skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TURBO DO SKODOVIEK 105-136
11:01:53
16.04.2012
16.04.2012
Dušan
-> minno: ty se smejes, ale ja o vikendu projel cca 60L paliva
10:37:59
16.04.2012
16.04.2012
minno
Dušan 16.04.12 10:35:31 napsal:
→ pistaa:tak mi neco musi zbyt i na jine veci :)čiže na benzín
-> Dušan 16.04.12 10:12:07:
→ pistaa:tak mi neco musi zbyt i na jine veci :)čiže na benzín
-> Dušan 16.04.12 10:12:07:
10:35:31
16.04.2012
16.04.2012
Dušan
-> pistaa: to verim, ale penez neni momentalne na zbyt a kdyz to spocitas i s tim ventilem tak mi neco musi zbyt i na jine veci :)
10:30:57
16.04.2012
16.04.2012
pistaa
-> Dušan: vecer dam info vezmi to s turbom a bude zlava ;-)
10:12:07
16.04.2012
16.04.2012
Dušan
Johny Death 16.01.05 00:34:18 napsal: no jo ale ma to potom cenu? kamos mi rikal ze delali pokus i s obycejnym vysavacem a ze to jako ze prej neco delalo ale nevim jestli by to stalo za tu namahu tam to nizkotlake davat.
Johny Death 16.01.05 00:21:34 napsal: teoreticky i prakticky to mozne je, ale zivotnost motoru se rapidne snizi a to fakt rapiden. ale pokud mas dostatecnu zasobu klik tak jdi do toho protoze to turbo ti ji suverene ohne.
Johny Death 16.01.05 00:21:34 napsal: teoreticky i prakticky to mozne je, ale zivotnost motoru se rapidne snizi a to fakt rapiden. ale pokud mas dostatecnu zasobu klik tak jdi do toho protoze to turbo ti ji suverene ohne.
10:04:01
16.04.2012
16.04.2012
Dušan
-> pistaa: foto ? cena ? velikost ?
09:07:15
16.04.2012
16.04.2012
pistaa
-> Dušan: ak chces je na predaj moj IC
22:07:48
15.04.2012
15.04.2012
Dušan
-> pavucina: ale fouka ti tam vzduch za jizdy. Ja mam IC porad okolo 50 coz je prevelice. Zkusim sehnat jiny vetsi IC a dam to nekam kde fouka.
22:02:06
15.04.2012
15.04.2012
pavucina
No me to nemusis vysvetlovat ohledne lazeni... A ja chlazeni neresil, a pokud jsi videl fotku, tak IC taky nemam dobre umisteny a nemel jsem problem pavucina.own.cz/galerie/.
../DSC00075.JPG Az ted davam vetsi chladice a vsechno pred naraznik, pak jsem na to zvedav.
21:55:44
15.04.2012
15.04.2012
Dušan
-> pavucina: neni, ale uz se to musi dobre naladit a chladic coz u toho motoru vzadu je trosku horsinez u treba u facka
21:53:46
15.04.2012
15.04.2012
pavucina
No dusane, kdyz jsem ti to pred nakym tim mesicem psal at jdes aspon na 1 tak se ti moc nechtelo, ale ted sam vidis ze to neni tlak .
21:53:43
15.04.2012
15.04.2012
Dušan
-> Marra: Q8 Formula F1 10W/50
21:44:53
15.04.2012
15.04.2012
Marra - zrušená registrace
už jsi zhýčkaný, co my odrostlí na atmosféře?:) uvidíme, co z toho eatona dostanu. Každopádně maximální respekt. Teď se omlouvám, jestli to máš někde v kartě u sebe, ale co jezdíš za olej?:)
21:35:34
15.04.2012
15.04.2012
Dušan
-> Marra: 0,5 nic neni, tim bych mozna zacal jako nastartovani motoru a projeti 200 jestli to funguje. I 0,6 je bida . Doporucuju 0,8 a vydrzi to uplne normalne. Kor na Favoritu.
21:33:11
15.04.2012
15.04.2012
Marra - zrušená registrace
-> Dušan: to pružné zrychlení je masakrální. to je až neuvěřitelné. myslím, že na mojí sériovou 135 bude 0,5 baru pro začátek až až:)
20:58:46
15.04.2012
15.04.2012
Dušan
17:31:00
15.04.2012
15.04.2012
Bery
-> pistaa: neva,ze strání je to už jen 3 hodiny:-)))
13:19:38
15.04.2012
15.04.2012
pistaa
-> Bery: idem len na postu do cr. do Strani
10:51:33
15.04.2012
15.04.2012
Marra - zrušená registrace
píšu ti zprávu, dost si mně nahlodal a ten karbec chci, věřím, že od tebe koupím dobře:)
10:16:18
15.04.2012
15.04.2012
Bery
-> pistaa: tak se zastav jestli pojedeš kolem!
23:24:20
14.04.2012
14.04.2012
pistaa
-> Marra: Karbec v pohode, regulator nemam ale pripadne ti ho viem zadovazit...
ak mas vazny zaujem pondelok idem do CR a poslem ti to nech to je o daco lacnejsie, na druhy den to mas, ak chces posli spravu a dohodneme sa
-> TechniX: tvoja slobodna volba.. ked sa minie neplacte ze chcete :)
ak mas vazny zaujem pondelok idem do CR a poslem ti to nech to je o daco lacnejsie, na druhy den to mas, ak chces posli spravu a dohodneme sa
-> TechniX: tvoja slobodna volba.. ked sa minie neplacte ze chcete :)
23:05:17
14.04.2012
14.04.2012
TechniX
-> pistaa: nad karburátorem neonanujem, na to jsou jinačí chvilky a s někým jiným! :)
-> Marra: já nepřihazuji :) takže máš možnost ho získat
-> Marra: já nepřihazuji :) takže máš možnost ho získat
22:59:09
14.04.2012
14.04.2012
Marra - zrušená registrace
v tom případě začínám 201E :) a rovnou se zeptám i na regulátor tlaku paliva:)
22:47:59
14.04.2012
14.04.2012
pistaa
-> TechniX: to nad cim tu onanujete dookola (S32Dis) a cena mozeme zacat vyvolavacou cenou 200E/kus
22:34:34
14.04.2012
14.04.2012
TechniX
-> pistaa: copak by jsi měl zajímavého za karburátory ? :) a jakou bys dal cenu ?
22:24:36
14.04.2012
14.04.2012
pistaa
-> Marra: ak by si chcel nejake karburatory najdem co som mal rezervne .. :) aj s ND ak chces je to o peniazoch :)
22:22:14
14.04.2012
14.04.2012
havlik
-> TechniX: nemam z toho nic, karbec bral odemne eidy i se sanim
22:21:39
14.04.2012
14.04.2012
TechniX
-> havlik: joo Koatě mi o tobě říkal že jsi něco takového měl a chtěl si to stavět, že se tě i poptá jestli náhodou ještě nemáš toho solexe... :) ale asi si se toho už zbavil
22:18:16
14.04.2012
14.04.2012
TechniX
-> Marra: třeba v tvém případě když máš kompresor se to dá udělat metodu Karburátor/Kompresor/Moto
r.. takže můžeš použít nějaký klasický atmosférický karburátor, jen ho doladit aby pěkně pokrmil ...spousty amerických starých vozidel je takto postaveno, dokonce i některé Lada/Vaz měly kompresory
se vstřikováním
další video nějakýho žigula jak tomu pořádně naložil
se vstřikováním
další video nějakýho žigula jak tomu pořádně naložil
22:08:39
14.04.2012
14.04.2012
havlik
-> TechniX: já už ne:) ale měl sem to komplet nachystané vč novýho turba
22:05:01
14.04.2012
14.04.2012
TechniX
-> havlik: jo o těch webovkách na Renault 5GT parts vím, Dušan od tud kupoval díly.. Jinak ty taky turbíš ?
-> Marra: přeplňování je nádherná cesta za výkonem, když se podíváš na různé videa všelijakých staveb v zahraničí a vidíš to jak se to chová, rozjedeš ten svůj chcíplej motor s nízkou kompresí, pak od 2500rpm jako když kopne a rafika na otáčkoměru letí až skoro do omezovače a pak rachot jak kráva třese to s celým autem, gumy hvízdaj, přeřadíš za dvě, naložíš tomu a gumy zas chvízdaj to je prostě nádhera a dobrej požitek že to člověk "udělal" dobře ale ovšem každodenní jízdy takovýmhle stylem bohužel se najde vždycky něco co se poškodí ..
třeba zde jedna taková malá ochutnávka z daleké Argentiny GM Chevette s obsahem 1400ccm a jízda na alkohol
-> Marra: přeplňování je nádherná cesta za výkonem, když se podíváš na různé videa všelijakých staveb v zahraničí a vidíš to jak se to chová, rozjedeš ten svůj chcíplej motor s nízkou kompresí, pak od 2500rpm jako když kopne a rafika na otáčkoměru letí až skoro do omezovače a pak rachot jak kráva třese to s celým autem, gumy hvízdaj, přeřadíš za dvě, naložíš tomu a gumy zas chvízdaj to je prostě nádhera a dobrej požitek že to člověk "udělal" dobře ale ovšem každodenní jízdy takovýmhle stylem bohužel se najde vždycky něco co se poškodí ..
třeba zde jedna taková malá ochutnávka z daleké Argentiny GM Chevette s obsahem 1400ccm a jízda na alkohol
21:52:37
14.04.2012
14.04.2012
Marra - zrušená registrace
a vůbec, když už tady takhle spamuju.. nikdy jsem ze zahraničí nic nekupoval, jsem v tomhle panna. Co je třeba mít/zařídit např. konkrétně, kdybych chtěl vzít ty věci viz odkaz nahoře?
21:27:55
14.04.2012
14.04.2012
Marra - zrušená registrace
21:24:40
14.04.2012
14.04.2012
Marra - zrušená registrace
mě pořád strašně láká přeplňování. jsem prakticky na bodu, kdy mám 135 motor OK, kompresor, který se na tom motoru točí, ale skončil jsem na karbu. peněz není nazbyt zrovna a tak přemýšlím co dál. rád bych se v tom povrtal, ale dát karburátor nad kompresor, aby tlačil směs je asi cesta nikam. takže buď čekat, nebo koupit si nechat za 200 liber poslat jetý karb s regulací, nebo se na to vysrat a kompresor prodat. a včil, babo raď.
21:24:39
14.04.2012
14.04.2012
havlik
-> TechniX: a co je v dnešní době za problém koupit z ciziny? Ten muj byl odněkud ze skotska. Btw někde u karla nebo u dušana byl v kartě odkaz na karbce od 150liber a měli jich tam docela dost.
21:22:36
14.04.2012
14.04.2012
TechniX
-> havlik: nejde o nějakých pár sušnů, ale o to ho vůbec sehnat tady u nás v republice.. nikde sem nenarazil na to aby to někdo někde prodával, jen jednou kdysi někdo za 5000kč a bylo to pryč .. sice je hezký že pár lidí ještě Renault turbátka mají, ale většinou náhradní karbec nemají a ty co ho třeba mají v garáži o těch nikdo neví páč nechodí na net a jsou to starý chlapy ... takže buď ze zahraničí to přitáhnut a nebo udělat jinačí způsob
21:09:39
14.04.2012
14.04.2012
havlik
-> TechniX: ty karbece jsou jen prostě něco stojí, pokud ho hledáš za pár šušnů tak to asi těžko bude no.
21:07:50
14.04.2012
14.04.2012
TechniX
-> Marra: tak to nejsi jedinej kdo ho schání .. já ho hledám už půl roku, týdně prolezlé inzerce, obvolané vrakoviště v okolí, poptání všech týpků co dělaj v autodílnách i dědků co dělaly auta doma jestli ho náhodou nemaj .. a zatím marně
jedině si připravit penízky a vymyslet přepravu a koupit to jedině přes EBAY.COM tam se vždycky nějaký najdou (dokonce je tam i jeden novej za 7000kč), ale ty použité vyjdou v tisících a hlavně vše je z okolí Anglie
a poslední možnost je sehnat si něco jiného rozumného a z toho to postavit, vhodně otryskovat, špičkově zatěsnit a zkoušet a zkoušet a měřit lambdu.. a jsi hned v jednom velkým pekle a kolotooči pokus omyl a nebo využít vstřikování a ladit to softwarově :)
znám už hodně lidí co tento karburátor hledají, ale zatím ani jeden z nás ho dodnes nesehnaly
jedině si připravit penízky a vymyslet přepravu a koupit to jedině přes EBAY.COM tam se vždycky nějaký najdou (dokonce je tam i jeden novej za 7000kč), ale ty použité vyjdou v tisících a hlavně vše je z okolí Anglie
a poslední možnost je sehnat si něco jiného rozumného a z toho to postavit, vhodně otryskovat, špičkově zatěsnit a zkoušet a zkoušet a měřit lambdu.. a jsi hned v jednom velkým pekle a kolotooči pokus omyl a nebo využít vstřikování a ladit to softwarově :)
znám už hodně lidí co tento karburátor hledají, ale zatím ani jeden z nás ho dodnes nesehnaly
19:47:03
14.04.2012
14.04.2012
Marra - zrušená registrace
pánové a co tak nějaký solex 32 dis, neválí se někomu doma? :)
14:23:57
13.04.2012
13.04.2012
TechniX
-> m8rinek: děkuji :)
-> pavucina: ok, dobře, na zkoušku to mohu udělat, přinejhorším mi za čas foukne.. a pak se rozhodnu jinak :) Díky.
-> pavucina: ok, dobře, na zkoušku to mohu udělat, přinejhorším mi za čas foukne.. a pak se rozhodnu jinak :) Díky.
14:14:34
13.04.2012
13.04.2012
pavucina
Nevyhazuj penize za tesneni, pokud nebudes schopnej to odladit, tak je skoda 400,- za oplechovany pri vymene cehokoliv v motoru co nevydrzi, dej tam obycejnej temac. Jak jsem psal jezdim 1 a jezdilo to i 1,6 a nic se stim nestalo... Oplechovany jsem kupoval jeste vyssi, puvodne jsem zamyslel snizit kompresi, ale oddaloval jsem to az jsem uznal, ze je to zbytecny.
12:49:44
13.04.2012
13.04.2012
m8rinek
-> TechniX: kalina.cz
12:47:24
13.04.2012
13.04.2012
TechniX
-> m8rinek: tak tedy připadá k úvahu možnost B .. kde se dá koupit ?
12:46:11
13.04.2012
13.04.2012
Dušan
ikdyz jsem prehnal tlak a vlitlo tam pres 1.6 tak to spolehlive udrzela i VIKA. Pokud tam budes tlacit do 1.0 i pri vyssim KP tak to musi vydrzet. A kdyz ne tak to pak vymenis.
12:39:06
13.04.2012
13.04.2012
m8rinek
-> TechniX: jenže k takovýmu těsnění je třeba upravená plocha na vrchu vložky.
Takže buď:
a) vytočit do vložek drážku pro měděný kroužek
b) koupit oplechované za 400Kč
c) dát seriové (Temac za 100Kč)
Takže buď:
a) vytočit do vložek drážku pro měděný kroužek
b) koupit oplechované za 400Kč
c) dát seriové (Temac za 100Kč)
12:36:29
13.04.2012
13.04.2012
Dušan
-> TechniX: seriovy taky vydrzi
12:32:02
13.04.2012
13.04.2012
TechniX
A teď když hodíme řeč o těsnění pod hlavu, tak použít sériové nepřipadá k úvahu, nechci ho pokaždé měnit že mi podfoukne .. Utrácet 1000kč za měděné se mi taky nechce kord u motoru co bude jen na zkoušku ... a tak mě napadlo, měl bych možnost si ho nechat vypálit, za pár kaček.. z jakého materiálu bych to měl udělat ? plech ? .. co těsnící kroužky kolem vložek řešit neřešit ? nebo mám upravit jinačí přesah kvůly tomu ?
BTW: dělal sem některý zahraniční motory a tam byl čistě rovný plech a dokonce s černým komaxitem a jako těsnění pod hlavou prej dobrý, tak něco podobného udělat i zde
BTW: dělal sem některý zahraniční motory a tam byl čistě rovný plech a dokonce s černým komaxitem a jako těsnění pod hlavou prej dobrý, tak něco podobného udělat i zde
12:20:28
13.04.2012
13.04.2012
Dušan
-> TechniX: pokud ma motor fungovat tak bude i od zacatku na turbo. Spis je dobry mit nejakou mrdku na sestaveni od odladeni motoru na pozadovanou mez, pak to predelat na novy motor
12:14:42
13.04.2012
13.04.2012
TechniX
-> Marcius: Bohužel ten 781.135 motor musím zgenerálkovat, protože nějaký blb neudělal přesahy vložek a byly propadlé, pístní kroužky KO, hlava vyžraná, hlavně že vyměnil těsnění pod hlavou za nové, které se hned poškodilo a jsou sežrané hrany vložek, takže vložky na vyhození, mám už jiné v záloze :) jinak sem stím už od začátku počítal ho zaběhnut třeba klasika na karbec a pak přepnut na turbo a nebo to celou dobu šetřit .. ještě uvidím jak to dopadne
19:58:38
12.04.2012
12.04.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> TechniX: doporučuju, negenerálkuj ten motor jako já, ať to pak nemusíš zajíždět a chovat se k tomu slušně