-> m8rinek: a nepřemýšlíš třebas časem o testování Etanolu ?? ten potřebuje jinou směs a to třebas ten budík neukáže :( našel jsem na min 8:1 (pak jedině řešit ty digitálky )
nebo to na těch normálních budících jde přepnout ?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TURBO DO SKODOVIEK 105-136
-> vhml: ne, když si pro to dotý říše zajedeš ;)
BTW: když mě dataloger nezajímá a potřebuju jen základní nastavení, tak bych si měl vystačit s takovymhle budíčkem www.cheapcycleparts.com/p roducts/167990-dynojet-res earch-76950408-gauges-comp onents-air-fuel-ratio-gaug es a v podstatě libovolnou sondou ze seznamu?
BTW: když mě dataloger nezajímá a potřebuju jen základní nastavení, tak bych si měl vystačit s takovymhle budíčkem www.cheapcycleparts.com/p roducts/167990-dynojet-res earch-76950408-gauges-comp onents-air-fuel-ratio-gaug es a v podstatě libovolnou sondou ze seznamu?
-> Dušan: no ale drahé neznamená kvalitní né ? co čtu tak AEM je s k valitou stejně jako ta Innovatech a ten je levnější i s datalogerem
-> m8rinek: i tak by to z říše bylo dražší...
-> djmaso: no kdyz jsem to kupoval tak byla potreba necehoz kvalitniho co mi ukaze to co poterbuju. Na kabec idealni.
-> Dušan: to je docala paleta když je to bez datalogeru , nebo si ne?
-> djmaso: Nakupuješ v německu, všichni píšou bez záruky, nicméně je tam zboží obvykle funkčnější než u nás ve 100% stavu....
-> m8rinek: jak píše, že bez záruky, tak bych věřil že jí spálil :D díkys, ale raději zainvestuji do nové
-> Marcius: no a zkoušel jsi převodník ? nebo ne ? byl u toho budík ? kolik záznamu to pobere ??
-> m8rinek: -> vhml: přesně , ještě když nepředloží dodavatel cenu tak to napálí, že se člověk po.. , proto šengen a bude klídek
-> vhml: tak, lepší za stejnou cenu dovést z říše...
-> djmaso: clo je zlo. Za řízení z Ameriky jsem včetně pošty platil 2700 + 750 clo a DPH v ČR
-> djmaso: ano tuhle mám, funguje bez problému, nahřívá se vcelku rychle do 20s v létě, propojení s PC jsem nezkoušel, ale vzhledem k tomu, že k tomu dodávají v krabici i CD se softwarem Logworks, tak to ten datalog taky umí. Akorát pokud nemáš PC s COM portem, budeš muset zkusit převodník COM/USB, třeba to bude fungovat.
viewitem.eim.ebay.cz/INNO
VATE-LC1-WIDEBAND-CONTROLL
ER--02-BOSCH-SENSOR/.../it
em
máte někdo zkušenost s
INNOVATE LC-1: Lambda kabel + 02 Sensor
máte někdo zkušenost s
INNOVATE LC-1: Lambda kabel + 02 Sensor
bude se blížit čas ladění , otázka zní
Jakou máte vyzkoušenou lambda-sondu? + data loger ??
Ebay není problém :)
Po rozhovoru s kolegou , nejraději něco z EU ( důvod:clo )
Jakou máte vyzkoušenou lambda-sondu? + data loger ??
Ebay není problém :)
Po rozhovoru s kolegou , nejraději něco z EU ( důvod:clo )
-> Aidamgonnahate: ono by stačilo,abys ho nastavil obraceně a budu lítat :D
-> djmaso: :D Přijdu ti rozkopat křídlo :D
no a dále imfsoft.cz/hardware/.../z
apalovani-master-ignition-
injection.asp + lambdu a jsem happy :)
-> Aidamgonnahate: jo to je ten do kterýho jsem kopl, že je to předraženej kus litiny :D
-> TTomas: jo tak to je presně on :) a máš pravdu je to 1150 :)
Jojo je to u Štěpána.. Motor je 1150 se vstřikem Kugelfischer a jeden normální 130RS :) Je tam i můj motor ale za dveřma :D
-> djmaso: FB nemam, ale podle toho co rikas to bude nejspis Stepan a pokud je to skutecne on, tak ten motor neni rs, ale 1150 s mech. vstrikem

-> TechniX: pán dělá větrné elektrárny , jako koníček jsou škodovky a veterány :) ps má tu profil ale nevím Nick :) ps: už se těším na HL. duralovku :)
-> djmaso: před chvilkou jsem na to koukal, docela pan stavitel .. čím se zabývá renovace a nebo old sport mašiny ?
koukněte ke mě na FB byl jsem u kamarada a chlapcí 130RS se vstrikem atd :) maso
-> TechniX: no a já zkusím s 1,3 dosáhnout výkonu jako Pistaa nebo Dušan s 1,4 :)
-> pavucina: přesně tak a na normální svižné ježdění to chci já, spolehlivé a za rozumnou spotřebu
K tem turbom ze se rozsirili to ej pravda, ale vykon neni vse, pokud to neni zavodni auto, tak to taky musi byt schopne jezdit za malo a plynule v jakymkoliv rezimu, coz uz neni takova sranda, udelat cislo neni problem narvu tam tlak a benzin a mam vykon...
-> Dušan: asi to raději poměřím , dám serii (změřím jak je to vylezlé ) a pak dam keramiku a budu podložkovat a uvidím o kolik :) ach jo no to je tak když nemáš 7T na profi přítlačák :D
-> Robert8899: maras Ti to popsal dobře, to co píšeš je nesmysl...
-> djmaso: viz hovor, 1mm podlozku pod pritlacak jinak to bude kluzat vic jak seriovka
-> Tuner#2: souhlasím a podepisuju v plném rozsahu
to ale nic nemění natom že Dušan je frajer, sleduju jeho počin už dýl.
to ale nic nemění natom že Dušan je frajer, sleduju jeho počin už dýl.

-> Dušan: a první odejde ale serie lamela :D jak víme:) hele setkal jsem se s efektem keramika + přítlačák z 1,6 = ramínka přítlačáku rovně proti sobě :( kolik jsi dával mm podložku ? a měl jsi ty ramínka taky vodorovně proti sobě, když jsi dotáhl přítlačák s keramikou ?
-> Robert8899: s trojnasobnym vykonem asi tak 2000km 

-> palinator: chces povedat ze pri dobre nastavenom motore a pri normalnej jazde praskne znicoho nic hlava? ze sa kruti? ked ten motor prehrievas tak ano...kluky, ojnice a piesty praskaju kvoli zlemu nastaveniu...zeby to prasklo len tak to som nepocul takze ako sa k motoru chovas tak sa ti odplati..len tolko k tvojej poznamke a k tym prevodovkam...v octavke ti rozbije prevodovku aj pri seriovom motore ked mu das trosku zabrat...skodovacka sa rozbije pri asi dvojnasobnom vykone motora ked mu budes nakladat...inac viem ze znesia aj 3 nasobny vykon samozrejme ta zivotnost je mensia
-> Robert8899:
To bych teda chtěl vidět kde na škodováckým motoru je cokoliv předimenzovanýho.
Když praskaj hlavy, kroutěj se hlavy, bortěj se bloky, trhaj se převodovky... jó a praskaj klyky bo to éčko je fakt neskutečný...ničí motori, hlavně škodováckí motori.

To bych teda chtěl vidět kde na škodováckým motoru je cokoliv předimenzovanýho.



-> haso: pri lietadlach sa pouziva koeficient 1,2 pretoze to musi byt co najlachcsie nemozetam byt koeficient 12. Mozno som to nie velmi dobre vysvetlil len som chcel porovnat ako sa to robilo kedysi a ako teraz 

-> MOLSO: Jak kdo :D :D
Stačí abych to křídlo natočil na druhou stranu.
Stačí abych to křídlo natočil na druhou stranu.
-> haso: a my lietadla nestaviame



-> maras: tak tak, koeficient 12 sa pouziva pri lietadlach
-> Robert8899: nechci ti krivdit, ale koeficient bezpečnosti "k" se pouziva tak ze vysledny průměr/tlošťku vynásobíš požadovanou bezpečností. Hodnoty mezi 1-3 jsou pro běžné stroje a zařízení, hodnoty kolem 6 jsou pro zařízení nebezpečná čili jeřáby, háky, lana. Hodnoty jsou pouze orientační použitelné při zjednodušených výpočtech návrhů. Celá problematika je samozřejmě složitější a proto se výrobky testují. Jinak hodnoty"k" jsou uvedeny ve strojnických tabulkách, většinou u modulů pružnosti. Čili bezpečnost 15 je do nebe volající nesmysl! Příklad pokud mi z výpočtu vyjde návrh průměru hřídele 40mm a měl bych ho násobit 15 vyjde mi průměr hřídele 80 cm!!!!
-> Dušan 16.01.13 22:25:00: Teď nevím jak to myslíš. Nebylo to nic proti Tobě, já obdivuju co jsi udělal a dokázal, jen nechápu tu vlnu co se tím zvedla, když ty auta tady byly mnohem, ale mnohem dřív a taktéž funkční. A to nemluvím o dobové oturbené 130RS a nebo užofce 120L. 

-> Tuner#2: to je samozrejme pravda, ale oni sli po jinych vykonech 

-> vhml: no nejak tak som to myslel nepripocitava sa ale nasobi...ale inac som to dobre vysvetlil? 

-> Robert8899: koeficient bezpecnosti prenasobuje celej výsledek. Potřebuješ 1mm? Dáš 12-15mm. Potřebuješ 100000km? dáš 1,5milionu....
-> Tuner#2: Svatá pravda 
jeste bych pripsal, ze jsou dostupnejsi dily a neni takovej problem to postavit jako dříve... Turbo Karbec, regulator paliva a ono to nejak jezdi...

jeste bych pripsal, ze jsou dostupnejsi dily a neni takovej problem to postavit jako dříve... Turbo Karbec, regulator paliva a ono to nejak jezdi...
skusim ja nieco napisat...kedysi v 80.rokoch sa materialy ktore sa pouzivali na motory dimenzovali na ovela vecsie zatazenie ako bolo potrebne. Bol tam nejaky koeficient 12-15 sa mi zda..dnesne motory su dimenzovane s keficientom 1,2 -3. Je to nejaky koeficient pevnosti. Skusim vysvetlit ako nam to vysvetlil profesor na prednaske...cize ked na motor priklad na skodovku bolo potrebne pouzit material tak k vypoctu aky material je potrebny sa priratal ten koeficient 15 jednotiek (neviem uz coho) dnes sa priratava 1,2-3. cize v 80. rokoch boli tie motory zbytocen predimenzovane tzke diely tazke materialy. takze pri dobre nastavenom motore to turbo musi zniest v pohode. Dnesne oktavky len cipnete a uz lame ojnice. Je to kvoli setreniu materialu a je to nastavene len na taku zataz aka vysla z vyroby cize nejake upravy je riziko. Kde to pri skodovke je tam velky priestor na upravu...dufam ze som to dobre vysvetlil ked nie tak ma opravte kto s tym ma nejake skusenosti 

TechniX 16.01.13 10:00:38 napsal:
natož že to bylo ještě z dob hanáků co nikde jen tak moc se
o turbení škodovek nemluvilo, tak se mu to povedlo, ale že to potřebuje
obohacení směsy nějak zezačátku opoměl :) ale tak to jsou ty začátky,
díky těmhle lidem se ostatní učí!Já teda nevím, ale oturbený rapid se 130tkou a později 136tkou jezdil už v letech 1998 - 2001 všude možně po srazech a od té doby byla řada s turbem ať už u nás či na Slovensku. Jen mám pocit, že se tady z toho stala móda a modla pro mladé až když to rozchodil Dušan a přitom před ním byla řada funkčních aut s turbem co byli odladěné a najeli poměrně hodně km bez problému. Třeba takový RTL měl najeto přes 40tkm a žádný propálený píst...
natož že to bylo ještě z dob hanáků co nikde jen tak moc se
o turbení škodovek nemluvilo, tak se mu to povedlo, ale že to potřebuje
obohacení směsy nějak zezačátku opoměl :) ale tak to jsou ty začátky,
díky těmhle lidem se ostatní učí!Já teda nevím, ale oturbený rapid se 130tkou a později 136tkou jezdil už v letech 1998 - 2001 všude možně po srazech a od té doby byla řada s turbem ať už u nás či na Slovensku. Jen mám pocit, že se tady z toho stala móda a modla pro mladé až když to rozchodil Dušan a přitom před ním byla řada funkčních aut s turbem co byli odladěné a najeli poměrně hodně km bez problému. Třeba takový RTL měl najeto přes 40tkm a žádný propálený píst...