-> Jarda - zrušená registrace 22.02.21 18:08:57: no dle toho co sem měl na hnědým fávu...
-> Bukaj: ... škoda že sem to nevyfotil, taky sem tom nevěřil co to tam skapává za lepkající hmotu...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Tomaso435: Jako že to palivo naruší strukturu materiálu nádrže? To už se mi zdá jako hodně velké sci-fi...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tomaso435 22.02.21 18:01:52: mam mit strach, ze mi to prolepta nadrz?![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Bukaj 22.02.21 09:46:01: takze pak se davaly uz jen 5q nadrze? to jsem nevedel
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Bukaj 22.02.21 09:46:01: takze pak se davaly uz jen 5q nadrze? to jsem nevedel
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Bukaj 22.02.21 09:46:01: škoda že sem ti nevyfotil plastovou nádrž fáčka po 4 měsících odstávky s effectou E5 .. spodek byl docela gumovej a srážely se na něm kapičky...
-> Bukaj 22.02.21 09:31:20: co se týká vibrací o to bych zas takový strach neměl na tom karburátoru se krom jehloveho ventilu nemá snad co vyklepat co se týká převodu teplá není to kov na kov je mezitím těsnění osobně jsem zvažoval že si vyrazím z pěti silikonu ještě gumu mezi ten dural a karburátor..
-> Jarda: Nádrž s jedním výpušťákem už je určitě 5Q - všechny 4q a i 5q do léta 86 měly dva výpušťáky...
Tak u škodovky snadno sundáš hadici a vypustíš obsah i bez výpušťáku. A u aut s plastovou nádrží je to tak nějak jedno - ta neshnije a přinejhorším ji po deseti letech odstávky vyndáš a vymyješ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Tak u škodovky snadno sundáš hadici a vypustíš obsah i bez výpušťáku. A u aut s plastovou nádrží je to tak nějak jedno - ta neshnije a přinejhorším ji po deseti letech odstávky vyndáš a vymyješ
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bukaj 22.02.21 09:00:42: jedine auto, kde mam vypustak na nadrzi je BAZ a jen na jedne strane... nevim jestli tam je 4 nebo 5 q nadrz, kdyz tam je vleckovej 4q
(Vsechny zadohraby mam z poslednich let vyroby)
(Vsechny zadohraby mam z poslednich let vyroby)
-> Jarda/felda: -> Tomaso435: Jenže ta podložka má být z tepelně nevodivého materiálu kvůli zabránění přenosu tepla z motoru na karbec a gumokovová byla kvůli tlumení vibrací. Takže celokovovou bych nedoporučoval a ta trojdílná asi fungovat bude, ale origo Gumokov určitě lepší![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarda/felda 22.02.21 09:24:25: mám tady hozenou nějakou duralovou... a pak taky tady mám spousty originálu dvoudílných co jsou pro Felicii kovový spodek a plastový mezikus s těsněním mezi kov a karburátor..
-> Tomaso435 22.02.21 09:19:00: celokovová podložka od specialnielektroniky a je po problemu s gumou ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bukaj: jojo podložka je Čínská originály si šetřím mám jich dost ale i tak. Ne Ne jezdí to normální jízdy žádný pro rohlíky a zpátky
-> Tomaso435 22.02.21 09:11:12: Jo, ale psal jsem to dřív, než jsi napsal, že to tak je
Takže čínská podložka? A jaké nájezdy? Není to motor, který anstartuješ "na sytič", popojedeš kilometr a chcípneš?
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Takže čínská podložka? A jaké nájezdy? Není to motor, který anstartuješ "na sytič", popojedeš kilometr a chcípneš?
-> Borderer: No, uvolnit není problém, ale dostat ven ano. Ony ty úsady jsou často docela makroskopické a ty kanálky v karburátorech bývají zaslepené nalisovanou zátkou či tryskou...
![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Bukaj 22.02.21 09:03:59: však píšu že tady konkrétně z těhlech fotek je motor který žádný aditivum nepoznal pouze verva 100
-> Bukaj: Uvolnit ultrazvukem a vyfoukat kompresorem je málo?
-> Tomaso435: Já bych z toho tragédii nedělal. ETBE ti narozdíl od biolihu nijak nevadí. Nehledě na to, že to je pořád jedinej benzín, kterej obsahuje čistě ETBE....ostatní (i prémiový) maj pořád určité % lihu....
-> palinator 22.02.21 08:50:45: Přesně tak.
-> Tomaso435 22.02.21 08:57:15: Do Vervy fakt nemá cenu cokoli dalšího lít. To zelené v sání bych řekl, že bude to, co přidáváš do paliva...
-> dragon_cb_cz 22.02.21 08:57:51: Už ho nepoužívám. Ona jedna věc je to uvolnit a druhá věc odtamtud dostat...![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> Tomaso435 22.02.21 08:57:15: Do Vervy fakt nemá cenu cokoli dalšího lít. To zelené v sání bych řekl, že bude to, co přidáváš do paliva...
-> dragon_cb_cz 22.02.21 08:57:51: Už ho nepoužívám. Ona jedna věc je to uvolnit a druhá věc odtamtud dostat...
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> palinator 22.02.21 09:01:39: tenhle motor na wifi vůbec nejezdil
-> Bukaj 22.02.21 09:00:42: verva 100 na benzinkách kde tankuji což jsou asi čtyři různé jejich E10 minimálně měsíc možná i 2... To je pomalu na pováženou zda ne namontovat LPG do všech auta na benzín vůbec nejezdit ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tomaso435:
Tak to ta sračka je z toho VIFu ne?
Tak to ta sračka je z toho VIFu ne?
-> Jarda - zrušená registrace 22.02.21 08:28:48: Tak tím, že vyjedeš benzín z karbecu, tomu dost pomůžeš. Oxidace by hrozila asi jen tehdy, kdybys to parkoval venku na louce pod plachtou nebo v garáži s děravou střechou.
Lepší varianta je před odstavením (na zimu) vyjet nádrž "dosucha" a dát aspoň půlku nádrže 100 oktanu, při plánované odstávce na delší dobu, než přes zimu nechat nádrž suchou úplně (vypustit výpušťákem).
Do veškeré zahradní a jiné benzínové techniky používat pouze Vervu - ten rozdíl 5 Kč na litr nikoho nezabije (na 5 l kanystru ušetříš tak jedno točené)...
-> David29 22.02.21 08:48:30: Jenže ten olej se rozloží v každém benzínu - to není o biosložce, ale o používání starého mixu. Prostě mix používat max měsíc od namíchání, do dvou měsíců přilít trochu čerstvého oleje a po 3 měsících použít max na čištění dílů...
-> Tomaso435 22.02.21 08:49:31: Čínská podložka? Tohle jsem ještě neviděl - většinou ta origo guma ztvrdne, než že by se rozleptala...
Verva 100 snad nikdy E10 nebyla, ne? Je stále E5 s ETBE místo lihu...
Edit: Tak máš pravdu: "Od 1. 1. 2021 jsme zvýšili podíl ETBE. Díky tomu se nám podařilo ještě zlepšit výkonnostní parametry paliva. Zároveň tak došlo k posunu maximálního obsahu kyslíku v palivu. Proto je od 1. 1. 2021 VERVA 100 na stojanech označená evropským značením E10."
Lepší varianta je před odstavením (na zimu) vyjet nádrž "dosucha" a dát aspoň půlku nádrže 100 oktanu, při plánované odstávce na delší dobu, než přes zimu nechat nádrž suchou úplně (vypustit výpušťákem).
Do veškeré zahradní a jiné benzínové techniky používat pouze Vervu - ten rozdíl 5 Kč na litr nikoho nezabije (na 5 l kanystru ušetříš tak jedno točené)...
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> David29 22.02.21 08:48:30: Jenže ten olej se rozloží v každém benzínu - to není o biosložce, ale o používání starého mixu. Prostě mix používat max měsíc od namíchání, do dvou měsíců přilít trochu čerstvého oleje a po 3 měsících použít max na čištění dílů...
-> Tomaso435 22.02.21 08:49:31: Čínská podložka? Tohle jsem ještě neviděl - většinou ta origo guma ztvrdne, než že by se rozleptala...
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Edit: Tak máš pravdu: "Od 1. 1. 2021 jsme zvýšili podíl ETBE. Díky tomu se nám podařilo ještě zlepšit výkonnostní parametry paliva. Zároveň tak došlo k posunu maximálního obsahu kyslíku v palivu. Proto je od 1. 1. 2021 VERVA 100 na stojanech označená evropským značením E10."
-> Bukaj 22.02.21 08:13:45: Ty jsi ještě nepořídil ultrazvuk?
Jinak osobně stále tankuji vervu 100 ale ju dvakrát takové množství wi-fi jelikož ho mám litr za 100kč tak je to v podstatě úplně jedno kolik tam toho naliji pokud to ovšem má aspoň nějaký význam teda.
A ještě jedna velká zajímavost podívej se na tu keramiku těch svíček je to tak dokonale čistý jako kdyby ty Svíčky nebyly nikdy použitý a to mají odježděných nějakých 20000 km na ostřejšího motoru který točí do 7000
-> Tomaso435 22.02.21 08:49:31: tvl... a jsme v prdeli, co omv 100?![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Tomaso435:
Nejde u Vervy o to, že tam není líh, ale ETBE? Teda aspoň u některejch, nevim jak to teď aktuálně je.
Nejde u Vervy o to, že tam není líh, ale ETBE? Teda aspoň u některejch, nevim jak to teď aktuálně je.
-> Bukaj 22.02.21 08:13:45: a tady cosi čím je plný sací potrubí
-> David29 22.02.21 08:48:30: :/ takto jsem zadrel jawettu :(
-> Bukaj 22.02.21 08:13:45: verva je již e10 .. takže i tak furt lepší jak efecta e5 ? Jinak cca měsíc nová ježděna jen verva 100
-> Jarda: Motorovky se kolikrát i zadřou, pač benzin ten olej rozloží
-> Bukaj 22.02.21 08:13:45: takze, co jsem dal do baze 98 z ona s vifem a prisadou a pak jeste pul nadrze omv 100ku s aditivama je naprd? :/
Zacal jsem delat, ze pred uskladnenim karburatoroveho vozu odpojim palivo a necham to doblafat, ale to tam zas pak bude oxidace?
Jinak soused prisel s motorovkou, taky total zalepena :(
U vifu pisi, ze ma palivo stabilizovat, ale odzkousene to zatim nemam.
Zacal jsem delat, ze pred uskladnenim karburatoroveho vozu odpojim palivo a necham to doblafat, ale to tam zas pak bude oxidace?
Jinak soused prisel s motorovkou, taky total zalepena :(
U vifu pisi, ze ma palivo stabilizovat, ale odzkousene to zatim nemam.
-> Jarda: S tou boisrágorou je to krásně vidět na karburátorech - většinou repasuju karburátory, které nikdy biosložku nezažily, případně karburátory, které jsou pravidelně v provozu a tudíž v nich nejsou usazeniny degradovaného benzínu a kde se maximálně potýkám s oxidací, ale čím dál častěji se mi do drápů dostane nějaký "pár let" odstavený karburátor a to lepivé svinstvo je hrozné - benzínem či jinými organickými rozpouštědly to téměř nejde, kyselina je na to také krátká (bez poškození odlitku karburátoru s tím nehne) a jediné, co na to nějak funguje, jsou enzymy - a dostat to z kanálků je fakt vopruz
Takže se snažím při předávce karburátorů upozorňovat majitele, aby používali Vervu (či jiné palivo bez lihu)![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Takže se snažím při předávce karburátorů upozorňovat majitele, aby používali Vervu (či jiné palivo bez lihu)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> Borderer 22.02.21 07:32:54: rekl bych, ze bioslozku zacali pouzivat driv a v tomdle cca 10let starej benzin
-> Jarda: Jaký je rozdíl mezi Rakouskem a náma? Před lety mi přišlo, že zrovna na Rakouskej benzín mne auto jelo líp... ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Eidy: příště
mě přišlo lepší dělat menší vrstvu
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
mě přišlo lepší dělat menší vrstvu
-> OTA-MTX: Ono stačí tu pásku překrývat o pár mm jinak a hned to udělá ve výsledku několik metrů rozdíl. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarda: cca 11m
-> OTA-MTX 21.02.21 17:35:33: kolik jsi spotreboval?
Omotal jsem svody, kdyby někdo chtěl zbylo mi necelých pět metrů této omotávky:
speedpro.eu/produkt/termo izolacni-omotavka-vyfuku-d o-800c
Doporučil Eidy takže je stoprocentní :-D bohužel jsem si nechal od jiného škodováka blbě poradit s metráží
speedpro.eu/produkt/termo izolacni-omotavka-vyfuku-d o-800c
Doporučil Eidy takže je stoprocentní :-D bohužel jsem si nechal od jiného škodováka blbě poradit s metráží
-> saskyn2 21.02.21 12:08:47: to je fun... to neni auto na jezdeni, Ty to stale nejak nechapes, tam resim auta na jezdeni a ne hracky
-> isti 21.02.21 11:25:15: musi byt zvykle :)
-> SO545 21.02.21 10:07:11: jo, byl to hnusnej zvuk, ale stromy byly daleko a ten traktorista nevim, jestli by pomohl :)
-> isti 21.02.21 11:25:15: musi byt zvykle :)
-> SO545 21.02.21 10:07:11: jo, byl to hnusnej zvuk, ale stromy byly daleko a ten traktorista nevim, jestli by pomohl :)
-> Jarda - zrušená registrace 21.02.21 07:08:41: hele Jardo, vedle v tématu píšeš že se v tom vůbec nehrabeš
jako nechci se ti smát ale musím
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda - zrušená registrace 21.02.21 08:25:22: Bože,ale teraz nie si na pamiru![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarda - zrušená registrace 21.02.21 08:27:50: to auto dostava zabrat co ... chudak uzavierka![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> SO545 21.02.21 08:20:47: jj, smrdi to hrozne, vcera jsem si dal nejakej offroudek, brzdil me na polnacce traktor, tak jsem ho objel po poli a malem jsem tam zustal, nastesti jsem tam mel redukci a za jizdy se mi podarilo jeste tam vrazit uzaverku a prolit jsem to, ale zastavit, tak uz se nehnu...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 21.02.21 08:04:53: na pamiru zazila horsi palivo :) no stejne chci menit filtr... to volny piskajici cerpadlo to snad nezabetonuje, naopak mi prislo tissi
jen o vstrikovac mam trochu strach, uz mi jeden odesel a nahradni uz nemam![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu 21.02.21 08:04:53: ten smrad by som nedal...prilial by som to do oleja na topenie a vybavene.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarda: Ze to nevylejes nebo nepouzijes na myti tu sracku...
-> Jarda: ja už jazdím 100 oktán dávno