skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
23:09:01
28.05.2017
28.05.2017
Pavell
-> Luky: Za mě také ATS
22:59:41
28.05.2017
28.05.2017
U-Geen
-> Luky: mozna kdyby nebyly bily :-)
22:56:13
28.05.2017
28.05.2017
Luky
-> Jarda: ty se radši nekvalifikovaly, sorryjako
22:44:27
28.05.2017
28.05.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Luky: za me jupiky
22:28:18
28.05.2017
28.05.2017
Borderer
Přemýšlím, jestli to patří do "co jsem podělal" nebo sem, ale myslím že sem...protože sem udělal to, že sem dojel do cíle! Někde po trase z orientačního závodu Frýdlantskem nám kleklo dobíjení tak, že se nerozsvítila kontrolka a zůstali sme stát s KO baterií v Mladé Boleslavi. Zachránil nás kamarád z Dobrovice, který sice neměl kýžený díl, ale vybrakoval ze svého auta baterii a vydal se nás zachránit. Dokázali sme tak dojet zbylých 100km domů.
21:59:30
28.05.2017
28.05.2017
Luky
-> Eidy: no myslel jsem design
Jestli do Běšin pojedu, myslel jsem si spíš na Funa, cabriem už jsem v Běšinech byl Ale uvidíme jak to všechno dopadne
Jestli do Běšin pojedu, myslel jsem si spíš na Funa, cabriem už jsem v Běšinech byl Ale uvidíme jak to všechno dopadne
21:55:03
28.05.2017
28.05.2017
Eidy
-> Luky: Značka nerozhoduje ale design ano. Jsou ostřejší líp k tomu autu sedí. Tyhle mi přijdou trochu offroad. Ale naživo to může být jinak. Přivez to do Běšin :)
21:51:38
28.05.2017
28.05.2017
Luky
-> Eidy: a proč? Protože ATS? Nebo že 15" s nižší gumou?
21:30:27
28.05.2017
28.05.2017
castrol
-> Luky: jo urite lepsie
20:47:08
28.05.2017
28.05.2017
Eidy
-> Luky: Za mě určitě ATS ;
20:34:10
28.05.2017
28.05.2017
Luky
-> castrol: taky už jsem se setkal s názorem, že je to lepší než ty ATS. Já nevím, je?
19:34:55
28.05.2017
28.05.2017
castrol
-> Luky: no konecne na aute a hned o kus lepsie
18:48:41
28.05.2017
28.05.2017
bajou
-> Luky: Parádní, takhle to vypadá velice hezky
18:37:21
28.05.2017
28.05.2017
OTA-MTX
-> Luky: ty se mi libi:)
14:16:45
28.05.2017
28.05.2017
Jozka
-> Luky: Super, maká se a ještě si užije i babička.
14:08:06
28.05.2017
28.05.2017
Luky
-> Jozka: jo, jsem u našich, tak hlídá babička
14:03:31
28.05.2017
28.05.2017
Jozka
-> Luky 28.05.17 13:21:15: Se mi to skoro líbí víc takhle, nežli rovně..
E: Dneska už jsi byl jako "babysitter" propuštěn ?
E: Dneska už jsi byl jako "babysitter" propuštěn ?
13:18:06
28.05.2017
28.05.2017
Luky
Nesnížil. Ono teda tady je to umocněný tím jak to stojí na křivý silnici, ale snížit to chce...
13:13:27
28.05.2017
28.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 28.05.17 13:11:25: Vypada to hodne zajimave, ale ten zadek jsi jeste nesnizil
08:11:37
28.05.2017
28.05.2017
Jarda - zrušená registrace
vcera feldou jen po ČR pres 800km mrknul jsem na Hnačov a konecne ziskal papiry ke kratke nive a prekvapeni, mel jsem strach, ze bude treba v poloprevodu a neni...
1. myslel jsem, ze bude E3 a je E4 (2003/76B)
2. kecal, ze to je 2007, prvni registrace je 15.11.2006, rok v TP uz ani neni
3. km sedi, ted ma 65tis. km a dva roky stala, kvuli prekuleni pres budku
4. v TP je ABS, ale v aute neni, tak jsem rozhodnut namontovat nejake s EDS - jednotku uz mam, predni dvouokruho brzdy teda jedine propojit
5. je M1G - osobni terenní - 4 mista k sezeni
6. tazne - nebrzdeny 400, brzdeny 1490kg a ma ho namontovane (jacht sport), takze lehkej podval muzu s Bckem, celkovou ma 1610kg
7. ma zapsana vsechna kola, ale 205/70R15 jen s disky ET0 a rozsirenim blatniku, jsou na ni ET 45 :( na ty je povoleno jen 185/80 R15 a ma zapsane i ty nejvetsi kola 185/75 R16
8. nema zapsany ram, ale to je resitelne, protoze tam je origo
nechapu, proc je v TP poznamka EKO nevybrano - ZTP, u E4
uz jsem z ni chtel kuchat posilovac rizeni a montovat do dlouhe, ale nebudu (stejne nestiham), udelam z ni luxusni SUVcko :)
1. myslel jsem, ze bude E3 a je E4 (2003/76B)
2. kecal, ze to je 2007, prvni registrace je 15.11.2006, rok v TP uz ani neni
3. km sedi, ted ma 65tis. km a dva roky stala, kvuli prekuleni pres budku
4. v TP je ABS, ale v aute neni, tak jsem rozhodnut namontovat nejake s EDS - jednotku uz mam, predni dvouokruho brzdy teda jedine propojit
5. je M1G - osobni terenní - 4 mista k sezeni
6. tazne - nebrzdeny 400, brzdeny 1490kg a ma ho namontovane (jacht sport), takze lehkej podval muzu s Bckem, celkovou ma 1610kg
7. ma zapsana vsechna kola, ale 205/70R15 jen s disky ET0 a rozsirenim blatniku, jsou na ni ET 45 :( na ty je povoleno jen 185/80 R15 a ma zapsane i ty nejvetsi kola 185/75 R16
8. nema zapsany ram, ale to je resitelne, protoze tam je origo
nechapu, proc je v TP poznamka EKO nevybrano - ZTP, u E4
uz jsem z ni chtel kuchat posilovac rizeni a montovat do dlouhe, ale nebudu (stejne nestiham), udelam z ni luxusni SUVcko :)
13:51:53
25.05.2017
25.05.2017
Luky
-> marra_rwd: no zrovna k tý bílý je to takový vyblitý, k červený by to bylo lepší :)
13:44:06
25.05.2017
25.05.2017
marra_rwd
-> Luky: pravda, tobě to pekne ladí s karoserii a kor na tak pěkným aute ;)
00:16:03
24.05.2017
24.05.2017
Jarda - zrušená registrace
-> šlaušek1 23.05.17 21:50:20: jj, vsak ja tomu verim je i zajimave treba, ze nemela silonove podlozky pod paknami zadnich brzd a 97ka 1.3 mpi po tatovi je mela nebo teda ma
Jinak to razeni - synchronizace uz funguje tak na 99% diky oleji castrol syntrans 75W90, do motoru ted liju total quartz racing 10W50 a taky spokojenost
Jinak to razeni - synchronizace uz funguje tak na 99% diky oleji castrol syntrans 75W90, do motoru ted liju total quartz racing 10W50 a taky spokojenost
21:50:20
23.05.2017
23.05.2017
šlaušek1
-> Jarda:
Jardo, vše podstatné na tvé Feldě by mělo být originál a původní. Po dobu co jí měla mamka se měnilo fakt jen to co máš v záznamech. Převodovka, poloosy, motor, jednotky, atd. by mělo být originál, jak vyšlo z výroby. Pouze se měnila ta hřídel. Ale asi to byla fakt jedna z prvních s tou výbavou a po faceliftu.
Jardo, vše podstatné na tvé Feldě by mělo být originál a původní. Po dobu co jí měla mamka se měnilo fakt jen to co máš v záznamech. Převodovka, poloosy, motor, jednotky, atd. by mělo být originál, jak vyšlo z výroby. Pouze se měnila ta hřídel. Ale asi to byla fakt jedna z prvních s tou výbavou a po faceliftu.
20:54:57
22.05.2017
22.05.2017
Mr._Nosferatu
-> Jarda: tak ona tam pasuje jednotka z oktávky jen stačí přehodit 2 nebo 3 dráty, tak je možný že se v tom někdo vrtal.
20:46:54
22.05.2017
22.05.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Mr._Nosferatu 22.05.17 20:39:44: clovece, myslel jsem, ze jo, ale neni cele to je divne... EDS ma u feldy fungovat do 40km/h a funguje az do 80km/h jako u octy 4x4
To auto ma dobre vedenou servisni historii a tam je psano, ze byla v prevodovce menena hlavni hridel, kdyby nekdo daval celou prevodovku a poloosy, tak by to asi napsali.
V TP je napsano ASR a ne EDS :)
Myslim, ze to je jedna z prvnich, co to EDS mela nebo tam nekomu soupli jednotku na prani na posledni chvili... nevim, prijde mi to origo takto.
To auto ma dobre vedenou servisni historii a tam je psano, ze byla v prevodovce menena hlavni hridel, kdyby nekdo daval celou prevodovku a poloosy, tak by to asi napsali.
V TP je napsano ASR a ne EDS :)
Myslim, ze to je jedna z prvnich, co to EDS mela nebo tam nekomu soupli jednotku na prani na posledni chvili... nevim, prijde mi to origo takto.
20:39:44
22.05.2017
22.05.2017
Mr._Nosferatu
-> Jarda: Máš tam i EDS předovkou ? Ta právě měla zesílený diferenciál a vnitřní klouby.
20:31:28
22.05.2017
22.05.2017
Jarda - zrušená registrace
-> ondie 22.05.17 19:57:59: o felde, protoze jak vyuzivam dost EDS, tak se mi to vymackava resil jsem vnitrni kloubek - obal a vnitrni i vnejsi cast - mimo kulicek a klece vnejsiho kloubku
Niva dostala SKF a ty jsou prave takto tvrdsi...
Niva dostala SKF a ty jsou prave takto tvrdsi...
19:57:59
22.05.2017
22.05.2017
ondie
-> Jarda: Zajímavý info.. o které části mluvíš konkrétně,o těle vnitřního kloubu = domečku pro tripod ?
A píšeš vůbec o škodovlečce,nebo o Nivě ?
A píšeš vůbec o škodovlečce,nebo o Nivě ?
15:35:41
22.05.2017
22.05.2017
Jarda - zrušená registrace
zjistil jsem, ze kloubky poloos jsou ze 14 220 - cementacni ocel, tvrdost jsem meril 58 - 60HRC pres vickerse, do jake hloubky nevim (to bych to musel rozrezat), tak jsem to nechal nacementovat do hloubky 1mm a zakalit na 65,5 HRC (oboje - co nejvic...), tak uvidime, kolik to vydrzi, to uz se snad nemuze vymackavat...
10:43:32
22.05.2017
22.05.2017
Luky
-> marra_rwd: tak zase liťáky v té době nebyly úplně standard. Na Rapidu záměrně jezdím poklice, a vůbec se za ně nestydím, byť litých kol na to mám dost
20:28:03
21.05.2017
21.05.2017
krtecek
-> xerox422: nedostal ji ani před ani po
17:49:37
21.05.2017
21.05.2017
Antony - zrušená registrace
-> xerox422: No spíš to vypadá, že jí donesl při zadání
13:58:42
21.05.2017
21.05.2017
xerox422
-> krtecek: pálenku si mu mal doniesť až po vyhotovený
13:40:45
21.05.2017
21.05.2017
krtecek
říkám zámečníkovi...chci nájezd pod auto...šířka 30cm výška 35cm..délka 1,2m abych to mohl schovat do garáže...však podívejte co udělal.. 1,8m dlouhý a ještě 1 je křivý
09:23:43
21.05.2017
21.05.2017
marra_rwd
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: litaky jsou litaky. ale nevypadá to zle ;)
08:47:34
21.05.2017
21.05.2017
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> marra_rwd: kolečka mu slušej, hezký
22:48:56
15.05.2017
15.05.2017
Luky
-> Jarda - zrušená registrace 15.05.17 21:51:33: asi proto že namazaný šroub jde při stejném utažení víc zlehka, tj. při stejných Nm je utažený mnohem víc a může prasknout?!
22:12:28
15.05.2017
15.05.2017
Milan 136
-> Jarda: já vím, reaguju na to že zjistíš, kolik je utahuješ. 5, nebo 10 je jedno, utažený být musí
22:05:39
15.05.2017
15.05.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Milan 136 15.05.17 21:55:43: jj, tam jich je 5, tak myslim, ze neni potreba tolik :), ale ja psal o stredove matici zadniho loziska
21:55:43
15.05.2017
15.05.2017
Milan 136
-> Jarda: na Fabii dle DP kolové šrouby 120Nm
21:51:33
15.05.2017
15.05.2017
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 15.05.17 21:44:27: z jekeho duvodu pretrhnout? nemyslis spis vytrhnout zavit? namazanim se mechanicke vlastnosti sroubu preci nezmeni, ale vzhledem ke snizenemu smykovemu treni je pravdepodobnejsi vytrzeni zavitu....
21:44:39
15.05.2017
15.05.2017
minno
-> Marty227: tam bude ale chyba asi niekde inde, viď.:
-> Jarda: Ja síce nemažem, ale tie závity sú tak nejako stále mierne mastné, t.j. neodmastňujem ich. Mazať sa to oficiálne fakt nemá, no takúto miernu mastnotu to podľa mňa jednoducho mať musí, inak to koroduje a problém je na svete. Na škodovke doťahujem matice momenťákom na 90 Nm (v knihe sa píše myslím 70-80 Nm) a ako to dotiahnem, tak to kedykoľvek aj ľahko povolím.
Na našich Punte majú tej mastnoty na šróboch viditeľne viac ešte od predošlého majiteľa, tam doťahujem kolesá len obyčajným krátkym kolesovým kľúčom, nič sa nepovoľuje a nikdy ani nie je problém to rukou zas povoliť keď treba.
-> Jarda: Ja síce nemažem, ale tie závity sú tak nejako stále mierne mastné, t.j. neodmastňujem ich. Mazať sa to oficiálne fakt nemá, no takúto miernu mastnotu to podľa mňa jednoducho mať musí, inak to koroduje a problém je na svete. Na škodovke doťahujem matice momenťákom na 90 Nm (v knihe sa píše myslím 70-80 Nm) a ako to dotiahnem, tak to kedykoľvek aj ľahko povolím.
Na našich Punte majú tej mastnoty na šróboch viditeľne viac ešte od predošlého majiteľa, tam doťahujem kolesá len obyčajným krátkym kolesovým kľúčom, nič sa nepovoľuje a nikdy ani nie je problém to rukou zas povoliť keď treba.
21:44:27
15.05.2017
15.05.2017
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 15.05.17 21:32:39: nesmí se to mazat kvůli tomu, že namazanej sroub muzes pretrhnout. Ne kvůli povolení. On utahovací moment je ve výsledku stejně taková nic neříkající hodnota, která nemá se stavem utažení šroubu moc společnýho.
21:43:34
15.05.2017
15.05.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer 15.05.17 21:39:27: jen 80Nm, to si nekdy budu muset zmerit, kolik to vlastne dotahuju :) pritelkyni zadni lozisko na fabce jsem se docetl, ze se dotahuje 80Nm +30° a pri tech 30st. jsem teda uz mel taky strach o momentak, ale kdyz uz jsem ho mel v ruce
21:39:27
15.05.2017
15.05.2017
Borderer
-> Jarda: Taky, očistím, lehce máznu a utáhnu na 80Nm, příručka tuším uvádí 70. Imho ta holčina měla na každym šroubu půl kila grafitky a i tak to nešlo. Škoda, že mne nenapadlo se podívat, jak dopadly sedla na disku, hledal sem jen hřebík v gumě.