Co jste dnes udělali...

prohledat
123796 příspěvků (zobrazeno 12301 až 12350) od 06.12.2007 do 18.11.2024, založil/a iDawe
řadit dle data
15:57:55
17.11.2017
Bukaj
-> J3STER: Jo, jo...139

3
15:31:56
17.11.2017
srdcar 120L
-> minno 15.11.17 21:10:16: Chci se tě zeptat, kdyš se dívám na obrázek uchycení: jak máš uchycené druhé oko spodního držáku altíku? Připadá mi, že ho máš bez uchycení, možná je to můj dojem a důvod vibrací. Já mám 70A altík z Fel a musel jsem předělat celý spodní držák, aby to nevibrovalo. A všechno je natvrdo, bez gumových podložek a je to zticha.
15:20:02
17.11.2017
J3STER
-> Bukaj: .... a pak až mezi svátkama pojedeš do Ostravy nezapomeň se stavit ve Vyškově. Meteory samozřejmě s sebou.1
14:41:54
17.11.2017
Bukaj
Omalovánky dokončeny 1

Ještě sehnat pokličky...7
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Bukaj vložen 17.11.2017 14:41:54
upraveno 1x, naposled 17.11.2017 14:44:42
13:55:08
17.11.2017
castrol
-> OTA-MTX: ale auto sa vapkou neumyva ,to vie predsa aj male decko na virte 1
13:04:49
17.11.2017
OTA-MTX
trochu tykrysové ještě doma zbylo
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od OTA-MTX vložen 17.11.2017 13:04:49
13:04:20
17.11.2017
OTA-MTX
neplánovaná orpava povrchu, takhle to dopadá dkyž chci pracanta umejt vapkou1
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od OTA-MTX vložen 17.11.2017 13:04:20
11:40:25
17.11.2017
Rudá Máňa
to jo3 dvakrát se mi protrhl3

díky
11:19:13
17.11.2017
Bukaj
-> Rudá Máňa: Proč by nemohlo? Maximálně se to oloupe... ;-)

Vhodnější jsou různé technické "alobaly" - dnešní kuchyňský alobal je hrozně tenoučký...
11:10:55
17.11.2017
Rudá Máňa
Zdarec, dneska jsem si udělal radost novým alobalem, ale mám dotaz, je to jen alobal vsunutý a na několika místech přilepený ze vnitř, ten starý propálený a potrhaný jsem tam nechal kvůli tý vatě, otázka zní může to tak být?
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Rudá Máňa vložen 17.11.2017 11:10:55
09:52:30
17.11.2017
Bukaj
-> Tuner#2: Jo, jo.

Ta moje sada kol byla původně také zalakovaná bezbarvým lakem a samozřejmě místy od šutrů odprýskaný lak a pod tím lezla oxidace...

...a mimoto to byl tak kvalitní lak, že nešel sundat pískováním a kola musela na chemický odlak...
09:32:41
17.11.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bukaj 17.11.17 08:11:38: Urcite vlevo a hlavne je nedavej zalakovat. Proc bylo videt ted v Besinech na Tonyho aute.
09:03:44
17.11.2017
Bukaj
-> U-Geen: Jo, jo, už jsem se rozhodl4

-> Mil@n: To byla jedna z prvních věcí, co mne napadla, praktická stránka věci - jak to kolo bude vypadat po ujetí prvních 100 Km 1

A taky se mi to líbí víc, při celostříbrném provedení celkem zaniknou tvary toho kola. I když bordel z otěru brzd by je brzy zase zvýraznil 3
09:00:31
17.11.2017
Mil@n
-> Bukaj 17.11.17 08:11:38: Taky si mylím,že vlevo lepší,hlavně kvuli udržbě4
08:48:16
17.11.2017
U-Geen
-> Bukaj: jj
08:11:38
17.11.2017
Bukaj
Tak přikláním se asi k variantě vlevo, co myslíte?1
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Bukaj vložen 17.11.2017 08:11:38
21:36:44
16.11.2017
King
-> Pavel P@nkáč: Chces si to vyzehlit?! 1
20:41:51
16.11.2017
Pavel P@nkáč
-> palinator: tvl3
20:27:20
16.11.2017
palinator
-> minno 16.11.17 10:04:52:

Já teda nechci podceňovat ale myslíš že bys někdy na elektrice ve škodovce z toho těch 140 A dostal? 3 Když budu předpokládat že asi nemáš elektrickej přímotop a k tomu vybitou 110 Ah baterku.
20:25:40
16.11.2017
palinator
-> vhml 16.11.17 09:15:31:

Když to chce taky aby chodila 3 ... a mně teda kravál nedělala samotná seklá volnoběžka, ale kmitající napínák.



-> minno:

Od proudu to asi nebude, 90A Bosch na Toledu (ahoj Pankáči 45) volnoběžku má. A je teda zajímavý, že HTP altík ji nemá, když zrovna tříválec bude kmitat asi o něco víc než normální motory.
15:11:02
16.11.2017
Tomáššš
-> Gemini: krasa. V akom aute bude jazdit ?
10:14:04
16.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> minno 16.11.17 10:04:52: jj vim, jenze tam nesezenu na plochej remen remenici na pumpu a na kliku, na pumpu by sla nechat vytocit, ale na kliku je dost slozita jeste se snimanim polohy, neco jako to mas Ty4 origos tam je iskra 80A a verze s klimou ma 100A a stale klasickej klinak, ten jsem chtel puvodne sehnat, ale 6500,-kc za nej dat nehodlam...:/
10:04:52
16.11.2017
minno
-> Jarda: A pri tom 140A altíku používaš klinový remeň? To už podľa mňa nie je celkom OK. Čo som tak zisťoval, tak klinový remeň a malá favo remenička a silný altík nie je moc dobrá kombinácia. Aj 90A altík a malá remenica z fava a klinový remeň, ako mám ja, je už na hrane. Chcelo by to plochý remeň.
09:53:52
16.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> minno 16.11.17 09:32:38: v nive mam 140A altik bez volnobezky ze zafiry, remenici jsrm pouzil favoritackou, jeho uchyceni mi uz asi 4x ulitlo, taky jim napinam klinak a nahore mam jen jeden bod, uz to mam cele obvarene - vyztuzene

Verze Vojtik vypada velmi dobre a u skodovky je na to spoustu mista, u nivy je to s mistem v pr...., soudruzi pro pohon serva fali na kliku dvojitou remenici, misto aby vse dali na jeden remen

P.s. napinat kladkou klasickej klinak je asi blbost, ze? Na to musi byt plochej remen?
upraveno 2x, naposled 16.11.2017 09:59:09
09:32:38
16.11.2017
minno
-> radekp 16.11.17 07:50:28: Nechám to zrejme tak ako je, iné riešenia sú náročné a bez zaručeného výsledku.

-> Jarda - zrušená registrace 16.11.17 09:05:24: Možno by som sa mal motivovať Vojtikom :)

img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../2268_2007-04 -24_16-48-16_38.jpg

-> palinator 16.11.17 09:13:03: Čo som tak pozeral, voľnobežky sa dávajú zrejme až na silnejšie altíky, 100A a viac. Tento altík som kupoval nový tento rok, je to 90A (určené pre fabia HTP) a bol bez voľnobežky.
09:15:31
16.11.2017
vhml
-> palinator 16.11.17 09:13:03: jo, ta mi dělá na Fabii víc kravalu než zbytek auta dohromady 3
09:13:03
16.11.2017
palinator
-> minno:

Možná že i kvůli tomu se na altíky začaly dávat volnoběžky.
09:05:24
16.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> radekp 16.11.17 07:50:28: Dole nemas pohyblive uchyceni, takze silent je spatne4

-> minno 15.11.17 22:17:17: dobre by bylo na ten plochej remen vymyslet napinaci kladku, ikdyz i 1.4mpi bez vybavy ten klinak napina taky altikem, narozdil treba od moji feldy 1.6 se servem a klimou
07:50:28
16.11.2017
radekp
-> minno: co předělat plocháč na trubku se závitem a vrznout tam do tlaku takovýto silentblok?

www.rubber.cz/14-thickbox /silentblok-a-o-25x30.jpg



Přítlak případně řešit podložkama...
22:17:17
15.11.2017
minno
-> Jarda: Ja s altíkmi problémy nemám, len s ich rezonovaním 3 Viem, že s tou gumou to nie je úplne vhodné, ale funguje to tak už dlho. Až teraz na ten strihnutý šrób no, ale to som už prerobil. A zatiaľ ma nič lepšie nenapadlo. A chcem, aby to bolo ľahko zameniteľné kedykoľvek nazad za origo altík. Dvojité horné upevnenie tým pádom neviem, ako by som vymyslel.
21:42:04
15.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> minno 15.11.17 21:10:16: a pak ze mam problemy s altiky jen ja... :) ty gumy me neprijdou vhodne, umoznuji nejaky pohyb a pak se to muze uklepat dole4, plochej remen by mohl pomoci, u rapida ho mam, ale altik jen pal 70A, chtel jsem dat zkusmo iskru 80A, (ale jeden clovek si pujcil vsechny 3ks a nemohu je od nej dostat z5 :/), ale rekl bych, ze to take chce dvojite horni uchyceni4
21:10:16
15.11.2017
minno
-> minno 15.11.17 09:37:13: Tak problém odstránený. Bolo to alternátorom. Odpojil som horné uchytenie a zrazu bolo ticho. Ako sa mi pred týždňom strihol ten horný upevňovací šrób, altík som na hornom držiaku už upevnil natvrdo bez gúm. Predtým som tam už gumy pod podložkami mal, pretože som dávnejšie náročnou expertízou (1) zistil, že sa mi pri 3000 ot. v úzkom spektre otáčok prenáša do karosérie od altíka ostrá silná rezonancia. Teraz to pri upevnení bez gúm robilo pre zmenu zas tento popisovaný strašný rachot pri 2500-2700 ot. cca. Je to až neskutočné, aký bordel dokáže robiť alternátor. čo sa zvukov a vibrácií týka. Dal som tam nazad gumy pod podložky a je ticho.



Otázka je, ako inak to riešiť, aby tam nemuseli byť gumy. Nepomohlo by napr. prerobenie systému na plochý drážkový remeň?
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od minno vložen 15.11.2017 21:10:16
upraveno 1x, naposled 15.11.2017 21:13:03
20:17:49
15.11.2017
Bukaj
-> minno 15.11.17 09:37:13: Výfuk toto obvykle zvykne dělat. Zvlášť nerezák, který je křehčí a rád praská. Kvůli uvolněné přepážce obvykle měním kvalitní výfuky - dříve, než proreznou, tak se uvnitř uklepe nějaká ta přepážka... 8
13:12:20
15.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> minno 15.11.17 11:20:52: uklepanej vetsi altik je klasika no8 ale casto se s tim da dojet i tisice km, ze ho necim zapres a on tsm jen tak lezi:) akorat potom klinak nebyva v ose no:(
upraveno 1x, naposled 15.11.2017 20:36:31
12:56:33
15.11.2017
Strycek Marty
-> minno: Je to asi nepravděpodobný, ale mě vibrace dělala na Golfu spojka. Od 2000 to začlo vždycky drnčet.
12:07:35
15.11.2017
castrol
-> minno: ja som vcera zazimoval babetu 3
11:20:52
15.11.2017
minno
-> Westas: filter a filterbox som už kontroloval, v podstate všetko pri motore som už kontroloval a doťahoval a všetko je OK, je to silná rezonancia, ktorá tam určite nepatrí.



-> Jarda: Mám komplet mäkké uloženie a rýchlosti mi nevypadávajú.

Minulý týždeň som si našiel strihnutý šrób horného upevnenia alternátora na dvoch miestach (mám tam 90A altík a homemade uchytenie, a akosi sa to uklepalo). Toto vydávalo čudné zvuky, opravil som to - prerobil. A teraz zas toto. Altík to snáď nerobí, tam sa nemalo čo poškodiť. Alebo ten výfuk.
11:07:24
15.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> minno 15.11.17 09:37:13: to mi dela tsky, ale mam tvrde sb motoru, tak neresim... Koupene mam uz mekke, ale mam strach, aby mi nevypadavala treba rychlost, potom...
11:04:06
15.11.2017
Westas - zrušená registrace
-> minno: tiez mi nieco hrozne rachotilo okolo motora a nakoniec to bola uvolnená šruba vo filtri a tým pádom aj plech, ktorý ho drží a s tým aj uvolnená a vypadnutá matica snímača teploty vzduchu aj s celým snímačom.
09:37:13
15.11.2017
minno
Včera som akože zazimoval škodovku. Dotankoval nádrž, umyl, dal nazad do garáže. Uvidím ešte podľa počasia, možno ju ešte vytiahnem3



Čo je ale horšie, zistil som, že mi začalo niečo strašne rachotiť od motora10 V samotnom motore to nebude. Ale prenáša sa to do celého agregátu. V otáčkach okolo 2500, ale nie je to až také úzke spektrum otáčok. Pod a nad tieto otáčky OK. Silno to rezonuje. Akoby niekto nasypal hrsť matíc na šusplech a to tam všetko tancovalo.

Mám podozrenie na výfuk. Je to nerez. Žeby sa tam uvoľnila niektorá priečka a teraz to celé až tak rezonovalo? Je to možné?
23:56:44
13.11.2017
Gemini
po 100 rokoch..... 5 kanal.....130tka
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Gemini vložen 13.11.2017 23:56:44
20:57:23
13.11.2017
Jarda/felda
-> dragon_cb_cz 13.11.17 12:53:14: nordglass v kelly 4300 + sleva a nebudeš daleko od těch 3 4
20:44:51
13.11.2017
King
-> Jarda: Ta snimaci civka snad zadnejma elektrickyma prikorima netrpi - odchazi mechanicky - bud se uklepe jeden z jejich vyvodu nebo mozna nejakej mezizavitovej zkrat. Kdysi jsem novou civku pred montazi naimpregnoval v parafinu a myslim, ze vydrzela celou zivotnost plynivky tj. asi 180tkm....mozna, ze ty napetovy spicky pri snimani ve vysokejch otackach muzou dosahovat desitek V a skodit izolaci toho tenouckyho vinuti, ale nikdy jsem to nemeril...
20:42:32
13.11.2017
Jarda/felda
-> saskyn2 12.11.17 23:05:51: některý pojištovna to řeší 4
20:33:23
13.11.2017
King
-> Bukaj: Jenze u fava je baterka v mot. prostoru, pojistkovka a spinacka kousek od toho a drat k zapalovani je taky jenem par desitek cm. U 742 vede dlouhej kabel ze zadu k volantu a z vaklavejch pojistek a pres spinacku to jde zase 1,5kou dlouhou jaksvin k motoru. Kdyby se jednalo o ustalenej odber jako treba u zarovky, pak no problem, ale ETZ musi behem stovek mikrosekund nakrmit nizkoohmovej primar zapalovaci civky (stouchy skoro 10A) a tam uz se negativne projevuje odpor kabelu i jeho indukcnost. A na takhle zarusenym napajeni pak povesena i elektronika zapalovani. Tu upravu napajeni zapalovani jsem delal na vsech svejch skodivkach pod vlivem Fojtikova clanku o el. zapalovani v Amaru (viz muj blabol o tomtez na Skoda techwebu :-), ale zadny mereni, kterak to vylepsi situaci napajeni zapalovani jsem nedelal - spis jenom pro ten pocit a protoze je to za hubicku :-)
19:37:45
13.11.2017
Tomaso435
-> dragon_cb_cz: jeden z mála....
19:12:27
13.11.2017
Bukaj
-> King 13.11.17 13:27:48: Zajímavé, to s tím napájením. Ale u Favorita to taky nebylo napájené na přímo a fungovalo to. Stejně, jako mi to fungovalo mnoho let na několika škodovkách (dohromady cca 250-300 tisíc Km) bez jediné odešlé cívečky...

Pravda - problémy začaly, když jsem koncem léta umyl motorový prostor tak důkladně, že se mi podařilo zavodnit modul ETZ3 Ujel jsem asi devět kilometrů, začalo to škubat, lítat ručička otáčkoměru a po dalším kilometru to chcíplo úplně. Přepojil jsem tedy náhradní modul a pak to bylo cca měsíc OK (původní modul po vysušení funkční), než se začaly projevovat níže popsané trable...7
17:21:08
13.11.2017
dragon_cb_cz
-> Tomaso435 12.11.17 10:52:05: -> Jarda: Zrovna na Saab fóru někdo rozprodáva auto ve kterým zabil motor, automat má najeto 380 tisíc a šlape prý bez výhrad... tolik k těm 200 tisícům 4
14:43:10
13.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> RoboSK 13.11.17 14:34:49: no rapid je na to lepsi, ale u feldy kdyz zatahnu rucku a chci projet zatacku bokem, tak mi to zabrzdi predek

-> palinator 13.11.17 14:35:00: mozne to je, ale divne, uz jen proto, ze u favorita mi za asi 175tis. km odesla jen jedna a u rapida za 250tis km tak cca 8ks
upraveno 1x, naposled 13.11.2017 14:44:20
14:35:00
13.11.2017
palinator
-> Jarda:

To se spíš mechanicky prošlehá izolace než aby to bylo nabouraný od napětí podle mě.
Extreme Tyres