí (smíchaný s kondenzátem), který teď horkem vyschly a daly se na útěk. Jinak si nedovedu vysvětlit ty efekty, že letim 140 plnej, koukám v zrcátku jak to lehce práší a pak bác - černo.


-> Bukaj: Embéčka a kila spíš naopak - když už někdy něco (zřídka), tak spíš vymačkanej čep "do vačky" na pedálu..
-> rsvancara: To na fotce je ještě obrý, jenou jsem kamarádovi řešil vůli spojkového pedálu a oko na tyčce bylo asi tak dvojnásobně velký ovál a tloušťka zbytkové stěny kolíku byla cca 2 mm z původních cca 8... 

-> ŠKODA 120 GLS: To musely být síly, co to přenášelo, že se to takhle vymlátilo :D